quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
njosnavelin gaat pics van dr tetten posten mensen
Krijg je daar een raar gevoel van ja, daar beneden?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
Waarschuw me als ze er staan, dat hoef ik niet te zien, dat vind ik raar.
net zo preuts als Jessicaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Daar ga ik dus geen foto's van posten he. Laten we het maar houden bij die mooie paint van Tem.
Nee dat bedoel ik niet. Ik zou het raar vinden om iemand die ik 'ken' (voorzover ik Njo ken) opeens bloot te zien. Kan het niet uitleggen, gewoon raar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Krijg je daar een raar gevoel van ja, daar beneden?
zo krijg je nooit een vriendje corriequote:Op zondag 20 oktober 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik zou het raar vinden om iemand die ik 'ken' (voorzover ik Njo ken) opeens bloot te zien. Kan het niet uitleggen, gewoon raar.
Dan moet jij ook je tetten aan haar laten zien, dan is het weer een gelijkwaardige situatie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik zou het raar vinden om iemand die ik 'ken' (voorzover ik Njo ken) opeens bloot te zien. Kan het niet uitleggen, gewoon raar.
Nee ik ga het niet proberen uit te leggen. Zal wel weer aan mij liggen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
krijgen we weer zo'n leuk, leukleuk, leukst verhaal zeker nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |