Als ie het deze keer in Sochi ook doet teken ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:34 schreef Aguero het volgende:
Smeekens rijdt net als vorig seizoen heel makkelijk en stabiel 34'ers.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:36 schreef MiLalaa het volgende:
nou ik ga jullie verlaten met m'n non-schaats waarnemingen.. moet helaas de 1500 missen.
hup Leenstra
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie het deze keer in Sochi ook doet teken ik.
Loting is helemaal omgegooid vanwege de afmelding van Marije Joling die vervangen wordt door Carla Ketellapper-Zielman:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:54 schreef Nober het volgende:
1500m (vrouwen)
Sanneke de Neeling - Melissa Wijfje
Imke Vormeer - Letitia de Jong
Manon Kamminga - Natasja Bruijntjes
Roxanne van Hemert - Annette Gerritsen
Jorien Voorhuis - Margot Boer
Antoinette de Jong - Irene Schouten
Annouk van der Weijden - Yvonne Nauta
Carlijn Achtereekte - Mariska Huisman
Lotte van Beek - Linda de Vries
Marrit Leenstra - Jorien ter Mors
Marije Joling - Diane Valkenburg
Ireen Wüst - Laurine van Riessen
NR: Ireen Wüst 1:52.38 (Calgary, 03/03/2007)
Ik vind het ook wel apart dat ze bij de start "go to the start" zeggen, maar bij een valse start "valse start, binnenbaan".quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:56 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is de vormgeving half in het Engels?
Personal best, after, enz.
Nog zoiets debiels idd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel apart dat ze bij de start "go to the start" zeggen, maar bij een valse start "valse start, binnenbaan".
Nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel apart dat ze bij de start "go to the start" zeggen, maar bij een valse start "valse start, binnenbaan".
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:07 schreef Montov het volgende:
Extra dweilpauze nu. Stond niet in het schema.
Blijft toch vreemd dat ze het schaatsen niet gewoon live uitzenden op Nederland 2 of op Politiek 24, dan hoeven ze geen rekening te houden met het journaal.quote:
Daarom is het zo jammer dat sport7 destijds mislukte.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Blijft toch vreemd dat ze het schaatsen niet gewoon live uitzenden op Nederland 2 of op Politiek 24, dan hoeven ze geen rekening te houden met het journaal.
En ook snel gereden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:24 schreef Wombcat het volgende:
Ter Mors ook snel![]()
Wordt wel hard gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |