Dat wordt een leuke rit iddquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:58 schreef Montov het volgende:
Lotingen zijn weer bekend. Wust versus Ter Mors in de laatste rit op de 3km. Mooi affiche.
quote:
Denk nog wel sneller eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef Montov het volgende:
Keulstra toch weer met een goede tijd. Haar techniek doet me denken aan Van Riessen.
Wat moet er gereden worden voor de world cup wedstrijd? 4:09?
Bij mij werkt de NOS-site wel gewoon, apart dat hij het bij jou niet doet.quote:
Ik krijg alleen het spotje van beslist.nl "beslist.nl is supporter van NOS-schaatsen" en daarna niets meer. Gisteren deed 'ie het nog gewoonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:22 schreef Montov het volgende:
http://nos.nl/sport/schaatsen/live/
Hier doet ie het.
Je kan ook kijken op schaatsen.nl (dat is gewoon de NOS livestream)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik krijg alleen het spotje van beslist.nl "beslist.nl is supporter van NOS-schaatsen" en daarna niets meer. Gisteren deed 'ie het nog gewoon
lol nu is het zeker dweilpauze?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:25 schreef neontiger het volgende:
[..]
Je kan ook kijken op schaatsen.nl (dat is gewoon de NOS livestream)
die deed het net ook al niet bij mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:25 schreef neontiger het volgende:
[..]
Je kan ook kijken op schaatsen.nl (dat is gewoon de NOS livestream)
hier ook een klok dus er is hoop hahaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
die deed het net ook al niet bij mij.
Nu opnieuw opgestart en ik krijg daar iig de klok te zien, dus hopelijk gaat het straks goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |