SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
mee bekant vangde gin haas.![]()
hopelijk heists.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://www.product-review(...)money-or-heists-yet/
"it doesn’t bring the first payment of the stimulus package yet, or that of the GTA V Heists content that players are badly after as well."
"What it should do though is fix up a lot of existing bugs that are still present in the game.""The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Those jobs were $10,000 and $9,000 yesterday. Both were over 900-1200RP I believe. Not any more. They've also nerfed survival. Roofs are off limits and they've removed a lot of the dumpsters, at least on Sandy and Boneyard
gayyyyy.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hoe moet je nu nog overleven danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:09 schreef poker4lifee het volgende:
Those jobs were $10,000 and $9,000 yesterday. Both were over 900-1200RP I believe. Not any more. They've also nerfed survival. Roofs are off limits and they've removed a lot of the dumpsters, at least on Sandy and Boneyard
gayyyyy.
En dan gaan ze survival nerfen zodat mensen minder verdienen maar wel iedereen 500k geven.
PSN: Duuc-nl![]()
Rockstar logic.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:10 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe moet je nu nog overleven dan
En dan gaan ze survival nerfen zodat mensen minder verdienen maar wel iedereen 500k geven.![]()
Ik kom zo! (DjThabest)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:13 schreef Roemeen013 het volgende:
Wie komt nou racen? Gisteravond was wel gezellig.![]()
Gisteravond was echt baas. Smakelijk gelachen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:13 schreef Roemeen013 het volgende:
Wie komt nou racen? Gisteravond was wel gezellig.![]()
![]()
Was gezellig gister ja! Trouwens excuus aan iedereen die ik geirriteerd heb met mijn bullshit geouwehoer![]()
![]()
quote:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:15 schreef kensei het volgende:
Was gezellig gister ja! Trouwens excuus aan iedereen die ik geirriteerd heb met mijn bullshit geouwehoer![]()
![]()
Denk dat je best veel views krijgt eigenlijk met al die shit die we doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Eigenlijk moeten we dat soort dingen streamen en op Youtube plempen.
PSN: Duuc-nl![]()
En vergeet niet de intelligente gesprekken tijdens het spelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:19 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Denk dat je best veel views krijgt eigenlijk met al die shit die we doen![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:19 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
En vergeet niet de intelligente gesprekken tijdens het spelen.![]()
![]()
Ik heb nu pas 2 weken een ps3, kan je uberhaupt streamen vanaf je console?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Eigenlijk moeten we dat soort dingen streamen en op Youtube plempen.![]()
![]()
Wanneer gaan we racen vanaf het vliegveld naar Mt. Chiliad op de fiets
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Geen idee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb nu pas 2 weken een ps3, kan je uberhaupt streamen vanaf je console?![]()
![]()
Nee, je moet een capture apparaat hebben"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
extern apparaat voor nodig> hd pvr, el gato.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb nu pas 2 weken een ps3, kan je uberhaupt streamen vanaf je console?
100-150eu'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Onze DJ "Nee we doen rally want ik moet roken" Painorequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Wie was trouwens degene die ik trollde door drie keer 'Wat?' tegen te zeggen?![]()
Hehe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Onze DJ "Nee we doen rally want ik moet roken" Painore![]()
![]()
Waarschijnlijk pas als die custom races er zijn. Anders kost het tveeel moeite om 16 fietsen te regelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef FritsFlits het volgende:
Wanneer gaan we racen vanaf het vliegveld naar Mt. Chiliad op de fiets![]()
![]()
15, heb er al eenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas als die custom races er zijn. Anders kost het tveeel moeite om 16 fietsen te regelen
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Daar heb ik zo om gelachen, en die gozer trapte er de hele tijd in...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Wie was trouwens degene die ik trollde door drie keer 'Wat?' tegen te zeggen?![]()
![]()
In de hangar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:10 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe moet je nu nog overleven dan
En dan gaan ze survival nerfen zodat mensen minder verdienen maar wel iedereen 500k geven.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Maarja het is wel irritant dat die mensen met draadloze headsets de helft van de tijd niet te verstaan zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:28 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Daar heb ik zo om gelachen, en die gozer trapte er de hele tijd in...![]()
![]()
Ik wel toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Maarja het is wel irritant dat die mensen met draadloze headsets zijn de helft van de tijd niet te verstaan![]()
Ik wel dan? Ik had gister net een nieuwe gekocht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Maarja het is wel irritant dat die mensen met draadloze headsets zijn de helft van de tijd niet te verstaan![]()
![]()
Ik zit samen met Risakotta met golf karretjes te racen op een golfbaan, dat zou echt fucking hard zijn als we met 16 man zijn.Ik sowieso.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef SchavuitPiet het volgende:
wie komt er rond uur of 1 met me spele ?![]()
Eikelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef Beaudelaire het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb nu pas 2 weken een ps3, kan je uberhaupt streamen vanaf je console?Moet je een capture kaart kopen. In PS4 schijnt het ingebouwd te zijn oid.quote:![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:38 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik zit samen met Risakotta met golf karretjes te racen op een golfbaan, dat zou echt fucking hard zijn als we met 16 man zijn.
[..]
Ik sowieso.![]()
tot strax dan
Haha gay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |