SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
Ik vind hem tofquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:46 schreef Cee het volgende:
Godsamme is die luie flikker met z'n gitaar nog door ook.
Je hebt niks gemist jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
Goed ik zat nog eventjes bij VI, dit was niks als ik het zo las, allebei niet?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:47 schreef Day het volgende:
Ik ben vorige week afgehaakt. Kijken of ik het vanavond wel vol hou.
Goeieavond!
Goeieavond!
Neuh. Als jij echt denkt 'NEEEEEEEEEEEE deze had er niet uit gemogenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:46 schreef Paxcon het volgende:
Beetje raar dat ze nu al moeten kiezen zonder te weten wie er nog gaat afvallen
Ook dit gaat tergend langzaam.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
Goed ik zat nog eventjes bij VI, dit was niks als ik het zo las, allebei niet?
Goeieavond!
incl. karaoke?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:48 schreef fratsman het volgende:
Hey, de Fabrique. Hebben we paar weken geleden nog personeelsfeest gehad.
Lizzie zong in het pools tochquote:
Ik gok. Had net goed gegokt bij Vince.quote:
Dit kan gewoon nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:49 schreef Cee het volgende:
't Is niet dat Ilse te oud is voor deze outfit en hangsloten, het is meer dat de outfit en hangsloten te jong zijn voor Ilse.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:49 schreef Cee het volgende:
't Is niet dat Ilse te oud is voor deze outfit en hangsloten, het is meer dat de outfit en hangsloten te jong zijn voor Ilse.
Gooi Umberto maar naar vorenquote:
Nee, meegedaan met Obese.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:50 schreef CherryOnTop het volgende:
was die rode ook bij de audities al zo mollig?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:53 schreef Cee het volgende:
Ik wil later ook graag blind styliste worden bij The Voice.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:53 schreef Cee het volgende:
Indd. Iedereen kan beter kleden dan die stylistes daar, ziet er totaal niet uit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:53 schreef Cee het volgende:
45 had ik ook geloofdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:53 schreef vencodark het volgende:
Isabel ziet er trouwens niet uit als 25.
ze is 25? O.o ik dacht een jaar of 37quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:53 schreef vencodark het volgende:
Vreselijk, hè!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:53 schreef Cee het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:53 schreef Cee het volgende:
De styliste is de doos met schoenen vergeten.quote:
Ze is uit '77 toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:53 schreef vencodark het volgende:
denk het ook jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
De styliste is de doos met schoenen vergeten.
zo stond ze bij de auditie ook alquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:54 schreef hexje het volgende:
Ze staat zo als de gebochelde van de Notre Dame (lizzy)
Ik vrees dat de jury dat ook vindt.quote:
Nu moeten ze loten wie er schoenen aan magquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
De styliste is de doos met schoenen vergeten.
da's wel jouw kindjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik heb het idee dat hoedje het maar NET haalt. Het klinkt geforceerd.
Dat klinkt wss beter dan dat daar op het podiumquote:
Ja, met haar achter de kassaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
de blonde ziet er niet uit als een artiest.. dat is iemand die je tegenkomt in de rij bij de kassa in een supermarkt
Volgend jaar zal ik meedoen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klinkt wss beter dan dat daar op het podium
Ik ben altijd verbaasd als muzikanten geen gevoel voor ritme hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:55 schreef Cee het volgende:
Ze staan ook zo verdwaald heen en weer te lopen alsof ze aan het stofzuigen zijn.
WAT? Ik gokte haar 27 ofzo.quote:
Die blonde, hè!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:56 schreef starla het volgende:
[..]
Met zo'n stem het conservatorium halen?
Bijzonder...
Zelfs een Marokkaan steelt deze nietquote:
kan alleeen als de bezemsteel ondersteunt wordt door een stalen draagbalkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:58 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nu helemaal een heks op een bezemsteelmet dat stijle haar
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs een Marokkaan steelt deze niet
nou inderdaad. Het kapsel an sich is tof, maar met haar gezicht staat het niet echt charmant zeg maarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:58 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nu helemaal een heks op een bezemsteelmet dat stijle haar
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Patty van de Dolly Dots is haat styliste.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:58 schreef vencodark het volgende:
Trijntje...je hebt een nieuwe stylist nodig!
Hehe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
/care.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:58 schreef oLexie het volgende:
Ja hallo we kijken the Voice niet HNTM.
Ohja nog ff stemmen op wie is de mol.quote:
Haat styliste, dat verklaard.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Patty van de Dolly Dots is haat styliste.
nee, die moet gewoon de running gag blijven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja nog ff stemmen op wie is de mol.
Dat is duidelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Patty van de Dolly Dots is haat styliste.
Ik dacht dat het mensen buiten waren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:59 schreef Stickertje het volgende:
hoorde ik gekrijs op de achtergrond ? leek alsof er iemand vermoord werd
Ditquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:00 schreef Cee het volgende:
Bij deze knakker heb ik 1 gedachte: "eh, wie?"
Ik dacht dat het bij de buren wasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:59 schreef Stickertje het volgende:
hoorde ik gekrijs op de achtergrond ? leek alsof er iemand vermoord werd
Die draait haar stoel ook nooit om.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:00 schreef CherryOnTop het volgende:
die styliste is echt stekeblind man....
Hahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
Ah, de beatboxer had ik ook geadopteerd. Die kan het shaken tegen Wudstick
Ik wist het niet eens meerquote:
Ik was best trots dat ik het wist.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:03 schreef CherryOnTop het volgende:
had iemand al justin timberlake gezegd?
Met mijn gelukquote:
Jij weet niet dat je Wudstik hebt??quote:
Nee, ik had er uiteindelijk maar 2 geloof ikquote:
Tandenstoker? Yupzquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:05 schreef Pheno het volgende:
Met al zijn ervaring? Wie? Ken ik hem? Is ie al beroemd?
En hij doet precies mee, waarom dan?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Even naar NED1 dan maar, RTL7 heeft natuurlijk ook reclame
Heej dat is toch Victor Reinier?
Een linker of een rechter?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:07 schreef hexje het volgende:
Had ik maar een twix. Daar heb ik zo'n trek in.
Ik kreeg er kippenvel van maar niet op de juiste manier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:06 schreef Pheno het volgende:
Too much love will kill you verneuken, doe maar.
Of Treets!quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kreeg er kippenvel van maar niet op de juiste manier.
het is kiezen tussen 2 kwaden vanavondquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:09 schreef iBenny het volgende:
Oke. Die show op Nederland 1 is echt reteslecht
Zouden raiders nog goed en eetbaar zijn?quote:
Ik had een stukje chips onder m'n 'e' zitten van de week, ben een half uur bezig geweest om dat er netjes onder uit te krijgenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog chips, maar dan wordt het zo een vette zooi op mijn toetsenbord
Wat chemisch, maar best oke.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:09 schreef hexje het volgende:
[..]
Zouden raiders nog goed en eetbaar zijn?
Het is net zout, niemand weet waarom er een datum op staatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:09 schreef hexje het volgende:
[..]
Zouden raiders nog goed en eetbaar zijn?
Ja precies :'')quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
het is kiezen tussen 2 kwaden vanavond
Ik doe het altijd met de stofzuiger.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik had een stukje chips onder m'n 'e' zitten van de week, ben een half uur bezig geweest om dat er netjes onder uit te krijgen
ja dat deed ik ook 1x, was ik m'n letter kwijtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met de stofzuiger.
Haha oe goed om te weten. Dat kan ik dus beter niet doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
ja dat deed ik ook 1x, was ik m'n letter kwijtdus nu doe ik het met een pincet
Zonder context is dit best een rare postquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met de stofzuiger.
Ghehe vond ik ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zonder context is dit best een rare post
Nogal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zonder context is dit best een rare post
Ja behalve dat mijn toetsenbord echt rete langzaam is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:12 schreef vencodark het volgende:
Ipad.![]()
Veul handiger tijdens het snoepen.
Bah van die vette strepen op het scherm.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:12 schreef vencodark het volgende:
Ipad.![]()
Veul handiger tijdens het snoepen.
Dat zie je niet op fok.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Bah van die vette strepen op het scherm.
We zeiden rare post, niet vies. Waar denk jij dan weer niet aan?quote:
OH nu aan Frits Bom die zit bij VIquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zeiden rare post, niet vies. Waar denk jij dan weer niet aan?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zeiden rare post, niet vies. Waar denk jij dan weer niet aan?
Frodo......oh wachtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:13 schreef CherryOnTop het volgende:
kom op, wie gaat die ring winnen...
Viespeuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |