/carequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:22 schreef Peunage het volgende:
Dus Flatert is aan het lijntje gehouden door een studente, en die is er uiteindelijk vandoor gegaan met een ander, is dat een goede samenvatting?
Zoiets ja, en ze hebben mijn test gepikt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:22 schreef Peunage het volgende:
Dus Flatert is aan het lijntje gehouden door een studente, en die is er uiteindelijk vandoor gegaan met een ander, is dat een goede samenvatting?
Je kan niet zakkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Oh dat ziet er uit als een test waar ik voor zou zakken
[ afbeelding ]
Nou ja dat laatste dus danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Je kan niet zakken![]()
Maar wel het iq van een mongool behalen natuurlijk...
1, 3 en 6quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Oh dat ziet er uit als een test waar ik voor zou zakken
[ afbeelding ]
Oh, dat zag ik niet eensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja maar dat stond er zogenaamd niet bij he?
Nee is van een of ander topic:quote:
Nee dat is zielig, dan maak ik openbaar wie er allemaal zijn afgewezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je mag dm's niet openbaar maken Corrie.
Zet dan op zijn minst de afzender erbij.
Corrie verdient nu een note met: Neuken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je mag dm's niet openbaar maken Corrie.
Zet dan op zijn minst de afzender erbij.
ja maar dan herken je hem dus niet meer slimmequote:
Ja door de mannenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
het is zeker weer vrijdagavond, krijgen we weer ingewikkelde vrouwenpraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |