Een goedequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
te laat, Hooi ligt al in zijn bedjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:19 schreef Fenomeno het volgende:
Demian Maia vs. Jake Shields
Erick Silva vs. Dong Hyun Kim
Thiago Silva vs. Matt Hamill
Fabio Maldonado vs. Joey Beltran
Rousimar Palhares vs. Mike Pierce
Raphael Assunção vs. T.J. Dillashaw
nu zijn ze te wijzigen zonder dat je een edit ziet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je de picks gewoon voor de prelims moet posten anders tellen ze niet mee.
Maar goed dat is mijn bescheiden mening
Jaaaaaa hoooooorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu zijn ze te wijzigen zonder dat je een edit ziet.
the dilla gaat echt keihard pwnen man!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die Dillashaw gepickt hebben
Wordt helemaal afgemaakt die gast.
quote:Referee Keith Peterson is looking on from nearby, but he allows Hamill to hear the final horn.
wel mattie hij twist die voet nog een keer als de ref er al tussen komtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Paul Harris vs Mike Pierce
[ afbeelding ]
kan niet echt zeggen dat hij expres langer vasthield dan nodig was
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:27 schreef Hooidraad het volgende:
Shields en Assunção. Nou nou, dat wordt me wat.
Netjes hoor, seizoensrecord zelfs.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pussy's die voor Dillashaw gingen
Wel wat geluk met decisions die de goede kant opvielen maar zkr nice jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Netjes hoor, seizoensrecord zelfs.
[..]
Inderdaad
WAT EEN SUKKEL BEN JE, HIER HEB JE DE BELT VERLORENquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wijzig mijn pick naar dillashaw.
wat dat betreft is het echt een klootzak, jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:46 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
wel mattie hij twist die voet nog een keer als de ref er al tussen komt
Beetje spannend maken joh. Hype creeren ala Dana white.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
WAT EEN SUKKEL BEN JE, HIER HEB JE DE BELT VERLOREN![]()
![]()
je bent een hooter chick met een roze jurkjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Nieuwe TUF heeft hooter chicks en een pool party.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
GSP heeft makkelijk nog een jaar of 3 in hem zitten die gaat echt nog niet stoppen binnenkort
twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 10-10-2013 om 19:04:23RT @MMA_NOUVELLES: @arielhelwani Firas just told @tvasports that if GSP does not have the motivation after Hendricks fight, he will retire. reageer retweet
Denk niet dat GSP 5+ miljoen dollar paydays op gaat geven vanwege "geen motivatie"quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 10-10-2013 om 19:04:23RT @MMA_NOUVELLES: @arielhelwani Firas just told @tvasports that if GSP does not have the motivation after Hendricks fight, he will retire. reageer retweet
neuh, na het tappen geeft hij er nog een extra draai aan, de mongool!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Paul Harris vs Mike Pierce
[ afbeelding ]
kan niet echt zeggen dat hij expres langer vasthield dan nodig was
Beetje overdreven welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:31 schreef THEFXR het volgende:
Dana White: Rousimar Palhares banned from the UFC
http://www.mmafighting.co(...)-banned-from-the-ufc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |