Schoonmama kwam ermee aanzetten! En L of O2 maakt voor calorien niet uit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef conleche het volgende:
Ja, zo kan ik het ook, je lunch o2 noemen![]()
Gans, hoe kom je daar nu aan? Wel lekker!
Wij zouden vandaag gaan zeilen, van Amsterdam naar Lelystad. Maar, de brug naar het markermeer ging niet open vanwege teveel wind. Gister hebben we het hele stuk gemotored, want geen wind. Beetje teleurstellend.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:48 schreef the85mc het volgende:
Wat een takkeweer! Ik zou vandaag gaan mtben, maar dit is me toch echt te slecht weer. Gister even naar de bike motion geweest, en verschillende MTBs geprobeerd op een testbaan. Eentje reed echt geweldigSuperlicht, van titanium en carbon. Als je aan een wheelie dacht maakte je er al een
Helaas was het prijskaartje ook geweldig
Is lekkerquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:43 schreef V1z0R het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met de verse slagroom en witte chocola etc., Uniek?
GAns is lekker he?quote:
Fijn chico!quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:36 schreef Chicolate het volgende:
Groeten uit Zwitserland. Daar waar het koud, zonnig en duur is. Ik hoef dit jaar niet bang te zijn voor de jaarlijkse 'het is donker buiten dus ik prop me vol met chocolade en koekjes' want daar is het hier veel te duur voor
. Of ik moet naar de goedkope supermarkt fietsen, 5 km verderop (en dat is niet bepaald een plat stuk weg). Maar verder is het hier heel erg leuk, heb ik een heel lief huisgenootje waarvoor ik mn best ga doen haar niet bang te maken of te laten huilen (iets met hollandse directheid en mijn mannelijke botheid). Dus hier overleef ik het wel een paar maanden
.
Deels met je eens, maar vanavond was Ane Brunquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is lekker![]()
wat vind ik zondagavonden ronduit kut maakt ook niet uit of ik moet werken, de maandags vrij ben , of wat dan ook, haat de zondagavond![]()
Hier is het de hele dag droog geweest, wel fijn zo te lezen![]()
Dat klinkt heerlijk relaxed GB, kan het niet, gun mijzelf nooit de tijd
Morgen!quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Wij zouden vandaag gaan zeilen, van Amsterdam naar Lelystad. Maar, de brug naar het markermeer ging niet open vanwege teveel wind. Gister hebben we het hele stuk gemotored, want geen wind. Beetje teleurstellend.
Jep, Eindhoven. Die regen, daar kon ik wel tegen. Maar die wind.. Vol tegen en koud, net op het zwaarste stuk. Ik kreeg na de finish mijn blikje sportdrank ook niet open, mijn handen konden niks meer.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nogmaals, respect voor de Urbanathlon dames!
Waar heb jij gelopen Quinazoline? Eindhoven? Ook in dat betrekkelijk kansloze weer?
Goed gedaan hoor!![]()
Wat een prestatiequote:Op maandag 14 oktober 2013 09:40 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Jep, Eindhoven. Die regen, daar kon ik wel tegen. Maar die wind.. Vol tegen en koud, net op het zwaarste stuk. Ik kreeg na de finish mijn blikje sportdrank ook niet open, mijn handen konden niks meer.
Ik loop (strompel) vandaag echt als een oud wijf.
^^quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat een prestatiesterkte met je lijf!
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:22 schreef _aurum_ het volgende:
ik las groep sexpo![]()
En toen vroeg ik me af wat dat was
Ben benieuwd ja, hoor dat soort dingen ook, dat het in mijn beroepsgroep ook lastig is, terwijl het eerder geen probleem was om te kopen tijdens de opleiding, is het tegenwoordig geluk hebben als het luktquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe was het bij de bank GB? Hebben jullie moeite om de financiering rond te krijgen? Hoor van veel mensen dat de banken moeilijker doen enzo.
Knoflookteentje, uitje fruiten in olie, vier handjes diepvrieserwtjes er bij. Ongeveer 300 ml water, bouillon, 15 minuutjes koken. In de blender, ongeveer 100 ml kokosmelk, paar blaadjes munt. Nog eens blenderen, klaar! Is voor 1 kommetje vol.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe was het bij de bank GB? Hebben jullie moeite om de financiering rond te krijgen? Hoor van veel mensen dat de banken moeilijker doen enzo.
En An heb je het recept van je erwten soepje? /soepjesfase
Goed! Banken zijn inderdaad hartstikke streng op dit moment, maar wij hebben het voordeel dat we een aardige som eigen geld hebben en daar hebben we wat mee kunnen puzzelen. We zijn er iig uit gekomen, zij gaat nu de offerte uitwerken. Ik ben blij!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef _aurum_ het volgende:
En An heb je het recept van je erwten soepje? /soepjesfase
Wij hebben allebei een vast contract voor onbepaalde tijd, dat is in deze tijd bijna essentieel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben benieuwd ja, hoor dat soort dingen ook, dat het in mijn beroepsgroep ook lastig is, terwijl het eerder geen probleem was om te kopen tijdens de opleiding, is het tegenwoordig geluk hebben als het lukt
Precies, dat hebben wij de komende tijd nog niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij hebben allebei een vast contract voor onbepaalde tijd, dat is in deze tijd bijna essentieel.
Lenigheid en kracht gaan altijd samen. Dus dat komt zeker goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Precies, dat hebben wij de komende tijd nog niet.
Maar... Ik kon net met bodybalance wel weer mn voeten plat op de grond bij de zonnegroet/downward dog.lenigheid gaat snel, kracht wat minder.
Ook niet altijd heel gunstig hoor, kan het wetenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben benieuwd ja, hoor dat soort dingen ook, dat het in mijn beroepsgroep ook lastig is, terwijl het eerder geen probleem was om te kopen tijdens de opleiding, is het tegenwoordig geluk hebben als het lukt
Voor mezelf maakt het niet uit, maar wil ooit wel in een huis met een tuintje en dan gaten in de muur boren* waar ik wil, zonder gezeik. Dan is een vast contract wel handigquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef V1z0R het volgende:
Nou....![]()
[..]
Ook niet altijd heel gunstig hoor, kan het weten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |