Nu je hier toch bent. Doe dan ook mee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zou een modje mafia naar maffia aan kunnen passen in de titel?
Ik ga niet de tijd (kunnen) nemen om actief mee te spelen, dus speel ik dan liever helemaal niet mee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent. Doe dan ook mee.![]()
Lijntrekker...quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:40 schreef Rave_NL het volgende:
Blij dat dit weekend er bijna op zit, een mea culpa voor het feit dat ik niet mee kon spelen.
We houden uiteraard de originele Italiaanse spelwijze aan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zou een modje mafia naar maffia aan kunnen passen in de titel?
Heel goed.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:32 schreef Bart het volgende:
[..]
We houden uiteraard de originele Italiaanse spelwijze aan.
Dat is dan weer niet de bedoeling.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik had het dit topic al sneaky veranderd
Schop em dan daar heen. Je bent mod.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:14 schreef timmmmm het volgende:
Eeuwig zonde dat we niet meer in GC zitten, daar deden de mods niet zo lastig
Eerst nog wat meer spelers?quote:
Ja dus?quote:
Toevallig FP crew is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
DM's, sticky maken, op de FP en daar bovenin de forumindex
Maar wat wou je ermee zeggen?quote:
Wellicht.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wat wou je ermee zeggen?
Je wilt nu al beginnen?
Met 13 spelers?quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met 13 spelers?
"Hallo, jullie zijn met z'n 2'en de maffia. Succes"?
quote:
We moeten nog beginnen, dus kan nog makkelijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:12 schreef toetsenbordridder het volgende:
Kan ik volgende ronde meedoen? Of was deze al af?
Vers bloed.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:12 schreef toetsenbordridder het volgende:
Kan ik volgende ronde meedoen? Of was deze al af?
echt niet. Heb jouw kontje nog nooit gezien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:32 schreef toetsenbordridder het volgende:
1. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. AchJa Profiel I History I Fotoboek
5. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek
6. DrNick Profiel | History | Fotoboek
7. Burner82 Profiel | History | Fotoboek
8. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
9. Nattekat Profiel | History | Fotoboek
10. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
11. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
12. Lynda Profiel I History I Fotoboek
13. liesje1979 Profiel I History I Fotoboek
14. Rockfire Profiel I History I Fotoboek
15. toetsenbordridder Profiel I History I Fotoboek
Geen vers bloed hoor, draai al 7/8 jaar mee ofzo
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
echt niet. Heb jouw kontje nog nooit gezien.
Ok dan nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
doe jij ook weer mee?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wil iemand mij in dat mooie lijstje zetten?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Yaj man. Vorige ronde dik gewonnen
Vanwaar die punt eigenlijk?quote:(En godverdomme met een PUNT op het einde!)
Goed punt.quote:
Dan moeten we er maar een punt aan breien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:30 schreef AchJa het volgende:
Misschien moet er maar een punt achter gezet worden.
Krijg er een punthoofd van...
punt uit.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik heb nog een puntenslijper te koop.
quote:
Ik ben het slijpsel, niet de slijper.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:50 schreef Dale. het volgende:
[..]
Mag ik bij jou mijn punt komen slijpen?
Ohquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben het slijpsel, niet de slijper.
Ik zou zeggen morgenavond BM kiezen en beginnen, maar dat is misschien wat kort dag....quote:
Ik ook, maar hoelang moeten we daar nog op wachten?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou nog wel wat meer deelnemers willen zien
meh 18 man is ook leukquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou nog wel wat meer deelnemers willen zien
iig leuker dan nog een week wachten op 2 mensen meerquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
iig leuker dan nog een week wachten op 2 mensen meer
Helemaal primaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:30 schreef Bartjebart het volgende:
Morgen 19:00 sluiting en verdeling rollen?
Sleutel zequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Jongens.. ik ga mij toch maar terugtrekken ben ik bang. Morgen de sleutels van ons huis. Toch geen tijd om hints te zoeken!
Sorry!
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:48 schreef Bartjebart het volgende:
Om 18:00 sluit de inschrijving en ga ik de rollen verdelen!
Maar jij geeft op als de mafia hun kills om 21.30 instuurt en laat dorp t lekker uitzoekenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:25 schreef Rockfire het volgende:
Bij deze stel ik me weer verkiesbaar voor de functie van BM
Dat was tactiek, kijken wie daar het felst op reageerde. Zo kun je redelijk wat aflezen of iemand wel of geen mafia isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar jij geeft op als de mafia hun kills om 21.30 instuurt en laat dorp t lekker uitzoeken
Gek hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:34 schreef timmmmm het volgende:
O, maar als je dan niet op mij stemt hè, omdt ik nou eenmaal een geboren leugenaar ben, doe me dan een lol. Stem in ieder geval niet op chuck, Rockfire, TV of Patrique. Die hebben vorige ronde laten zien hoe makkelijk ze in hun bips te nemen zijn door mafia
En hoe heeft jouw taktiek het dorp geholpen vorige keer, BMkandidaat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat was tactiek, kijken wie daar het felst op reageerde. Zo kun je redelijk wat aflezen of iemand wel of geen mafia isEn na afloop nog even stoken om te kijken of iedereen dan dezelfde mening blijft houden (dan weet ik dat voor een volgend spel)
Dat is wel een rare tactiek.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat was tactiek, kijken wie daar het felst op reageerde. Zo kun je redelijk wat aflezen of iemand wel of geen mafia isEn na afloop nog even stoken om te kijken of iedereen dan dezelfde mening blijft houden (dan weet ik dat voor een volgend spel)
Maar goed:
Vote ##hara
Chuckie
Harajuku. (2) timmmmm, rockfire
Rockfire
timmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |