Ik heb het weleens eerder gedaan, nu pas weer een week, maar het werkt best goed voor mij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Werken met een snurkend konijn naast je![]()
![]()
V1z
Mini aan de Weight Watchers ja? Wat zijn je ervaringen?
Google-skillz!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:13 schreef Mini. het volgende:
Waar vind je zo'n plaatje voor de OP...
[..]
Ik heb het weleens eerder gedaan, nu pas weer een week, maar het werkt best goed voor mij.![]()
In theorie weet ik best wel wat gezond en ongezond is, maar als ik het niet echt tel heb ik toch nog te vaak zoiets van "mwaah, één sneetje brood kan nog wel" of dat ik toch nèt wat ongezondere producten kies en dat het alles bij elkaar toch weer 100 of 200 kcal meer is dan ik denk. Het is hier wel vaker ter sprake gekomen, maar als je onderhoud 1600 kcal is, is de marge tussen afvallen en niet afvallen niet zo groot (tenzij je echt op 1100 kcal per dag gaat leven, wat ik dus niet kan).
Bij WW is het gewoon heel duidelijk, je moet alles tellen en als je punten op zijn moet je stoppen.Natuurlijk wel binnen de grenzen van de common sense, maar je kunt in elk geval niet te veel smokkelen zonder het door te hebben. En het feit dat groente en fruit 0 punten zijn is voor mij ook wel handig, want normaal gesproken vergeet ik gewoon dat fruit bestaat maar als je trek hebt en het is het enige wat je "gratis" mag eten, dan wil je wel.
Oh en ik vind het juist weer fijner dan andere "diëten" omdat je in principe wel alles mag eten, je hoeft geen hele voedselgroepen weg te laten en heel andere recepten te zoeken dan normaal ofzo, en je hoeft ook weer niet zo pietluttig te tellen (en te wegen en alles) als wanneer je het echt op het niveau van calorieën gaat bijhouden.
Gewoon online. Lekker veilig van achter de computer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Google-skillz!![]()
![]()
En okee! Klinkt inderdaad goedDoe je dat dan online ofzo of met een groep? </noob>
Zelf zit ik momenteel weer in een 'kanmenietzoveelbommen'-fase (niet dat ik idioot eet, wel 'normaal'), maar dat is vaak maar tijdelijk
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, heb net pepertjes gesneden, maar mn lenzen moeten nog uit.
Wel lekker nasi met varkentje, paprika en champignons op.
Kan ik ook doen ja, maar nu wacht ik nog wel tot na pilates. Komt wel goed, maar wel domquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]volgende keer handschoenen aan bij het snijden? (doe ik ook)
Ik hoop dat de capsaïcine van je handen is tegen de tijd dat je je lenzen gaat uitdoen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kan ik ook doen ja, maar nu wacht ik nog wel tot na pilates. Komt wel goed, maar wel dom
Nou, leefze!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:58 schreef BlauweTijger het volgende:
O = 3 a 4 Bth met pindakaas en/of kipfilet ( whey shake )
T = Banaan
L = Kip met rijst/ kip met pasta ( whey shake )
T = Blik tonijn ( 250 G ) en/of Ananas/fruitachtig iets
Avond = Groente, vlees, aardappeltjes. Wat de pot schaft.. altijd wel gezond!
T = 500gr magere kwark met kaneel en wat noten
Soms neem ik ergens tussendoor nog een boterham met pindakaas of kipfilet als ik honger heb.
En dit doe ik elke dag
Edit: Waarop ik in het weekend een cheat day heb natuurlijkzowel eten als alcohol! Wel een beetje blijven leven he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• bakje 1: fruit & yoghurt
• bakje 2: 2 eieren, paar blokjes rollade, 2 tomaten
• bakje 3: dozijn mossels, haringkoninkje, komkommer
• kantoorfruit: druiven, 2 appels, 1 peer
• 1 glas rode wijn
• avondeten: stoofpot rundvlees, zoete aardappe,, wortel, courgette
• toe: custardpudding met pruimenjam
• 1 whiskyik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Voorlopig werkt de nieuwe aanpak (tedergeliefde bemoeit zich ermee) heel goed. Het geeft me net voldoende kracht om dat 1e koekje niet te pakken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar zijn de koekjes?
Eet al zoveel fruit en heb echt nog fijn wat zure appels voor appelmoes maar ik zie geen kans om dat te eten... dan gist ik echt weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:28 schreef V1z0R het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proost met een bakje koffie!
![]()
![]()
![]()
Feli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat goed!! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow gefeliciteerd V1, ontzettend fijn....
Heb net bnij de Xenos sambal rawit met garnalen gekocht, ben benieuwd !Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Korte Koos was jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Wat naarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar als we over 2 uurtjes geen water hebben dan MOETEN we wel uit wokken
Gelukkig hoef ik alleen te plassenquote:
Doe je snel!! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.feli
![]()
Lekker slapen moeilijk wakker wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:20 schreef _aurum_ het volgende:
Klinkt goed Puff! Dat wordt lekker slapen vanaaf![]()
Ik was vanmorgen om 0430 al op, te warmDus vanaaf beter slapen
Lijstje vandaag:
O: omelet met groenten
T: kwark met pindakaas
L: gemengde salade met kip en kaas
T: havermoutshake
S: fitness - benen
D: pasta met rucola, gedroogde tomaatjes en garnalen
T: 1/2 bak kwark
Had' dacht oe te bedank'n in oen toaltie, volkernstried in eugnschold 'nummen mu'k 't verzoaken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:20 schreef anna82 het volgende:
Goed nieuws Vizke, gefeliciteerd en dat hedde gij snel gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt AnnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.feli!
Ja doei.
Bedankt!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:34 schreef the85mc het volgende:
Goed bezig Viz!! Gefeliciteerd!
Ik ben nog druk aan het banen zoekenVandaag naar een carrierebeurs geweest. Best interessante bedrijven gesproken en ook uitgenodigd voor vervolggesprekken. Ook voor 1 waarvan ik het niet had verwacht. Het is best wel richting sales, maar ze waren geinteresseerd omdat ik blijkbaar een 'techneut ben die ook kan lullen'
En daaraan hebben blijkbaar een gebrek.. Dus zien wat er van komt.
En heb potje spierpijn in mijn onderrug man. Komt denk ik van het buitenboordmotoren sjouwen. Je pakt die dingen op middelhoogte vast en dan hang je ze op, op schouder hoogte. En ik ben blijkbaar net te kort dus dan ga ik mijn onderrug flink belasten. Naja gaat wel weer over.
Nu snel door naar werk
Mwah, dat is vaak projectmatig. En ik zoek meer richting consultancy en daar zijn niet zo gek veel banen in. Tenminste, ik heb er nog geen baan inquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bedankt!
Jij succes
Las al in het TW dat er best veel kansen liggen richting jouw sector. Zo'n beetje elke keer wel stuk of 3 artikelen in die richting.
Kerstpakketten!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier ook goed werknieuws, wij krijgen, na 5 jaar, weer eens een kerstpakket
Heerlijk zeuren over de onzindingen die er in zitten![]()
Ik hou van kerstpakketten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kerstpakketten
Ragoutbakjes en glühwein, daar kan ik niets mee...
Of ik heb bagger kerstpakketten gekregen maar heb volgens mij nooit meer dan een derde er van gebruikt.
M'n zus en moeder hebben daarentegen wel genoten van m'n kerstpakkettenAh, ja dat soort posities zijn vaak zwaar bevochten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Mwah, dat is vaak projectmatig. En ik zoek meer richting consultancy en daar zijn niet zo gek veel banen in. Tenminste, ik heb er nog geen baan in
Op wo-niveau heb je toch ook geen stage's of wel? Dan als starter lijkt me best lastig om richting consultancy te gaan.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Als ze nou een bierpakket gaven bleef ik stilquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Zeuren op kerstpakketten hoort er ZO bij.. heerlijk! Dingen waar je niks aan hebt, collectief zeurenOwwww wat heb ik dat gemist.
Je mist het pas als je het niet meer krijgt
Li leeft er bijna een half jaar opquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:02 schreef Mufasa208 het volgende:
Altijd mijn zusje die de helft al in beslag wou nemen, in mijn toptijden had ik op een gegeven moment drie van die kerstpakketten.
Mijn pa leeft de eerste drie maanden altijd van het kerstvlees dat hij krijgt via contacten op zijn werk.
Kerst.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Li leeft er bijna een half jaar op![]()
Heel goed gedaan man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik de smerige details per PM/DM ontvangen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik moest googlenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kerstpakket! ben benieuwd dit jaar. Iig wel een etentje van vorige werkgever.
Ontopic: heb net shbam gedaan. Wat ben ik een klaas
Had me ingeschreven voor steps en was er rijkelijk (lees 1 uur) te laat voor dus vandaar. Erg buiten mn comfortzone.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moest googlenik zou ook een klaas zijn en er daarom niet eens aan beginnen
goed dat jij het wel doet
soms is het goed om buiten je comfort zone te gaan. Dan ontdek je of nieuwe dingen....of dingen die je nooit meer wil doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Had me ingeschreven voor steps en was er rijkelijk (lees 1 uur) te laat voor dus vandaar. Erg buiten mn comfortzone.
Daarom extra tof! Uit comfortzone stappen kan best verfrissend zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Had me ingeschreven voor steps en was er rijkelijk (lees 1 uur) te laat voor dus vandaar. Erg buiten mn comfortzone.
Klopt! Ik vond t leuker dan stepsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Daarom extra tof! Uit comfortzone stappen kan best verfrissend zijn
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:50 schreef V1z0R het volgende:
Dank je CococakesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Klopt! Ik vond t leuker dan steps
Shbam? Ook nog nooooit van gehoord! Even googelen straksquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kerstpakket! ben benieuwd dit jaar. Iig wel een etentje van vorige werkgever.
Ontopic: heb net shbam gedaan. Wat ben ik een klaas
Ja, even geen werk in ieder geval. Stiekem zal ik wel wat uurtjes aan mijn paper zitten denk ik. Verder leuke dingen doen samenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Shbam? Ook nog nooooit van gehoord! Even googelen straks
An, lekker vakantie? Hurray! Hoe gaat t met de mister?
Moet morgen nog even een dagje werken, en dan heb ik ook een weekje vakantie
Poeh ja, dat zal geen heel flink feestje worden met oudejaarsnacht dan. Of toch gewoon?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
1e kerstdag werken de hele dag werken, lief heeft 2 nachtdiensten.
NIeuwjaarsdag om 6 uur in de ochtend ook weer present op het werk Dat is minder
Vin dhet knap Puff dat je het durft!
Is dat fulltime werken dan ook pas weer na die zenuwbehandeling? Fijn dat het praten met vrienden geeft geholpebquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, even geen werk in ieder geval. Stiekem zal ik wel wat uurtjes aan mijn paper zitten denk ik. Verder leuke dingen doen samen![]()
Met Freudmans gaat het wat beter. Een paar goede babbels met vrienden heeft geholpen. Werkt nog steeds halve dagen, maar hij zal na onze vrije dagen wel weer fulltime gaan werken. 28 okt. Krijgt hij zijn zenuwbehandeling.
En fijn om te horen dat hij bij jou ook allemaal goed gaat!
Nee, meneer wil daarvoor al werken. Maar als het niet gaat, merkt hij dat snel genoegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is dat fulltime werken dan ook pas weer na die zenuwbehandeling? Fijn dat het praten met vrienden geeft geholpeb
En herkenbaar op zich, wat vakantie betreft. Ik heb officieel vakantie, maar neem bijvoorbeeld een berg opdrachten mee naar huis om te graden. Maar ach, gewoon lekker thuis is al vet fijn
Ja! Dorset muesli is de enige muesli die ik lekker vind, de vlokken smaken tenminste niet naar karton!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nieuw favo ontbijtje: Turkse yoghurt met Dorset muesli en wat honing
En oeee mn bday-kadootje is net gearriveerd en ik moet nog wachten tot volgende week XD
</nuttige mededelingen>
^^quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Dorset muesli is de enige muesli die ik lekker vind, de vlokken smaken tenminste niet naar karton!
Die heb ik nu, is lekker!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jaa en ik heb met pecannootjes en honing enzo!Wil ook wel die met speltvlokken proberen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer uitzicht op leuk tripje!
Misschien binnenkort ook maar weer eens wat bij je man bestellenis poosje geleden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:16 schreef V1z0R het volgende:
Als je niet meer bent gewend veel te fietsen is 60km vrijwel achtereenvolgens best wel een uitdagingJe oefent voor woon-werkverkeer op de fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ga je eigenlijk beginnen?ik moet verrassend weinig
De lekkerste is tasty toast, in het mooie grijsblauwe doosje!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jaa en ik heb met pecannootjes en honing enzo!Wil ook wel die met speltvlokken proberen!
Daar zou ik zo hard van balenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:10 schreef sigme het volgende:
[*]19 x opdrukken (de 20ste wou niet meer), 25 squats 30kg, 3 x optrekken
• 10 km hardlopen
• afvalsjouwen
• bak rode bieten met een beetje feta en een dessertlepel viskuit
• 1 gekookt ei
• 1 pannekoek met spek en boter
• 1 appel
• 1 stronk witlof met een blikje tonijn in water
• 1 glas rode wijn
• avondeten: gestoofde snijbiet met ui en wat bleekselderij, geruld lamsgehakt
• toe: bessen/pruimen-gelatinepudding
Die heb ik nog nooit gehad, volgende keer maar eens proberen!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
De lekkerste is tasty toast, in het mooie grijsblauwe doosje!
Ook nooit gehad, ga ik onthouden!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
De lekkerste is tasty toast, in het mooie grijsblauwe doosje!
Ohhh, ik weet welke je bedoelt idd!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook nooit gehad, ga ik onthouden!Heb nu twee doosjes van die met honing
(zit er al door, GeeBee!)
Wel goed voor de conditie, maar neequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Je oefent voor woon-werkverkeer op de fiets?
Wanneer ga je eigenlijk beginnen?
Oe jaaaaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:25 schreef Laureline het volgende:
De vormgeving van die doosjes ziet er ook zo smakelijk uit. Je zou er eigenlijk een kom om uit te eten bij moeten hebben met uilen, bosdieren en bomen enzo erop, in dezelfde stijl
Nee niet zo, vooral niet met van die lobbige Turkse yoghurt erbijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef _aurum_ het volgende:
Hebben jullie dan niet dat je van de muesli gaat snacken? Dat had ik vroeger altijd
Oeh! Interessant!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Treed binnn in de wereld van de verwarmde handschoen... HEBBEN!
Hebben wij ook, echt supermooie verse soorten verse broodjes en de helft goedkoper als bij de AH of Jumboquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
De lidl wordt verbouwd, dus we gingen naar die in kanaleneiland. Allemaal lekkere luxe broodjes enzo! Hoop dat dat bij die van ons ook komt
Met normale muesli wel, dan af en toe een handvol wegwerkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef _aurum_ het volgende:
Hebben jullie dan niet dat je van de muesli gaat snacken? Dat had ik vroeger altijd
Je bent sowieso altijd welkom, dat weet je toch!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:16 schreef V1z0R het volgende:
En weer uitzicht op leuk tripje!
Misschien binnenkort ook maar weer eens wat bij je man bestellenis poosje geleden.
Hai!quote:
Dat is een hoop gratis! Altijd fijn zoietsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
De nieuwe Jumbo is open, daar boodschappen gedaan... en ook maar gelijk gegeten, want je kon er alles gratis krijgen.
Gehad een volkoren pistoletje met boter en kaas, beker versgeperste sinaasappelsap, 2 toastjes met tonijn, 3 verschillende soorten gehaktballetjes, puntje appeltaart met slagroom ... gratis![]()
![]()
Ik voel je pijn...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn dubbele punt, backspace en de normale enterknop werk niet meer, heel vervelend is
In Duitsland is de Lidl ook echt fijn! Sowieso vind ik de Lidl fijn, maar de Duitse nóg fijner zeg maar (in ieder geval vergeleken met de NLse Lidls bij ons in de buurt). Ruimer assortiment, en verse broodjes/broden enzo. Top!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
De lidl wordt verbouwd, dus we gingen naar die in kanaleneiland. Allemaal lekkere luxe broodjes enzo! Hoop dat dat bij die van ons ook komt
Ja, super relaxed is dat! Er ligt er hier een nog geen vijf minuten vandaan. Maar zónder verse broodjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:40 schreef Skoap het volgende:
De Lidl hier heeft tegenwoordig ook verse broodjes
Was ook lekkerquote:
Was kort maar hij was erquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vaiz! Hoe is het met je voedselcoma?
Warmawear, wat een geweldige naamquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
http://w.thermokledingpla(...)th=1841&src=list_img
Gekocht... heb er niet zoveel vertrouwen in maar enfin we geven het een kans
Bijna 500 cals per 100 gram en het is nogal zwaar, een stukje is zo 50 gram.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Net een stukje speculaasstaaf op
Geen lunch op, dus caloriewijs kan ik het hebben en het was erg lekker!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Bijna 500 cals per 100 gram en het is nogal zwaar, een stukje is zo 50 gram.
Je hebt wel van die warmtegel handschoendingen ofzo... Kan mij niet schelen of het lomp is of niet, wandelen zonder pijn lijkt mij al heerlijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Warmawear, wat een geweldige naam
lijkt me onhandig, met zo'n 9V batterijkunnen ze er geen maken die warmte uit de magnetron vasthouden, zoals kersenpitten?
Net een stukje speculaasstaaf op
Lekker, gans!
Schoonmama kwam ermee aanzetten! En L of O2 maakt voor calorien niet uit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef conleche het volgende:
Ja, zo kan ik het ook, je lunch o2 noemen![]()
Gans, hoe kom je daar nu aan? Wel lekker!
Wij zouden vandaag gaan zeilen, van Amsterdam naar Lelystad. Maar, de brug naar het markermeer ging niet open vanwege teveel wind. Gister hebben we het hele stuk gemotored, want geen wind. Beetje teleurstellend.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:48 schreef the85mc het volgende:
Wat een takkeweer! Ik zou vandaag gaan mtben, maar dit is me toch echt te slecht weer. Gister even naar de bike motion geweest, en verschillende MTBs geprobeerd op een testbaan. Eentje reed echt geweldigSuperlicht, van titanium en carbon. Als je aan een wheelie dacht maakte je er al een
Helaas was het prijskaartje ook geweldig
Is lekkerquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:43 schreef V1z0R het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met de verse slagroom en witte chocola etc., Uniek?
GAns is lekker he?quote:
Fijn chico!quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:36 schreef Chicolate het volgende:
Groeten uit Zwitserland. Daar waar het koud, zonnig en duur is. Ik hoef dit jaar niet bang te zijn voor de jaarlijkse 'het is donker buiten dus ik prop me vol met chocolade en koekjes' want daar is het hier veel te duur voor
. Of ik moet naar de goedkope supermarkt fietsen, 5 km verderop (en dat is niet bepaald een plat stuk weg). Maar verder is het hier heel erg leuk, heb ik een heel lief huisgenootje waarvoor ik mn best ga doen haar niet bang te maken of te laten huilen (iets met hollandse directheid en mijn mannelijke botheid). Dus hier overleef ik het wel een paar maanden
.
Deels met je eens, maar vanavond was Ane Brunquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is lekker![]()
wat vind ik zondagavonden ronduit kut maakt ook niet uit of ik moet werken, de maandags vrij ben , of wat dan ook, haat de zondagavond![]()
Hier is het de hele dag droog geweest, wel fijn zo te lezen![]()
Dat klinkt heerlijk relaxed GB, kan het niet, gun mijzelf nooit de tijd
Morgen!quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wij zouden vandaag gaan zeilen, van Amsterdam naar Lelystad. Maar, de brug naar het markermeer ging niet open vanwege teveel wind. Gister hebben we het hele stuk gemotored, want geen wind. Beetje teleurstellend.
Jep, Eindhoven. Die regen, daar kon ik wel tegen. Maar die wind.. Vol tegen en koud, net op het zwaarste stuk. Ik kreeg na de finish mijn blikje sportdrank ook niet open, mijn handen konden niks meer.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nogmaals, respect voor de Urbanathlon dames!
Waar heb jij gelopen Quinazoline? Eindhoven? Ook in dat betrekkelijk kansloze weer?
Goed gedaan hoor!![]()
Wat een prestatiequote:Op maandag 14 oktober 2013 09:40 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Jep, Eindhoven. Die regen, daar kon ik wel tegen. Maar die wind.. Vol tegen en koud, net op het zwaarste stuk. Ik kreeg na de finish mijn blikje sportdrank ook niet open, mijn handen konden niks meer.
Ik loop (strompel) vandaag echt als een oud wijf.
^^quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat een prestatiesterkte met je lijf!
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:22 schreef _aurum_ het volgende:
ik las groep sexpo![]()
En toen vroeg ik me af wat dat was
Ben benieuwd ja, hoor dat soort dingen ook, dat het in mijn beroepsgroep ook lastig is, terwijl het eerder geen probleem was om te kopen tijdens de opleiding, is het tegenwoordig geluk hebben als het luktquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe was het bij de bank GB? Hebben jullie moeite om de financiering rond te krijgen? Hoor van veel mensen dat de banken moeilijker doen enzo.
Knoflookteentje, uitje fruiten in olie, vier handjes diepvrieserwtjes er bij. Ongeveer 300 ml water, bouillon, 15 minuutjes koken. In de blender, ongeveer 100 ml kokosmelk, paar blaadjes munt. Nog eens blenderen, klaar! Is voor 1 kommetje vol.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe was het bij de bank GB? Hebben jullie moeite om de financiering rond te krijgen? Hoor van veel mensen dat de banken moeilijker doen enzo.
En An heb je het recept van je erwten soepje? /soepjesfase
Goed! Banken zijn inderdaad hartstikke streng op dit moment, maar wij hebben het voordeel dat we een aardige som eigen geld hebben en daar hebben we wat mee kunnen puzzelen. We zijn er iig uit gekomen, zij gaat nu de offerte uitwerken. Ik ben blij!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef _aurum_ het volgende:
En An heb je het recept van je erwten soepje? /soepjesfase
Wij hebben allebei een vast contract voor onbepaalde tijd, dat is in deze tijd bijna essentieel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben benieuwd ja, hoor dat soort dingen ook, dat het in mijn beroepsgroep ook lastig is, terwijl het eerder geen probleem was om te kopen tijdens de opleiding, is het tegenwoordig geluk hebben als het lukt
Precies, dat hebben wij de komende tijd nog niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij hebben allebei een vast contract voor onbepaalde tijd, dat is in deze tijd bijna essentieel.
Lenigheid en kracht gaan altijd samen. Dus dat komt zeker goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Precies, dat hebben wij de komende tijd nog niet.
Maar... Ik kon net met bodybalance wel weer mn voeten plat op de grond bij de zonnegroet/downward dog.lenigheid gaat snel, kracht wat minder.
Ook niet altijd heel gunstig hoor, kan het wetenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben benieuwd ja, hoor dat soort dingen ook, dat het in mijn beroepsgroep ook lastig is, terwijl het eerder geen probleem was om te kopen tijdens de opleiding, is het tegenwoordig geluk hebben als het lukt
Voor mezelf maakt het niet uit, maar wil ooit wel in een huis met een tuintje en dan gaten in de muur boren* waar ik wil, zonder gezeik. Dan is een vast contract wel handigquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef V1z0R het volgende:
Nou....![]()
[..]
Ook niet altijd heel gunstig hoor, kan het weten![]()
Daarnet weer gerend en toch weer nieuwe pekken pijn. Geen echte blaren meer, maar denk dat 't nu een kwestie is van eelt groeien. We komen er wel!quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed! Banken zijn inderdaad hartstikke streng op dit moment, maar wij hebben het voordeel dat we een aardige som eigen geld hebben en daar hebben we wat mee kunnen puzzelen. We zijn er iig uit gekomen, zij gaat nu de offerte uitwerken. Ik ben blij!
Zolang de drijve(r)e(n) er maar is komt het vast goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daarnet weer gerend en toch weer nieuwe pekken pijn. Geen echte blaren meer, maar denk dat 't nu een kwestie is van eelt groeien. We komen er wel!Gewoon doorbijten. Die marathon zal er komen!
Ik ben een beetje aan het kloten met verschillende receptjes. Een variatie op bessencake van Amber Alberda:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:41 schreef _aurum_ het volgende:
Fijn dat het goed gaat GB! Lijkt me anders weer extra stress geven, daar zit niemand op te wachten
An. jij maakt toch regelmatig carrotcake? Receptje?
Wil dit weekend proberen een kleine spekkoek te maken en heb trek in carrot cake![]()
Lijstje:
O: eitjes
L: soepje met worteltjes, uitgebakken spek en griekse yoghurt
T: grote havermoutshake
S: fitness
D: gewokte mie met vis en groenten
Nee, ik zit nu al te stressen namelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:41 schreef _aurum_ het volgende:
Fijn dat het goed gaat GB! Lijkt me anders weer extra stress geven, daar zit niemand op te wachten
An. jij maakt toch regelmatig carrotcake? Receptje?
Wil dit weekend proberen een kleine spekkoek te maken en heb trek in carrot cake![]()
Lijstje:
O: eitjes
L: soepje met worteltjes, uitgebakken spek en griekse yoghurt
T: grote havermoutshake
S: fitness
D: gewokte mie met vis en groenten
Spannend dat gesprek van volgende weekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:52 schreef _aurum_ het volgende:
Houdt het leven spannend Maria
Hoeveel wil je afvallen 85? Lijkt me echt irritant zo'n sport waar je op je gewicht moet letten. Had dat vroeger met judo bij de wedstrijden, altijd gehannes om onder 56kg te eindigen
Ik heb volgende week kennismaking met de CEO van wellicht mijn nieuwe werkgever *spannend*
Mijn havermoutshake gaat een bak met pap worden, warme maaltijden FTW!
En bedankt voor de receptjes An! Pak die van Amber wel als basis en ga 'm nog een beetje pimpen
Ik ben gestopt met het team waar ik gewichtslimieten had. Ik moest dan altijd onder de 80 kg zijn. Dat is een jaar wel te doen, maar daar moet je wel veel voor laten. Ik vind me nu in de spiegel zwaar ogen dus daarom wil ik nu wat aftrainen. Ik wil ook niet zo'n opgepompt sportschool lichaam, maar meer een atletisch lichaam.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:52 schreef _aurum_ het volgende:
Houdt het leven spannend Maria
Hoeveel wil je afvallen 85? Lijkt me echt irritant zo'n sport waar je op je gewicht moet letten. Had dat vroeger met judo bij de wedstrijden, altijd gehannes om onder 56kg te eindigen
Ik heb volgende week kennismaking met de CEO van wellicht mijn nieuwe werkgever *spannend*
Mijn havermoutshake gaat een bak met pap worden, warme maaltijden FTW!
En bedankt voor de receptjes An! Pak die van Amber wel als basis en ga 'm nog een beetje pimpen
Volgens mij is dat meer een kwestie van vet% dan van gewicht....al heeft het een meestal wel met het ander te makenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met het team waar ik gewichtslimieten had. Ik moest dan altijd onder de 80 kg zijn. Dat is een jaar wel te doen, maar daar moet je wel veel voor laten. Ik vind me nu in de spiegel zwaar ogen dus daarom wil ik nu wat aftrainen. Ik wil ook niet zo'n opgepompt sportschool lichaam, maar meer een atletisch lichaam.
En bij sporten die ik graag doe, surfen en mountainbiken, is zwaarder sowieso niet handig. Maar dr hoeft niet veel af, rond de 83 kg vind ik het wel prima.
En spannend dat gesprek bij de CEO! Is het echt de grote baas bij een bedrijf? Of meer een CEO die ook 'gewoon' meewerkt op de vloer?
Ik bedoel met opgepompt van die te bolle spieren. Dat je als man bijna borsten als borstspieren hebt bijvoorbeeld. Dat vind ik lelijk. Van die Jersey shore figuren, dat idee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer een kwestie van vet% dan van gewicht....al heeft het een meestal wel met het ander te maken
Volgens mij is de VP meer meewerkend voorman en de CEO de grote baas. Maar volgende week weet ik het zeker
Is naar mijn mening ook mooier MC! Atletischquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:45 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik bedoel met opgepompt van die te bolle spieren. Dat je als man bijna borsten als borstspieren hebt bijvoorbeeld. Dat vind ik lelijk. Van die Jersey shore figuren, dat idee.
En spannend natuurlijk, dat gesprek! In welke branche zit je eigenlijk?
Volgende week heb ik zelf ook gesprek bij een best leuk bedrijf. Geen gesprek met een HRder maar een technisch specialist. Had em laatst al even gesproken en leek me wel een relaxte, aardige kerel. Ben benieuwd
Thanks!quote:
Het was wel droog toen ik begon.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat stoer dat rennen met dit weer!
Kga zo pilates doen, veilig binnen
Is best fijn, relaxte muziek enzo. En deze sportschool bevalt in het algemeen goed, heb ik na mn grouponabo best t reguliere tarief voor over.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was wel droog toen ik begon.Pilates vond ik altijd heel fijn, wellicht dat ze dat bij mijn toekomstige sportschool weer geven!
Je bent ook lekker vaak aan het sporten zie ik in je lijstjes, goed bezig!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is best fijn, relaxte muziek enzo. En deze sportschool bevalt in het algemeen goed, heb ik na mn grouponabo best t reguliere tarief voor over.
Ach gos.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rood of paars
Net kindje van 1 maand naar het ziekenhuis gestuurd, sneu.
metquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:56 schreef loveli het volgende:
Nice, met de winters daar lijkt rood de leukste kleur.
Ik wil al heel lang de zwarte! Heb je een linkje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Regenlaarzen in het paars, rood of zwart? Amazon.co.uk heeft een erg goede deal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neig naar rood, wel leuk opvallend, wat denken jullie?
Even gekeken, maar mjah, hm, niet echt mijn ding. Vind sigmes aanpak aansprekender (nog eenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:44 schreef Probability het volgende:
Kent iemand BodyBoost?
http://www.bodieboost.nl/
http://www.amazon.co.uk/g(...)53987&pf_rd_i=468294quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:45 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang de zwarte! Heb je een linkje?
Haha maar ik wil geen roze. Met slangenprint zijn ze ook leukquote:
Dankquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Even gekeken, maar mjah, hm, niet echt mijn ding. Vind sigmes aanpak aansprekender (nog eenvoor alle oefeningen en bijbehorende reps).
Over sigme gesproken, pak bastogne -4 geklikood
Ik word oudquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Paars is ook mooi! Maar met jou blonde haartjes staat rood helemaal goed natuurlijk, leuk!
Ben je zo moe Aurum? How come?
Je moet balans vinden, pizza kan best een keer. Maar niet iedere avondquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bodyvive gedaan, is een mix van stapjes, lunges en squats en buikspieren. Best goed
Wel pizza op, ik moet niet te goed gaan he
Veel, op zijn Unieks!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja vroeg op daar word je moe van![]()
Sigme, wat goed!!
An, klinkt fijn. Wat hebbie gegeten?
Zal ik naar bed? Hoef morgen pas om acht uur poppen te reanimeren dus dat is uitslapen maar aangezien inderdaad ook hier de bastagnekoekjes, popcorn, paprikachips en chocolade in de kast liggen en alleen thuis ben is het beter om zo nog even kwark en vla te nemen en crashen.
Doen, weet je iig wat je hAd moeten doen als er iemand voor je neerpleurtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef _aurum_ het volgende:
Ohja, dat bedacht ik me vandaag nog. Ik wil een ehbo cursus doen
Boerenkool met knolselderij, worst, scheutje slagroom, lepel half bakje roomkaas, gerookte kalkoenreepjes, honingmosterd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
An, niet zo flauw.. ik wil mijzelf lekker maken met wat anderen hebben gegeten... vermaak mij
Naar een goede opticien gaan een optie?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge! Heb andere lenzen besteld, heb t idee dat deze beter zijn! (maar de dag is nog vroeg).
Als je geen problemen hebt is het wel een goed punt idd. Ik schijn een afwijkende oogbolling te hebben waardoor zachte lenzen niet goed blijven zitten. Resultaat: scherp-niet scherp-scherp-niet scherp zien. Betrekkelijk irritant.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:39 schreef _aurum_ het volgende:
Mjaah, voor mijn bril doe ik dat ook. Maar voor mijn lenzen ga ik alleen langs als ik problemen heb (niet meer goed zien/ voelen zitten etc). Als alles goed is, dan bestel ik mijn lenzen gewoon online. In mijn geval weet ik dat mijn opticien 50% marge maakt op de lenzen.
En als ik kan kiezen om of 160 euro of 80 euro te betalen.....dan weet ik het wel
Okayquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
An, niet zo flauw.. ik wil mijzelf lekker maken met wat anderen hebben gegeten... vermaak mij
Lekker!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:06 schreef An24 het volgende:
Weer thuiswe zaten in thermen Busloo en hadden ook een hotelnachtje. Cadeautje van schoonouders
Ik ook hoor, alleen als ze m'n favoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:33 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik eet gewoon wat er op tafel komt staan. Tenzij ranzig, maar dan mogen ze het meteen weer mee terug nemen naar de keuken.
![]()
Ik word een beetje moe van een collega van mij. Toont zo weinig inzet en komt overal mee weg, terwijl hij straks met een beetje mazzel weg mag (wat hij zelf wil) met een dikke sloot geld.
Nom! Indischquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef _aurum_ het volgende:
volgens mij is dat zo vaak Maria, wij gaan altijd met een grote groep en heel vaak ontvangen we dingen van andere tafels
Houdt het leven spannend![]()
Ik ga eens kijken of ik van het weekend los kan gaan met Indisch eten. Had ook kikkererwtenmeel gescoord dus daar moet ik wel wat mee kunnen
Haha ja, dat heb ik ook altijd wel gelijk door!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook hoor, alleen als ze m'n favounagi
overslaan ben ik wel minder geamuseerd
![]()
En meh collega! Klinkt iig alsof ie binnenkort pleite is
Volgens mij dat gewoon de proteine van het vlees zelf. Eigenlijk een teken dat je het vlees te hard/ kapot kookt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef the85mc het volgende:
Goedemiddag!
Ik moet zo werken en daarna ga ik sporten. Dus ik had vanmiddag even warm gegeten. Toen ik gehaktballen aan het bakken was had ik ineens een vraag.
Als je (runder) gehakt braadt dan komt er na een tijdje een soort lichtbruin spul uit. Wat is dat? Het smaakt niet echt nergens naar en heeft weinig textuur. Hetzelfde spul komt ook uit tartaartjes. Zou het eiwit kunnen zijn oid?
Of zit er geen ei in tartaar?
Ah zou dat het zijn.. Ik bak nooit echt hard ofzo, gewoon op laag vuur langzaam laten garen. Maar misschien eet ik het wel te gaar, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Volgens mij dat gewoon de proteine van het vlees zelf. Eigenlijk een teken dat je het vlees te hard/ kapot kookt.
Die andere voel je wat beter zitten. Vind het vervelend dat de opticien de doosjes verandert in 'huismerk x' dan voel i me eigenlijk niet serieus genomen. Maar ik was inderdaad wel van plan een keer te laten controleren. Torische lenzen zijn echter zo duur, dat ik dat verschil wel van belang vind.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Naar een goede opticien gaan een optie?
Ik voel me altijd bijzonder ouderwets, maar ik ga gewoon naar een hele degelijke opticien die niet stunt met prijzen, maar waar ik wel goed word geholpen, ze zonder problemen tig keer mijn bril stellen en ze me meer dan uitstekend advies geven.
Nee het is geen water, het heeft echt substantie..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef V1z0R het volgende:
Is gewoon het vocht in je gehakt...
Alleen bij gehakt sijpelt het er makkelijker doorheen en is bruin omdat het bruine deeltjes meeneemt.
Ah zo, maar lijkt me dan eerder nog dat het vetten zijn dan eiwitten, kijk maar naar het verschil van opvlammen wanneer je speklappen op de bbq hebt of kipfilet. Fout denkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:51 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee het is geen water, het heeft echt substantie..
Oh ja, ik draag eigenlijk altijd lenzen. Er zit wel echt veel kwaliteits verschil in. Ook al heb ik makkelijke ogen qua sterkte, sommige lenzen verdraag ik niet. Ik heb nu al jaren lenzen van Lens, maar ik ga binnenkort overstappen. Ik vind het prijsverschil toch veel te groot. Ik betaal nu 30e voor dertig paar. Bij anderen (Pearl bijv) betaal je minder dan 10 per 30 paar geloof ik..
Je kan googlen naar de verschillende opticiens en wat hun huismerk isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die andere voel je wat beter zitten. Vind het vervelend dat de opticien de doosjes verandert in 'huismerk x' dan voel i me eigenlijk niet serieus genomen. Maar ik was inderdaad wel van plan een keer te laten controleren. Torische lenzen zijn echter zo duur, dat ik dat verschil wel van belang vind.
Klopt! weet alleen niet waar ze hebben die ik nu heb. Scheelt iig 25euro/6 mnd via hans anders of internet, elders soms 2x zo duur.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Je kan googlen naar de verschillende opticiens en wat hun huismerk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• bakje 1: vette yoghurt met diepvriesfruit
• bakje 2: ons mosselen, komkommer
• bakje 3: 2 gekookte eitjes, tomaat
• kantoorfruit: 3 appels, 1 peer
• kantoorkaas: 5 blokjes
• avondeten: sperziebonen, gesmoorde paksoi, pindasaus
• toe: eigen peer met yoghurt & advocaatik moet verrassend weinig
Saucijsjes hoeft niet echt, ik laat ze even wellen in heet water, dep ze droogquote:
Ah, saucijsjes doe ik eigenlijk constant op vrij hoog vuur en dan constant omdraaien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Saucijsjes hoeft niet echt, ik laat ze even wellen in heet water, dep ze droog
en braad ze op middelhoog vuur bruin en gaar.
GB, ga je weg bij je werk? Begrijp ik dat goed?
Alle het vlees dat wel even moet garen (stoofvlees). Dat kan je beter rondom op niet te hoog vuur grijs braden dan rondom op hoog vuur dichtschroeien. Sowieso is dat dichtschroeien niet zo geweldig: het is een klein verkoold laagje rond je vlees; terwijl het opsluiten van de sappen ook op laag vuur kan.quote:
Nah, zo ver laat ik het niet komen hoor, ik blijf erbij en draai het op tijd om. Als je het op te zacht vuur doet verlies je veel vocht uit het vlees in de pan en dan kookt je vlees meer gaar dan het braadt. Ik draai overigens wel vrij snel het hoge vuur terug naar middenhoog, da's ook omdat anders de boter verbrandt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Alle het vlees dat wel even moet garen (stoofvlees). Dat kan je beter rondom op niet te hoog vuur grijs braden dan rondom op hoog vuur dichtschroeien. Sowieso is dat dichtschroeien niet zo geweldig: het is een klein verkoold laagje rond je vlees; terwijl het opsluiten van de sappen ook op laag vuur kan.
Bedoelde meer dat het met elk vlees wel lukt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Alle het vlees dat wel even moet garen (stoofvlees). Dat kan je beter rondom op niet te hoog vuur grijs braden dan rondom op hoog vuur dichtschroeien. Sowieso is dat dichtschroeien niet zo geweldig: het is een klein verkoold laagje rond je vlees; terwijl het opsluiten van de sappen ook op laag vuur kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |