Ja, reorganisatie...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Saucijsjes hoeft niet echt, ik laat ze even wellen in heet water, dep ze droog
en braad ze op middelhoog vuur bruin en gaar.
GB, ga je weg bij je werk? Begrijp ik dat goed?
Nee, het zit iets anders. Ik word gedetacheerd en het bedrijf waaraan ik nu word uitgeleend gaat reorganiseren, waardoor ik weg moet. Dus vanaf januari ben ik nog wel in dienst bij die detacheerder, maar moet ik een nieuwe opdracht vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef V1z0R het volgende:
Kan het nog een boel schelen waar je komt te zitten, GB?! Lijkt me dat ze niet zomaar kunnen afdwingen dat je bij een reorganisatie ineens 50+ km van je woonplaats komt te zitten?
Mooi diner na die lunch, compenseert de boel mooi een beetje. Zou het zelf alleen de middag niet trekken op een kopje koffie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje
O dubbele boterham pindakaas, grapefruit
L groentesoep, kibbeling op een broodje, karnemelk
T koffie met melk
D courgettebloemkoolsoep met munt en anijszaad
T banaan
Ja, ik heb ook een vast contract. Bij de detacheerder.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
GB, wut, paar dagen wist je nog 'beide vast contract' te vertellen!?
Oh zoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, het zit iets anders. Ik word gedetacheerd en het bedrijf waaraan ik nu word uitgeleend gaat reorganiseren, waardoor ik weg moet. Dus vanaf januari ben ik nog wel in dienst bij die detacheerder, maar moet ik een nieuwe opdracht vinden.Dus wat dat betreft heb ik geen idee waar ik terecht kom.
Exactlyquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh zo
En die niksnut zat daar dus zeker in dienst!?
Hoi probje!quote:
Heb ook wel eens iets soortgelijks gehad, jammerrrrr dan!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Gewoktveel, heel veel met veel bier en wijn.. met zijn tweeen voor 50 euro 3 uur lang zuipen en eten... verkeerd tafeltje afgerekend zie ik thuis... Niet mijn schuld
![]()
Iets wat hier niet thuishoortquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sterkte Aurum! Ik ga binnenkort maar eens op zoek naar een nieuwe tandarts. Mijn oude tandarts is gestopt en de praktijk is overgenomen, alleen zitten daar dus mensen die mij willen dwingen om ieder half jaar langs te komen. En al gelijk een afspraak in te plannen. En daar hou ik niet van.
Volgens mij heeft Unilever een aparte afdeling die de namen van producten verzint Phaidra, maar volgens mij is het zelfs hetzelfde als creme fraiche. Nouja, de halfvolle variant van creme fraiche, maar dat kun je negeren.
Wat ga je koken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tnx!Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Iets wat hier niet thuishoortAch, if it fits your macro's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tnx!![]()
![]()
Ja hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:59 schreef Phaidra het volgende:
Poes
Aurum sterkte!
Als er in een recept 'Finesse voor verrijken' gebruikt wordt (wie bedenkt die belachelijke naam?!?), kan dat vervangen worden door crÚme fraiche?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kom hier ook maar eens wat vaker posten, denk ik. Bmi zit inmiddels op 26, 3 en nu ruim 17 kg lichter
Ik heb daar bijna ruzie staan maken met een assistente omdat zij vond dat ik een afspraak moest inplannen en ik vond van niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:36 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz! Tandarts overleefd, tandjes gescrubden geen gekke dingen. Mag ook wel een keer!
Ik plan mijn afspraken ook vooruit en ik vind het fijn om iedere 6 maanden te komen....maar zoiets mag, dat hoeft niet bij de onze![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
Ja, sociale huur zelfs. Er wordt een heel gebouw opgeleverd, dan maak je ineens kans op dingen waar je normaal nooit hoog genoeg bij eindigt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spannend mini! Huurhuis i presume?
De peren komen niet uit eigen tuin (helaas) maar we hebben 2 weken geleden de zelfpluk van de Olmenhorst onveilig gemaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sorry, ik had moeten zeggen: wat ga je bakken natuurlijk.
Lekker.![]()
Hier is alleen de tomatenoogst geslaagd, dus ik heb nog een bak met groene tomaten op tafel staan en buiten staan nog mijn tomatenplanten met groene tomaten eraan. Hopelijk binnenkort rode tomaten en dan ga ik lekker pastasaus maken.
Daarom vroeg ik het ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hooren ik zou zelf eerder crÃÅ¡me fraiche gebruiken dan dat finesse-spul. Minder bewerkt/commercieel product heeft mijn voorkeur.
Ik kom hier ook maar eens wat vaker posten, denk ik. Bmi zit inmiddels op 26, 3 en nu ruim 17 kg lichter
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:49 schreef loveli het volgende:
Begrijpelijk, je laarzen zijn nog niet bezorgd.
Omdat ik m'n kamer op moest leveren en nog niet klaar wasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Klus je al Prob? Waarom mu trouwens... Je zit sowieso altijd vol met vraagtekens
Ik kan mij vinden in wat Uniek zegt MC. Inderdaad dit verhaal aan hen voorleggen. Misschien komen jullie wel tot een mooi compromis!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:06 schreef the85mc het volgende:
Middag! Welkom DE!
Haha prob, ik dacht al 's avonds klussen.
Ik heb een beetje een dilemma. Ik had laatst een buitenboordmotor bij mijn ouders gestald omdat zij meer ruimte hebben. Dus mijn vader heeft die motor geprobeerd, geen probleem.
Maar nu wil hij die graag overnemen. En dat vind ik lastig. Mijn ouders hebben echt veel voor mij gedaan altijd, dus ik zit te overwegen om hem te geven. Maar het is voor mij op dit moment relatief veel geld om weg te geven (marktwaarde rond de 1400e). Dus ja, weet nu niet zo goed wat ik er mee moet.
En uitlenen is niet echt een optie omdat mijn pa niet echt zuinig op zijn spullen is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat uniek al zegt, Mc. Maar je werk/handel mixen met familie is vaak nogal tricky
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ja moet alleen nog een deur vervenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja en heb je dan ook nog geklust Prob?? Mensch geef eens wat info![]()
DE, goed bezig jij! Heb je het gevoel dat je dit leven "vol" kan houden? Of moet je er echt nog moeite voor doen?
Spannend Mini
Mc, kan je het gewoon niet zo simpel voorleggen aan je ouders zoals je nu doet? Voor iedereen wel zo eerlijk en het hoeft dan helemaal niet ongemakkelijk te worden, juist niet.
Wat jammer zeg! Pijn is verschrikkelijk. Hoop dat je snel opknapt en dan beweging vindt die je lijf goed versterkt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:10 schreef Tinkepink het volgende:
Knap An. Bij mij lijkt yoga eerder averechts te werken. Nu naar de manueel therapeut. Word gek van de pijn die omdat alles samenhangt ook in mijn nek, armen en rug zit.
Ik hoop het wel ja, ik heb nu veel meer grip gekregen op mijn (vr)eetbuien en weet ook waar mijn valkuilen zitten (plannen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:19 schreef uniekhoorn het volgende:
DE, goed bezig jij! Heb je het gevoel dat je dit leven "vol" kan houden? Of moet je er echt nog moeite voor doen?
Overleggen, wat je hier op tafel gooit daar op tafel leggen. Of gewoon gracieus geven. Ok, da's veel geld voor jou nu, maar zij zullen ook wat voor hun veel geld was aan jou besteed hebben. Kan je je het veroorloven (ja, want je hebt dat geld al uitgegeven), wil je je het veroorloven?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:28 schreef the85mc het volgende:
Ja denk dat overleggen wel het handigst is..Ben ook niet zo'n fan van handel met familie, krijg je alleen maar gezeur mee.
Oe klinkt niet goed Tink! Waar komt dat vandaan?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik kan mij vinden in wat Uniek zegt MC. Inderdaad dit verhaal aan hen voorleggen. Misschien komen jullie wel tot een mooi compromis!
Na alle hardloop en bikkelsport prestaties van iedereen, weer eens een update van mij. Niet zo bikkelachtig, maar ik ben hier best trots op. Mijn heupen zaten helemaal op slot toen ik begon, ik kon niet eens normaal hurken zonder pijn. Daarom ben ik blij met deze foto:Knap hoor! Ik krijg al kramp als ik er te lang naar kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Welkom!quote:
Welkom! En veel succes. We hebben ongeveer dezelfde cijfers. Discipline is soms lastig he? Waar verlies je dat? Ik zelf als ik verl carbs eet. Ik kan dan niet meer stoppenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:52 schreef Mange-tout het volgende:
Hoi!
Nieuw gezichtje hier. Lees al langer af en toe mee met deze thread, maar was niet gemotiveerd genoeg om mee te doen. Aangezien ik geen zelfdiscipline heb om bijvoorbeeld MyFitnessPall vol te houden, maar het me wel een goed idee lijkt om lijstjes bij te houden, zou ik graag met jullie willen meedoen. Als dat mag.![]()
Ik: 24-jarige Belse (Of zeggen ze dat alleen maar in Noord-Brabant?). 1m65, weeg iets van een 62. Tot jaren terug was dat 57-58, het laatste jaar zit ik standaard over de 60. Het liefst zou ik 55 wegen, maar ja. Ik heb geen idee of mijn figuur daarvoor gemaakt is. Cijfers zeggen natuurlijk ook niet veel: liever 60 met een strakke buik dan 55 met blubberpens.
Ik loop graag, maar niet regelmatig genoeg. Ik doe graag mee met filmpjes op het internet (Blogilates, P90X, vroeger 8minutesabs), maar weer niet regelmatig genoeg. Ik eet met tijden heel gezond (sowieso altijd vegetarisch) en met tijden laat ik alles hangen. De laatste periodes beginnen de overhand te nemen door enige stress (op zoek naar baan en een betere woonplek dan waar ik nu zit - een vuil huis met 7 anderen die mij standaard gek bekijken).
Dus: lijstjes plaatsen, zodat ik mij niet te veel hoef te schamen. Zoals vandaag wel het geval, want boy het is niet mooi:
O: muesli met sojamelk
T: 2 chocoladerepen, 2 peren
L: 6 witte boterhammen: 2 met komkommersalade, 2 met eiersalade, 2 met chocopasta
T: appel, chocoladereep
D: wokgroenten met taugé en woknoedels
Normaal eet ik wel bruin brood en uitgebreider avondeten, maar het moet allemaal even goedkoop en snel. (Excuses excuses)
Dat laatste komt waarschijnlijk doordat je te weinig proteine en goede vetten binnen krijgt. En misschien zelfs vezels. Ik zie ook weinig fruit staan. Je zou misschien iets hebben aan kikkererwten, witte bonen en linzen. Veel vezels, meer proteinen, dus hopelijk minder honger. Denk aan de craving die je hebt: je eet veel chocolade: dan mis je stoffen die ook in noten zitten. En van noten zit je sneller vol. ga zo al je cravings een langs. misschien helpt het.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:22 schreef Mange-tout het volgende:
@ Sigme: Merci!
@Ann: Wow, die yogapose! Ik dacht eerst: och, dat kan ik ook. De arm-om-been-rug-draaien-situatie bleek echter iets te hoog gegrepen. Respect! Je ziet er trouwens een heel stuk slanker uit dan ik.
Discipline is inderdaad een bitch. Meestal ben ik een paar weken heel strikt bezig, en als ik dan een of twee dagen slechter eet, denk ik dat het toch allemaal niet meer uitmaakt. Ga ik één keer niet lopen, dan worden dat twee weken of meer. Eet ik één chocoladereep, dan eet ik de volgende dagen nog véél meer. Of soms dezelfde dag/avond. Dat soort dingen. Eigenlijk mag ik niets slechts in huis hebben liggen, maar dat is niet altijd haalbaar.
Ik denk dat ik over het algemeen best veel carbs eet overigens, maar als ik 's middags bijvoorbeeld veel wokgroenten en tofu eet, heb ik na twee uur alweer honger.
Herkenbaar hoor! Hoeveel noten je mag hangt af of je verder schoon eet. Als je weinig granen en niets uit pakjes etc eet, mag je zo veel noten eten als je wilt. Maar omdat ze veel kcals bevatten en de meesten niet helemaal "schoon" eten, wordt 1 of 2 handjes aangeraden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:58 schreef Mange-tout het volgende:
Bedankt voor de feedback!
Normaal eet ik (ook in "slechtere" periodes) wel meer vezels (quinoa, volkoren rijst/brood/pasta, maftoul, tarwe, boekweit). Proteïne is een lastige: probeer meestal wel een (halve) bak kwark per dag binnen te krijgen en 's avonds iets vegetarisch. Ik eet per week redelijk wat eieren, maar eet niet superveel kaas omdat ik daar buikpijn van krijg.
Hoeveel noten mag je per dag? Als ik een tijd geen chocolade meer eet, heb ik inderdaad minder moeite om eraf te blijven. Maar heb ik een dipje, dan ga ik (zoals veel mensen denk ik) eten. Zou een positievere attitude moeten vinden, maar dat doen is makkelijker gezegd dan gedaan.
Mwah, 7.5 g eiwit /100g. Eiwit blijft toch soms nog een lastig ding als je vegetarisch eet. Als ik sport voeg ik iig al snel 2 eieren toe aan mijn dag, maar of dat voldoende is?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:41 schreef the85mc het volgende:
Net lijstje DE, enige wat me opvalt is dat niet heel veel eiwitten zijn, tenzij je veel kwark naar binnen harkt. (weet niet of er veel eiwit in die pate zit..)
Morgen ga ik snoeien..met de mobiele kraan en kettingzaag
Ben blij dat ik dat niet meer hoef te doen voor wedstrijdenquote:
Duidelijke uitleg, en ik vind het een leuke aanpak & visie van jequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:03 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat niet meer hoef te doen voor wedstrijden
@sigme: motor was niet bedoeld voor eigen gebruik. Origineel zat er een zwaardere motor bij, maar die heb ik geruild tegen deze lichtere (en er is bijbetaald) zodat ik minder geld 'vast' in deze boot heb zitten.
Je moet het eigenlijk zo zien: de een koopt aandelen of zet geld vast op een spaarrekening. Ik koop geen aandelen en sponsor geen banken meer, maar ik steek mijn geld in boten/motoren. Levert meer op dan rente.. Dus vandaar dat ik twijfelde, ik zie het puur als investering. Maar ik ben er wel uit, ik ga em of weggeven of voor een soort symbolisch bedrag verkopen.
Nu lekker slapen
Lacto-ovo, dus eet wel zuivel & eiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef Mufasa208 het volgende:
Welkom douche-eendje en Mange-tout!
@douche-eendje, mag je dan wel ei... en/of zuivel?Er zijn wat verscheidene vormen van vegetarier... ik weet ze niet allemaal precies.
Verder al goed bezig zo te lezen!
@An.Vind mezelf nog best lenig met mijn lompheid... maar dat doe ik je niet na.
[hr]
Ben zelf sinds een maand extra aan het beuken met krachttraining en langere stukken aan het fietsen. Maar eens wat meer cardio erin stoppen ook de aankomende tijd. Verder mijn calorieën verder naar beneden geschroefd en blijf rond de 90kg hangen... alweer.
Vetjes worden minder.
En waarom geen vlees (& vis/schaaldieren denk ik?). Gewoon uit interesse hoor, je hoeft je niet te verdedigen, als je wil vind ik het leuk te horen wat jou hiertoe motiveert.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lacto-ovo, dus eet wel zuivel & ei
en dan aan het eind van de dag of de volgende ochtend:quote:plan:
O: gebakken ei (1) met kaas
L: kwark, fruit en drie boterhammen met humus
D: macaroni met tomatensaus
T: 1 komkommer en 1 paprika
conventie:quote:O: gebakken ei (1 2) met kaas
L: kwark, fruit en drie boterhammen met humus en een groot brok kaas
D: macaroni met tomatensaus
T: 1 komkommer en 1 paprika, 100 gr chocolade
nog een handje nootjes
nieuw plan:
O: roerei (2) met kaas
L: yoghurt, fruit en twee boterhammen met boter
D: rijst met tempeh
T: 1 komkommer en 1 paprika
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:50 schreef An24 het volgende:
[..]Ik dacht eerst ooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen las ik dit: Die leg je zo hoog mogelijk op je schouder aan dezelfde kant.
Whut?
Worry is a misuse of imagination
Haha, dan zo hoog mogelijk op je arm, naar je schouder toe.:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:51 schreef Probability het volgende:
Fascinerend dit.
Ik doe wel iets maar volgens mij leg ik m'n been niet goed over m'n schouder
Het is bij mij een combinatie van geen liefhebber zijn van vlees/vis, het enige stukje "macht" wat je als consument nog hebt en de vleesindustrie. Ik lurk regelmatig in jouw diergaarde-topic, stel dat ik ooit weer vlees zou eten dan liever zoiets. Maar dat moet wel te realiseren zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:57 schreef sigme het volgende:
[..]
En waarom geen vlees (& vis/schaaldieren denk ik?). Gewoon uit interesse hoor, je hoeft je niet te verdedigen, als je wil vind ik het leuk te horen wat jou hiertoe motiveert.
Verder kan het goed helpen om hier in dit topic dagelijks een plan-lijstje te posten en dan ook dagelijks- maar dan wat later, een lijst van wat het geworden is.
dus 's avond of 's ochtend zoiets:
[..]
en dan aan het eind van de dag of de volgende ochtend:
[..]
conventie:
doorgestreept is niet gegeten
vet is aan de lijst toegevoegd
schuin is nog in de planning
En leer jezelf af te denken dat een dag mislukt is als je iets hebt gegeten wat je eigenlijk niet had willen eten.
Oh dus niet je arm onder je been doorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, dan zo hoog mogelijk op je arm, naar je schouder toe.:
[ afbeelding ]
Sterkte
Dat is de volgende stapquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Oh dus niet je arm onder je been door?
Ga het een andere keer proberen, denk wel dat ze lenig genoeg zijn (als ik mijzelf ook vergelijk (quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is de volgende stapIk denk dat het niet lukt omdat je benen en heupen nog niet lenig genoeg zijn.
Gaat vast een keer lukkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Ga het een andere keer proberen, denk wel dat ze lenig genoeg zijn (als ik mijzelf ook vergelijk () in de yogales) maar vind het lastig zonder mondelinge instructie..
Trusten... ik ga ook want ik vreet mij echt te barsten... stom is datquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:28 schreef sigme het volgende:
Varkens!
Die worden over 2 weken geslacht - de 7 rammetjes mogen blijven lopen totdat er weer genoeg diepvries vrij is.
Het is wel nu dan bedtijd.
'truste slankies![]()
En ze bleken de afgelopen weken ook een geweldig sport-ontbijt: goed verteerbaar, geen vervelende nasmaak bij onverwachte boertjes tijdens het sporten (tsjaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:17 schreef Mange-tout het volgende:
@douche-eendje: Bananapancakes zijn heerlijk! Zeker met wat kaneel erop.
Ik heb dan ook geen EDS! Dus niet knap.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Knap dat jij in de ochtend kan. Mijn lijf is dan nog veel te pijnlijk en stijf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |