SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
Vind het ook jammer dat ze tegen elkaar moeten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
Erg goed dit zeg![]()
Wudstick gaat door, maar dat andere ventje valt me zeker niet tegen!
Maak hem wakkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:17 schreef Pheno het volgende:
Echt, mijn hamster slaapt. Gebeurt er nog eens wat?
quote:
Ja he!!quote:
ali b gaat stelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:18 schreef JamesBontkraag het volgende:
Er gaat gestolen worden denk ik.
Met een Marokkaan in het spel moet dat wel hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:18 schreef JamesBontkraag het volgende:
Er gaat gestolen worden denk ik.
Ja. Inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:19 schreef vencodark het volgende:
Slis lijkt op Billy Crawford (Keep on track with me)
Ja!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:19 schreef vencodark het volgende:
Slis lijkt op Billy Crawford (Keep on track with me)
Weer verzekeringswerk wegens waterschade?quote:
:'')quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:20 schreef Stickertje het volgende:
entertainer.. beetje een belediging.. een entertainer is [ afbeelding ]
Dit jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:20 schreef Greys het volgende:
De afvaller van deze is beter dan beide meiden uit de vorige ronde bij elkaar.
Daphne wie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Trijntje lijkt nu op een dikkere versie van Daphne.
Klopt!quote:
Noquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
jarno lijkt op Frank uit Donnie Darko
Die wint toch alleen de "bang hert in de camerakijkblik"quote:
Dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:22 schreef Cee het volgende:
Jarno lijkt op die zoon uit 3rd Rock from the Sun, toen ie nog lang haar had.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:22 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:23 schreef hexje het volgende:
Hij lijkt nu op iemand uit huppelde pup Rocks. Ging over aliens op aarde.
In een faalteam, dus veel kans.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
alleen maar een win voor jarno.. én door, én een betere coach
Jaaaa! Ik zat net hetzelfde te denken, maar kan niet op z'n naam komen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:22 schreef Cee het volgende:
Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
Maar gaat ie dan nu al naar de live shows of hoe werkt dat?
Vast wel he, in principe is ie gewoon doorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
Maar gaat ie dan nu al naar de live shows of hoe werkt dat?
hahahahaha echt he!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Die kleding van Marco, net zo'n bij elkaar geraapt zooitje als z'n laatste single.
Brian May's haar is gelijk steil als hij dit hoort.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Brian May's haar is gelijk steil als hij dit hoort.
Wut? O.oquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:27 schreef Snoepje5 het volgende:
Ah ja marco bijpassend blousje, heeft bij het legergezeten he en champignons met bier en bloem in een legerhelm gebakken
MI.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Brian May's haar is gelijk steil als hij dit hoort.
Of haar kipfiletjes zijn gezakt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
Wat een enorme heupen heeft ze in die rode jurk!
Johnny verdient het, Linda niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef CherryOnTop het volgende:
linda de mol, johnny de mol, ze houden de sterretjes wel in de familie.
Het klinkt mij ook nogal horkerig in de niet-italiaanse oren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is dat heul niet zo goed Italiaans.
Wie is de Mol voor een hattrickquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef CherryOnTop het volgende:
linda de mol, johnny de mol, ze houden de sterretjes wel in de familie.
Ik ook, mooie meid ook, alleen jammer van die piercingquote:
Is bij VI ook de hele tijd. Super irritant.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:31 schreef PG18 het volgende:
Kunnen ze niet eens optiefen met die Televizier reclame voor Divorce?
Verpest deze hele act
Das toch Sandra?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:31 schreef Uccie het volgende:
Sarah moet door...die donkere bedoel ik.
iddquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
WTF, dat die rode dat over zich liet gaan, dat einde
ja dat dacht ik dus ook.. was een beetje van 'ik stond erbij en ik keek ernaar'quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
WTF, dat die rode dat over zich liet gaan, dat einde
Werkt alleen maar averechts nu.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:34 schreef CherryOnTop het volgende:
nee, ik wil dat divorce ophoudt met spammen, dat wil ik.
Ik denk dat ze nders gaat janken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kouwe schjmoel heeft die blonde.
Is ook een kunstquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
Wel kudo's aan de donkere dat Het Zielige Verhaal nu niet weer vijf keer er bij gehaald werd
ze heeft niet voor niks het beste stuk uit het liedje gekregen ( laatste uithaal )..quote:
Dat doet Stevie Wonder ook altijd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
GODVERDOMME, dat wijf zong met haar ogen dicht
Had je zelfs geen WHOE bij Wudstick?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:34 schreef Cee het volgende:
Echt tot nu toe kan iedere kandidaat me aan m'n reet roesten, en ik heb nog wel zo'n goed humeur vandaag.
Het liet me echt koud, sorry.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je zelfs geen WHOE bij Wudstick?
Nou vertel dan maar, wie wint?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoals ieder jaar, alles is al helemaal uitgemaakt.....
Het kijken van deze nepshow is het niet meer waard.
Dat weet je niet, want die had altijd een zonnebril opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat doet Stevie Wonder ook altijd.
Idem.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:34 schreef Cee het volgende:
Echt tot nu toe kan iedere kandidaat me aan m'n reet roesten, en ik heb nog wel zo'n goed humeur vandaag.
Nou ja, anne is flexibel he.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:36 schreef tralalala het volgende:
18 jaar en 21, beide dezelfde leeftijd.
Naakt op een sloopkogel zitten?quote:
Doei.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoals ieder jaar, alles is al helemaal uitgemaakt.....
Het kijken van deze nepshow is het niet meer waard.
Mag niet op tv voor 0u denk ik.quote:
Benny heeft het antwoord:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:36 schreef tralalala het volgende:
18 jaar en 21, beide dezelfde leeftijd.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:35 schreef iBenny het volgende:
Anne -ik heb een leeftijdscrisis- Wilson_______!
Ze is bekend ergens van ofzo?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:36 schreef iBenny het volgende:
Anne is een product geworden. Ze klink zo en ziet er ook zo uit
Aan het eind van de battles (dus voor de live-shows) zal ik het vertellen.quote:
whehequote:
volgens mij alleen maar van haar leeftijdscrisis.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze is bekend ergens van ofzo?
Maar is ze nu minderjarig of niet? Of weet ze zelf het ook niet?quote:
Deed mee aan HGT, 2 jaar geleden aan The Voice en weet ik veel wat nog meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze is bekend ergens van ofzo?
Dat heb ik gemist denkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:37 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
volgens mij alleen maar van haar leeftijdscrisis.
Ja dagquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aan het eind van de battles (dus voor de live-shows) zal ik het vertellen.
De spanning moet er een beetje inblijven.
Ok, vast wel gezienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deed mee aan HGT, 2 jaar geleden aan The Voice en weet ik veel wat nog meer
dat is de vraagquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar is ze nu minderjarig of niet? Of weet ze zelf het ook niet?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
Nou doe ze er maar allebei uit dan, kunnen ze hun uitzet gaan shoppen.
Oh, een onzichtbaar ijsje likkenquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef hunter2011 het volgende:
Net ingeschakeld, is die dikke negerin door en die psychopaat met die uitpuilende ogen?
Shirma is nog niet geweest en de psychopaat weet ik niet wie je bedoelt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef hunter2011 het volgende:
Net ingeschakeld, is die dikke negerin door en die psychopaat met die uitpuilende ogen?
Echt ICE-watches. gemaakt van ijs en smelten bij wat warmte.quote:
Oh gelukkig ben ik geen ster danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
voor echte sterren, dat zeggen ze toch net?
Ja dyscalculie is erg zwaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef hexje het volgende:
Mensen niet zo over mijn kindje praten. Ze heeft het al moeilijk gehad in het leven.
Loverboy skills.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef iBenny het volgende:
"Ali's peptalk lijkt te hebben geholpen. Anne heeft weer het volste vertrouwen in zichtzelf"![]()
![]()
Precies!quote:
Ja, maar die Collin is niet zoveel, denk ik...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:40 schreef CherryOnTop het volgende:
gunfactor bij anne is nu al 0, dus die kan beter niet mee.
het is allebei niet veel zo te horenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, maar die Collin is niet zoveel, denk ik...
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:41 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, dit liedje gaat over mij: no hair, no hair.
Niet geweestquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:40 schreef hunter2011 het volgende:
Is die dikke negerin door en die psychopaat met die uitpuilende ogen?
Zijn ze door?
Die eerst bij Ali B. zat en die kijkt als een krankzinnige vrouwquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Shirma is nog niet geweest en de psychopaat weet ik niet wie je bedoelt.
Anders kan ze niet op de schoot van Sinterklaas en zijn gele pieten zittenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:42 schreef Cee het volgende:
Die jongen moet gewoon door, simple as that.
Nicole.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:41 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Die eerst bij Ali B. zat en die kijkt als een krankzinnige vrouw
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:42 schreef vencodark het volgende:
Ze zal dat pesten destijds wel gewoon verdiend hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |