1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 2x500 m Michel Mulder Jan Smeekens Hein Otterspeer 1000 m Kjeld Nuis Hein Otterspeer Sjoerd de Vries 1500 m Kjeld Nuis Renz Rotteveel Maurice Vriend 5000 m Sven Kramer Jan Blokhuijsen Jorrit Bergsma 10.000 m Jorrit Bergsma Bob de Jong Jan Blokhuijsen 2x500 m Thijsje Oenema Margot Boer Laurine van Riessen 1000 m Marrit Leenstra Lotte van Beek Diane Valkenburg 1500 m Ireen Wüst Lotte van Beek Marrit Leenstra 3000 m Diane Valkenburg Ireen Wüst Jorien ter Mors 5000 m Marije Joling Diane Valkenburg Rixt Meijer |
De Service van de NOSquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:59 schreef Montov het volgende:
Vrijdag is de NOS er vanaf 17:00 bij. Kortom, de eerste 500m is niet live...
Waarschijnlijk wel via de livestream.
Zo werken ze de dweilpauzes weg op de 5000 meter doen ze wel vaker.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
De Service van de NOS
Man man. Er wordt anders alleen maar een hh van PenW uitgezonden!
Dione bij het schaatsen Henry late night programma.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef IbanMayo het volgende:
Kan Erben dit weekend wel analyseren nu hij zelf meedoet?
En zal Mart tijdens de OS nog de leading man zijn? Of wordt het Henry of Dione?
Op Ned1 om 17.00uquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:59 schreef Montov het volgende:
Het begin van het Olympisch seizoen.
Vrijdag is de NOS er vanaf 17:00 bij. Kortom, de eerste 500m is niet live...
Waarschijnlijk wel via de livestream.
Ik had ook liever DeMartquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:00 schreef Nober het volgende:
Dione en Paulien, dat ga ik niet kijken.
Henry Schut kan dat prima zelf, daarnaast Ritsma, Veldkamp, en mevr. Postma (kan even niet op d'r Duitse meisjesnaam komen).quote:
Anny Friesinger die zie ik ook graag! Henry doet het zekers goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:54 schreef Nober het volgende:
Henry Schut kan dat prima zelf, daarnaast Ritsma, Veldkamp, en mevr. Postma (kan even niet op d'r Duitse meisjesnaam komen).
Volledige loting te vinden op schaatsen.nl: http://schaatsen.nl/kpn-nk-afstanden-2014/programma-uitslagenquote:
Leuk, Kramer niet in laatste rit, vindt ie zelf niet leuk, maar brengt altijd wel wat extra spanning.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:27 schreef borisz het volgende:
[NK Afstanden] B. De Jong en Bergsma in laatste rit 5000 meter
Skeelerenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:28 schreef DeeBee het volgende:
Schaatsen.
Analisten bij schaatsen.
Weer uren lullen in Sotsji over de techniek van Voorhuis of zo.
Wüst heeft al 10 gouden plakken, 5 zilveren en 3 bronsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:13 schreef Nober het volgende:
Als Sven Kramer twee keer wint dan is hij Gerard van Velde voorbij en het vaakst Nederlands Kampioen Schaatsen allertijden.
12-3-4 Van Velde
11-4-3 Ritsma
11-2-4 Kramer
Ireen Wüst kan precies gelijk komen met Christine Aaftink maar dan moet ze wel drie afstanden winnen.
12-4-3 Aaftink
11-14-6 Timmer
10-10-5 Groenewold
9-4-3 Wüst
ik tel scheel, laat maarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wüst heeft al 10 gouden plakken, 5 zilveren en 3 brons
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ireen_W%C3%BCst#Resultaten
Kut dat het niet op tv wordt uitgezonden ja in samenvattingen , wel misschien de 1500m van wust live vanavond maar gok van nee.quote:
Het is bijgewerkt tot de WK Afstanden van 2012 zie ik nu.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wüst heeft al 10 gouden plakken, 5 zilveren en 3 brons
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ireen_W%C3%BCst#Resultaten
Dacht dat het om 17 uur live was en ik was al benieuwd hoe ze zoveel ritten voor 20 uur klaar zouden hebben.quote:
schaatsenquote:
nu hopen dat ze straks niet inkakken en op de Spelen niks kunnen uithalenquote:
0.2 seconden is echt nog overbrugbaar. Dat is 1 misslag.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:54 schreef Nober het volgende:
Met die 35.10 doe je niet meer mee om de titel, Ronald Mulder of Smeekens kanpioen.
Als Ronald Mulder 35.00 rijdt redt Michel dit echt niet meer hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:55 schreef Montov het volgende:
[..]
0.2 seconden is echt nog overbrugbaar. Dat is 1 misslag.
Maar 35.00 is niet vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Ronald Mulder 35.00 rijdt redt Michel dit echt niet meer hoor.
Tenzij die in de buurt komt van zijn eigen baanrecord dat op 34.66 staat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Ronald Mulder 35.00 rijdt redt Michel dit echt niet meer hoor.
En daarmee het schaatsbeeld verprutst.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef Montov het volgende:
[..]
De klok is hersteld. Ik herhaal: de klok is hersteld.
Verschillen op de lange afstanden is heel groot tussen Nederland en het buitenland. Op kortere afstanden niet, hoewel we met 3 man nu ook op de 500m een heel podium kunnen bezetten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef franklop het volgende:
6.24 niet genoeg voor WB plaatsen, in elk ander land is dat meer dan genoeg. Toch mooi eigenlijk
Klopt nu bijven juist de 1000 en vooral de 1500 een beetje achter. Terwijl een jaar of 10 terug de 1000 meter ook compleet Nederlands was.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Verschillen op de lange afstanden is heel groot tussen Nederland en het buitenland. Op kortere afstanden niet, hoewel we met 3 man nu ook op de 500m een heel podium kunnen bezetten.
Broer van Sierd?quote:
maar een 4e persoon op de 500m staat toch heel laag in de prestatiemix? (Smeekens plus de Mulders blijven Hospes wel voor dit jaar, en de Mulders kunnen ook een prima 1000 rijden). Dus nr 4 op 500m wordt dan volgens mij gewoon helemaal niet gestuurd. Maar kan het mis hebben. Heb nog niet echt de puf gehad die prestatiemix echt te bestuderenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als een Hospes beter in vorm is dan een Otterspeer is dat trouwens wel dramatisch voor de 10 max.
500m, 1000m en 1500m 4 schaatsers.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Max 3 schaatsers per afstand op de OS toch?
Prestatiematrix wordt pas na de 4e WorldCup gemaakt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar een 4e persoon op de 500m staat toch heel laag in de prestatiemix? (Smeekens plus de Mulders blijven Hospes wel voor dit jaar, en de Mulders kunnen ook een prima 1000 rijden). Dus nr 4 op 500m wordt dan volgens mij gewoon helemaal niet gestuurd. Maar kan het mis hebben. Heb nog niet echt de puf gehad die prestatiemix echt te bestuderen
ACh en de kans is best aanwezig dat de 5 en 10 km de drie zelfde (Kramer, Bergsma/De Jong) schaatsers zullen zijn. Heb je nog zeven schaatsers voor de 12 plekken over, scheelt al een hoopquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:49 schreef Montov het volgende:
Zo dramatisch zijn de tijden niet.
[..]
500m, 1000m en 1500m 4 schaatsers.
[..]
Prestatiematrix wordt pas na de 4e WorldCup gemaakt.
Ik denk dat de 500m helemaal niet zo slecht daar in zal staan. Vooral de 1500m en 1000m zullen er klappen vallen.
1000m loopt wel los op basis van vorig jaar, alleen 4e plaats wordt daar een probleemquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:49 schreef Montov het volgende:
Zo dramatisch zijn de tijden niet.
[..]
500m, 1000m en 1500m 4 schaatsers.
[..]
Prestatiematrix wordt pas na de 4e WorldCup gemaakt.
Ik denk dat de 500m helemaal niet zo slecht daar in zal staan. Vooral de 1500m en 1000m zullen er klappen vallen.
Dat is dus funest voor de TP.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
ACh en de kans is best aanwezig dat de 5 en 10 km de drie zelfde (Kramer, Bergsma/De Jong) schaatsers zullen zijn. Heb je nog zeven schaatsers voor de 12 plekken over, scheelt al een hoop
Als de aanwijsplek voor de ploegenachtervolging erboven zit maakt dat weer minder uitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1000m loopt wel los op basis van vorig jaar, alleen 4e plaats wordt daar een probleem
maar 1e plaats 1500 komt laag in de prestatiematrix... en dat is funest voor de ploegenachtervolging.
Blokhuijssen heb je ook nog en die willen ze toch ook voor de achtervolging?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
ACh en de kans is best aanwezig dat de 5 en 10 km de drie zelfde (Kramer, Bergsma/De Jong) schaatsers zullen zijn. Heb je nog zeven schaatsers voor de 12 plekken over, scheelt al een hoop
Daar hebben ze dan de aanwijsplek voor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Blokhuijssen heb je ook nog en die willen ze toch ook voor de achtervolging?
die De Vriezen zijn nogal eens wisselvallig gedurende een seizoen. Toptijd of dramatisch.. remember ook zus Elma.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:52 schreef TheArt het volgende:
Deed ie de afgelopen weken ook al.
PR vanuit het niets voor Hadders zeg. Knap hoor.
Ik hoop zelf op zoiets..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Blokhuijssen heb je ook nog en die willen ze toch ook voor de achtervolging?
Heb altijd het idee dat Herbert het spannender vind dat de schaatsers zelf, hij heeft het er altijd over.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:56 schreef Montov het volgende:
Hadders vond het zwaar ijs, maar hij reed lekker.
Jammer dat de klok dan weer in beeld komt.
Maar na weer zoveel gepraat te hebben over aangeslagen ijs, staat er nu wel iemand in de 5e rit bovenaan...
Ik denk zoiets;quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop zelf op zoiets..
Smeekens
Mulder
Mulder
Otterspeer
Mulder
Otterspeer
Groothuis
Tuitert
Tuitert
Kramer
Blokhuijsen
Groothuis/Otterspeer?
Kramer
Bergsma
Blokhuijsen
Kramer
De Jong
Bergsma
TP: Kramer/Tuitert/Blokhuijsen
Waarbij Otterspeer ook vervangen kan worden door Nuis.
Maar ja, zie dit maar eens te krijgen. R. Mulder/Blokhuijsen zitten het gevaarlijkst van deze mannen denk ik, maar als Ronald zo presteert..
Kan me daar wel redelijk in vinden. Alleen Nuis wellicht nog voor de 1000 en 1500. Misschien dat De Jong dan maar moet sneuvelen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop zelf op zoiets..
Smeekens
Mulder
Mulder
Otterspeer
Mulder
Otterspeer
Groothuis
Tuitert
Tuitert
Kramer
Blokhuijsen
Groothuis/Otterspeer?
Kramer
Bergsma
Blokhuijsen
Kramer
De Jong
Bergsma
TP: Kramer/Tuitert/Blokhuijsen
Waarbij Otterspeer ook vervangen kan worden door Nuis.
Maar ja, zie dit maar eens te krijgen. R. Mulder/Blokhuijsen zitten het gevaarlijkst van deze mannen denk ik, maar als Ronald zo presteert..
Dan zie ik eerder Nuis/Groothuis op de 500 ipv Hospes dus. Of Kramer op de 1500 ipv Verweij. Dat zijn toch de schuifposities. En Otterspeer heb je dus ook nog.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk zoiets;
500; Smeekens(1), Mulder(2), Mulder(3), Hospes(4)
1000; Mulder, Nuis(5), Groothuis(6) Tuitert (7)
1500; Groothuis, Nuis, Verweij (8), Tuitert
5000; Kramer (9), De Jong (10), Bergsma (11)
10000 Kramer, De Jong, Bergsma
Nu kan er wel wat verschuiven. Geen idee wat Olde Heuvel kan laten zien, of Otterspeer ertussen komt op 500 en 1000 etc. Dan valt het qua schuiven op zich nog wel mee.
Nou goed, stel dat Kramer de plek van Verweij pakt en Nuis de plek van Hospes, dan heb je alsnog 1 aanwijsplek voor de ploegenachtervolging die je kunt gebruiken, dus dan kan Blokhuijsen al mee. Daarnaast kan de KNSB dus kiezen om dan iemand eruit te trappen, maar ja wie doe je dan...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zie ik eerder Nuis/Groothuis op de 500 ipv Hospes dus. Of Kramer op de 1500 ipv Verweij. Dat zijn toch de schuifposities. En Otterspeer heb je dus ook nog.
Het is nu op TVquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:09 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom is dit niet gewoon live op TV? Gezellige analyses met Dione, Ria en Rintje kijken beter weg dan deze klok.
Daarvoor is toch de prestatiematrix?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Nou goed, stel dat Kramer de plek van Verweij pakt en Nuis de plek van Hospes, dan heb je alsnog 1 aanwijsplek voor de ploegenachtervolging die je kunt gebruiken, dus dan kan Blokhuijsen al mee. Daarnaast kan de KNSB dus kiezen om dan iemand eruit te trappen, maar ja wie doe je dan...
ja klopt,maar nogmaals, wellicht toch maar even houden voor bij het OKT. Waren 4 jaar geleden ook al leuke discussiesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daarvoor is toch de prestatiematrix?
En het afknijpen..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:15 schreef franklop het volgende:
Zeikstraal moet ons weer even de tussentijden uitleggen
Het ziet er altijd zo inefficient uit op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:20 schreef Remzz het volgende:
Bij Koen Verweij heb ik altijd het idee dat hij zich beter op de 1500 meter kan toeleggen.
Hij denkt echt dat de kijkers achterlijk zijn, dat constante uitleggen van simpele dingen is bij pijl-en-boogschieten of taekwondo misschien nodig maar bij een sport als schaatsen die zo vaak op tv komt compleet onnodig. Bij het voetbal leggen ze toch ook niet elke keer de buitenspelregel uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:25 schreef MiLalaa het volgende:
jongens, wat een informatie: 6.20.19 is net niet onder de 6.20.
goh.
dat niemand dat eigenlijk doet, alleen maar om de andere van de wijs te brengenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:38 schreef danos het volgende:
Zou wel grappig zijn als Renate even een bordje ophoudt met 27.4 als kramer langskomt
Gewoon afspreken dat je 2 seconden lager aangeeft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:39 schreef franklop het volgende:
[..]
dat niemand dat eigenlijk doet, alleen maar om de andere van de wijs te brengen
Zeker, maar zie je het gebeuren ...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:41 schreef Wombcat het volgende:
Zou wel lachen zijn als De Jong er 0.1 onderduikt.
ja dit is altijd genietenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
En Bob ook toch? Fijne rit dan voor jou.
hij heeft wel een mooie verloofde.. beauty & the beastquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:46 schreef danos het volgende:
[..]
Ik ook, ziet er niet uit en btje bone collector.
Ben even de naam kwijt, dat was toch die Amerikaanse schaatster?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:48 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hij heeft wel een mooie verloofde.. beauty & the beast
heather richardsonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ben even de naam kwijt, dat was toch die Amerikaanse schaatster?
Inderdaad die Richardson is wel ok.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:48 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hij heeft wel een mooie verloofde.. beauty & the beast
Impliceer je nou dat ie doping gebruikt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:51 schreef franklop het volgende:
ow jee, kramer heeft weer een slag gevondenvind dat altijd dubieuze uitspraken
Ik zal mn mond houden. Gelukkig dat Verweij dezelfde slag gevonden lijkt te hebben!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ie doping gebruikt?
Boskamp?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:51 schreef MiLalaa het volgende:
jammer voor Jan.. had toch wel medailletje verdiend
Duizendsten worden alleen bekendgemaakt als de tijd op honderdsten gelijk is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:01 schreef Nober het volgende:
Waarom is de tijd nooit .73 +nog een cijfer? In de F1 heb je dat wel, bijvoorbeeld 1:47.324
op de stream, op de weetikveel wat.. heb geen verstand van computertermen. In ieder geval word ik nu al beroerd van dat gehussel van tv naar laptopquote:
Internet moet ook gewoon offline tijdens dit soort evenementen, dan moet de NOS het wel live op televisie uitzenden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:17 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
op de stream, op de weetikveel wat.. heb geen verstand van computertermen. In ieder geval word ik nu al beroerd van dat gehussel van tv naar laptop
Jorrit, Kjeld, Crispijn, Jesper, Douwe....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:20 schreef MiLalaa het volgende:
jeljer?wat een aparte naam... dan zou ik liever daidai heten
Jorrit, Jesper en Douwe kom je wel vaker tegen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Jorrit, Kjeld, Crispijn, Jesper, Douwe....
Als ie het deze keer in Sochi ook doet teken ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:34 schreef Aguero het volgende:
Smeekens rijdt net als vorig seizoen heel makkelijk en stabiel 34'ers.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:36 schreef MiLalaa het volgende:
nou ik ga jullie verlaten met m'n non-schaats waarnemingen.. moet helaas de 1500 missen.
hup Leenstra
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie het deze keer in Sochi ook doet teken ik.
Loting is helemaal omgegooid vanwege de afmelding van Marije Joling die vervangen wordt door Carla Ketellapper-Zielman:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:54 schreef Nober het volgende:
1500m (vrouwen)
Sanneke de Neeling - Melissa Wijfje
Imke Vormeer - Letitia de Jong
Manon Kamminga - Natasja Bruijntjes
Roxanne van Hemert - Annette Gerritsen
Jorien Voorhuis - Margot Boer
Antoinette de Jong - Irene Schouten
Annouk van der Weijden - Yvonne Nauta
Carlijn Achtereekte - Mariska Huisman
Lotte van Beek - Linda de Vries
Marrit Leenstra - Jorien ter Mors
Marije Joling - Diane Valkenburg
Ireen Wüst - Laurine van Riessen
NR: Ireen Wüst 1:52.38 (Calgary, 03/03/2007)
Ik vind het ook wel apart dat ze bij de start "go to the start" zeggen, maar bij een valse start "valse start, binnenbaan".quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:56 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is de vormgeving half in het Engels?
Personal best, after, enz.
Nog zoiets debiels idd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel apart dat ze bij de start "go to the start" zeggen, maar bij een valse start "valse start, binnenbaan".
Nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel apart dat ze bij de start "go to the start" zeggen, maar bij een valse start "valse start, binnenbaan".
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:07 schreef Montov het volgende:
Extra dweilpauze nu. Stond niet in het schema.
Blijft toch vreemd dat ze het schaatsen niet gewoon live uitzenden op Nederland 2 of op Politiek 24, dan hoeven ze geen rekening te houden met het journaal.quote:
Daarom is het zo jammer dat sport7 destijds mislukte.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Blijft toch vreemd dat ze het schaatsen niet gewoon live uitzenden op Nederland 2 of op Politiek 24, dan hoeven ze geen rekening te houden met het journaal.
En ook snel gereden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:24 schreef Wombcat het volgende:
Ter Mors ook snel![]()
Wordt wel hard gereden.
nee, vrouwen zonder muts zijn lekkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
Met muts worden ze er niet knapper op.
Wees blij dat Chritiene Aafting en Annie Borcinck niet meer schaatsen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
Met muts worden ze er niet knapper op.
Is dit niet live ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:39 schreef opperkleurder het volgende:
Eens kijken of Ter Mors ook op tv wint.
Vond het bij de vorige afstand al zo raar dat ze de interviews zo snel hadden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee. Zat een redelijke vertraging in.
Als Arcee het waardeert sluit ik me bij hem aan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef franklop het volgende:
Ter Mors heeft iig de juiste mentaliteit. Dat zou Arcee wel kunnen waarderen
Het belangrijkste is dat er een drietal staat dat op elkaar ingespeeld is en elkaar kent. En dat de twee anderen Kramer kunnen volgen op elk willekeurig moment (dus zowel beginfase als eindfase). Dan lijkt me de meest logische keuze om zoveel mogelijk hetzelfde te doen als het bewezen heeft te werken. Dan heb je weinig aan de Tuitertjes die hun motor opblazen en Bergma's waarbij de motor te laat op gang komt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:43 schreef franklop het volgende:
Je kunt Bergsma toch prima gebruiken bij een voorronde om een andere te sparen? Als hij nog mag natuurlijk na het missen van die training
Ze was niet tevreden met zilver?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef franklop het volgende:
Ter Mors heeft iig de juiste mentaliteit. Dat zou Arcee wel kunnen waarderen
het bergsma idee komt idd pas in beeld als blokhuijsen, verweij en bijv olde heuvel zich niet plaatsen. Maar je zou het toch in t achterhoofd moeten houden als de knsb niet twee aanwijsplaatsen wil gebruikenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat er een drietal staat dat op elkaar ingespeeld is en elkaar kent. En dat de twee anderen Kramer kunnen volgen op elk willekeurig moment (dus zowel beginfase als eindfase). Dan lijkt me de meest logische keuze om zoveel mogelijk hetzelfde te doen als het bewezen heeft te werken. Dan heb je weinig aan de Tuitertjes die hun motor opblazen en Bergma's waarbij de motor te laat op gang komt.
De TROS moet wel zingen op het plein hoor.quote:
Misschien is shorttrack internationaal wel groter.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:05 schreef wimderon het volgende:
Overigens begrijp ik nog steeds niet dat Ter Mors zich zo op het shorttrack blijft richten. Kan Jeroen Otter wel blijven roepen dat ze toch vooral shorttrackster is en kan ze het zelf wel leuker vinden, de kans op succes is veel groter op de langebaan. De combinatie is toch ook nog mogelijk als ze langebaan als hoofddoel heeft en shorttrack ernaast gaat doen.
En misschien is het wel het verschil tussen een leuke ereplaats of een medaille en goud.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:17 schreef Wombcat het volgende:
Misschien stelt ze plezier boven succes.
En je kunt net zo goed stellen dat de combinatie nu ook mogelijk is.
Of andersom natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
En misschien is het wel het verschil tussen een leuke ereplaats of een medaille en goud.
twitter:JoeyCheek twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 06:27:19Can't believe that @erbenwennemars will be racing the 1500m in just a few hours. Good luck buddy! I don't envy you! reageer retweet
Dat wordt een leuke rit iddquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:58 schreef Montov het volgende:
Lotingen zijn weer bekend. Wust versus Ter Mors in de laatste rit op de 3km. Mooi affiche.
quote:
Denk nog wel sneller eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef Montov het volgende:
Keulstra toch weer met een goede tijd. Haar techniek doet me denken aan Van Riessen.
Wat moet er gereden worden voor de world cup wedstrijd? 4:09?
Bij mij werkt de NOS-site wel gewoon, apart dat hij het bij jou niet doet.quote:
Ik krijg alleen het spotje van beslist.nl "beslist.nl is supporter van NOS-schaatsen" en daarna niets meer. Gisteren deed 'ie het nog gewoonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:22 schreef Montov het volgende:
http://nos.nl/sport/schaatsen/live/
Hier doet ie het.
Je kan ook kijken op schaatsen.nl (dat is gewoon de NOS livestream)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik krijg alleen het spotje van beslist.nl "beslist.nl is supporter van NOS-schaatsen" en daarna niets meer. Gisteren deed 'ie het nog gewoon
lol nu is het zeker dweilpauze?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:25 schreef neontiger het volgende:
[..]
Je kan ook kijken op schaatsen.nl (dat is gewoon de NOS livestream)
die deed het net ook al niet bij mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:25 schreef neontiger het volgende:
[..]
Je kan ook kijken op schaatsen.nl (dat is gewoon de NOS livestream)
hier ook een klok dus er is hoop hahaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
die deed het net ook al niet bij mij.
Nu opnieuw opgestart en ik krijg daar iig de klok te zien, dus hopelijk gaat het straks goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |