abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132237136
Bodyvive gedaan, is een mix van stapjes, lunges en squats en buikspieren. Best goed :)
Wel pizza op, ik moet niet te goed gaan he :@
pi_132238579
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Paars is ook mooi! Maar met jou blonde haartjes staat rood helemaal goed natuurlijk, leuk!

Ben je zo moe Aurum? How come?
Ik word oud :P naja, dat ook maar iemand in huis ging er om 0600 ff uit en daarna was ik klaarwakker. Ik had nog wel een uurtje willen maffen :+

Dat icm met 400 km rijden vandaag dan ben ik wel moe. Tukkie van een half uurtje heeft het probleem opgelost :7
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132238656
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bodyvive gedaan, is een mix van stapjes, lunges en squats en buikspieren. Best goed :)
Wel pizza op, ik moet niet te goed gaan he :@
Je moet balans vinden, pizza kan best een keer. Maar niet iedere avond :+

@sigme: dat ding geeft me jaren 80 flashbacks :D veel plezier ermee *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132240230
Haha dat sportapparaat: wat aurum zegt!

En een ^O^ voor het niet eten van koekjes en voor het bijna niet eten van de koekjes :+

Hier een heerlijke dag gehad: sauna en uit eten O+
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:28:31 #255
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132240667
Ja vroeg op daar word je moe van :Y

Sigme, wat goed!!

An, klinkt fijn. Wat hebbie gegeten?

Zal ik naar bed? Hoef morgen pas om acht uur poppen te reanimeren dus dat is uitslapen maar aangezien inderdaad ook hier de bastagnekoekjes, popcorn, paprikachips en chocolade in de kast liggen en alleen thuis ben is het beter om zo nog even kwark en vla te nemen en crashen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132241428
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja vroeg op daar word je moe van :Y

Sigme, wat goed!!

An, klinkt fijn. Wat hebbie gegeten?

Zal ik naar bed? Hoef morgen pas om acht uur poppen te reanimeren dus dat is uitslapen maar aangezien inderdaad ook hier de bastagnekoekjes, popcorn, paprikachips en chocolade in de kast liggen en alleen thuis ben is het beter om zo nog even kwark en vla te nemen en crashen.
Veel, op zijn Unieks! :P :+
pi_132241752
Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
T appel
L tomatensoep, 2 dubbele boterhammen met boter en kaas
T banaan
S bodyvive
D pizza bolognese
T restje senoble
pi_132241844
Ohja, dat bedacht ik me vandaag nog. Ik wil een ehbo cursus doen :Y
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:10:06 #259
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132242715
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef _aurum_ het volgende:
Ohja, dat bedacht ik me vandaag nog. Ik wil een ehbo cursus doen :Y
Doen, weet je iig wat je hAd moeten doen als er iemand voor je neerpleurt :')

Ach, de lunch maakt het af... heerlijke dikke mosterdsoep met droge worst en spekjes. broodjes belegd met van alles. kroketten O+ , fruit.

Puff, zou het voor jou niet beter werken als je meer eiwitten zou eten en minder kh's?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:25:27 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132243593
An, niet zo flauw.. ik wil mijzelf lekker maken met wat anderen hebben gegeten... vermaak mij ):O
  Vis een optie? woensdag 16 oktober 2013 @ 22:29:41 #261
70532 loveli
N
pi_132243848
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
An, niet zo flauw.. ik wil mijzelf lekker maken met wat anderen hebben gegeten... vermaak mij ):O
Boerenkool met knolselderij, worst, scheutje slagroom, lepel half bakje roomkaas, gerookte kalkoenreepjes, honingmosterd.

Dat was na de 4 bastognes.
crap in = crap out
pi_132243966
Meer eiwit en minder kh's is overdag niet altijd makkelijk en 's avonds lukt t soms wel, soms niet. Morgen staat er dan weer courgettebloemkoolsoep op t menu, stuk beter dan vandaag. Samenwonen is beter, dan hoef je niet elke dag te koken/nog 4,5 week.
pi_132244927
Lijstje: 2 bananen, 2 handjes bosbessen, 2 handjes cranberry's, 2 handen amandelen, 3 crackers rogge met veel pindakaas, handje rozijnen, bak kwark, half stokbrood, bacon, stukken kip, salade, mayonaise, twee koffies met melk, bodybalance

[ Bericht 4% gewijzigd door Probability op 16-10-2013 23:08:06 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_132250893
O: zuurdesemcracker kaas, bakje yoghurt/vla met muesli
T: 2 rijstwafels pindakaas
L: 2 speltboterhammen appelstroop
T: banaan, handje ongezouten cashews
S: hardlopen
D: 3 vissticks, gebakken aardappeltjes, broccoli
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132251231
Mogge! Heb andere lenzen besteld, heb t idee dat deze beter zijn! (maar de dag is nog vroeg).
pi_132251646
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge! Heb andere lenzen besteld, heb t idee dat deze beter zijn! (maar de dag is nog vroeg).
Naar een goede opticien gaan een optie?

Ik voel me altijd bijzonder ouderwets, maar ik ga gewoon naar een hele degelijke opticien die niet stunt met prijzen, maar waar ik wel goed word geholpen, ze zonder problemen tig keer mijn bril stellen en ze me meer dan uitstekend advies geven.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132251782
Mjaah, voor mijn bril doe ik dat ook. Maar voor mijn lenzen ga ik alleen langs als ik problemen heb (niet meer goed zien/ voelen zitten etc). Als alles goed is, dan bestel ik mijn lenzen gewoon online. In mijn geval weet ik dat mijn opticien 50% marge maakt op de lenzen.

En als ik kan kiezen om of 160 euro of 80 euro te betalen.....dan weet ik het wel ;)
pi_132251810
En mijn lijstje voor vandaag wordt zoiets:

O: 2 gebakken eitjes met koffie
T: 1/2 bak kwark
L: gemengde salade
T: kleine havermoutshake
D: hachee met rijst
T: 1/2 bak kwark

Kreeg vanmorgen complimentje van lief dat mijn sport/eet aanpassingen aanslaan *;
pi_132251959
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:39 schreef _aurum_ het volgende:
Mjaah, voor mijn bril doe ik dat ook. Maar voor mijn lenzen ga ik alleen langs als ik problemen heb (niet meer goed zien/ voelen zitten etc). Als alles goed is, dan bestel ik mijn lenzen gewoon online. In mijn geval weet ik dat mijn opticien 50% marge maakt op de lenzen.

En als ik kan kiezen om of 160 euro of 80 euro te betalen.....dan weet ik het wel ;)
Als je geen problemen hebt is het wel een goed punt idd. Ik schijn een afwijkende oogbolling te hebben waardoor zachte lenzen niet goed blijven zitten. Resultaat: scherp-niet scherp-scherp-niet scherp zien. Betrekkelijk irritant. :P
Draag ze nu alleen nog in de sauna of met de drekrees. :P

Doe ik ook weer eens een lijstje:
O: 2 volkoren boterhammen met 2 gebakken eitjes en 3 plakjes ontbijtspek
T: kwark met frambozen en mango
S: uur fietsen (wind mee geloof ik)
B: 3 a 4 uur rondrennen en lunch serveren
L (laat!): ik gok op wat soep met een stukje hartige taart, misschien nog een koekje tussendoor
S: uur fietsen (tegenwind vrees ik)
D: zelfgemaakte pizza met pompensaus, ham en ui.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132252897
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Okay :7

Amuse:

Sushi van avocado, geitenkaas in witte chocolade, brood met olijfolie/ boter.

Voor:

Couscoussalade met radijs, eitje, paprika, zure komkommer, parmezaan ( heel verfijnd)

Hoofd:
Zalm met safraansaus en bietjesstampot/ champignons

Na:
Tiramisu, ijs

Bij thee:
Boterkoek, bonbon, fudge

8-)

Ps, ik vergeet glas witte wijn!
pi_132253735
Had gisteren echt de lekkerste curry ooit O+ was een lamstoof met de lam helemaal uitgeplozen! En wat een smaak! Mijn hemel, wat lekker :9

Lijst gisteren:

O: 2 toast met hummus
T: roggebrood met pindakaas
L: 2 toast met forefilet en gekookt ei
T: klein restje pasta van maandag (vooral groenten eigenlijk)
S: heuveltraining (km inlopen, 6 keer heuvel op en neer rennen: omhoog op volle snelheid, terug rustig uitlopen, km uitlopen, totaal 5.5km)
D: curry O+ 1 poppadom, een chicken chat, half nan met de lamstoof, 3 pints cobra

Lijst vandaag:

O: 2 toast met hummus
T: banaan
L: omelet met forel en spinazie
T: roggebrood met pindakaas
D: nachos con todo

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 17-10-2013 11:09:24 ]
Ja doei.
pi_132253840
Oooooh god, curry....met oh nom nom naan brood. :9
pi_132253935
Klinkt goed Mo! De rest van je lijstjes eigenlijk ook. :)

Ik denk dat ik vanavond voor iets met bonen en worst ga, dit leek me wel lekker: http://www.ah.nl/allerhan(...)&latestAllerhande=on
Rest van het lijstje is eigenlijk hetzelfde als elke dag. :+
Know that while you sleep
Everything has changed
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:38:10 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132255046
ik had gisteren sushi bij Sumo! *O* Was lekker, ze vergaten alleen iedere ronde minstens 1 ding te brengen :') :D

En daarna gingen we Turbo kijken in de bios :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_132258718
volgens mij is dat zo vaak Maria, wij gaan altijd met een grote groep en heel vaak ontvangen we dingen van andere tafels :X

Houdt het leven spannend :P

Ik ga eens kijken of ik van het weekend los kan gaan met Indisch eten. Had ook kikkererwtenmeel gescoord dus daar moet ik wel wat mee kunnen :Y)
pi_132258886
Oh, ik eet gewoon wat er op tafel komt staan :') . Tenzij ranzig, maar dan mogen ze het meteen weer mee terug nemen naar de keuken. :P

Ik word een beetje moe van een collega van mij. Toont zo weinig inzet en komt overal mee weg, terwijl hij straks met een beetje mazzel weg mag (wat hij zelf wil) met een dikke sloot geld. :')
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132260089
Weer thuis O+ we zaten in thermen Busloo en hadden ook een hotelnachtje. Cadeautje van schoonouders O+

Lekker rustig aan doen vandaag. Even kijken of ik er nog wat yoga uit krijg :+
pi_132260112
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:06 schreef An24 het volgende:
Weer thuis O+ we zaten in thermen Busloo en hadden ook een hotelnachtje. Cadeautje van schoonouders O+
Lekker! O+
  donderdag 17 oktober 2013 @ 14:35:08 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132261143
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:33 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik eet gewoon wat er op tafel komt staan :') . Tenzij ranzig, maar dan mogen ze het meteen weer mee terug nemen naar de keuken. :P

Ik word een beetje moe van een collega van mij. Toont zo weinig inzet en komt overal mee weg, terwijl hij straks met een beetje mazzel weg mag (wat hij zelf wil) met een dikke sloot geld. :')
Ik ook hoor, alleen als ze m'n favo O+ unagi O+ overslaan ben ik wel minder geamuseerd :+

En meh collega! Klinkt iig alsof ie binnenkort pleite is :+
  donderdag 17 oktober 2013 @ 14:37:27 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132261214
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef _aurum_ het volgende:
volgens mij is dat zo vaak Maria, wij gaan altijd met een grote groep en heel vaak ontvangen we dingen van andere tafels :X

Houdt het leven spannend :P

Ik ga eens kijken of ik van het weekend los kan gaan met Indisch eten. Had ook kikkererwtenmeel gescoord dus daar moet ik wel wat mee kunnen :Y)
Nom! Indisch O+ kokosgehaktballetjes :9 laatst ook lekkere babi tjin en babi taotjo gemaakt! :9
pi_132261529
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ook hoor, alleen als ze m'n favo O+ unagi O+ overslaan ben ik wel minder geamuseerd :+

En meh collega! Klinkt iig alsof ie binnenkort pleite is :+
Haha ja, dat heb ik ook altijd wel gelijk door! :P

Hij is idd binnenkort weg, maar ik ook :+ zonder zak geld, helaas :P
pi_132265280
Goedemiddag!

Ik moet zo werken en daarna ga ik sporten. Dus ik had vanmiddag even warm gegeten. Toen ik gehaktballen aan het bakken was had ik ineens een vraag.
Als je (runder) gehakt braadt dan komt er na een tijdje een soort lichtbruin spul uit. Wat is dat? Het smaakt niet echt nergens naar en heeft weinig textuur. Hetzelfde spul komt ook uit tartaartjes. Zou het eiwit kunnen zijn oid?
Of zit er geen ei in tartaar?
pi_132265455
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef the85mc het volgende:
Goedemiddag!

Ik moet zo werken en daarna ga ik sporten. Dus ik had vanmiddag even warm gegeten. Toen ik gehaktballen aan het bakken was had ik ineens een vraag.
Als je (runder) gehakt braadt dan komt er na een tijdje een soort lichtbruin spul uit. Wat is dat? Het smaakt niet echt nergens naar en heeft weinig textuur. Hetzelfde spul komt ook uit tartaartjes. Zou het eiwit kunnen zijn oid?
Of zit er geen ei in tartaar?
Volgens mij dat gewoon de proteine van het vlees zelf. Eigenlijk een teken dat je het vlees te hard/ kapot kookt.
pi_132265861
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Volgens mij dat gewoon de proteine van het vlees zelf. Eigenlijk een teken dat je het vlees te hard/ kapot kookt.
Ah zou dat het zijn.. Ik bak nooit echt hard ofzo, gewoon op laag vuur langzaam laten garen. Maar misschien eet ik het wel te gaar, dat zou kunnen.
pi_132265979
:?

Is gewoon het vocht in je gehakt...
Alleen bij gehakt sijpelt het er makkelijker doorheen en is bruin omdat het bruine deeltjes meeneemt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132265980
quote:
11s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Naar een goede opticien gaan een optie?

Ik voel me altijd bijzonder ouderwets, maar ik ga gewoon naar een hele degelijke opticien die niet stunt met prijzen, maar waar ik wel goed word geholpen, ze zonder problemen tig keer mijn bril stellen en ze me meer dan uitstekend advies geven.
Die andere voel je wat beter zitten. Vind het vervelend dat de opticien de doosjes verandert in 'huismerk x' dan voel i me eigenlijk niet serieus genomen. Maar ik was inderdaad wel van plan een keer te laten controleren. Torische lenzen zijn echter zo duur, dat ik dat verschil wel van belang vind.
pi_132266126
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef V1z0R het volgende:
:?

Is gewoon het vocht in je gehakt...
Alleen bij gehakt sijpelt het er makkelijker doorheen en is bruin omdat het bruine deeltjes meeneemt.
Nee het is geen water, het heeft echt substantie..

Oh ja, ik draag eigenlijk altijd lenzen. Er zit wel echt veel kwaliteits verschil in. Ook al heb ik makkelijke ogen qua sterkte, sommige lenzen verdraag ik niet. Ik heb nu al jaren lenzen van Lens, maar ik ga binnenkort overstappen. Ik vind het prijsverschil toch veel te groot. Ik betaal nu 30e voor dertig paar. Bij anderen (Pearl bijv) betaal je minder dan 10 per 30 paar geloof ik..
pi_132266523
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:51 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nee het is geen water, het heeft echt substantie..

Oh ja, ik draag eigenlijk altijd lenzen. Er zit wel echt veel kwaliteits verschil in. Ook al heb ik makkelijke ogen qua sterkte, sommige lenzen verdraag ik niet. Ik heb nu al jaren lenzen van Lens, maar ik ga binnenkort overstappen. Ik vind het prijsverschil toch veel te groot. Ik betaal nu 30e voor dertig paar. Bij anderen (Pearl bijv) betaal je minder dan 10 per 30 paar geloof ik..
Ah zo, maar lijkt me dan eerder nog dat het vetten zijn dan eiwitten, kijk maar naar het verschil van opvlammen wanneer je speklappen op de bbq hebt of kipfilet. Fout denken 8)7 zal een combinatie zijn waarschijnlijk, maar bij vette dingen koken krijg je wel meer troebele deeltjes dan bij kip... hmm

Kan ook zijn natuurlijk omdat dierlijke vetten een vrij hoge kooktemperatuur hebben dat je daarmee eerder de eiwitten kookt om zo ook de vetten te garen.

[ Bericht 3% gewijzigd door V1z0R op 17-10-2013 17:11:50 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132267182
Blood...
pi_132268822
Ook weer opgehelderd :D
pi_132269274
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Die andere voel je wat beter zitten. Vind het vervelend dat de opticien de doosjes verandert in 'huismerk x' dan voel i me eigenlijk niet serieus genomen. Maar ik was inderdaad wel van plan een keer te laten controleren. Torische lenzen zijn echter zo duur, dat ik dat verschil wel van belang vind.
Je kan googlen naar de verschillende opticiens en wat hun huismerk is :Y
pi_132269276
Je moet gehakt en tartaar wel eerst op hoog vuur dichtschroeien! Dat voorkomt verlies van spul binnenin. geldt trouwens voor (bijna) alle vlees.
pi_132269810
Bij welke niet dan? :@
pi_132269818
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Je kan googlen naar de verschillende opticiens en wat hun huismerk is :Y
Klopt! weet alleen niet waar ze hebben die ik nu heb. Scheelt iig 25euro/6 mnd via hans anders of internet, elders soms 2x zo duur.
pi_132271084
lijst
Oefeningen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• bakje 1: vette yoghurt met diepvriesfruit
• bakje 2: ons mosselen, komkommer
• bakje 3: 2 gekookte eitjes, tomaat
• kantoorfruit: 3 appels, 1 peer
• kantoorkaas: 5 blokjes
• avondeten: sperziebonen, gesmoorde paksoi, pindasaus
• toe: eigen peer met yoghurt & advocaat
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132271137
Ik dacht dat ik daglenzen ook wel een paar dagen kon dragen ('s nachts wel uit).
Nu kan ik geen lenzen meer verdragen.

Hoeft gelukkig ook niet meer: mijn ogen zijn gelaserd.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132271291
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef V1z0R het volgende:
Saucijsjes hoeft niet echt, ik laat ze even wellen in heet water, dep ze droog
en braad ze op middelhoog vuur bruin en gaar.

GB, ga je weg bij je werk? Begrijp ik dat goed?
pi_132271552
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Saucijsjes hoeft niet echt, ik laat ze even wellen in heet water, dep ze droog
en braad ze op middelhoog vuur bruin en gaar.

GB, ga je weg bij je werk? Begrijp ik dat goed?
Ah, saucijsjes doe ik eigenlijk constant op vrij hoog vuur en dan constant omdraaien.
Jouw manier maar eens proberen binnenkort dan :)
pi_132271752
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef V1z0R het volgende:
Alle het vlees dat wel even moet garen (stoofvlees). Dat kan je beter rondom op niet te hoog vuur grijs braden dan rondom op hoog vuur dichtschroeien. Sowieso is dat dichtschroeien niet zo geweldig: het is een klein verkoold laagje rond je vlees; terwijl het opsluiten van de sappen ook op laag vuur kan.
pi_132272338
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Alle het vlees dat wel even moet garen (stoofvlees). Dat kan je beter rondom op niet te hoog vuur grijs braden dan rondom op hoog vuur dichtschroeien. Sowieso is dat dichtschroeien niet zo geweldig: het is een klein verkoold laagje rond je vlees; terwijl het opsluiten van de sappen ook op laag vuur kan.
Nah, zo ver laat ik het niet komen hoor, ik blijf erbij en draai het op tijd om. Als je het op te zacht vuur doet verlies je veel vocht uit het vlees in de pan en dan kookt je vlees meer gaar dan het braadt. Ik draai overigens wel vrij snel het hoge vuur terug naar middenhoog, da's ook omdat anders de boter verbrandt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')