Klassiek voorbeeld van een lose-lose situatie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:33 schreef detennismaster het volgende:
Serveren om de tiebreak te halen.
Leek me gewoon een gok jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Die bal erna had ie toch niet gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Die tiebreak.![]()
![]()
Je zal maar een Oostenrijkse tennisfan zijn en hopen wat subtoppers en leuke spelers op je lokale toernooitjes te zien en die slungelige krullenbol fietst er telkens weer tussendoor.
kan die tenminste een keer niet miepen over de lotingquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:58 schreef TheArt het volgende:
Mocht hij de finale winnen, dan zit er zelfs nog een kans in dat hij straks op de AO geplaatst isHij heeft namelijk amper wat te verdedigen en het gat met de nummer 32 is niet zo heel erg groot.
Één zwaluw maakt nog geen zooowmer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Baase.
Ik ben altijd al in die jongen blijven geloven
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:44 schreef Tim86 het volgende:
Haase - HaasIk vond em leuk, trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Defecte robot-dans vermoed ik.quote:
wtfquote:Op zondag 20 oktober 2013 09:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Defecte robot-dans vermoed ik.
http://nos.nl/video/564538-haase-finalist-na-zege-op-tsonga.html
Vanaf 0:41.
Is het ergens online te zien? Ik heb helaas geen sport1.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:06 schreef Ambrosius het volgende:
De finale begint als het goed is om 13.45u.
Wat een debiel zeg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:49 schreef TheArt het volgende:
Valt me mee dat het na de ontbrekende oerkreet ook niet dit werd.
[ afbeelding ]
In de race voor de World Tour Finals bedoel je?quote:
Dat staat er niet. Het kan net zo goed een samenvatting zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:28 schreef Evertjan het volgende:
volgens TT pagina 224 zend de NOS het live uit vanmiddag
NOS kennende beginnen ze na afloop van de finale met uitzenden en doen ze net of ze live zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Het kan net zo goed een samenvatting zijn.
Op de ATP rankingsquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In de race voor de World Tour Finals bedoel je?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:36 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een Haase-fans opeens allemaal. Ik vind dat hij enorm goed kan tennissen maar verder vind ik hem vooral vreselijk.
Dit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:36 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een Haase-fans opeens allemaal. Ik vind dat hij enorm goed kan tennissen maar verder vind ik hem vooral vreselijk.
Ja, kijk ook even dat interview wat ik net postte. Ja, de interviewer is kut, maar Roowbin doet ook niet z'n best om even vriendelijk te antwoorden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:10 schreef Norrage het volgende:
Maar die persoonlijkheid van het kneusje![]()
Prima interview toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:11 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, kijk ook even dat interview wat ik net postte. Ja, de interviewer is kut, maar Roowbin doet ook niet z'n best om even vriendelijk te antwoorden.
quote:
Ja. Hij probeerde duidelijk een grapje te maken, zeker die Nadal opmerking, maar dat kwam niet overquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:24 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Zal wel aan mij liggen..
Edit; even teruggekeken, het was erger in mijn herinnering. Desalniettemin vind ik het begin een beetje ongemakkelijk.
Eerder Schelveccio die hier de kneus isquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:49 schreef Rosario het volgende:
Tenenkrommend interview over de telefoon bij Sport1 Clips.
"Ik heb al een halve finale gehaald op hardcourt hoor." Het was allebei indoor.
"Die vergelijking wil ik niet horen."
http://www.streamhunter.eu/tennis-live-streaming-video.htmlquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Buitenom sport1 nog geen streams gevonden?
Thanks!quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.streamhunter.eu/tennis-live-streaming-video.html
Haas na amper 3 games al in heethoofdenmodequote:Op zondag 20 oktober 2013 14:12 schreef luckass het volgende:
Wat loopt die Haas gefrustreerd te doen?
Je weet toch dat Haase die set nog een keer uit moet gaan serveren.
twitter:ivokarlovic twitterde op zondag 20-10-2013 om 12:34:54And its a silent H. "@TursunovTales: A pair of Haases in Vienna..." reageer retweet
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:27 schreef luckass het volgende:
twitter:ivokarlovic twitterde op zondag 20-10-2013 om 12:34:54And its a silent H. "@TursunovTales: A pair of Haases in Vienna..." reageer retweet
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:27 schreef luckass het volgende:
Neuh, foutenpercentage ligt vandaag aanmerkelijk hoger.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:30 schreef Norrage het volgende:
Roooowbin wat ben je ontiegelijk slecht. Speelde ie de vorige rondes ook zo?
Jij hebt die pot tegen Ouahab gemist denk ikquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:36 schreef Norrage het volgende:
Zo...Met zijn slechtste tennis dat ik hem ooit heb zien spelen ongeveer, geeft ie de eerste set weg
dit komt in de buurtquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij hebt die pot tegen Ouahab gemist denk ik
Hij verliest ook niet net hè, maar gewoon 6-3 6-2quote:
Ok dat was slechterquote:
Direct breakpoint.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:48 schreef Norrage het volgende:
ik heb de stream maar uitgezet, dit is echt niet om aan te zien....
Rebreakquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:48 schreef Norrage het volgende:
ik heb de stream maar uitgezet, dit is echt niet om aan te zien....
je geloofd er toch niet echt he?quote:
Dan is het terecht geblekenquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En wat als jij er uit blijft en Haase toch verliest?
Bij Haase is het hooguit een bronstig hertje denk ik.quote:
Onderschat Bambi niet!quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Haase is het hooguit een bronstig hertje denk ik.
Robotdansquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
Ik schaam me nu al voor de reactie van Haase als hij straks wint.
Ik zie nog liever Stepanek die de worm doet.quote:
pimpelnekquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zie nog liever Stepanek die de worm doet.
Liever dat dan dat hij Kvitova doetquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zie nog liever Stepanek die de worm doet.
Kvitovaquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:45 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Liever dat dan dat hij Kvitova doet
Moet je even terugscrollen, ik heb er net al een paar gemaakt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:47 schreef alors het volgende:
Ik ben ook ingeschakeld, hier wil ik wel een grap van meebeleven.
Ja. Ik vind het leuk om Rooowbin te zien falen.quote:
HET IS ECHT TE ERG.....godsamme.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:51 schreef luckass het volgende:
EEN ROOOWBIN!!!! GODVERDOMME BROODMONGOOL
Winnen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:55 schreef suus21 het volgende:
Snap uberhaupt niet hoe die gast finales haalt...
Heeft Haase echt vaak op BPquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zelfs Federer shankt hem niet zo ver op BP...
Hij heeft nog niet verloren toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:57 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik vind verliezen van Haas persoonlijk minder erg dan verliezen van Youzhny
5 minuutjesquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet verloren toch?
Ja, behalve dat Haas echt heel slecht staat te spelen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:57 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik vind verliezen van Haas persoonlijk minder erg dan verliezen van Youzhny
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:58 schreef Tim86 het volgende:
Haase moet dit gewoon winnen. Is toch een wat grotere naam.
Daarna komt een blunder. Mijn stream loopt voorquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:01 schreef Martao het volgende:
Goeie service+smash, zo kan het dus ook.
Onze Robin heeft ballen van staalquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:02 schreef nostra het volgende:
s/v op de tweede service, waarom niet op bp
Euh.... ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dus hij breakt, wordt teruggebroken, heeft breakpunten, slaat een mishit, verliest de game, zou makkelijk zijn service game moeten winnen maar verneukt het grandioos en nu mag Haas serveren voor de wedstrijd.
Het is wel Haas hequote:Op zondag 20 oktober 2013 16:03 schreef suus21 het volgende:
Gelukkig choket een duitser nooit dus we zijn er zo van af..
Nu een acequote:Op zondag 20 oktober 2013 16:05 schreef Martao het volgende:
Kijk, een Federer-shank van Haas dit keer
Haasquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:07 schreef 1239758715981 het volgende:
Zullen we deze topics vanaf nu maar over Tommy Haas laten gaan? Hebben we nog iets te vieren zo nu en dan
Nr. 2 zelfs, zo'n dikke 10 jaar geleden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:14 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
2 mastersfinales (1 gewonnen), Olympisch zilver, top 10 gestaan!
Gênant voor de ATP NU, inderdaad. Het geeft een aardige indicatie hoe zwak de tour - op de absolute toppers na dan - op dit moment is, als een 35-jarige die al bijna 20 jaar op de tour rondhobbelt, nog steeds de jonkies de Baas is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Haas heeft zelfs nummer 2 gestaan, ook een beetje gênant voor de atp.
In het wielrennen is het nog erger danquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Gênant voor de ATP NU, inderdaad. Het geeft een aardige indicatie hoe zwak de tour - op de absolute toppers na dan - op dit moment is, als een 35-jarige die al bijna 20 jaar op de tour rondhobbelt, nog steeds de jonkies de Baas is.
Totaal andere sport hè, en bovendien is er recentelijk nog een beetje 'puin geruimd'.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In het wielrennen is het nog erger dan
Een man van in de 40 die een grote ronde wint of een kerel van 35 die een van de vele toernooitjes wintquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Totaal andere sport hè, en bovendien is er recentelijk nog een beetje 'puin geruimd'.
Zet ik ook zo mijn vraagtekens bij...quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een man van in de 40 die een grote ronde wint of een kerel van 35 die een van de vele toernooitjes wint
Fysiek is het mogelijk dusquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:33 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Zet ik ook zo mijn vraagtekens bij...
Hey, niet haten op Hewitt. En dat waren echt veel betere jaren hoor. Toen waren er tenminste jonkies die wat konden presteren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
All-time low? Nou nou, het was een matig jaar en er is een gebrek aan jong talent, maar het is niet alsof Hewitt twee jaar op nummer 1 staat he?
Wat een gekke redenatie.. Er zijn deze week drie toernooien en het zijn allemaal 250-toernooien. Alle spelers staan dus verspreid te spelen, en er doen nauwelijks toppers mee. Dat Haase kwalitatief minder is dan Haas heeft niets met leeftijd te maken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Gênant voor de ATP NU, inderdaad. Het geeft een aardige indicatie hoe zwak de tour - op de absolute toppers na dan - op dit moment is, als een 35-jarige die al bijna 20 jaar op de tour rondhobbelt, nog steeds de jonkies de Baas is.
Ik had het dus niet over dit specifieke toernooi, ik had het over het feit dat er nauwelijks jongeren doorbreken en dat dat toch een teken is van een aankomende zwakke generatie - of juist van een ijzersterkte generatie oude rotten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:05 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wat een gekke redenatie.. Er zijn deze week drie toernooien en het zijn allemaal 250-toernooien. Alle spelers staan dus verspreid te spelen, en er doen nauwelijks toppers mee. Dat Haase kwalitatief minder is dan Haas heeft niets met leeftijd te maken.
Maar hoezo zou dat genant zijn?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik had het dus niet over dit specifieke toernooi, ik had het over het feit dat er nauwelijks jongeren doorbreken en dat dat toch een teken is van een aankomende zwakke generatie - of juist van een ijzersterkte generatie oude rotten.
Hewitt. Op nummer 1. Twee jaar. TWEE JAAR.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey, niet haten op Hewitt. En dat waren echt veel betere jaren hoor. Toen waren er tenminste jonkies die wat konden presteren.
Nee, het niveau is ook gewoon waardeloos dit jaar, afgezien dat er niemand is die een beetje doorbreekt.
Wat is er mis met Hewitt? Ik vond Hewitt destijds net zo indrukwekkend als Djoko ofzo nu hoor. Hij heeft de pech dat hij niet zo'n erelijst heeft dankzij Federerquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hewitt. Op nummer 1. Twee jaar. TWEE JAAR.
Was het spannend? Ja. Waren er meer jonge spelers? Ja. Maar ondanks een matig jaar met hele matige periodes zijn Nadal en Djokovic, ondanks wat gefaal in belangrijke potten, nog steeds enkele niveau's van Hewitt verwijderd.
Mwah Janowicz is toch wel echt doorgebroken dit jaar, Raonic staat bijna in de top 10 en ook Dimitrov heeft het (tijdens het gravel seizoen) toch erg goed gedaan. Maar ben het zeker met je eens dat het niet veel soeps is tot nu toe.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey, niet haten op Hewitt. En dat waren echt veel betere jaren hoor. Toen waren er tenminste jonkies die wat konden presteren.
Nee, het niveau is ook gewoon waardeloos dit jaar, afgezien dat er niemand is die een beetje doorbreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |