SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
mee bekant vangde gin haas.![]()
hopelijk heists.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://www.product-review(...)money-or-heists-yet/
"it doesn’t bring the first payment of the stimulus package yet, or that of the GTA V Heists content that players are badly after as well."
"What it should do though is fix up a lot of existing bugs that are still present in the game.""The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Those jobs were $10,000 and $9,000 yesterday. Both were over 900-1200RP I believe. Not any more. They've also nerfed survival. Roofs are off limits and they've removed a lot of the dumpsters, at least on Sandy and Boneyard
gayyyyy.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hoe moet je nu nog overleven danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:09 schreef poker4lifee het volgende:
Those jobs were $10,000 and $9,000 yesterday. Both were over 900-1200RP I believe. Not any more. They've also nerfed survival. Roofs are off limits and they've removed a lot of the dumpsters, at least on Sandy and Boneyard
gayyyyy.
En dan gaan ze survival nerfen zodat mensen minder verdienen maar wel iedereen 500k geven.
PSN: Duuc-nl![]()
Rockstar logic.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:10 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe moet je nu nog overleven dan
En dan gaan ze survival nerfen zodat mensen minder verdienen maar wel iedereen 500k geven.![]()
Ik kom zo! (DjThabest)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:13 schreef Roemeen013 het volgende:
Wie komt nou racen? Gisteravond was wel gezellig.![]()
Gisteravond was echt baas. Smakelijk gelachen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:13 schreef Roemeen013 het volgende:
Wie komt nou racen? Gisteravond was wel gezellig.![]()
![]()
Was gezellig gister ja! Trouwens excuus aan iedereen die ik geirriteerd heb met mijn bullshit geouwehoer![]()
![]()
quote:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:15 schreef kensei het volgende:
Was gezellig gister ja! Trouwens excuus aan iedereen die ik geirriteerd heb met mijn bullshit geouwehoer![]()
![]()
Denk dat je best veel views krijgt eigenlijk met al die shit die we doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Eigenlijk moeten we dat soort dingen streamen en op Youtube plempen.
PSN: Duuc-nl![]()
En vergeet niet de intelligente gesprekken tijdens het spelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:19 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Denk dat je best veel views krijgt eigenlijk met al die shit die we doen![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:19 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
En vergeet niet de intelligente gesprekken tijdens het spelen.![]()
![]()
Ik heb nu pas 2 weken een ps3, kan je uberhaupt streamen vanaf je console?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Eigenlijk moeten we dat soort dingen streamen en op Youtube plempen.![]()
![]()
Wanneer gaan we racen vanaf het vliegveld naar Mt. Chiliad op de fiets
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Geen idee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb nu pas 2 weken een ps3, kan je uberhaupt streamen vanaf je console?![]()
![]()
Nee, je moet een capture apparaat hebben"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
extern apparaat voor nodig> hd pvr, el gato.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb nu pas 2 weken een ps3, kan je uberhaupt streamen vanaf je console?
100-150eu'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Onze DJ "Nee we doen rally want ik moet roken" Painorequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Wie was trouwens degene die ik trollde door drie keer 'Wat?' tegen te zeggen?![]()
Hehe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Onze DJ "Nee we doen rally want ik moet roken" Painore![]()
![]()
Waarschijnlijk pas als die custom races er zijn. Anders kost het tveeel moeite om 16 fietsen te regelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef FritsFlits het volgende:
Wanneer gaan we racen vanaf het vliegveld naar Mt. Chiliad op de fiets![]()
![]()
15, heb er al eenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas als die custom races er zijn. Anders kost het tveeel moeite om 16 fietsen te regelen
Daar heb ik zo om gelachen, en die gozer trapte er de hele tijd in...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Wie was trouwens degene die ik trollde door drie keer 'Wat?' tegen te zeggen?![]()
![]()
In de hangar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:10 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe moet je nu nog overleven dan
En dan gaan ze survival nerfen zodat mensen minder verdienen maar wel iedereen 500k geven.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Maarja het is wel irritant dat die mensen met draadloze headsets de helft van de tijd niet te verstaan zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:28 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Daar heb ik zo om gelachen, en die gozer trapte er de hele tijd in...![]()
![]()
Ik wel toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Maarja het is wel irritant dat die mensen met draadloze headsets zijn de helft van de tijd niet te verstaan![]()
Ik wel dan? Ik had gister net een nieuwe gekocht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Maarja het is wel irritant dat die mensen met draadloze headsets zijn de helft van de tijd niet te verstaan![]()
![]()
Ik zit samen met Risakotta met golf karretjes te racen op een golfbaan, dat zou echt fucking hard zijn als we met 16 man zijn.Ik sowieso.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef SchavuitPiet het volgende:
wie komt er rond uur of 1 met me spele ?![]()
Eikelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef Beaudelaire het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb nu pas 2 weken een ps3, kan je uberhaupt streamen vanaf je console?Moet je een capture kaart kopen. In PS4 schijnt het ingebouwd te zijn oid.quote:![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:38 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik zit samen met Risakotta met golf karretjes te racen op een golfbaan, dat zou echt fucking hard zijn als we met 16 man zijn.
[..]
Ik sowieso.![]()
tot strax dan
Haha gay!![]()
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Ik speel met Risakotta al een uur en allemaal races en missies gedaan en niet vastgelopen tot nu toe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:26 schreef Vexillum1988 het volgende:
Super update. Het spel kan nu ook elke 5 minuten vast lopen...![]()
Was ook m'n hele playstation die vast liep op het moment dat een missie fout ging. Misschien ligt het aan die missie. Ik blijf gewoon proberen
Zit nu lekker in een loepje van server naar server...![]()
Er was toch een garage van rond de 205.000? Waar ken ik die vinden?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Heb nog nooit een vastloper gehad in GTA5. Alleen in SP ooit gehad dat een aantal missies niet verder ging op bepaalde plekken. Na het herstarten van GTA werkte dat dit. Sindsdien is Online erbij gekomen en zijn we 4 updates verder."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Geen idee. Kan je die niet vinden op internet ingame?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:35 schreef Muto het volgende:
Er was toch een garage van rond de 205.000? Waar ken ik die vinden?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Of aan je Playstation....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:34 schreef Vexillum1988 het volgende:
Was ook m'n hele playstation die vast liep op het moment dat een missie fout ging. Misschien ligt het aan die missie. Ik blijf gewoon proberen
Zit nu lekker in een loepje van server naar server...
Beetje makkelijk om te zeggen dat het gelijk aan de versie ligt.![]()
Oh ja. Ik zoek altijd de bordjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen idee. Kan je die niet vinden op internet ingame?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:34 schreef Vexillum1988 het volgende:
Was ook m'n hele playstation die vast liep op het moment dat een missie fout ging. Misschien ligt het aan die missie. Ik blijf gewoon proberenDie zorgt niet voor alle time outs die ik vandaag al heb gehad en daarvoor nooit last van gehad heb.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Of aan je Playstation....
Beetje makkelijk om te zeggen dat het gelijk aan de versie ligt.![]()
Even eten zo. Misschien dat ik er rond 13 uur ben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:32 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik speel met Risakotta al een uur en allemaal races en missies gedaan en niet vastgelopen tot nu toe."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Wie gebruikt er dan ook nog draadloze headsetsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Maarja het is wel irritant dat die mensen met draadloze headsets de helft van de tijd niet te verstaan zijn
Die je elke 20 min kunt gaan zitten opladen voor een uur
Gewoon logitech usb headset, ggwp.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Wat gebeurde daar?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Klote spelheb ik een auto gekocht van 240k. Deze staat in mijn garage..... Alleen alle andere die er in stonden zijn allemaal weg
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik bedoel zo ransaapjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan zal ik eerst eens gaan poepenbrb
![]()
![]()
Ik zou GTA opnieuw starten. Bij mij was er een auto verdwenen, maar staat er weer inmiddelsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:00 schreef over_hedge het volgende:
Klote spelheb ik een auto gekocht van 240k. Deze staat in mijn garage..... Alleen alle andere die er in stonden zijn allemaal weg
Ohquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:01 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik bedoel zo ransaapje
[ afbeelding ]wissik wel hoor.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Was gister al. Toen gta uitgezet en nu gekeken of ze al terug warenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zou GTA opnieuw starten. Bij mij was er een auto verdwenen, maar staat er weer inmiddelsDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
LOL, al die mensen op R* newswire die dachten dat ze 't geld direct met de update kregenLeest niemand meer tegenwoordig?
Wanneer krijgen we dan 't geld?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef Divje het volgende:
LOL, al die mensen op R* newswire die dachten dat ze 't geld direct met de update kregenLeest niemand meer tegenwoordig?
![]()
Wanneer krijg je die eigenlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we dan 't geld?Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
insurance kan ik ook niet bellen. zijn de hele tijd ingesprek... Nou als ik ze niet terug krijg heb ik niet eens meer zin in dit spelDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wil die intercooler bumper voor mn tailgaterhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Sowieso is er geen update nodig om dat geld bij te schrijvenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef Divje het volgende:
![]()
![]()
Eind deze weekquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we dan 't geld?. Maar ze melden het op die newswire als ze het geld gaan storten. En wat wiwa zegt
Hele tent vol benzine kwakken en de hens erin.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Omdat je je auto'tjes niet terug krijgt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef over_hedge het volgende:
insurance kan ik ook niet bellen. zijn de hele tijd ingesprek... Nou als ik ze niet terug krijg heb ik niet eens meer zin in dit spel![]()
![]()
Ja. Zit nogal veel geld in die autos. Geen zin in om weer opnieuw te doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Omdat je je auto'tjes niet terug krijgt?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Staan ze ook niet bij de politie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Zit nogal veel geld in die autos. Geen zin in om weer opnieuw te doen.![]()
nope. En die verzekering kan ik niet bellen.quote:
Kut spelNaja nog 2/3 weken dan maar ghost spelen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat ding is zo belachelijk om mee door de stad te rijdenquote:![]()
Alles gaat veel te snel![]()
Dat ding moet echt ziek zijn met die performance upgrades![]()
![]()
Met alleen de turbo erop is ie al te ziekelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:17 schreef kensei het volgende:
[..]
Dat ding is zo belachelijk om mee door de stad te rijden![]()
Alles gaat veel te snel![]()
Dat ding moet echt ziek zijn met die performance upgrades
Maar drive-by's zijn er niet mee uit te voeren
Zat jij in bobcat? Heb ik wat foto's van vanuit mijn heliquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:24 schreef Kn0x het volgende:
Overigens, dit is Craze gister tijdens de chopper-derby:
[ afbeelding ]
Iemand nog een foto van mij met de bus?PSN: Duuc-nl![]()
Ja met de bus onder de heliquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:19 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Zat jij in bobcat? Heb ik wat foto's van vanuit mijn heli
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:26 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]M'n bus kan vliegen!
Toppiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:26 schreef Furdinand het volgende:
Wtf... Je krijgt nog maar 12500 voor base invasies![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:31 schreef kensei het volgende:
Ik knal er weer uit wat is deze, hebben jullie allemaal de update?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Siquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:31 schreef kensei het volgende:
Ik knal er weer uit wat is deze, hebben jullie allemaal de update?![]()
Als Despicable Me 2 klaar is met downloaden ga ik ook weer online.. NOg ff kijken welke upgrades ik uit kan voeren en dan weer racen
Raar is dat. Sinds de update? Ik heb nog geen problemen gehad tot nu toequote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Kut film...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:34 schreef Divje het volgende:
Als Despicable Me 2 klaar is met downloaden ga ik ook weer online.. NOg ff kijken welke upgrades ik uit kan voeren en dan weer racen![]()
![]()
Veel races winnen (stuk of 50 geloof ik) en 50k op je rekening hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:39 schreef Janeiros het volgende:
Wanneer kan je die Turbo aanschaffen?![]()
dat staat erbij als je die wil hebben,quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:39 schreef Janeiros het volgende:
Wanneer kan je die Turbo aanschaffen?
dan staat eronder ergens, unlocks at level 30 ofzoiets.mee bekant vangde gin haas.![]()
Verdomme, 50 zijn er nogal wat hahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:39 schreef Painore het volgende:
[..]
Veel races winnen (stuk of 50 geloof ik) en 50k op je rekening hebben![]()
![]()
Ik heb maar 25 races gewonnen en heb turbo unlocked? 50 is voor chrome pj volgens mij
25 wins en 121 losses
Mooie ratio heb je dan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:42 schreef Divje het volgende:
Ik heb maar 25 races gewonnen en heb turbo unlocked? 50 is voor chrome pj volgens mij
25 wins en 121 losses![]()
![]()
Wat ik vaak heb is als ik replay kies dan kom ik in een nieuwe lobby met mijzelf als host. Het lijkt dan alsof iedereen wil joinen maar uiteindelijk is het bugged en moet ik de game verlaten en opnieuw een invite ontvangen.quote:
Had ik gisteren toen ik met wat crewmates wilde racen.Hahaha I feel your pain. Ik kan prima racen, maar meestal is het complete chaos haha.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:45 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Kan er gewoon geen kut van. Zeker niet met die motor-races![]()
Dit heb ik ook al zon 20 keer gehadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:46 schreef Lisker het volgende:
Wat ik vaak heb is als ik replay kies dan kom ik in een nieuwe lobby met mijzelf als host. Het lijkt dan alsof iedereen wil joinen maar uiteindelijk is het bugged en moet ik de game verlaten en opnieuw een invite ontvangen.![]()
![]()
Zooo irritant.....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al zon 20 keer gehad![]()
Die geheime zender piraat tijdens races, dát is pas irritantquote:
Painore
Nee, de update voegt alleen de functionaliteit toe dat ze je t geld kunnen geven. Komt later, je merkt het vanzelf.quote:
invites has been disabled krijg ik bij Painore"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
#beetjekwaatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:06 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
update 4.50 dat is echt fantastisch![]()
Weer host. What the ef.. ging net de hele tijd goed"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nee. #nietkwaatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:08 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand met mij racen om de gevangnis? 1om1![]()
Is goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:30 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Kan geen invite ontvangen. Kan jou wel inviten?
Oke, ik heb nu 2 invites voor criminal recordsquote:elsavita en techno_82 ..
1equote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Oke, ik heb nu 2 invites voor criminal recordselsavita en techno_82 ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |