Ik speel met Risakotta al een uur en allemaal races en missies gedaan en niet vastgelopen tot nu toe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:26 schreef Vexillum1988 het volgende:
Super update. Het spel kan nu ook elke 5 minuten vast lopen...
Geen idee. Kan je die niet vinden op internet ingame?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:35 schreef Muto het volgende:
Er was toch een garage van rond de 205.000? Waar ken ik die vinden?
Of aan je Playstation....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:34 schreef Vexillum1988 het volgende:
Was ook m'n hele playstation die vast liep op het moment dat een missie fout ging. Misschien ligt het aan die missie. Ik blijf gewoon proberen
Zit nu lekker in een loepje van server naar server...
Oh ja. Ik zoek altijd de bordjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen idee. Kan je die niet vinden op internet ingame?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:34 schreef Vexillum1988 het volgende:
Was ook m'n hele playstation die vast liep op het moment dat een missie fout ging. Misschien ligt het aan die missie. Ik blijf gewoon proberen
Die zorgt niet voor alle time outs die ik vandaag al heb gehad en daarvoor nooit last van gehad heb.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Of aan je Playstation....
Beetje makkelijk om te zeggen dat het gelijk aan de versie ligt.
Even eten zo. Misschien dat ik er rond 13 uur ben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:32 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik speel met Risakotta al een uur en allemaal races en missies gedaan en niet vastgelopen tot nu toe.
Wie gebruikt er dan ook nog draadloze headsetsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Maarja het is wel irritant dat die mensen met draadloze headsets de helft van de tijd niet te verstaan zijn
Ik bedoel zo ransaapjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan zal ik eerst eens gaan poepenbrb
Ik zou GTA opnieuw starten. Bij mij was er een auto verdwenen, maar staat er weer inmiddelsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:00 schreef over_hedge het volgende:
Klote spelheb ik een auto gekocht van 240k. Deze staat in mijn garage..... Alleen alle andere die er in stonden zijn allemaal weg
Ohquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:01 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik bedoel zo ransaapje
[ afbeelding ]
Was gister al. Toen gta uitgezet en nu gekeken of ze al terug warenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zou GTA opnieuw starten. Bij mij was er een auto verdwenen, maar staat er weer inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |