/carequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:22 schreef Peunage het volgende:
Dus Flatert is aan het lijntje gehouden door een studente, en die is er uiteindelijk vandoor gegaan met een ander, is dat een goede samenvatting?
Zoiets ja, en ze hebben mijn test gepikt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:22 schreef Peunage het volgende:
Dus Flatert is aan het lijntje gehouden door een studente, en die is er uiteindelijk vandoor gegaan met een ander, is dat een goede samenvatting?
Je kan niet zakkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Oh dat ziet er uit als een test waar ik voor zou zakken
[ afbeelding ]
Nou ja dat laatste dus danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Je kan niet zakken![]()
Maar wel het iq van een mongool behalen natuurlijk...
1, 3 en 6quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Oh dat ziet er uit als een test waar ik voor zou zakken
[ afbeelding ]
Oh, dat zag ik niet eensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja maar dat stond er zogenaamd niet bij he?
Nee is van een of ander topic:quote:
Nee dat is zielig, dan maak ik openbaar wie er allemaal zijn afgewezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je mag dm's niet openbaar maken Corrie.
Zet dan op zijn minst de afzender erbij.
Corrie verdient nu een note met: Neuken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je mag dm's niet openbaar maken Corrie.
Zet dan op zijn minst de afzender erbij.
ja maar dan herken je hem dus niet meer slimmequote:
Ja door de mannenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
het is zeker weer vrijdagavond, krijgen we weer ingewikkelde vrouwenpraat
Dan zeg je eerst dat hij knap is en dan ook nog eens lief. Hij is dus gewoon lellik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee onzin lief en knap kan ook. Of klootzak en lelijk.
Nee hij is niet lelijk. Ook niet knap.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan zeg je eerst dat hij knap is en dan ook nog eens lief. Hij is dus gewoon lellik.
Dat. Maar dat krijg ik sowieso niet zo snel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
Cor krijgt er geen harde van, in ieder geval.
Je wordt vast heel vriendelijk ontvangen. Andersom is het denk ik minderquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
Even naar dat Amsterdam-topic. Altijd leuk als Rotterdammer.
Ik ervaar juist meestal het omgekeerde van die diknekken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wordt vast heel vriendelijk ontvangen. Andersom is het denk ik minder
Ingewikkeld omschrijft het wel ja. Of moeilijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
tante Corrie, ingewikkeld, kieskeurig en altijd dichtbij
Chill, net of ik daar ga posten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:15 schreef sp3c het volgende:
ga nou niet vanuit de NWS SC in andere topics lopen klieren
Meen je dat nou? Mmmm ik merk juist weer het omgekeerde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ervaar juist meestal het omgekeerde van die diknekken.
Van welke Rotterdammers dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Mmmm ik merk juist weer het omgekeerde.
net of ik het ga checkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Chill, net of ik daar ga posten.
Amsterdam
Dat denkt iedereen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb toch echt het idee dat het andersom minder is.
Ja misschien wel. Ik let natuurlijk meer op Amsterdam gebash dan op Rotterdammers die in de zeik worden genomen.quote:
Oh dat had ik gemist, ik zag nog net het bedankje van WIDM. Wel leuk dat zij eindelijk gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
Kees heeft gewonnen van Pieter en Ferry.
Dat is opzich wel een goed compromis.
Nou dat is al genoeg, het is zo saai dat er niks te bashen valtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, valt enorm veel aan te bashen behalve Aleid.
meestal zie ik Amsterdammers heel erg van leer trekken tegen provincialen omdat ze denken gebashed te worden, daarna gaat het pas echt losquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Ik let natuurlijk meer op Amsterdam gebash dan op Rotterdammers die in de zeik worden genomen.
Misschien worden wij dan ook wel beste vriendenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:22 schreef Tem het volgende:
Mijn beste vriend komt uit de buurt van Amsterdam en aan hem had ik eerst een hekel.
Ja hoor vind ik eigenlijk ook wel. Die grachtjes en zo. Al ben ik er niet zo heel vaak geweest. Ik probeerde Specularium op de kast te krijgen, maar die krijg je NOOIT op de kast helaas.quote:
Nou het begint meestal wel met: Amsterdam stinkstadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
meestal zie ik Amsterdammers heel erg van leer trekken tegen provincialen omdat ze denken gebashed te worden, daarna gaat het pas echt los
Hij kan mij daar quotenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen mensen van daar hier gaan quoten he?
Jawel, maar ik ga je niet vertellen hoe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor vind ik eigenlijk ook wel. Die grachtjes en zo. Al ben ik er niet zo heel vaak geweest. Ik probeerde Specularium op de kast te krijgen, maar die krijg je NOOIT op de kast helaas.
Dat leek me echt vies. Had er ook nooit van gehoord. Maar blijkbaar wel een heel bekende Rotterdamse snack.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:24 schreef Tem het volgende:
En ze wisten niet eens wat uierboord was....
En, nog wat gevonden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
Weet iemand een goede shoarmabezorgtent? Hier in de buurt is wel een snackbar met redelijke shoarma, ik wil niet redelijk maar
ik zie het meestal toch omgekeerdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het begint meestal wel met: Amsterdam stinkstadetc.
Oh ik geloof ook best dat er IETS is. iedereen heeft wel een knop. Bij de een is die wat beter verstopt dan bij de ander.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga je niet vertellen hoe.
Hehe nope. Vandaar de pizza shoarma. Die ik vond hadden OF slechte recensies OF een minimumbedrag van 15 euro.quote:
Nou ja ik denk dat als er een Den Haag is stinkstad topic was dat het precies hetzelfde zou gaan hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie het meestal toch omgekeerd
kan ff niet op een voorbeeld komen maar er was een keer iets met vuilnis op straat ofzo en ratten onder de huizen
krijg je geen vrolijke reacties op natuurlijk want het was geen vrolijk verhaal -> insert Heatwave -> insert Amsterdambash
zo gaan die dingen Cnor
Volgens mij kan ik het onderwerp al raden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
heb wel een paar keer in het gouda topic wat gezegd mochten ze me niet zo
nee gekquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat als er een Den Haag is stinkstad topic was dat het precies hetzelfde zou gaan hoor.
Ik ga het onthoudenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee gek
Hagenezen kunnen beter relativeren
besides ... Den Haag is een stinkstad, sommige wijken zijn echt niet te harden en in de rest is de gemeente de riolering weer eens aan het vervangen
Holaquote:
oja, dat moest ook nogquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het onthoudenDat relativeren bedoel ik.
[..]
HolaBen je al dood?
Ik keek even, zo te zien leef je nog.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja, dat moest ook nogIk ben met een spel op een andere site bezig en voelde me toch al doodgaan door al die hints, dus glad vergeten
Ja, maar dat is niet Rotterdam-chic waar hij was. Dat waren gewoon orinaire gasten met veel geld. Er zijn wel andere kringen met meer klasse maar daar komt hij dan weer niet. Naja, de aflevering over oud geld en nieuw geld in Rotterdam zag je wel iets van het echte chique zoals je op de Hoflaan vindt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef arjan1112 het volgende:
had jort het weer over rotterdam sjiek... met vreemdsoortige jasjes enz
true storyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het onthoudenDat relativeren bedoel ik.
Den Haag is welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
true story
je gaat maar heel weinig Hagenezen tegenkomen die 'provincialen' beginnen te roepen zodra je zegt dat je DH niet leuk vind
sowieso een raar fenomeen vind ik dat
OK misschien niet provincialen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
true story
je gaat maar heel weinig Hagenezen tegenkomen die 'provincialen' beginnen te roepen zodra je zegt dat je DH niet leuk vind
sowieso een raar fenomeen vind ik dat
nee man den haag is leukquote:
Feyenoordquote:
ja dat snap ik nog wel, als je aangevallen wordt dan ga je jezelf verdedigenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
OK misschien niet provincialen.
Maar ze zullen wel in de verdediging schieten.
Nee, ik ga nog liever gewoon dood.quote:
Die Amsterdammers zitten allemaal snel op de kastquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat snap ik nog wel, als je aangevallen wordt dan ga je jezelf verdedigen
maar zo fel als (sommige) Amsterdammers tekeer gaan als iemand het niet helemaal een leuke stad vind zul je Hagenezen niet zien doen
daarom zie je ook nooit Den Haagbash topics denk ik, geen lol aan
Die zijn dan ook nie geboren in Den Haag niequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:37 schreef arjan1112 het volgende:
Hagenaars praten juist heel erg netjes.
welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn dan ook nie geboren in Den Haag nie
Hagenezen zijn geboren in Den Haag, HAgenaars wonen er alleen.quote:
die zijn dan ook namaakquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:37 schreef arjan1112 het volgende:
Hagenaars praten juist heel erg netjes.
Ik weet niet wie dat onderzoek heeft verzonnen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Blijkbaar was een Brabants accent het sexiest. Dus Mexicano
Een of andere datingsite dacht ik. Klopte ook geen reet van. Noord Hollands/Amsterdams... iemand uit Zaanstad praat ECHT wel anders dan iemand uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat onderzoek heeft verzonnen.
de overdreven variant is ook namaakquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:37 schreef Tem het volgende:
Dat schijtlollige accent van die Hagenezen ben ik wel snel zat.
Dat late night programma van RTL vind ik geen bal aan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is kanniewaarzijn eigenlijk een kutprogramma.
Is ook Noord-Holland toch? Of West Friesland.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:45 schreef arjan1112 het volgende:
Praat je noord-hollands als je in Hoorn woont?
Net zoals ik een teringhekel heb aan Tineke Schouten en haar schijtlol.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
de overdreven variant is ook namaak
die ben je snel zat idd
Vlak mij niet uitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Blijkbaar was een Brabants accent het sexiest. Dus Mexicano
Of die gasten van The Kik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net zoals ik een teringhekel heb aan Tineke Schouten en haar schijtlol.
En dat zegt iemand uit jouw stad??quote:
Het is gewoon de tweede helft van boulevardquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik zet zo Pownews op denk ik. Humberto is gezeur over kleren.
Nee, ik woon erquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij uit Den Haag kwam?
Heeel af en toe is het wel aardig maar verder is het inderdaad shownieuws, waar ik dus ook geen bal aan vind. En promotie van RTL programma's.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is gewoon de tweede helft van boulevard
Ik ben allang afgehaakt, en Tan vind ik nog saaier dan een bord koude aardappelen.
Whiskers !!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand uit jouw stad??
Hoiquote:
Heb je gezien wat voor ellende er bij P&W zit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is gewoon de tweede helft van boulevard
Ik ben allang afgehaakt, en Tan vind ik nog saaier dan een bord koude aardappelen.
Dus staat ie hier ook op pownewsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeel af en toe is het wel aardig maar verder is het inderdaad shownieuws, waar ik dus ook geen bal aan vind. En promotie van RTL programma's.
Nu gaat ze zeggen dat het expres was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
zie je die Amsterdammers beginnen altijd gelijk over provincialen
Ja ik moet het cliche in stand houden he?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik moet het cliche in stand houden he?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu gaat ze zeggen dat het expres was.
Zo voorspelbaar.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar.
Corriequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik moet het cliche in stand houden he?
Niet geheel onterecht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
En gek genoeg WIST ik ook dat je dit zou gaan zeggen, over voorspelbaar gesproken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar.
Ligt er aan wie je het vraagtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ah, heb je dan ook zo'n vreselijk brabants accent?
Misschien ga ik die weer gebruikenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi
Waarom niet gewoon je originele account?
Yupsquote:
Dan woonde je dus in Almere en niet in Brabantquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups
Voor zover je daar nog van kan spreken nadat mijn toenmalige woonplaats overstroomd werd met Randstedelingen
Ik vind P en W dit seizoen erg goed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor ellende er bij P&W zit?
Dan vind ik Jimmy Geduld als cokeneger nog wel afwisseling.
Net of jij daar woont met je kunstmatige provinciequote:
Nee lieverd, de Randstad bestaat NIET alleen uit Amsterdamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan woonde je dus in Almere en niet in Brabant
LelySTAD.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net of jij daar woont met je kunstmatige provincie
Jawel hoor. Alles buiten Amsterdam is provincie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee lieverd, de Randstad bestaat NIET alleen uit Amsterdam
3 keer niksquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:55 schreef sp3c het volgende:
wel gek, Almere is matig
hoe gaat het met die voetbalclub, is dat al wat?
Het is geen provinciequote:
Juist. Jij woont niet in een provincie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
3 keer niks
[..]
Het is geen provincie
Dat zijn gewoon verraders.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef sp3c het volgende:
die figuren ook, heel de dag haten op provincialen en vervolens verhuizen ze naar Flevoland
Bizar toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef sp3c het volgende:
ik dacht vroeger serieus dat het een pretpark was
Oeps verkeerde post gequotequote:
Die is geniaal hoorde ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:58 schreef Peunage het volgende:
Iedereen al de beste Nederlandse natuurfilm gezien? De nieuwe wildernis.
[ afbeelding ]
Wat Lelystad? Rare.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef sp3c het volgende:
ik dacht vroeger serieus dat het een pretpark was
Ik woon in een STAD.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist. Jij woont niet in een provincie?
nee Flevolandquote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen zelfsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee Flevoland
klinkt als een matig pretpark ... soort Friesland maar dan matiger
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geen idee. Kon er gratis heen, niet gedaan.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen zelfs
Jah, stageplek had de hele zaal afgehuurd. Maar had het net iets te druk om naar pasgeboren vossen te gaan kijkenquote:
Die zijn liefquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah, stageplek had de hele zaal afgehuurd. Maar had het net iets te druk om naar pasgeboren vossen te gaan kijken
Walibi ligt daar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee Flevoland
klinkt als een matig pretpark ... soort Friesland maar dan matiger
Nep supporter ben jequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef sp3c het volgende:
ja mij ook, ik ga alleen als de finale Den Haag vs Heerenveen is hoor
Almere is als Zoetermeer: daar wil je nog niet dood gevonden worden...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef Peunage het volgende:
Almere heeft het schaatsen afgepakt van de Friezen![]()
ijshockey is een onderdeel van deze reeksquote:
Ik word liever nergens dood gevonden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Almere is als Zoetermeer: daar wil je nog niet dood gevonden worden...![]()
![]()
True, maar dan nog..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ijshockey is een onderdeel van deze reeks
net als bagger en boze pi's
Walibiquote:
Is er nog een plek waar je wél dood gevonden wilt worden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Almere is als Zoetermeer: daar wil je nog niet dood gevonden worden...![]()
![]()
Ik ook niet, maar ooit gaan we het tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word liever nergens dood gevonden.
Ik noem het gewoon een kutstad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik zou Almere zelfs aids willen noemen.
Tallozequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Walibi
[..]
Is er nog een plek waar je wél dood gevonden wilt worden?
nee de Friezen blijven gewoon doorschaatsenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef Peunage het volgende:
Almere heeft het schaatsen afgepakt van de Friezen![]()
razende apenaidsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik zou Almere zelfs aids willen noemen.
Maakt niet uit, dat geld hebben ze welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee de Friezen blijven gewoon doorschaatsen
Almere heeft zich voor het karretje van de schaatsenrijdersbond laten spannen, resultaat is dat het ze 140 miljoen euro oid kost, er 1 wedstrijd per jaar voor terugkrijgen en dat de topschaatsers er gratis mogen trainen
great succes
blijft een bodemloze put, geen hond komt naar wedstrijden kijken in dat gatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat geld hebben ze wel
Ik in ieder geval niet. Maar dat gebouw hebben ze in ieder geval welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
blijft een bodemloze put, geen hond komt naar wedstrijden kijken in dat gat
Hoe zie je dat voor je precies?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
In het grotje van Peuner bijvoorbeeld.
Dat is goed toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:09 schreef sp3c het volgende:
geef het 2 seizoenen en die ene wedstrijd per jaar is ook weer gewoon in Thialf
en die schaatsers lekker schaatsen voor nop
hey ik vind het best hoor maar ik zou mezelf niet zo op de borst trommelen dat het schaatsen afgepakt is van de Friezenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet. Maar dat gebouw hebben ze in ieder geval wel
voor de schaatsers wel, voor Almere superdome minder want de (sponsor)inkomsten komen van de toeschouwers maar als het geld er is kun je het net zo goed uitgeven aan ijsquote:
Jij hoeft je niet te vervelen de komende jaren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:13 schreef sp3c het volgende:
in Leeuwarden komt ook een nieuwe ijsbaan trouwens
met aparte ijshockeyhal
god times bro's
das een hele oude volgens mijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:13 schreef Peunage het volgende:
Wordt wel gigantisch zo te zien;
[ afbeelding ]
Ik begrijp wel waarom het in Almere moet, enige plek waar genoeg weiland vrij was voor dat gigantische gebouw.quote:
Have funquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wekkertje om 6u
[..]
Ook ja. En muziek maken.
Maak maar wat fotootjes voor ons. Van het bier of zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wekkertje om 6u
[..]
Ook ja. En muziek maken.
Thnx!quote:
Zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Maak maar wat fotootjes voor ons. Van het bier of zo.
Muziek maken en bier drinken, je kan toch lezen?quote:
Gewoon geluk man. PSV wordt heus geen kampioen.quote:
Twente inderdaad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon geluk man. PSV wordt heus geen kampioen.
Voetbal en IJshockey.. Zucht..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon geluk man. PSV wordt heus geen kampioen.
Ik heb helemaal niks met sneeuw.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind het tamelijk oninteressant eigenlijk..
Welke sport vind jij leuk om te kijken dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voetbal en IJshockey.. Zucht..
WK wie eet het meeste Whiskas.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke sport vind jij leuk om te kijken dan?
Punniken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
ijshockeyers ook nietquote:
Nee hoor ik probeerde een andere sport naar voren te krijgen. Morgen Fightnight bij RTL7quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:22 schreef sp3c het volgende:
ik kijk ff de andere kant op en het is weer een en al voetbla wat de klok staat hiero
Ik heb hetzelfde. Vooral met breien, wat sowieso een drama was bij mij. Ik begon met witte wol en uiteindelijk was het zwart geworden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel geleerd op de basisschool, net als breien.
Nu weet ik niet meer hoe het gaat.
Paardensportquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voetbal en IJshockey.. Zucht..
Breien is lastiger dan je denkt hoor. Ik kon er in ieder geval geen bal van.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:25 schreef sp3c het volgende:
gewoon met die stokjes in die stukjes wol wroeten
vrouwensport, zal wel niet zo moeilijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |