Het is sowieso maar een klein toernooi tochquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Top 3 dan, vreemd toch, dat niemand uit de top 3 hier om de titel vecht
Ja, maar ze zeggen steeds wereld kampioen.. , als ze zouden zeggen toernooi kampioen dan snap ik het maar een wereld kampioen behoud zijn titel en moet hem verdedigenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het is sowieso maar een klein toernooi toch
Hij had het over een plek om te strijden voor het wereldkampioenschap, niet dat de winnaar van dit toernooi de wereldkampioen isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar ze zeggen steeds wereld kampioen.. , als ze zouden zeggen toernooi kampioen dan snap ik het maar een wereld kampioen behoud zijn titel en moet hem verdedigen
Hmm, oke logischerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hij had het over een plek om te strijden voor het wereldkampioenschap, niet dat de winnaar van dit toernooi de wereldkampioen is
Echt verschrikkelijk die man.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Zonder van Os.. balen, hele avond alleen Koerd aanhoren
die zwarte?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hij doet me denken aan die slaaf uit amistad
Ook fan van Zimmerman maar hij oogt zwaar en ik zie hem niet winnen van Ghita/Verhoeven. Is Hari al onderweg naar Glory?quote:
Hari is op weg naar de gevangenis toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook fan van Zimmerman maar hij oogt zwaar en ik zie hem niet winnen van Ghita/Verhoeven. Is Hari al onderweg naar Glory?
Zimmerman kan wel winnen van Verhoeven, heeft hij ooit gedaan dacht ik met een snoeiharde KO, tegen Ghita geef ik hem niet z oveel kansquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook fan van Zimmerman maar hij oogt zwaar en ik zie hem niet winnen van Ghita/Verhoeven. Is Hari al onderweg naar Glory?
Dat dacht ik ook. Wel hoger beroep maar toch.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hari is op weg naar de gevangenis toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |