abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:03:48 #201
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132312697
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:49 schreef truthortruth het volgende:
Er was een tijd dat dit soort discriminatie in Nederland echt 'not done' was en zo iemand gelijk werd afgestoten na een uitspraak als deze 'Onze dochters kunnen wij niet aan hen ten huwelijk geven.' .
Feit dat 'zelfs' de minister zich ermee boeit, geeft aan dat het nu nog steeds not done is.

Desalniettemin hebben wij binnen de kaders van onze wet nog altijd vrijheid van meningsuiting, zelfs wanneer deze mening ons niet bevalt. Wellicht dat deze rector op basis van zijn functie kan worden aangepakt, we'll see.

Wat een kut leven moet die gast trouwens wel niet hebben. Hij heeft problemen met niet-moslims en met een groot deel v/d moslims, wauw... blijft niet veel over voor hem :')

(Moet het topic verder nog doorlezen, dus wellicht zeg ik iets wat allang is besproken)
Krekker is de bom!
pi_132313335
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Feit dat 'zelfs' de minister zich ermee boeit, geeft aan dat het nu nog steeds not done is.

Desalniettemin hebben wij binnen de kaders van onze wet nog altijd vrijheid van meningsuiting, zelfs wanneer deze mening ons niet bevalt. Wellicht dat deze rector op basis van zijn functie kan worden aangepakt, we'll see.

Wat een kut leven moet die gast trouwens wel niet hebben. Hij heeft problemen met niet-moslims en met een groot deel v/d moslims, wauw... blijft niet veel over voor hem :')
Nee. Je begrijpt het verkeerd. Deze man is een groot voorbeeld voor iedere moslim en verkondigt de islam zoals die is. Een dialoog is bij voorbaat uitgesloten. Ironisch? Welnee, totaal niet!
pi_132313537
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

(Moet het topic verder nog doorlezen, dus wellicht zeg ik iets wat allang is besproken)
Vrijheid van meningsuiting ben ik groot voorstander van, betekent nog niet dat je sommige meningen niet keihard mag bestrijden.... En nee, daar bedoel ik niet mee verbieden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:34:12 #204
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132313670
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:30 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting ben ik groot voorstander van, betekent nog niet dat je sommige meningen niet keihard mag bestrijden.... En nee, daar bedoel ik niet mee verbieden.
Maar hoe ver wil je daarin gaan?

We gaan namelijk al verder dan bijv. in de VS. We verbieden bepaalde uitingen (Mein Kampf), het oproepen tot geweld is strafbaar. Wordt wel heel gevaarlijk als we nog meer meningen gaan verbieden.
Krekker is de bom!
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:52:55 #205
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_132314215
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

We gaan namelijk al verder dan bijv. in de VS. We verbieden bepaalde uitingen (Mein Kampf), het oproepen tot geweld is strafbaar. Wordt wel heel gevaarlijk als we nog meer meningen gaan verbieden.
We kunnen (of een minister) wel stellen dat iemand met een dergelijke mening geen rector van een universiteit kan of mag zijn. Dan kan hij zijn mening uiten op eigen titel en in zijn eigen tijd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:54:04 #206
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132314251
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

We kunnen (of een minister) wel stellen dat iemand met een dergelijke mening geen rector van een universiteit kan of mag zijn. Dan kan hij zijn mening uiten op eigen titel en in zijn eigen tijd.
Bijvoorbeeld. Ben niet volledig bekend met de wetgeving, maar dat zou een mogelijke oplossing zijn.
Krekker is de bom!
pi_132319852
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef KreKkeR het volgende:
Dat is een moeilijke, maar iemand die dit soort uitspraken doet mag van mij wel uit die functie gezet worden.
quote:
De grens neerleggen qua verbieden bij het oproepen tot geweld vind ik wel voldoende. Maar nogmaals, er is een verschil tussen verbieden en bestrijden. Het feit dat je een mening kan uiten en dat het legaal is, is voor mij voldoende. Echter iemand met een discriminerende mening in vooraanstaande en/of publieke functies laten zitten dan weer niet.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:08:06 #208
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_132324563
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dus toch?

En nu elders verder ;)
Ik maakte maar een grap hoor whiskers.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:10:27 #209
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_132324618
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:15 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Sjia :r :r :r :r :{w

[..]

Ik ben mix van niet-biddende god vervloekende Ali met beetje agressie als ze mijn profeet uitschelden en dan verbrand ik auto's. En een klein beetje shirk als ik dua doe voordat ik het voetbalveld opga.
Haat jij nu sjiieten.

Kun je wat duidelijker uitleggen wat je ideologie/stroming is.
Jou uitleg hierboven is een ;( ;( waard.
pi_132340973
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:10 schreef Baklava95 het volgende:
Kun je wat duidelijker uitleggen wat je ideologie/stroming is.
Jou uitleg hierboven is een ;( ;( waard.
Anti-islamisten :Y) Verbaal en inhoudelijk moeten we die dan ook hard aanpakken, anders denken ze dat ze het echt bij het rechte eind hebben.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:20:02 #211
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_132352793
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:30 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Anti-islamisten :Y) Verbaal en inhoudelijk moeten we die dan ook hard aanpakken, anders denken ze dat ze het echt bij het rechte eind hebben.
Ik dacht vroeger echt (voordat ik me hier op dit forum registreerde) dat jij ook een Islamistwas en een Nederlandse bekeerling tot de Islam. Jij zei in een andere topic dat je niet van Midden-Oosterse afkomst was.
pi_132352825
Toch eens een goed gesprek aanknopen met deze man.
pi_132353115
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:21 schreef Scorpie het volgende:
Toch eens een goed gesprek aanknopen met deze man.
Wat voor nuances zou je willen van hem dan?
pi_132353208
Ik wil mijn eventuele dochter ook niet laten trouwen met ongelovigen, wat nu? Wat een ophef om niks, en heb bij Alevieten in Nederland altijd het idee dat een groot deel gewoon huilt om het huilen.
pi_132353468
Dit is allemaal voorspelt conflicten tussen moslims onderling en andere immigranten onderling in Nederland..
pi_132353620
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:20 schreef Baklava95 het volgende:
Ik dacht vroeger echt (voordat ik me hier op dit forum registreerde) dat jij ook een Islamistwas en een Nederlandse bekeerling tot de Islam. Jij zei in een andere topic dat je niet van Midden-Oosterse afkomst was.
Ik was ook zeer sympathiek naar gematigd Islamisme (niet hizb tahrir/salafi roeptoeters). Maar de actualiteiten (dus realiteit ipv theorie) heeft dat 100% omgedraaid inmiddels. De meeste (uitzonderingen daargelaten) Islamisten kunnen gewoon geen land runnen met al haar verschillende opvattingen in de maatschappij, heel wat anders dan een standaard-Islamitische preek houden ergens op bijeenkomst of in Moskee. Ze kunnen een gevaar vormen omdat ze echt denken dat ze het bij het religieuse einde hebben, en daarom moeten ze inhoudelijk maar hard bekritiseerd worden. Vooral op gevoelige thema's die ze ten schande maakt omdat ze middeleeuwse standaarden hebben, bijv doodstraf voor afvalligen of openbare executies. Ervan uitgaande dat ze die overtuigingen hebben, niet alle Islamisten hebben die namelijk.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_132354504
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat voor nuances zou je willen van hem dan?
Mwoah, dat hij het licht in de ogen van ongelovigen gunt lijkt me wel een redelijke nuance.
pi_132354638
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mwoah, dat hij het licht in de ogen van ongelovigen gunt lijkt me wel een redelijke nuance.
quote:
"met mensen die niet in god geloven, hebben wij geen religieus omgang, maar dat je ongelovig bent, betekent niet dat je geen mens bent, we praten met jullie, we werken met jullie en leven samen met jullie, dit zei ik tegen een Nederlandse man die ongelovig is"
Zoiets?
pi_132354695
quote:
5s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Zoiets?
Mja, het maakt het voor mij wat lastiger omdat ik geen Turks kan, maar als ik her en der zo lees zijn de verhalen over deze man nogal gemixed.
pi_132354794
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mja, het maakt het voor mij wat lastiger omdat ik geen Turks kan, maar als ik her en der zo lees zijn de verhalen over deze man nogal gemixed.
Ga alle reacties in dit topic eens na, jij bent een van de weinigen, die er bij stil staat dat het misschien anders is dan overgeleverd, in zijn artikel rept hij namelijk met geen woord over ongelovigen, maar over een islamitisch dialoog wat onmogelijk is met iemand die niet de principes van de Islam accepteert, de vraag waarop hij reageert / schrijft was nml of je een moskee en Alevitisch sociaal ontmoetingsplek samen kunt brengen, absoluut niets met integratie of interactie met ongelovigen te maken.

2 Punten die naar voren komen, dat je alleen halal geslacht vlees mag eten en dat de gemiddelde moslima niet met een niet-moslim trouwt zijn Islamitische standpunten waar de gemiddelde boer zelfs wel mee bekend is denk ik.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2013 12:44:00 ]
pi_132356437
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ga alle reacties in dit topic eens na, jij bent een van de weinigen, die er bij stil staat dat het misschien anders is dan overgeleverd, in zijn artikel rept hij namelijk met geen woord over ongelovigen, maar over een islamitisch dialoog wat onmogelijk is met iemand die niet de principes van de Islam accepteert, de vraag waarop hij reageert / schrijft was nml of je een moskee en Alevitisch sociaal ontmoetingsplek samen kunt brengen, absoluut niets met integratie of interactie met ongelovigen te maken.

2 Punten die naar voren komen, dat je alleen halal geslacht vlees mag eten en dat de gemiddelde moslima niet met een niet-moslim trouwt zijn Islamitische standpunten waar de gemiddelde boer zelfs wel mee bekend is denk ik.
Nogmaals, ik kan geen Turks, dus kan ik ook moeilijk oordelen over zijn woorden en de bedoeling daarvan. No offense tegenover jou, maar jouw vertaling ga ik niet voor zoete koek slikken.
pi_132357416
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Nogmaals, ik kan geen Turks, dus kan ik ook moeilijk oordelen over zijn woorden en de bedoeling daarvan. No offense tegenover jou, maar jouw vertaling ga ik niet voor zoete koek slikken.
Triggershot vertaalt het verkeerd, ik spreek wat Turks en je kan het ook anders vertalen.

@ Trig: vertaal het nou eens gewoon correct, we kunnen het toch natrekken :{
pi_132357788
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is het hele punt, slik niets voor zoete koek, en nee ik hoef daarin voor jou geen uitzondering te zijn.
pi_132357798
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:16 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Triggershot vertaalt het verkeerd, ik spreek wat Turks en je kan het ook anders vertalen.

@ Trig: vertaal het nou eens gewoon correct, we kunnen het toch natrekken :{
hey Abdullah ibn Sabba :r
pi_132358016
Hij blijft gewoon true aan de islam, of je dat met middelen van de Nederlandse staat moet willen financieren als Nederland zijnde is een tweede.
pi_132358333
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij blijft gewoon true aan de islam, of je dat met middelen van de Nederlandse staat moet willen financieren als Nederland zijnde is een tweede.
Jij spreekt toch Turks?
pi_132360194
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:27 schreef Triggershot het volgende:
hey Abdullah ibn Sabba :r
Habibi:
pi_132361753
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:30 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Habibi:
[ afbeelding ]
Yasser Al-Habib ken je vast wel :P

pi_132368839
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij spreekt toch Turks?
Erg matig hoor, lezen lukt echt amper en is een garantie voor hoofdpijn :')
pi_132393768
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef Dagonet het volgende:
De rector van een katholieke universiteit zou dit moeten wagen te zeggen.
we hebben helemaal geen échte katholieke universiteit meer man. alleen in naam.
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:59:08 #231
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_132396991
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:30 schreef Oud_student het volgende:
Hoe lang moeten we nog geduld hebben met deze mensen?
Waarom sturen we ze niet (terug) naar de grote zandbak waar ze blijkbaar zoveel affiniteit mee hebben

Een dialoog met moslims is onmogelijk :{
Een dialoog met een (echte) gelovige mbt religie is sowieso onmogelijk; de gelovige gaat uit van het bestaan van een opperwezen, die almachig en alziend is.

Anyway; heel goed dat deze meneer gewoon zegt wat hij denkt, hij is alleen maar consequent in zijn interpretatie van de islam en die van heel veel andere moslims. Als het heilige boek van deze meneer zegt dat het einddoel van de islam de vestiging van een wereldkalifaat is, waar andersdenkenden 2erangs burgers worden, is dat voor hem ook zo.

Laat dit mensen de ogen openen. Er wordt ons zo vaak voorgespiegeld dat de islam zo'n tolerante en vredelievende religie is, maar in werkelijkheid zal een heel groot deel van de moslims helemaal niet zo tolerant en vredelievend jegens anderen zijn als ons wordt voorgehouden.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_132397558
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
Laat dit mensen de ogen openen. Er wordt ons zo vaak voorgespiegeld dat de islam zo'n tolerante en vredelievende religie is, maar in werkelijkheid zal een heel groot deel van de moslims helemaal niet zo tolerant en vredelievend jegens anderen zijn als ons wordt voorgehouden.
Eens, maar waarom lijdzaam toezien tot het hier ook een soort Syrië wordt?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:15:40 #233
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_132399783
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:12 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Wat mij betreft, begint de NL overheid met het staken van alle subsidies aan religieuze instanties. Geen belastingvoordelen meer. Ook stoppen van alle positieve media-uitingen over religie op de nationale zenders door de NOS/NTR whatever; zoals die jubel-items over de ramadan / slachtfeest / suikerfeest whatever (hou jeugdjournaal maar eens in de gaten - pure indoctrinatie).
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_132400245
quote:

[..]

Ja, begin een jihad!
pi_132403201
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, begin een jihad!
ze hebben te weinig ervaring op het gebied. Plus kunnen ze niet zomaar atoombommen gooien. Kruistochten / concentratiekampen zijn ze bekend mee, sneller en effectiever.
pi_132405811
quote:

[..]

Jij hebt weinig vertrouwen in je het westen, hè?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_132406068
quote:
15s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
Jij hebt weinig vertrouwen in je het westen, hè?
Controle is beter :)
Exaudi orationem meam
pi_132406359
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:05 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ja, dat vond Stalin ook.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_132406724
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, begin een jihad!
Kapitalisme verslaat jihad in z'n slaap.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_132407711
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:19 schreef waht het volgende:

[..]

Kapitalisme verslaat jihad in z'n slaap.
Mwah, gezien de angst en daarmee de forse inperkingen van de privacy uit angst voor terrorisme blijkt dat toch vies tegen te vallen.
pi_132407823
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:05 schreef Oud_student het volgende:

[..]

De duizenden doden in Afghanistan en omliggende landen die tot geen noemenswaardig resultaat hebben geleid denken daar anders over. En zo'n kapot gepolariseerde maatschappij is ook erg leuk.
pi_132408071
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De duizenden doden in Afghanistan en omliggende landen die tot geen noemenswaardig resultaat hebben geleid denken daar anders over. En zo'n kapot gepolariseerde maatschappij is ook erg leuk.
Een dialoog met Oud_Student is onmogelijk. Kom, laten we hem terug naar zijn zandbak sturen of gewoon in een of ander kamp stoppen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_132408246
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:47 schreef Mutant01 het volgende:

Een dialoog met Oud_Student is onmogelijk. Kom, laten we hem terug naar zijn zandbak sturen of gewoon in een of ander kamp stoppen.
Idd een dialoog met jullie is niet mogelijk
Exaudi orationem meam
pi_132408306
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Zeker niet. Monologen met ons voeren is daarentegen uiterst goed mogelijk. Sterker nog, daar ben jij een kei in.
Allah Al Watan Al Malik
pi_132409045
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeker niet. Monologen met ons voeren is daarentegen uiterst goed mogelijk. Sterker nog, daar ben jij een kei in.
Mwuah, Netanyahu voert gesprekken met moslims, Wilders voert gesprekken met moslims, Vlaams Belang voert gesprekken met moslims, Obama voert gesprekken met moslims, beiden werken samen met elkaar waar nodig, maar Oud_Student heeft gelijk hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2013 21:12:16 ]
pi_132409458
Netanyahu. _O_
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_132409510
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:11 schreef waht het volgende:
Netanyahu. _O_
Hey Jood.
pi_132412172
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:50 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Iets met self-fulfilling prophecy.
pi_132415419
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:11 schreef waht het volgende:
Netanyahu. _O_
Nasrallah _O_
pi_132416145
quote:
8s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:49 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nasrallah _O_
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')