quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
njosnavelin gaat pics van dr tetten posten mensen
Krijg je daar een raar gevoel van ja, daar beneden?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
Waarschuw me als ze er staan, dat hoef ik niet te zien, dat vind ik raar.
net zo preuts als Jessicaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Daar ga ik dus geen foto's van posten he. Laten we het maar houden bij die mooie paint van Tem.
Nee dat bedoel ik niet. Ik zou het raar vinden om iemand die ik 'ken' (voorzover ik Njo ken) opeens bloot te zien. Kan het niet uitleggen, gewoon raar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Krijg je daar een raar gevoel van ja, daar beneden?
zo krijg je nooit een vriendje corriequote:Op zondag 20 oktober 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik zou het raar vinden om iemand die ik 'ken' (voorzover ik Njo ken) opeens bloot te zien. Kan het niet uitleggen, gewoon raar.
Dan moet jij ook je tetten aan haar laten zien, dan is het weer een gelijkwaardige situatie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik zou het raar vinden om iemand die ik 'ken' (voorzover ik Njo ken) opeens bloot te zien. Kan het niet uitleggen, gewoon raar.
Nee ik ga het niet proberen uit te leggen. Zal wel weer aan mij liggen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
krijgen we weer zo'n leuk, leukleuk, leukst verhaal zeker nu
mij kan iedereen gewoon foto's sturen ..quote:
Een vriendin is wat anders. Of een vriend (wat sp3c zei).quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap Karina wel een beetje. Al heb ik vriendinnen ook wel eens (half) naakt gezien en dat vond ik niet raar eigenlijk.
Nee dan durf ik meteen niet meer hier te postenquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:06 schreef Latert het volgende:
Corrie, zou jij kijken als ik een pic van mijn pener plaats?
Ja dat is zo, en als het geile foto's zijn is het ook een ander verhaal natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vriendin is wat anders. Of een vriend (wat sp3c zei).
Dus Sjo is geen vriendin?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vriendin is wat anders. Of een vriend (wat sp3c zei).
Pfff dat is wat anders. Ik kan het niet uitleggen, laat nou maar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:07 schreef Latert het volgende:
Hoe ging dat vroeger in de kleedkamer na gym dan?
maar als je gaat sporten ga je toch ook wel eens met zijn allen douchen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap Karina wel een beetje. Al heb ik vriendinnen ook wel eens (half) naakt gezien en dat vond ik niet raar eigenlijk.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dan durf ik meteen niet meer hier te postendan moet ik daar steeds aan denken.
Ja dat is ook niet raar idd. Maar een soort van sensuele tietenfoto is wel anders vind ik.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar als je gaat sporten ga je toch ook wel eens met zijn allen douchen?
anders moet je stinkend naar huis
zo raar wordt het er niet van maar via internet is het misschien anders
ja persoonlijker misschienquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet raar idd. Maar een soort van sensuele tietenfoto is wel anders vind ik.
gewoon posten, haal ik het na 5 minuten weg net als Uccers dr vogelquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:10 schreef Latert het volgende:
Ik weet waar Corrie nu aan denkt, en ze heeft hem nog niet eens gezien.
dan is ze weken niet meer onlinequote:Op zondag 20 oktober 2013 00:11 schreef Specularium het volgende:
Als we nu eens allemaal onze pener naar Cnor dm'en.
Heb ik niet, maar zal wel een pic van mijn boobies sturen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:11 schreef Specularium het volgende:
Als we nu eens allemaal onze pener naar Cnor dm'en.
nee gek dan is er geen schijtlol meer aanquote:
nog niets gezienquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe was Uccie's schilderij eigenlijk geworden? Heeft ze die nog gepost?
Dan blijft hij toch in cache geheugen ofzo?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon posten, haal ik het na 5 minuten weg net als Uccers dr vogel
details, detailsquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan blijft hij toch in cache geheugen ofzo?
Daar is het bestand te groot voor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand dat wil, jij ben juist het lichtpunt in deze SC.quote:
Grote woorden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Daar is het bestand te groot voor.
heuheuheu.
Op de FOKS is het in ieder geval niet meer te vinden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor modjes ook niet?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op de FOKS is het in ieder geval niet meer te vinden.
Niet alles wat die gasten zeggen zo letterlijk nemenquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
Oh niet alles wat ik zeg zo letterlijk nemen zeg. Ik zat gewoon weer op de kast omdat niemand begreep wat ik bedoelde.
Denk het niet hoor. Mannen denken alleen maar: oh tieten, maakt het uit verder.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet alles wat die gasten zeggen zo letterlijk nemen
Denk dat de meesten wel begrepen wat je bedoelde hoor.
Inderdaad. Niks mis met een goed stel tetten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Mannen denken alleen maar: oh tieten, maakt het uit verder.
we snappen je echt wel hoor Cnorquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Mannen denken alleen maar: oh tieten, maakt het uit verder.
Wowquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:23 schreef Specularium het volgende:
Top 100 van zaterdag 19 oktober 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 439 Ajacied422
02. 427 Uccie.
03. 341 Guus_Geluk7
Zeg dat dan gewoon. Nu zet ik mezelf weer voor aap voor niks.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
we snappen je echt wel hoor Cnor
maar dat heb je niet van mij
je zet jezelf voor aap voor onsquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon. Nu zet ik mezelf weer voor aap voor niks.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:23 schreef Specularium het volgende:
Top 100 van zaterdag 19 oktober 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 439 Ajacied422
02. 427 Uccie.
03. 341 Guus_Geluk7
Oh zo leuk om uitgescholden te worden voor jankbal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zet jezelf voor aap voor ons
wij vinden dat lollig
ja dat weet ik niet, zo noemen mensen mij nooitquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zo leuk om uitgescholden te worden voor jankbal.
Ik word wel eens flatert genoemd door iemand hier.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hier eerder ook al iets over gezegd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
En je vond het leuk om het nog een keer te herhalen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hier eerder ook al iets over gezegd.
Ik Speculaas, dan ga ik altijd een touw zoeken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik word wel eens flatert genoemd door iemand hier.
Ik heb niks herhaald.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En je vond het leuk om het nog een keer te herhalen?
Jij begon flatertquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik word wel eens flatert genoemd door iemand hier.
Ik wil altijd van mijn kast afspringen, maar ik heb een muurkast...quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik Speculaas, dan ga ik altijd een touw zoeken.
Mooi.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik werd eerst Njo Njo limit genoemd. Dat was ook kut.
En je zegt net zelf dat je er al eerder iets over had gezegd? Dan heb je het toch herhaald? Ik snap het weer niet.quote:
hahahahahahaquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik werd eerst Njo Njo limit genoemd. Dat was ook kut.
Nu gaan we raden natuurlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik werd vroeger wel gepest met mijn echte naam. Dat is niet njosnavelin, voor de duidelijkheid.
quote:
Maar.. dat heb jij toch niet?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niemand gaat er ooit pics posten, niet van tieten iig. Een penis sluit ik niet uit.
Niet die van waaghals, jammer voor julliequote:Op zondag 20 oktober 2013 00:34 schreef sp3c het volgende:
nou kom er maar in dan waaghals, wij deleten het na 5 minuten
Jij.... jij hebt een pener dus?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niemand gaat er ooit pics posten, niet van tieten iig. Een penis sluit ik niet uit.
ok Berthaquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet die van waaghals, jammer voor jullie
Dat wordt wel erg KPD dan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:34 schreef sp3c het volgende:
nou kom er maar in dan waaghals, wij deleten het na 5 minuten
Ze komen nooit in het daglicht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:39 schreef sp3c het volgende:
als er een kuiken een kekke zonnebril verdiend dan is het wel een plofkuiken
lijkt mij
Timmtim heeft er ook 1
vandaag de dag hoeft dat niet meerquote:
Ironisch genoeg worden de meeste van die plofkuikens later gevreten door negers die ook altijd binnen met een zonnebril opzitten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
vandaag de dag hoeft dat niet meer
je kunt zelfs bretels dragen zonder dat je broek afzakt, maffe wereld maar het is wat het is
Alsof zo'n persoon nog te redden is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:42 schreef sp3c het volgende:
ik zag laatst in de bus een chick die had een jas met bretels eraan bungelen, made no sense whatsoever
ik wilde er wat van zeggen maar het leek me teveel moeite
lijkt mij een waarschijnlijk verhaal jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Ironisch genoeg worden de meeste van die plofkuikens later gevreten door negers die ook altijd binnen met een zonnebril opzitten.
ja precies, doe dan alsof je een echte held bent en ga windmolentjes maken @ pleintje met je penerquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:43 schreef Specularium het volgende:
Is een beetje hetzelfde als met je te wijde broek op je enkels lopen.
Vraag mij af waarom je dan een broek aantrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ook met zo'n minifust.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:48 schreef sp3c het volgende:
man ik wou dat bier in een pak kwam
gewoon tuitje openknippen en wegtikken, daarna uit het raam en klaar
Nee hoor, er is er nog eentje dan als het goed isquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:47 schreef sp3c het volgende:
ik heb het niet gestuurd want dan sta ik straks in mijn eentje te sjoelen maandag
Ze kunnen geen seconde zonder jequote:Op zondag 20 oktober 2013 00:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, er is er nog eentje dan als het goed is![]()
En ik zit gewoon Nacht vd Popmuziek te kijken en in dat topic te posten.
Nee, ook niet. Geen bontkraag, geen scooter, geen grote lange baard. Casualquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die bontkraag klopt wel he?
dat weet ze ook welquote:
ik zie jou ook meer als een hipster eigenlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Geen bontkraag, geen scooter, geen grote lange baard. Casual
Android. Wel een Macbook proquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie jou ook meer als een hipster eigenlijk
Ipad of Android?
stoere boiquote:
In je badjas?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu gewoon te swingen jongens. Fire! Ohio Players, wat een bazen.
Wat zit je te kijken?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu gewoon te swingen jongens. Fire! Ohio Players, wat een bazen.
welke?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Op comedy central is nu een soutpark ep met een ware morele boodschap.
Sexy leren jasje van Matthijs.quote:
Dat ze kalfjes gaan redden van het slachthuis.quote:
ughquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat ze kalfjes gaan redden van het slachthuis.
Ohneeeeee, niet Matthijs met zijn kekke leren jasjequote:
Zo een soort jasje heb ik ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Ohneeeeee, niet Matthijs met zijn kekke leren jasje![]()
Daar heb ik mij 4 jaar geleden ook al kapot om gelachen... Zogenaamd casual
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
Verhaaltje over Lou Reed en de Jaap Edenhal
De boodschap is dat als Stan helemaal geen vlees meer eet hij uiteindelijk een gigantische pussy wordt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Op comedy central is nu een soutpark ep met een ware morele boodschap.
Het is een echte ridder.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Kijk, Lou Reed apprecieert vrouwen tenminste.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
De boodschap is dat als Stan helemaal geen vlees meer eet hij uiteindelijk een gigantische pussy wordt.
Ben het wel eens met die boodschap.
maandag aantrekkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een soort jasje heb ik ookMet nog meer ritsen.
Kunnen ze hier nog wat van leren.quote:
Matthijs gaat ermee in een warme studio zitten. Voor zijn image.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het nog niet koud genoeg voor, dat ding is hardstikke warm.
Ik kijk al niet meer, zit nu naar Lou Reed te luisteren op 3. Maar mijn emoticon sloeg vooral op je laatste zin.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Serieus, wacht maar op het einde.
Die van hem ziet er wel iets minder warm uit. Die van mij is een motorjack.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Matthijs gaat ermee in een warme studio zitten. Voor zijn image.![]()
Matthijs van Nieuwkerk,.
Ja dat zal allemaal wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kijk al niet meer, zit nu naar Lou Reed te luisteren op 3. Maar mijn emoticon sloeg vooral op je laatste zin.
Misschien was dat wel op het moment van dat verhaal net! Iets met politie die moest komen en Lou Reed had iets gemold.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:05 schreef sp3c het volgende:
mijn pa heeft Lou Reed gezien @ Jaap Eden trouwens
waar verhaal, was voor ik geboren was en hij nog leuke dingen deed
Nee dat denk ik ook niet. Dat hij er welke week stond bedoel ik. Zou wel stomtoevallig zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:07 schreef sp3c het volgende:
denk ik
hij zal er niet wekelijks gestaan hebben neem ik aan, jaren 70 iig, eerder dan 1978 want toen werd mijn broer geboren en daarna had de goede man geen leven meer
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:10 schreef sp3c het volgende:
laatst wastie in NL, zou bij mijn broer slapen
komtie stiekem naar mijn huis en plunderd hij de koelkast ... ja moet kunnen want weet je hoe duur die ijshockey was?
hmmm??
WEET IK VEEL, IK HEB NOOIT EEN REKENING GEZIEN BRO!!!!!
Kopstootje dus.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:11 schreef sp3c het volgende:
snap ook niet dat mijn broer niet gewoon bier in huis haalt voor die mafkees
en een glaasje jonge jenever want in Frankrijk hebben ze alleen maar wijn
contributie is heel erg duur vanwege de ijshuur, uitrusting ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:12 schreef Karina het volgende:
Ik moest lachen maar eigenlijk is het helemaal niet om te lachen.
Maar hoezo was die ijshockey duur? De toegang?
Speel je nu nog?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
contributie is heel erg duur vanwege de ijshuur, uitrusting ook
en dan moet je ieder weekend voor wedstrijden naar plekken als Geleen en Friesland ipv de lokale voetbalclub 1 wijk verderop
Ah op die manier. Ik dacht dat hij alleen naar een wedstrijd ging kijken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
contributie is heel erg duur vanwege de ijshuur, uitrusting ook
en dan moet je ieder weekend voor wedstrijden naar plekken als Geleen en Friesland ipv de lokale voetbalclub 1 wijk verderop
vorig jaar weer begonnenquote:
nee pa betaalde dat voor mijquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik dacht dat hij alleen naar een wedstrijd ging kijken.
Mmm ik weet niet wat jullie op de achterbank aan het eten waren, maar de auto lag zeker vol met chips en zo?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:15 schreef sp3c het volgende:
schijnt nogal een rommel achter te laten maar daar geloof ik dus echt helemaal niets van he
Ja begrijpelijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
vorig jaar weer begonnen
heeeeeeeeeeeeeeel laag tempo anders ben ik na een kwartier echt stuk
sticktape overal, liefst op plekken waar sleutels in moestenquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik weet niet wat jullie op de achterbank aan het eten waren, maar de auto lag zeker vol met chips en zo?
Oh godquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
sticktape overal, liefst op plekken waar sleutels in moesten
Maar dat is waarschijnlijk ook zo.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn vader zeurt altijd dat de orthodontist zo duur was, en dat hij vele sportauto's voor die man heeft betaald.
En ik had niet eens een slecht gebit.quote:
Ik duimde vroeger, dus er moest wat recht gezet worden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En ik had niet eens een slecht gebit.
Lekker in zo'n bakje klei happen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:24 schreef sp3c het volgende:
oeh ik wel gek, mijn onderste tanden stonden voor mijn bovenste tanden
de orthodentist kreeg er volgens mij een razende lans van toen hij het voor het eerst zag, beste vrienden waren we daarna
Een puck tegenaan gekregen ofzo?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:24 schreef sp3c het volgende:
de orthodentist kreeg er volgens mij een razende lans van toen hij het voor het eerst zag, beste vrienden waren we daarna
Ah, slechte gewoonte is dat. Nu mooi recht?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik duimde vroeger, dus er moest wat recht gezet worden.
Overbite heet dat toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:24 schreef sp3c het volgende:
Ja dat hebben ze bij mij ook gedaan. Later is me verteld dat dat een verouderde techniek is die nu niet meer wordt toegepast.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:24 schreef Karina het volgende:
Ik had 2 beugels, boven en onder. En 4 kiezen die getrokken moesten worden omdat er geen plek was.
Kun je iemand mee laten schrikkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:25 schreef sp3c het volgende:
dat gipsje van mijn gebit heb ik zelfs nog ergens
als je hem omdraait lijkt het net een normaal gebit
Nee dat is als je bovengebit gewoon te ver naar voren staat.quote:
nee zo stond het gewoonquote:
Oh ja underbite dan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat is als je bovengebit gewoon te ver naar voren staat.
doet afschuwelijk veel pijn om dat recht te laten zettenquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat is als je bovengebit gewoon te ver naar voren staat.
Ja, recht genoeg. Misschien was het resultaat nog beter geweest als ik dat ding niet steeds sloopte.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, slechte gewoonte is dat. Nu mooi recht?
Och zieligquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
doet afschuwelijk veel pijn om dat recht te laten zetten
jarenlang!
Ik heb nog steeds zo'n draadje achter mijn ondertanden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik slaap nu nog steeds met een soort beugel, tegen het knarsetanden
Die is een keer door Deventer gewandeld.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:29 schreef Specularium het volgende:
Dat gebit van Adje van den Berg hebben ze ook weten te fixen.
Alles kan dus.
Moet je dat je hele leven houden?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds zo'n draadje achter mijn ondertanden.
Ik denk het jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet je dat je hele leven houden?
Wat een raar verhaal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:33 schreef Specularium het volgende:
Sommige vrouwen hebben een touwtje tussen de bips.
Ik heb dat niet, maar was uiteindelijk wel beter geweest want mijn tanden zijn weer verschoven toen mijn verstandskiezen doorkwamenquote:
Pics & uitleg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:36 schreef Karina het volgende:
Sommige hebben soms ook ergens anders een touwtje.
Nou dan gaan we af als een gieter denk ik. Die zijn veel te goed. Dan red ik het niet met mijn 104.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:37 schreef sp3c het volgende:
als er verder niemand komt sjoelen gaan we met de sjoeligans meedoen he maandag
nu net besloten, ik plaats het hier zodat ik het morgen nog weet
/terugontopic
Maar die mensen waren toch veel ouder?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan gaan we af als een gieter denk ik. Die zijn veel te goed. Dan red ik het niet met mijn 104.
toch niemand die het zietquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan gaan we af als een gieter denk ik. Die zijn veel te goed. Dan red ik het niet met mijn 104.
de jongste is 2x zo oud als Cnorrie, dat zegt wat mensen!quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die mensen waren toch veel ouder?
Ja maar die doen het elke week, dat zijn een soort professional sjoelers.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hehe ja kun je nagaanquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
de jongste is 2x zo oud als Cnorrie, dat zegt wat mensen!
Nog ouder?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
250 jaar, dat is een kwart millennium gek.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
de jongste is 2x zo oud als Cnorrie, dat zegt wat mensen!
Oe dan hebben wij de volgende keer wel een voorsprong.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:40 schreef sp3c het volgende:
maar ze zijn heel lief, ze gaan ons goede tips geven en shit
Wat is BB?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:40 schreef Specularium het volgende:
Hierna komt een BB marathon op 3.
Weet niet welk seizoen.
Behalve big & beautiful.quote:
damn rightquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dan hebben wij de volgende keer wel een voorsprong.
Ik ga zometeen zelf mijn bed breaken. Ik download het wel een keertje, Jericho is BIJNA klaar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:40 schreef Specularium het volgende:
Hierna komt een BB marathon op 3.
Weet niet welk seizoen.
Oh, dat kijk ik niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Breaking Bad, de allergrootste hype van de afgelopen jaren.
Waren we dat dan? Volgens mij de vorige keer niet hoor. Die keer daarvoor wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn right
dan zijn we niet meer laatste en eennalaatste
gegarandeerd
is het nu al oorlog met w00dberry of wat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zometeen zelf mijn bed breaken. Ik download het wel een keertje, Jericho is BIJNA klaar.
Ja dat was pas bijna op het eind van seizoen 1. Ik ben nu bij afl 2 van seizoen 2. Bedoel je dat die vader dood ging?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
is het nu al oorlog met w00dberry of wat?
tweede seizoen moet je ook nog he, zit een stukje tussen waar zelfs ik een beetje van moest huilen maar ik zeg niets
iemand ging dood idd maar niet de vaderquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat was pas bijna op het eind van seizoen 1. Ik ben nu bij afl 2 van seizoen 2. Bedoel je dat die vader dood ging?
Ah OK zeg dan maar niksquote:Op zondag 20 oktober 2013 01:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
iemand ging dood idd maar niet de vader
Wekker op zondag? Wat een gekkigheid.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK zeg dan maar niks![]()
En ik ga naar bed. En ik ga zelfs de wekker zetten![]()
Doeidoei
slaap lekker Cnorriequote:Op zondag 20 oktober 2013 01:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK zeg dan maar niks![]()
En ik ga naar bed. En ik ga zelfs de wekker zetten![]()
Doeidoei
Niet klikken Corrie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:46 schreef sp3c het volgende:
iemand hier Jericho gezien??
je weet waar ik het over heb of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Niet klikken Corrie.echt niet klikken Corrie, dikke spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Nutteloos dus.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:33 schreef Karina het volgende:
Ik dacht ik deel het evenOok misschien handig voor mensen die bijv. Wordfeud spelen.
Oh wel 1 opmerking erbij: als je het op je laptop (of pc) installeert moet je het eerst van je telefoon afhalen, want het werkt maar op 1 apparaat (of je moet, zoals ik, 2 verschillende 06-nummers gebruiken dan kan het wel gewoon 2x).
Misschien voor de meesten wel ja maar je kunt ook spelletjes spelen, dat 1x gebruiken geldt alleen voor WA.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |