abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132127361
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef conleche het volgende:
Ja, zo kan ik het ook, je lunch o2 noemen :P

Gans, hoe kom je daar nu aan? Wel lekker!
Schoonmama kwam ermee aanzetten! En L of O2 maakt voor calorien niet uit.
pi_132127579
Hoe is het trouwens afgelopen met de verse slagroom en witte chocola etc., Uniek? :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132130663
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:48 schreef the85mc het volgende:
Wat een takkeweer! Ik zou vandaag gaan mtben, maar dit is me toch echt te slecht weer. Gister even naar de bike motion geweest, en verschillende MTBs geprobeerd op een testbaan. Eentje reed echt geweldig O+ Superlicht, van titanium en carbon. Als je aan een wheelie dacht maakte je er al een :) Helaas was het prijskaartje ook geweldig :|W
Wij zouden vandaag gaan zeilen, van Amsterdam naar Lelystad. Maar, de brug naar het markermeer ging niet open vanwege teveel wind. Gister hebben we het hele stuk gemotored, want geen wind. Beetje teleurstellend.
pi_132131422
Ik ben ook niet gaan hardlopen vanmiddag, maar film gekeken met chocola en daarna in bad geweest. Caloriewijs vast slechter, maar met dit weer super lekker! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:08:18 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132131716
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:43 schreef V1z0R het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met de verse slagroom en witte chocola etc., Uniek? :D
Is lekker :+

wat vind ik zondagavonden ronduit kut maakt ook niet uit of ik moet werken, de maandags vrij ben , of wat dan ook, haat de zondagavond :|W

Hier is het de hele dag droog geweest, wel fijn zo te lezen >:O

Dat klinkt heerlijk relaxed GB, kan het niet, gun mijzelf nooit de tijd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132131956
Lekker gegeten :9
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:22:50 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132132119
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lekker gegeten :9
GAns is lekker he?

Mis mijn jagende vader... mis de verse eend, gans, houtdiuf, ree en haas
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_132134629
OMG! Senoble kwark, ik ben bij de club O+
pi_132134905
Groeten uit Zwitserland 8-). Daar waar het koud, zonnig en duur is. Ik hoef dit jaar niet bang te zijn voor de jaarlijkse 'het is donker buiten dus ik prop me vol met chocolade en koekjes' want daar is het hier veel te duur voor :P. Of ik moet naar de goedkope supermarkt fietsen, 5 km verderop (en dat is niet bepaald een plat stuk weg). Maar verder is het hier heel erg leuk, heb ik een heel lief huisgenootje waarvoor ik mn best ga doen haar niet bang te maken of te laten huilen (iets met hollandse directheid en mijn mannelijke botheid). Dus hier overleef ik het wel een paar maanden O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_132135036
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:36 schreef Chicolate het volgende:
Groeten uit Zwitserland 8-). Daar waar het koud, zonnig en duur is. Ik hoef dit jaar niet bang te zijn voor de jaarlijkse 'het is donker buiten dus ik prop me vol met chocolade en koekjes' want daar is het hier veel te duur voor :P. Of ik moet naar de goedkope supermarkt fietsen, 5 km verderop (en dat is niet bepaald een plat stuk weg). Maar verder is het hier heel erg leuk, heb ik een heel lief huisgenootje waarvoor ik mn best ga doen haar niet bang te maken of te laten huilen (iets met hollandse directheid en mijn mannelijke botheid). Dus hier overleef ik het wel een paar maanden O+.
Fijn chico! O+
pi_132135270
Lijstje:

O: spelt zuurdesembrood met boter, kaas en mosterd
L: roerei van 1 ei, broccoli, sambalsaus
T: wat chipjes en cola
T: laatste stukje chocoladetaart
S: anderhalf uur yoga
D: haricots verts, met ontbijtspek en salieboter, gebakken aardappels en een lik mayo, ranja
T: bolletje vanilleroomijs
pi_132145816
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Is lekker :+

wat vind ik zondagavonden ronduit kut maakt ook niet uit of ik moet werken, de maandags vrij ben , of wat dan ook, haat de zondagavond :|W

Hier is het de hele dag droog geweest, wel fijn zo te lezen >:O

Dat klinkt heerlijk relaxed GB, kan het niet, gun mijzelf nooit de tijd
Deels met je eens, maar vanavond was Ane Brun O+ in 2meter sessies. Dus leuke zondag :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_132147564
Mogge!
Klinkt benijdenswaardig chico! Behalve als je moet pipetteren :P
pi_132147765
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wij zouden vandaag gaan zeilen, van Amsterdam naar Lelystad. Maar, de brug naar het markermeer ging niet open vanwege teveel wind. Gister hebben we het hele stuk gemotored, want geen wind. Beetje teleurstellend.
Morgen!
Nee, kan me betere omstandigheden voorstellen om te varen.. Wel jammer dat je niet echt hebt kunnen zeilen.

Zometeen werken, begin van 14urige werkdag 8)7
Maar goed, krijg per uur betaald dus ik ga niet klagen :)
pi_132148343
Mogguh!

Gister de Urbanathlon overleefd. Damn, wat waren we nat :X Mijn linker knieband heeft zoiets van aaaaaaah, maar gelukkig ben ik uitgelopen voor dit jaar O-)

En we hebben onze Co opgehaald en hij is zo pretteh O+ O+ O+ Hij paste echt net net net in de auto :P

Lijstje gister is geworden:

O: 2 eitjes met groenten
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: havermoutshake
S: 10 km
T: een snelle jelle, wat zijn die dingen altijd lekker na zo'n stuk lopen en 2 kokoswater
T: eiwitreep en een hazelnut cappucino
D:stoofvlees, rollade, bloemkoolpurree, groenten en een nom nom toetje toe :Y
T: 1/2 bak kwark en coma :D

Vandaag:

O: 2 eitjes met groenten
T: 1/2 bak kwark
L: gemengde salade met kip
T: havermoutshake
D: ? Ga bij pa en ma buurten. Hopelijk allemaal lekkere dingen uit Lalaland Y:)
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:07:13 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_132148355
Oe wat voor Co? :o *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_132148632
Wauw de Urbanathlon Aurum, netjes, zeker in dat pokkeweer!

Over hardlopen in pokkeweer gesproken: ik heb gisteren mijn eerste halve marathon gelopen! Het doel was genieten van het grootste deel en finishen, en dat is gelukt! De laatste kilometers waren zwaaaaaar, en toen kwam er nog een mini-bruggetje waar we overheen moesten, maar ik heb het gedaan *O* en ik ben gefinisht en er is nog ruimte om mijn PR ooit te verbeteren :P (2h22).

Voor de vorm een lijstje van gisteren:
O: 4 pisoletjes: ei (1), ham/kaas (3)
L: boterham pindakaas
S: halve marathon :D
T: wat sportdrank, stukje banaan, stukjes sinaasappel, blikje sportdrank, eierkoek, handje rozijntjes en na de race 1,5 glas port
D: ovenfrietjes met ketchup, witlof, en 2 varkensfiletlapjes

Planning:
O: brinta, rozijntjes, melk
T: evergreen, peer
L: 1 bth pindakaas, 2 bth ham/kaas, kom soep
T: banaan
D: broccolisoep, stokbrood, gerookte zalm
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_132148678
Nogmaals, respect voor de Urbanathlon dames! *O*
Waar heb jij gelopen Quinazoline? Eindhoven? Ook in dat betrekkelijk kansloze weer?
Goed gedaan hoor! :Y *O*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_132148732
Q! *O* Mooie tijd! HM-boks!
Ja doei.
pi_132148824
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nogmaals, respect voor de Urbanathlon dames! *O*
Waar heb jij gelopen Quinazoline? Eindhoven? Ook in dat betrekkelijk kansloze weer?
Goed gedaan hoor! :Y *O*
Jep, Eindhoven. Die regen, daar kon ik wel tegen. Maar die wind.. Vol tegen en koud, net op het zwaarste stuk. Ik kreeg na de finish mijn blikje sportdrank ook niet open, mijn handen konden niks meer.

Ik loop (strompel) vandaag echt als een oud wijf.
pi_132149074
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:40 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Jep, Eindhoven. Die regen, daar kon ik wel tegen. Maar die wind.. Vol tegen en koud, net op het zwaarste stuk. Ik kreeg na de finish mijn blikje sportdrank ook niet open, mijn handen konden niks meer.

Ik loop (strompel) vandaag echt als een oud wijf.
Wat een prestatie _O_ sterkte met je lijf!
  Vis een optie? maandag 14 oktober 2013 @ 10:03:29 #172
70532 loveli
N
pi_132149193
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat een prestatie _O_ sterkte met je lijf!
^^
crap in = crap out
pi_132149297
Pff, respect hoor Q. Ik vond het na 10km al meer dan best.....laat staan 20!

Maar als je het in dit soort omstandigheden overleefd hebt, dan wordt het de volgende keer een eitje!

Ik ontdek steeds meer blauwe plekken op mijn lijf :') En natuurlijk heb ik al een ladder in mijn panty :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132149410
En dan zijn er dus gewoon mensen die NOG een rondje deden, een hele marathon. Nou, no way dat ik dat ooit ga doen. Maar van te voren dacht ik ook dat ik nooit meer een halve zou willen, en gisterenavond dacht ik ineens 'als ik het in deze omstandigheden kan, dan kan ik met goed weer vast wel een beetje sneller'. Eerst maar eens herstellen, dan zien we volgend jaar wel weer :).
pi_132149453
Wat ontzettend goed zeg! Hulde :)
pi_132149493
Wat goed Quinazoline! _O_

Dit weekend was hier weer de 4 Mijl van Groningen. Volgend jaar ga ik die ook lopen! Stelt niks voor bij een halve marathon, maar je moet toch ergens beginnen. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_132149600
Wie mij twee jaar geleden had verteld dat ik ooit een HM zou lopen, zou ik keihard uitgelachen hebben. Ik ben begonnen met Evy, en heb de eerste les opgegeven omdat ik de 2 minuten hardlopen niet volhield. Toen ik dat eindelijk kon, was ik supertrots. Ik vind dat alle prestaties van iedereen die het probeert wat voorstellen.
pi_132149613
Leuk is dat hč? Dat 'volgende keer kan het vast nog beter, want...' :D
Ja doei.
pi_132151882
De urbathloners zagen er nog verbazingwekkend goed uit toen ze bij me op de stoep stonden! :D _O_

Ook een _O_ voor Q, het was echt zulk slecht weer en dan toch gaan, goed hoor!

Ik kreeg net een mailtje met de vraag of ik mee wilde doen aan een groepsexpo in Berlijn. Zo tof! :D
pi_132152061
ik las groep sexpo 8)7

En toen vroeg ik me af wat dat was :D
  Vis een optie? maandag 14 oktober 2013 @ 12:29:44 #181
70532 loveli
N
pi_132152219
Ook leuk.
crap in = crap out
pi_132152824
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:22 schreef _aurum_ het volgende:
ik las groep sexpo 8)7

En toen vroeg ik me af wat dat was :D
:D Dat had ik minder tof gevonden. :+
pi_132152943
Wat goed Quinazoline!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132154369
Q, Li en aurum: Wat een topprestaties!!

Ik ben onderweg naar de bank, gesprek om financiering rond te krijgen. :)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 14 oktober 2013 @ 16:50:24 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132159579
Wast een topprestaties zie ik langskomen... Ongeloofijk! Zwaar jaloers :{w

succes GB

Heb een standaardwerklijstje, niks bijzonder
pi_132159655
Gooi er maar weer eens een lijstje in:

O: ciabattabroodje met geitenkaas en parmaham
T: banaan
L1: 2 toast met hagelslag
L2: omelet van 2 eieren en een lading spinazie
T: mok melk, roggebroodje pindakaas
S: hardlopen, ergens tussen de 8 en 10km
D: bonenburgers op 'n broodje met wat pompoen en aardappeltjes uit de oven
Ja doei.
pi_132163497
Hier ook een lijstje. Balansdagje na een week buikje rond eten:

O: dik plak speltbrood met boter, kaas en mosterd. Glas verse jus
L: erwten-kokos-munt soep en en rijstwafel filet amercan en alfalfa
B: 20 min wandelen voor de bios
T: thee met twee kleine koekjes
B: 20 min wandelen naar huis
D: pizza met bloemkoolkorst volgens het recept uit wheatbelly
T: wat olijfjes
pi_132163526
Hoe is het met de hardlooppootjes Mo?
  maandag 14 oktober 2013 @ 19:28:24 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_132164525
Zo de koekjes, chocolade en chips zijn op -O-
pi_132164988
Hoe was het bij de bank GB? Hebben jullie moeite om de financiering rond te krijgen? Hoor van veel mensen dat de banken moeilijker doen enzo.

En An heb je het recept van je erwten soepje? /soepjesfase
pi_132165412
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe was het bij de bank GB? Hebben jullie moeite om de financiering rond te krijgen? Hoor van veel mensen dat de banken moeilijker doen enzo.
Ben benieuwd ja, hoor dat soort dingen ook, dat het in mijn beroepsgroep ook lastig is, terwijl het eerder geen probleem was om te kopen tijdens de opleiding, is het tegenwoordig geluk hebben als het lukt :{
pi_132166110
quote:

Knoflookteentje, uitje fruiten in olie, vier handjes diepvrieserwtjes er bij. Ongeveer 300 ml water, bouillon, 15 minuutjes koken. In de blender, ongeveer 100 ml kokosmelk, paar blaadjes munt. Nog eens blenderen, klaar! Is voor 1 kommetje vol.
pi_132166375
quote:

Goed! Banken zijn inderdaad hartstikke streng op dit moment, maar wij hebben het voordeel dat we een aardige som eigen geld hebben en daar hebben we wat mee kunnen puzzelen. We zijn er iig uit gekomen, zij gaat nu de offerte uitwerken. Ik ben blij! O+
pi_132166404
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ben benieuwd ja, hoor dat soort dingen ook, dat het in mijn beroepsgroep ook lastig is, terwijl het eerder geen probleem was om te kopen tijdens de opleiding, is het tegenwoordig geluk hebben als het lukt :{
Wij hebben allebei een vast contract voor onbepaalde tijd, dat is in deze tijd bijna essentieel.
pi_132173345
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wij hebben allebei een vast contract voor onbepaalde tijd, dat is in deze tijd bijna essentieel.
Precies, dat hebben wij de komende tijd nog niet.

Maar... Ik kon net met bodybalance wel weer mn voeten plat op de grond bij de zonnegroet/downward dog. :+ lenigheid gaat snel, kracht wat minder.
pi_132173949
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Precies, dat hebben wij de komende tijd nog niet.

Maar... Ik kon net met bodybalance wel weer mn voeten plat op de grond bij de zonnegroet/downward dog. :+ lenigheid gaat snel, kracht wat minder.
Lenigheid en kracht gaan altijd samen. Dus dat komt zeker goed :Y
pi_132174018
Nou.... ;) :D
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ook niet altijd heel gunstig hoor, kan het weten :+ :P
pi_132174637
Wat een sportieve prestaties hier, goed zeg!!

* sleept kont van bed naar bank
Worry is a misuse of imagination
pi_132174726
Oeh! En een foto van de co! :Y
Hoeveel slankmensen zijn er eigenlijk met een co?! :@

Nog een _O_ voor de UA'ers, hardlopers, iedereen die niet heeft lopen slonzen de laatste tijd.
pi_132174747
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef V1z0R het volgende:
Nou.... ;) :D

[..]

Ook niet altijd heel gunstig hoor, kan het weten :+ :P
Voor mezelf maakt het niet uit, maar wil ooit wel in een huis met een tuintje en dan gaten in de muur boren* waar ik wil, zonder gezeik. Dan is een vast contract wel handig :P

*bijvoorbeeld voor een co
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')