GOD is al jaren een vriend van mequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Polo heet dat.
Oh je hebt concurrentie Peun.
Nee ik bedoelde paardenvoetbal. Voetbal met paarden. Alleen paarden. En een voetbal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Polo heet dat.
Oh je hebt concurrentie Peun.
God is je vriend - dus hij bestaat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GOD is al jaren een vriend van me
Concurrentie van God blijkbaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde paardenvoetbal. Voetbal met paarden. Alleen paarden. En een voetbal.
Concurrentie, whut?
Imaginary friend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
God is je vriend - dus hij bestaat?
GoodOldDays iig welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
God is je vriend - dus hij bestaat?
Post boven je.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, ik ga het niet eens proberen?![]()
Concurrentie met wat?
Welke Duitser en waarom?quote:
Homo? Niet dat het uitmaakt, gewoon als feit..quote:
Ja zou ik doen, je wil die test toch? Of heeft het nu geen zin meer? Maar dan nog, had ze er maar aan moeten denken.quote:
Zo is dat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zou ik doen, je wil die test toch? Of heeft het nu geen zin meer? Maar dan nog, had ze er maar aan moeten denken.
Owh, DuitSE??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Homo? Niet dat het uitmaakt, gewoon als feit..
Wonderen zijn de wereld nog niet uit mijn zoon LOLquote:
Fijn je te zienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:37 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Wonderen zijn de wereld nog niet uit mijn zoon LOL
Ja, dat wijf die er met mijn test vandoor is gegaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, het is een meisje. Nee, niet bellen. Wacht even een paar uurtjes, dan bellen.
Wakker bellen is wel beter ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, het is een meisje. Nee, niet bellen. Wacht even een paar uurtjes, dan bellen.
Al is ze lekker, wel een rotwijf. Oh maar dat maakt dan niks uit zeker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is ze nou lekker?
Volgens mij was die vraag nog niet gesteld.
Haar fb posten gaat mij een note opleveren, maar ze is best lekker ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is ze nou lekker?
Volgens mij was die vraag nog niet gesteld.
Ik heb het ff gemist.. Korte samenvatting??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Haar fb posten gaat mij een note opleveren, maar ze is best lekker ja.
Duitse en een andere jongen zijn er met z'n test/toets vandoor gegaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het ff gemist.. Korte samenvatting??
Goed plan. Bel je binnenkort.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn je te zien![]()
Binnenkort maar weer eens afspreken?
Ik vind het leuk. De werken, niet per se het gelul.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
Wat een gelul weer van die kunstenaar over zijn kut eend.
Wacht, heb jij een date met Whisker gehad?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:43 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Goed plan. Bel je binnenkort.
Fok op iPad is niet echt ideaal zo. Maar zit in een soort veredelde tent Bloemendaal aan zee met een crappy internetverbinding (herfstvakantie)
Graag, maar de Pier is nu ECHT dicht hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:43 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Goed plan. Bel je binnenkort.
Fok op iPad is niet echt ideaal zo. Maar zit in een soort veredelde tent Bloemendaal aan zee met een crappy internetverbinding (herfstvakantie)
Heel veel zelfsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Wacht, heb jij een date met Whisker gehad?
Oh sorry, dat heb ik dan weer gemistquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel veel zelfs
Het is al jaren een vriend schreef ik toch?
Yep, morgen weer naar huis.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Graag, maar de Pier is nu ECHT dicht he\
Jullie zin de hort op??
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:47 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Yep, morgen weer naar huis.
Zullen we iets anders moeten verzinnen om te bunny jumpen
Dat heb ik dan ook nooit gedaan. Parachutespringen welquote:
Dichterlijke vrijheid. Ga nog ff een paffie doen, tandjes poetsen en slapen. Morgen weer vroeg op (inpakken)quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:55 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Dichterlijke vrijheid. Ga nog ff een paffie doen, tandjes poetsen en slapen. Morgen weer vroeg op (inpakken)
Truste my love
Aan de rest van de sc excuses voor het binnenvallen
Kind regards and make love not war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |