Sleutel zequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Jongens.. ik ga mij toch maar terugtrekken ben ik bang. Morgen de sleutels van ons huis. Toch geen tijd om hints te zoeken!
Sorry!
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:48 schreef Bartjebart het volgende:
Om 18:00 sluit de inschrijving en ga ik de rollen verdelen!
Maar jij geeft op als de mafia hun kills om 21.30 instuurt en laat dorp t lekker uitzoekenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:25 schreef Rockfire het volgende:
Bij deze stel ik me weer verkiesbaar voor de functie van BM
Dat was tactiek, kijken wie daar het felst op reageerde. Zo kun je redelijk wat aflezen of iemand wel of geen mafia isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar jij geeft op als de mafia hun kills om 21.30 instuurt en laat dorp t lekker uitzoeken
Gek hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:34 schreef timmmmm het volgende:
O, maar als je dan niet op mij stemt hè, omdt ik nou eenmaal een geboren leugenaar ben, doe me dan een lol. Stem in ieder geval niet op chuck, Rockfire, TV of Patrique. Die hebben vorige ronde laten zien hoe makkelijk ze in hun bips te nemen zijn door mafia
En hoe heeft jouw taktiek het dorp geholpen vorige keer, BMkandidaat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat was tactiek, kijken wie daar het felst op reageerde. Zo kun je redelijk wat aflezen of iemand wel of geen mafia isEn na afloop nog even stoken om te kijken of iedereen dan dezelfde mening blijft houden (dan weet ik dat voor een volgend spel)
Dat is wel een rare tactiek.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat was tactiek, kijken wie daar het felst op reageerde. Zo kun je redelijk wat aflezen of iemand wel of geen mafia isEn na afloop nog even stoken om te kijken of iedereen dan dezelfde mening blijft houden (dan weet ik dat voor een volgend spel)
Maar goed:
Vote ##hara
Chuckie
Harajuku. (2) timmmmm, rockfire
Rockfire
timmmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |