Komt helemaal goed met onze Baddddboy.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Wel hoger beroep maar toch.
Nou, wat een doodsbedreigingquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt helemaal goed met onze Baddddboy.
Op diverse Franstalige websites circuleert het gerucht dat Badr Hari een rapper uit de Parijse voorsteden met de dood bedreigd zou hebben.
Aanleiding voor de gezelligheid: de Franse hiphopartiest, Booba geheten, kondigde onlangs aan een album te gaan releasen waarop voor Badr onwelgevallige teksten stonden. Steen des aanstoots vormde de volgende strofe: "Geen blabla, breng me Badr Hari / één tegen één, ik sla hem KO. Geen sehour (Marokkaanse hekserij), jullie Mocro's lijken wel Harry Potter."
Vanuit een aan Badr Hari gelieerde instagram-account werd Booba meteen van repliek gediend. "Ik daag je uit. Release dat liedje dan als je echt ballen hebt, motherfucker. #riplist #evenmyshitlist"
Hij zit niet vast, 29 mei tegen Stefan Leko in Dubai, Global FC 3, Semi Finals. Zal wel weer een spinning back kick worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nou, wat een doodsbedreigingbadr zit toch in het gevang, dus lijkt me sterk dat ie dat zelf gestuurd heeft
Die is om te kwijlenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij zit niet vast, 29 mei tegen Stefan Leko in Dubai, Global FC 3, Semi Finals. Zal wel weer een spinning back kick worden.
Hoop dat Badr zijn been breektquote:Op maandag 12 mei 2014 14:10 schreef Karina het volgende:
GFC3 met Badr Hari in ‘RTL 7 Fight Night’ in Dubai
Uitzending: RTL 7, donderdag 29 mei 23.15 – 00.15 uur.
‘RTL 7 Fight Night’ brengt op donderdag 29 mei de Global Fighting Championship 3 (GFC3) in beeld, een viermans zwaargewicht toernooi met onder anderen Badr Hari. Dit vechtsport event vindt op deze datum plaats in het World Trade Centre van Dubai (Verenigde Arabische Emiraten). Twee winstpartijen levert in de GFC3 een bedrag op van 1 miljoen VAE-dirham (bijna 200.000 euro). De weg daarnaartoe belooft geen gemakkelijke te worden voor Badr Hari, die eerder 102 van zijn 114 wedstrijden wist te winnen. In de eerste ronde van het toernooi ontmoet hij Stefan Leko. De Duitser heeft maar liefst 104 partijen op zijn naam staan, waarbij hij eenmaal won en eenmaal verloor van Badr Hari.
Bron: RTL 7
http://www.mmamania.com/2(...)ontract-spike-tv-mmaquote:GLORY 18 will be the promotion's fourth event in 2014, fifth if you count GLORY 17 and "Last Man Standing" as two separate events. They are all systems go and looking to double that number in 2015 and despite the long delay from GLORY 17 until now, will also try to squeeze at least one more night of fights out of the end of this year.
Franklin said. "We would love to get one or two more events in before the end of the year. We are looking to pull one of in the middle of December. If the stars align we may get one of at the end of November as well. The goal would be one or two in 2014 and then go with a full calendar in 2015. Now that we have the business put to bed I think we should be able to do that, 10 or 11 shows in 2015. Certainly Nov. 7 and one or two more in 2014."
7 november weer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
Wil je niet zomaar dit topic kicken Nober? Dan denk ik dat er zaterdag weer fight night is
Wellicht met Hola! op http://www.spike.com/vide(...)-vs-zimmerman/f5rsngquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:10 schreef _Arthur het volgende:
Zo te zien zend RTL7 het niet uit vanavond/vannacht, is dit toevallig ergens online te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |