Zeker, maar zie je het gebeuren ...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:41 schreef Wombcat het volgende:
Zou wel lachen zijn als De Jong er 0.1 onderduikt.
ja dit is altijd genietenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
En Bob ook toch? Fijne rit dan voor jou.
hij heeft wel een mooie verloofde.. beauty & the beastquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:46 schreef danos het volgende:
[..]
Ik ook, ziet er niet uit en btje bone collector.
Ben even de naam kwijt, dat was toch die Amerikaanse schaatster?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:48 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hij heeft wel een mooie verloofde.. beauty & the beast
heather richardsonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ben even de naam kwijt, dat was toch die Amerikaanse schaatster?
Inderdaad die Richardson is wel ok.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:48 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hij heeft wel een mooie verloofde.. beauty & the beast
Impliceer je nou dat ie doping gebruikt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:51 schreef franklop het volgende:
ow jee, kramer heeft weer een slag gevondenvind dat altijd dubieuze uitspraken
Ik zal mn mond houden. Gelukkig dat Verweij dezelfde slag gevonden lijkt te hebben!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ie doping gebruikt?
Boskamp?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:51 schreef MiLalaa het volgende:
jammer voor Jan.. had toch wel medailletje verdiend
Duizendsten worden alleen bekendgemaakt als de tijd op honderdsten gelijk is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:01 schreef Nober het volgende:
Waarom is de tijd nooit .73 +nog een cijfer? In de F1 heb je dat wel, bijvoorbeeld 1:47.324
op de stream, op de weetikveel wat.. heb geen verstand van computertermen. In ieder geval word ik nu al beroerd van dat gehussel van tv naar laptopquote:
Internet moet ook gewoon offline tijdens dit soort evenementen, dan moet de NOS het wel live op televisie uitzenden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:17 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
op de stream, op de weetikveel wat.. heb geen verstand van computertermen. In ieder geval word ik nu al beroerd van dat gehussel van tv naar laptop
Jorrit, Kjeld, Crispijn, Jesper, Douwe....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:20 schreef MiLalaa het volgende:
jeljer?wat een aparte naam... dan zou ik liever daidai heten
Jorrit, Jesper en Douwe kom je wel vaker tegen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Jorrit, Kjeld, Crispijn, Jesper, Douwe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |