Toppiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:26 schreef Furdinand het volgende:
Wtf... Je krijgt nog maar 12500 voor base invasies
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:31 schreef kensei het volgende:
Ik knal er weer uit wat is deze, hebben jullie allemaal de update?
Siquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:31 schreef kensei het volgende:
Ik knal er weer uit wat is deze, hebben jullie allemaal de update?
Raar is dat. Sinds de update? Ik heb nog geen problemen gehad tot nu toequote:
Kut film...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:34 schreef Divje het volgende:
Als Despicable Me 2 klaar is met downloaden ga ik ook weer online.. NOg ff kijken welke upgrades ik uit kan voeren en dan weer racen
Veel races winnen (stuk of 50 geloof ik) en 50k op je rekening hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:39 schreef Janeiros het volgende:
Wanneer kan je die Turbo aanschaffen?
dat staat erbij als je die wil hebben,quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:39 schreef Janeiros het volgende:
Wanneer kan je die Turbo aanschaffen?
Verdomme, 50 zijn er nogal wat hahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:39 schreef Painore het volgende:
[..]
Veel races winnen (stuk of 50 geloof ik) en 50k op je rekening hebben
Mooie ratio heb je dan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:42 schreef Divje het volgende:
Ik heb maar 25 races gewonnen en heb turbo unlocked? 50 is voor chrome pj volgens mij
25 wins en 121 losses
Wat ik vaak heb is als ik replay kies dan kom ik in een nieuwe lobby met mijzelf als host. Het lijkt dan alsof iedereen wil joinen maar uiteindelijk is het bugged en moet ik de game verlaten en opnieuw een invite ontvangen.quote:
Hahaha I feel your pain. Ik kan prima racen, maar meestal is het complete chaos haha.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:45 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Kan er gewoon geen kut van. Zeker niet met die motor-races
Dit heb ik ook al zon 20 keer gehadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:46 schreef Lisker het volgende:
Wat ik vaak heb is als ik replay kies dan kom ik in een nieuwe lobby met mijzelf als host. Het lijkt dan alsof iedereen wil joinen maar uiteindelijk is het bugged en moet ik de game verlaten en opnieuw een invite ontvangen.
Zooo irritant.....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Dit heb ik ook al zon 20 keer gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |