Mietjes tactiek zou jij zeggen. Maar de opponents reageren er al op. Heb mijn verhaal al gedaanquote:
Weet niet wat de regel is maar ik denk tot dat de eerste fight is begonnen? Maar dat is lastig te bepalen als iedereen ligt te slapen.. Dus ik zeg voor de start van de PPV/main, dus voor 01.00 anders niet geldig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Zal wel om uurtje of 01:00 binnen vallen
Niet in het gevang?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:25 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Geband waarschijnlijk... wordt ie wel vaker
Echt hilarisch hoe hij altijd mensen snoeihard af maakt in die foto topicsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:25 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Geband waarschijnlijk... wordt ie wel vaker
Geen idee, ken hem eigenlijk alleen uit het league of legends topic. Ik kom maar op een heel klein deel van fok, kwam per toeval hier terecht (verkeerde klikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt hilarisch hoe hij altijd mensen snoeihard af maakt in die foto topics
Het is wel een baasjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt hilarisch hoe hij altijd mensen snoeihard af maakt in die foto topics
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:27 schreef Hooidraad het volgende:
Fuck you Geo, ik wil Dillashaw picken
No can do sir.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gun me nou ook eens een belt jongen.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die Dillashaw gepickt hebben
Wordt helemaal afgemaakt die gast.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die Dillashaw gepickt hebben
Wordt helemaal afgemaakt die gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |