GOD is al jaren een vriend van mequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Polo heet dat.
Oh je hebt concurrentie Peun.
Nee ik bedoelde paardenvoetbal. Voetbal met paarden. Alleen paarden. En een voetbal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Polo heet dat.
Oh je hebt concurrentie Peun.
God is je vriend - dus hij bestaat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GOD is al jaren een vriend van me
Concurrentie van God blijkbaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde paardenvoetbal. Voetbal met paarden. Alleen paarden. En een voetbal.
Concurrentie, whut?
Imaginary friend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
God is je vriend - dus hij bestaat?
GoodOldDays iig welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
God is je vriend - dus hij bestaat?
Post boven je.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, ik ga het niet eens proberen?![]()
Concurrentie met wat?
Welke Duitser en waarom?quote:
Homo? Niet dat het uitmaakt, gewoon als feit..quote:
Ja zou ik doen, je wil die test toch? Of heeft het nu geen zin meer? Maar dan nog, had ze er maar aan moeten denken.quote:
Zo is dat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zou ik doen, je wil die test toch? Of heeft het nu geen zin meer? Maar dan nog, had ze er maar aan moeten denken.
Owh, DuitSE??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Homo? Niet dat het uitmaakt, gewoon als feit..
Wonderen zijn de wereld nog niet uit mijn zoon LOLquote:
Fijn je te zienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:37 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Wonderen zijn de wereld nog niet uit mijn zoon LOL
Ja, dat wijf die er met mijn test vandoor is gegaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, het is een meisje. Nee, niet bellen. Wacht even een paar uurtjes, dan bellen.
Wakker bellen is wel beter ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, het is een meisje. Nee, niet bellen. Wacht even een paar uurtjes, dan bellen.
Al is ze lekker, wel een rotwijf. Oh maar dat maakt dan niks uit zeker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is ze nou lekker?
Volgens mij was die vraag nog niet gesteld.
Haar fb posten gaat mij een note opleveren, maar ze is best lekker ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is ze nou lekker?
Volgens mij was die vraag nog niet gesteld.
Ik heb het ff gemist.. Korte samenvatting??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Haar fb posten gaat mij een note opleveren, maar ze is best lekker ja.
Duitse en een andere jongen zijn er met z'n test/toets vandoor gegaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het ff gemist.. Korte samenvatting??
Goed plan. Bel je binnenkort.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn je te zien![]()
Binnenkort maar weer eens afspreken?
Ik vind het leuk. De werken, niet per se het gelul.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
Wat een gelul weer van die kunstenaar over zijn kut eend.
Wacht, heb jij een date met Whisker gehad?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:43 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Goed plan. Bel je binnenkort.
Fok op iPad is niet echt ideaal zo. Maar zit in een soort veredelde tent Bloemendaal aan zee met een crappy internetverbinding (herfstvakantie)
Graag, maar de Pier is nu ECHT dicht hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:43 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Goed plan. Bel je binnenkort.
Fok op iPad is niet echt ideaal zo. Maar zit in een soort veredelde tent Bloemendaal aan zee met een crappy internetverbinding (herfstvakantie)
Heel veel zelfsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Wacht, heb jij een date met Whisker gehad?
Oh sorry, dat heb ik dan weer gemistquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel veel zelfs
Het is al jaren een vriend schreef ik toch?
Yep, morgen weer naar huis.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Graag, maar de Pier is nu ECHT dicht he\
Jullie zin de hort op??
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:47 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Yep, morgen weer naar huis.
Zullen we iets anders moeten verzinnen om te bunny jumpen
Dat heb ik dan ook nooit gedaan. Parachutespringen welquote:
Dichterlijke vrijheid. Ga nog ff een paffie doen, tandjes poetsen en slapen. Morgen weer vroeg op (inpakken)quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:55 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Dichterlijke vrijheid. Ga nog ff een paffie doen, tandjes poetsen en slapen. Morgen weer vroeg op (inpakken)
Truste my love
Aan de rest van de sc excuses voor het binnenvallen
Kind regards and make love not war.
Ja vond het niet zo tof eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:55 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Dichterlijke vrijheid. Ga nog ff een paffie doen, tandjes poetsen en slapen. Morgen weer vroeg op (inpakken)
Truste my love
Aan de rest van de sc excuses voor het binnenvallen
Kind regards and make love not war.
Dat is niet het bunny jumpen waar ik aan dachtquote:
Nee dat dacht ik alquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is niet het bunny jumpen waar ik aan dacht
Ik WELquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja vond het niet zo tof eigenlijk.
Springen nog aardig hoog.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik alMaar springende konijntjes zijn wel schattig.
quote:
En je weet wat dat betekent, dan vindt hij haar toch wel een beetje leuk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:01 schreef Latert het volgende:
Dus Whiskey heeft Peunage jaloers gemaakt vanavond?
Mocht het zo zijn: wat boeit jou dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:01 schreef Latert het volgende:
Wees blij dat iemand een keer interesse toont.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn: wat boeit jou dat eigenlijk?
Ik vind alles in dit topic interessant.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn: wat boeit jou dat eigenlijk?
Ik krijg interesse genoeg hoor..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand een keer interesse toont.
Vertel me over dat Duitse gedoe dan..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik vind alles in dit topic interessant.
Ga je toets halen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:01 schreef Latert het volgende:
Dat denk ik ook wel. Volgens mij wind jij alle mannen om je vingers.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik krijg interesse genoeg hoor..
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Pino. Ik vind je UI zo tof. Toffe vogel
Ohja, ik heb toevalllig nog een update.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel me over dat Duitse gedoe dan..
Want?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Volgens mij wind jij alle mannen om je vingers.
Mooi dus toch nog redelijk goed afgelopen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:12 schreef Latert het volgende:
Ze had net teruggebeld, en zei dat ze vanmiddag al om 17.00 had gesmst (die ik niet had ontvangen). Dus morgenochtend ga ik die test afhalen.
Ja, ik geloof haar maar gewoon dat er geen opzet in het spel wasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi dus toch nog redelijk goed afgelopen.
Over de sms twijfelde ik wel een beetje, maar goed, het KAN.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja, ik geloof haar maar gewoon dat er geen opzet in het spel was
Noiu, poeh zeg.. Ja, er interesse genoeg.. Maar ik ben green mannenmagneet ofzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik gewoon en je zegt het zelf bijna: 'ik krijg interesse genoeg'.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Noiu, poeh zeg.. Ja, er interesse genoeg.. Maar ik ben green mannenmagneet ofzo
Ja, ze zei al dat ze het vreemd vond dat ik er om 17.00 niet was. Gelukkig heeft ze de test nog.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Over de sms twijfelde ik wel een beetje, maar goed, het KAN.
Mooi toch? Als je interessant gevonden wordt door veel mannen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Noiu, poeh zeg.. Ja, er interesse genoeg.. Maar ik ben green mannenmagneet ofzo
Zou lullig zijn als moslimquote:
Nee hoor, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:26 schreef Uccie het volgende:
Het is hier ook lekker rustig...de rest allemaal een leven?
Gelukkig, voelde me al bijna zielig.quote:
Ik heb net een schaaltje chips gehaald en een glas cola, ik drink haast nooit meer cola en nu heb ik een hele flesquote:
Colaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb net een schaaltje chips gehaald en een glas cola, ik drink haast nooit meer cola en nu heb ik een hele flesliving on the edge.
quote:
Het was geen kritiek, maar verbazingquote:
Weet ik, ik zag het ook niet als kritiekquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was geen kritiek, maar verbazing
Whiskers is tegen mij altijd aardig, dus ik pik het welquote:
Ben ik ook nietquote:
Nee, jij hebt een vogeltje. Zij heeft een kat. Met nagels, en tanden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whiskers is tegen mij altijd aardig, dus ik pik het wel![]()
En ze heeft een vogeltje
Jij ook, meerderequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whiskers is tegen mij altijd aardig, dus ik pik het wel![]()
En ze heeft een vogeltje
Ja, eentje staat er op de slaapkamer...die is nu in zijn slaap aan het pratenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben ik ook niet
[..]
Nee, jij hebt een vogeltje. Zij heeft een kat. Met nagels, en tanden.
[ afbeelding ]
Ik heb ook een vogel, JAquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ben ik ook niet
[..]
Nee, jij hebt een vogeltje. Zij heeft een kat. Met nagels, en tanden.
[ afbeelding ]
Ik dm je wel, ruziemanquote:
Hoezo...is het leeg op pleintje?quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, eentje staat er op de slaapkamer...die is nu in zijn slaap aan het praten
Liefquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, eentje staat er op de slaapkamer...die is nu in zijn slaap aan het praten
Jawel en mijn eigen schuld, toen ik thuiskwam schrok hij en om te voorkomen dat hij de rest wakker krijst de kooi maar even verplaatst.quote:
Ik ben eigenlijk nooit op het pleintje geweest. Dus geen idee. Ik gebruik het alleen om mee te dreigen, klinkt zo stoer.quote:
Lijkt me ook wel koud nu zo'n pleintje.......oh nu snap ik ineens die bontkraagjes, die zijn voor koude pleintjes!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit op het pleintje geweest. Dus geen idee. Ik gebruik het alleen om mee te dreigen, klinkt zo stoer.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:46 schreef Peunage het volgende:
Ik ga zo slapen denk ik. Over 7 uurtje weer op
Gelukkig geen werk, maar vroeg opstaan, en een hoop te doen, lange dag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Slaap lekkeren werk ze (?) morgen.
Dank je en succes dan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gelukkig geen werk, maar vroeg opstaan, en een hoop te doen, lange dag.![]()
Thnx, jij ook alvast
Jij en je vogels zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Slaap lekkeren werk ze (?) morgen.
Ze zijn nogal aandacht opeisendquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij en je vogels zijn![]()
Slaap lekker
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zijn nogal aandacht opeisendheel gek, mijn ouders hebben er veel meer en die zijn allemaal heel rustig en ik heb echt tuig. Aan die hoofdjes zie je dat ze alleen maar uit zijn op etteren.
Maar ik vind ze gezellig, geen leeg huis.quote:
Zijn ze ook, maar bij mij zouden ze niet naar buiten kunnen. Ja op balkon, maar dan moet het helemaal afgezet en alles.quote:
Ik zou als de dood zijn als ze zouden ontsnappen. Dat is het grote nadeel van die dingen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn ze ook, maar bij mij zouden ze niet naar buiten kunnen. Ja op balkon, maar dan moet het helemaal afgezet en alles.
Ja daarom heb ik ook horren voor de ramen, mocht er dan een vogel ontsnappen kunnen ze niet naar buiten. Dan zou ik echt gek worden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zou als de dood zijn als ze zouden ontsnappen. Dat is het grote nadeel van die dingen.
Is ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik vind ze gezellig, geen leeg huis.
En het heeft ook nog eens geen zin, want elke dag klaagt ze dat ze tot 3 uur wakker heeft gelegen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Corrie blijft de laatste tijd nooit meer laat op, dan is er niks aan. #TeamCorrie.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Volgens mij wind jij alle mannen om je vingers.
Wat heb je gedaan dan? Drugs, moord? Drugsmoord?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
Godver ik word nu al gek van die helicopters boven mijn huis.
Niks. Morgen is de marathon. Alles hier in de buurt wordt ook afgezet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Drugs, moord? Drugsmoord?
Zoiets hoorde ik in de trein ook inderdaad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks. Morgen is de marathon. Alles hier in de buurt wordt ook afgezet.
Je bent naar Rotterdam verhuisd?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
Godver ik word nu al gek van die helicopters boven mijn huis.
Kippenpootjes uit de oven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef sp3c het volgende:
hoi corrie en uccers
wat eten we vandaag?
ik zit nog te twijfelen
Ik heb net weer eens paprika chips gehaald.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:25 schreef Karina het volgende:
Ik heb vanmiddag chips zitten vreten dus niet zoveel trek meer. Twee harde broodjes of zo.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:25 schreef Specularium het volgende:
Apen eten bananen dus bananen zijn racistisch. #TeamQuinsy
sommige dingen, moet je niet willen googlenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon echt zitten googlen op negerzaad he?
Nee, ik durf dat echt niet. Ik heb net mijn kip de oven in geschoven en ik wil graag mijn eetlust houden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:30 schreef Tem het volgende:
Uccie heeft net zitten googlen en kwam spuitende negerlianen tegen.
Goed verhaal arjan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:31 schreef arjan1112 het volgende:
en die had het weer van Marga Bult op twitter
Marga Bultquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:31 schreef arjan1112 het volgende:
en die had het weer van Marga Bult op twitter
Zo kan je het ook noemen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik durf dat echt niet. Ik heb net mijn kip de oven in geschoven en ik wil graag mijn eetlust houden.
jij kwam (uit jezelf) vertellen dat je NWS SC teveel schijtlol en niet serieus genoeg vondquote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Mja nee dus, ik hoorde op de meet dat ik te serieus ben voor de NWS SC en dat het hier vooral schijtlol moet zijn. Geloof ik ook wel mbt het subforum. Waardeer jullie reacties wel hoor.
ja ik weet het maar mijn internet doet lomp de laatste tijd en sherlock is mijn vriendquote:
Corrie reageert ook gelijk niet meer met haar SBS badjas.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:12 schreef sp3c het volgende:
Corrie misschien niet want das een beetje een mietje
ja laten we het weer over ijshockey hebbenquote:
stormvloedtopic!quote:
Peter Jan Rens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:17 schreef arjan1112 het volgende:
er scheint een school tv dokter te zijn die seksuele voorlichting geeft.. ouders willen haar weghebben enz
weet je hoe die heet ?
Eerst krijg je die dramaqueens van de WWE.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:17 schreef sp3c het volgende:
fightnight val ik van in slaap op de een of andere manier
potje boksen in het stadion kan ik wel van genieten maar op tv .. mweh
Heb je het nou over dat vechten of over sexuele voorlichtingquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:18 schreef sp3c het volgende:
Corrie zou er wel goed in zijn
die kan ook echt de historische feitjes uitleggen over hoe ze dat in de middeleeuwen deden en waar het missionarisstandje vandaan komt
en the Undertaker!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:19 schreef Tem het volgende:
Ik keek altijd WWF vroeger. Hulk Hogan, Jake the Snake Roberts, Andre the Giant, Macho man Randy Savage, Coco Beware, the British Bulldogs. Topshow was dat.
Ik heb de hele dag in een helikopter boven Amsterdam gehangen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha de hele dag is het stil hier en opeens boem.
Kijk, tenminste iemand die de moeite neemt om alle topics netjes terug te lezen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:10 schreef sp3c het volgende:
hey wat is deze nu weer
[..]
jij kwam (uit jezelf) vertellen dat je NWS SC teveel schijtlol en niet serieus genoeg vond
niemand heeft je gezegd dat je er te serieus voor bent
we zeiden alleen dat wij er komen voor de lolligheid omdat wij dat leuk vinden, toen zei jij 'naja .. sorry' toen zei ik 'nou is ook niet erg verder kan altijd gebeuren maar als je dat de hele dag wilt doen dan zijn er op fok! 100 andere SC's net zo geschikt voor want op een gegeven moment hihi, moet het hier gewoon weer gaan over hoe matig Cnorrie is hihihi'
letterlijke tekst, incl het gegiechel van mijn kant
damn right
Toen keek ik het wel nog, op Sky Channel dacht ik dat het altijd was.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:19 schreef Tem het volgende:
Ik keek altijd WWF vroeger. Hulk Hogan, Jake the Snake Roberts, Andre the Giant, Macho man Randy Savage, Coco Beware, the British Bulldogs. Topshow was dat.
nee ik sherlock mezelfquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Kijk, tenminste iemand die de moeite neemt om alle topics netjes terug te lezen.
Ik heb ook meteen de gordijnen dichtgedaan toen ik ze hoorde.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in een helikopter boven Amsterdam gehangen.
Ghehe.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in een helikopter boven Amsterdam gehangen.
ja irritant is dat, je zou dat moeten kunnen filterenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe dat niet meer, dan moet ik eerst door alle whatpulse en daglijsten heenworstelen
Ja, en dan één keer in het jaar in zo'n kooi.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen keek ik het wel nog, op Sky Channel dacht ik dat het altijd was.
Ja dit inderdaad...en verder heeft toch nooit iemand het over mij.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe dat niet meer, dan moet ik eerst door alle whatpulse en daglijsten heenworstelen
En je had ook nog American Gladiatorsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, en dan één keer in het jaar in zo'n kooi.
topshow was datquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
En je had ook nog American GladiatorsDat bestaat dacht ik nu nog steeds alleen komt het hier nooit meer op tv.
Ook hardstikke nep natuurlijk.quote:
Inclusief de tieten ja die waren ook nep.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:24 schreef sp3c het volgende:
met die stoere siliconenbabes die stoer gingen doen
minisp3c had na 5 minuten geen broek meer aan
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad...en verder heeft toch nooit iemand het over mij.
Viel niet zoveel te zien (niet dat ik meer wilde zien eigenlijk).quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:23 schreef Specularium het volgende:
Ik zag wel een keer die sekstape van Hulk Hogan.
naja ik kon ze niet aanraken natuurlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook hardstikke nep natuurlijk.
[..]
Inclusief de tieten ja die waren ook nep.
Nee hoor, zo erg vind ik het niet.quote:
Die hadden toch op een gegeven moment ook 'wapens' zoals een dubbelzijdige knots?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:24 schreef sp3c het volgende:
met die stoere siliconenbabes die stoer gingen doen
minisp3c had na 5 minuten geen broek meer aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het ook wel grappig hoor. Elkaar van de evenwichtsbalk afstoten en zo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja ik kon ze niet aanraken natuurlijk
ze waren alleen op tv en ik vond het er wel vrolijk uitzien
En 's nachts had je hier piratenzenders met porno. Heel slecht beeld natuurlijk maar toch kijkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:26 schreef Tem het volgende:
Je had vroeger ook zo'n zender met allemaal kleine schermpjes met alle zenders. Dan kon je nog wel eens porno zien.
Etalagekanaal, om de 20 seconden 20 seconden Filmnet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:26 schreef Tem het volgende:
Je had vroeger ook zo'n zender met allemaal kleine schermpjes met alle zenders. Dan kon je nog wel eens porno zien.
Die dochter moet d'r tetters laten zien, nog steeds niet gebeurd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:26 schreef sp3c het volgende:
ik zag een keer Hogan knows best met die hete dochter van hem
blijkt dat hij bovenop gewoon kaal is tegenwoordig ... ik heb niet meer gekeken
ja dat snap ik ook nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die dochter moet d'r tetters laten zien, nog steeds niet gebeurd.
Staat ze er al in?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:28 schreef sp3c het volgende:
komt ze net als Beertje op dr 50ste in de playboy zeker
en wij maar downloaden
kerst?quote:
Kun je er niet live bij zijn?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:30 schreef sp3c het volgende:
ik ga maar eens koken
over een half uur begint HYS vs Nottingham, je kunt het nergens volgen maar in gedachten ben ik erbij
Zo'n foto van een vrouw met een massagestaaf tegen haar wang.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Etalagekanaal, om de 20 seconden 20 seconden Filmnet.
Voor die tijd een Topshow als je de Wehkamp zat was.
was het wel van plan maar er waren alleen nog peperdure hotels over en een hotel waar je met de ratten om je kussen moet vechtenquote:
Oh balen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
was het wel van plan maar er waren alleen nog peperdure hotels over en een hotel waar je met de ratten om je kussen moet vechten
Mietje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
was het wel van plan maar er waren alleen nog peperdure hotels over en een hotel waar je met de ratten om je kussen moet vechten
Oh dan zijn ze helemaal niet zo groot dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:33 schreef sp3c het volgende:
niet tof doen Corrie, in Engeland hebben ze ratten 3x zo groot als je tetten
toch 3 handenvol danquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zijn ze helemaal niet zo groot dus.
Wat hebben ratten met wereldreiziger te maken? Hier heb je ook ratten hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie de wereldreiziger, mensen.
Ik ken ook hele grote ratten, sommige mannen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:35 schreef sp3c het volgende:
de ratten hier zijn de naam niet waardig
dat zijn meer ratjes
Krijgen we dit weer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken ook hele grote ratten, sommige mannen.
Te makkelijk weer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Floepte er weer uit ik probeerde het wat af te zwakken daarna.
ligt eraan, soms zie ik haar en dan denk ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
Hoewel ik het een kutwijf vind mag Victoria Koblenko haar oostbloktetters ook wel eens laten zien.
Koblenko heeft echt niet zulke dikke h00ters volgens mijquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Wat een obsessie met tetten toch altijdMaakt geen reet uit wat er verder aan vast zit, als er maar dikke tetten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |