Wanneer krijgen we dan 't geld?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef Divje het volgende:
LOL, al die mensen op R* newswire die dachten dat ze 't geld direct met de update kregenLeest niemand meer tegenwoordig?
Wanneer krijg je die eigenlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we dan 't geld?
Sowieso is er geen update nodig om dat geld bij te schrijvenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:03 schreef Divje het volgende:
LOL, al die mensen op R* newswire die dachten dat ze 't geld direct met de update kregenLeest niemand meer tegenwoordig?
Eind deze weekquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we dan 't geld?
Omdat je je auto'tjes niet terug krijgt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef over_hedge het volgende:
insurance kan ik ook niet bellen. zijn de hele tijd ingesprek... Nou als ik ze niet terug krijg heb ik niet eens meer zin in dit spel
Ja. Zit nogal veel geld in die autos. Geen zin in om weer opnieuw te doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Omdat je je auto'tjes niet terug krijgt?
Staan ze ook niet bij de politie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Zit nogal veel geld in die autos. Geen zin in om weer opnieuw te doen.
nope. En die verzekering kan ik niet bellen.quote:
Dat ding is zo belachelijk om mee door de stad te rijdenquote:
Met alleen de turbo erop is ie al te ziekelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:17 schreef kensei het volgende:
[..]
Dat ding is zo belachelijk om mee door de stad te rijden![]()
Alles gaat veel te snel![]()
Dat ding moet echt ziek zijn met die performance upgrades
Zat jij in bobcat? Heb ik wat foto's van vanuit mijn heliquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:24 schreef Kn0x het volgende:
Overigens, dit is Craze gister tijdens de chopper-derby:
[ afbeelding ]
Iemand nog een foto van mij met de bus?
Ja met de bus onder de heliquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:19 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Zat jij in bobcat? Heb ik wat foto's van vanuit mijn heli
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:26 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |