quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
njosnavelin gaat pics van dr tetten posten mensen
Krijg je daar een raar gevoel van ja, daar beneden?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
Waarschuw me als ze er staan, dat hoef ik niet te zien, dat vind ik raar.
net zo preuts als Jessicaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Daar ga ik dus geen foto's van posten he. Laten we het maar houden bij die mooie paint van Tem.
Nee dat bedoel ik niet. Ik zou het raar vinden om iemand die ik 'ken' (voorzover ik Njo ken) opeens bloot te zien. Kan het niet uitleggen, gewoon raar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Krijg je daar een raar gevoel van ja, daar beneden?
zo krijg je nooit een vriendje corriequote:Op zondag 20 oktober 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik zou het raar vinden om iemand die ik 'ken' (voorzover ik Njo ken) opeens bloot te zien. Kan het niet uitleggen, gewoon raar.
Dan moet jij ook je tetten aan haar laten zien, dan is het weer een gelijkwaardige situatie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik zou het raar vinden om iemand die ik 'ken' (voorzover ik Njo ken) opeens bloot te zien. Kan het niet uitleggen, gewoon raar.
Nee ik ga het niet proberen uit te leggen. Zal wel weer aan mij liggen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
krijgen we weer zo'n leuk, leukleuk, leukst verhaal zeker nu
mij kan iedereen gewoon foto's sturen ..quote:
Een vriendin is wat anders. Of een vriend (wat sp3c zei).quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap Karina wel een beetje. Al heb ik vriendinnen ook wel eens (half) naakt gezien en dat vond ik niet raar eigenlijk.
Nee dan durf ik meteen niet meer hier te postenquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:06 schreef Latert het volgende:
Corrie, zou jij kijken als ik een pic van mijn pener plaats?
Ja dat is zo, en als het geile foto's zijn is het ook een ander verhaal natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vriendin is wat anders. Of een vriend (wat sp3c zei).
Dus Sjo is geen vriendin?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vriendin is wat anders. Of een vriend (wat sp3c zei).
Pfff dat is wat anders. Ik kan het niet uitleggen, laat nou maar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:07 schreef Latert het volgende:
Hoe ging dat vroeger in de kleedkamer na gym dan?
maar als je gaat sporten ga je toch ook wel eens met zijn allen douchen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap Karina wel een beetje. Al heb ik vriendinnen ook wel eens (half) naakt gezien en dat vond ik niet raar eigenlijk.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dan durf ik meteen niet meer hier te postendan moet ik daar steeds aan denken.
Ja dat is ook niet raar idd. Maar een soort van sensuele tietenfoto is wel anders vind ik.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar als je gaat sporten ga je toch ook wel eens met zijn allen douchen?
anders moet je stinkend naar huis
zo raar wordt het er niet van maar via internet is het misschien anders
ja persoonlijker misschienquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet raar idd. Maar een soort van sensuele tietenfoto is wel anders vind ik.
gewoon posten, haal ik het na 5 minuten weg net als Uccers dr vogelquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:10 schreef Latert het volgende:
Ik weet waar Corrie nu aan denkt, en ze heeft hem nog niet eens gezien.
dan is ze weken niet meer onlinequote:Op zondag 20 oktober 2013 00:11 schreef Specularium het volgende:
Als we nu eens allemaal onze pener naar Cnor dm'en.
Heb ik niet, maar zal wel een pic van mijn boobies sturen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:11 schreef Specularium het volgende:
Als we nu eens allemaal onze pener naar Cnor dm'en.
nee gek dan is er geen schijtlol meer aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |