nee, vrouwen zonder muts zijn lekkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
Met muts worden ze er niet knapper op.
Wees blij dat Chritiene Aafting en Annie Borcinck niet meer schaatsen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
Met muts worden ze er niet knapper op.
Is dit niet live ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:39 schreef opperkleurder het volgende:
Eens kijken of Ter Mors ook op tv wint.
Vond het bij de vorige afstand al zo raar dat ze de interviews zo snel hadden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee. Zat een redelijke vertraging in.
Als Arcee het waardeert sluit ik me bij hem aan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef franklop het volgende:
Ter Mors heeft iig de juiste mentaliteit. Dat zou Arcee wel kunnen waarderen
Het belangrijkste is dat er een drietal staat dat op elkaar ingespeeld is en elkaar kent. En dat de twee anderen Kramer kunnen volgen op elk willekeurig moment (dus zowel beginfase als eindfase). Dan lijkt me de meest logische keuze om zoveel mogelijk hetzelfde te doen als het bewezen heeft te werken. Dan heb je weinig aan de Tuitertjes die hun motor opblazen en Bergma's waarbij de motor te laat op gang komt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:43 schreef franklop het volgende:
Je kunt Bergsma toch prima gebruiken bij een voorronde om een andere te sparen? Als hij nog mag natuurlijk na het missen van die training
Ze was niet tevreden met zilver?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef franklop het volgende:
Ter Mors heeft iig de juiste mentaliteit. Dat zou Arcee wel kunnen waarderen
het bergsma idee komt idd pas in beeld als blokhuijsen, verweij en bijv olde heuvel zich niet plaatsen. Maar je zou het toch in t achterhoofd moeten houden als de knsb niet twee aanwijsplaatsen wil gebruikenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat er een drietal staat dat op elkaar ingespeeld is en elkaar kent. En dat de twee anderen Kramer kunnen volgen op elk willekeurig moment (dus zowel beginfase als eindfase). Dan lijkt me de meest logische keuze om zoveel mogelijk hetzelfde te doen als het bewezen heeft te werken. Dan heb je weinig aan de Tuitertjes die hun motor opblazen en Bergma's waarbij de motor te laat op gang komt.
De TROS moet wel zingen op het plein hoor.quote:
Misschien is shorttrack internationaal wel groter.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:05 schreef wimderon het volgende:
Overigens begrijp ik nog steeds niet dat Ter Mors zich zo op het shorttrack blijft richten. Kan Jeroen Otter wel blijven roepen dat ze toch vooral shorttrackster is en kan ze het zelf wel leuker vinden, de kans op succes is veel groter op de langebaan. De combinatie is toch ook nog mogelijk als ze langebaan als hoofddoel heeft en shorttrack ernaast gaat doen.
En misschien is het wel het verschil tussen een leuke ereplaats of een medaille en goud.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:17 schreef Wombcat het volgende:
Misschien stelt ze plezier boven succes.
En je kunt net zo goed stellen dat de combinatie nu ook mogelijk is.
Of andersom natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
En misschien is het wel het verschil tussen een leuke ereplaats of een medaille en goud.
twitter:JoeyCheek twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 06:27:19Can't believe that @erbenwennemars will be racing the 1500m in just a few hours. Good luck buddy! I don't envy you! reageer retweet
Dat wordt een leuke rit iddquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:58 schreef Montov het volgende:
Lotingen zijn weer bekend. Wust versus Ter Mors in de laatste rit op de 3km. Mooi affiche.
quote:
Denk nog wel sneller eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef Montov het volgende:
Keulstra toch weer met een goede tijd. Haar techniek doet me denken aan Van Riessen.
Wat moet er gereden worden voor de world cup wedstrijd? 4:09?
Bij mij werkt de NOS-site wel gewoon, apart dat hij het bij jou niet doet.quote:
Ik krijg alleen het spotje van beslist.nl "beslist.nl is supporter van NOS-schaatsen" en daarna niets meer. Gisteren deed 'ie het nog gewoonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:22 schreef Montov het volgende:
http://nos.nl/sport/schaatsen/live/
Hier doet ie het.
Je kan ook kijken op schaatsen.nl (dat is gewoon de NOS livestream)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik krijg alleen het spotje van beslist.nl "beslist.nl is supporter van NOS-schaatsen" en daarna niets meer. Gisteren deed 'ie het nog gewoon
lol nu is het zeker dweilpauze?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:25 schreef neontiger het volgende:
[..]
Je kan ook kijken op schaatsen.nl (dat is gewoon de NOS livestream)
die deed het net ook al niet bij mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:25 schreef neontiger het volgende:
[..]
Je kan ook kijken op schaatsen.nl (dat is gewoon de NOS livestream)
hier ook een klok dus er is hoop hahaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
die deed het net ook al niet bij mij.
Nu opnieuw opgestart en ik krijg daar iig de klok te zien, dus hopelijk gaat het straks goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |