Ik word oudquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Paars is ook mooi! Maar met jou blonde haartjes staat rood helemaal goed natuurlijk, leuk!
Ben je zo moe Aurum? How come?
Je moet balans vinden, pizza kan best een keer. Maar niet iedere avondquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bodyvive gedaan, is een mix van stapjes, lunges en squats en buikspieren. Best goed
Wel pizza op, ik moet niet te goed gaan he
Veel, op zijn Unieks!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja vroeg op daar word je moe van![]()
Sigme, wat goed!!
An, klinkt fijn. Wat hebbie gegeten?
Zal ik naar bed? Hoef morgen pas om acht uur poppen te reanimeren dus dat is uitslapen maar aangezien inderdaad ook hier de bastagnekoekjes, popcorn, paprikachips en chocolade in de kast liggen en alleen thuis ben is het beter om zo nog even kwark en vla te nemen en crashen.
Doen, weet je iig wat je hAd moeten doen als er iemand voor je neerpleurtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef _aurum_ het volgende:
Ohja, dat bedacht ik me vandaag nog. Ik wil een ehbo cursus doen
Boerenkool met knolselderij, worst, scheutje slagroom, lepel half bakje roomkaas, gerookte kalkoenreepjes, honingmosterd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
An, niet zo flauw.. ik wil mijzelf lekker maken met wat anderen hebben gegeten... vermaak mij
Naar een goede opticien gaan een optie?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge! Heb andere lenzen besteld, heb t idee dat deze beter zijn! (maar de dag is nog vroeg).
Als je geen problemen hebt is het wel een goed punt idd. Ik schijn een afwijkende oogbolling te hebben waardoor zachte lenzen niet goed blijven zitten. Resultaat: scherp-niet scherp-scherp-niet scherp zien. Betrekkelijk irritant.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:39 schreef _aurum_ het volgende:
Mjaah, voor mijn bril doe ik dat ook. Maar voor mijn lenzen ga ik alleen langs als ik problemen heb (niet meer goed zien/ voelen zitten etc). Als alles goed is, dan bestel ik mijn lenzen gewoon online. In mijn geval weet ik dat mijn opticien 50% marge maakt op de lenzen.
En als ik kan kiezen om of 160 euro of 80 euro te betalen.....dan weet ik het wel
Okayquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
An, niet zo flauw.. ik wil mijzelf lekker maken met wat anderen hebben gegeten... vermaak mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |