abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131942255
Leuk topic. Ook om inzicht te krijgen wat andere nou dagelijks eten.

Ben er zelf ook nee bezig ( gezond eten) en merk wel dat eigenlijk iedereen mij voor verklaard..
Nee, iedere dag 8 droge boterhammen met kaas is lekker gevarieerd zeg haha.

Bij mij is het zo ingedeeld:
O1 : halve bak kwart met muesli of brinta, stuk fruit, 2-3 boterhammen pindakaas of vlees
O2 : stuk fruit, noten, 2 boterhammen
L1 : maaltijd
L2 : maaltijd
D1 : maaltijd
D2 : rest vd kwart met eiwitpoeder en brinta, 3 eieren.

Maaltijden bestaan bij mij uit 200 tot 300 gram groente, 2 stukken kip of burgers of groot stuk vis.

Het is trouwens elke dag wel anders maar de hoeveelheden zijn eigenlijk altijd wel hetzelfde.
pi_131942935
lijst
• ons vette yoghurt met appel en pruimen
• middageten: bak pompoensoep met creme fraiche, borg geroerbakte courgette, hapje viskuit, 1 gebakken ei met kaas en ham, wat minitomaatjes en paprika
• 1 winterbockbier
• avondeten: speklappen, gekookte wortel, misschien wat capucijners of bruine bonen
• toe: appelmoes met een scheut advocaat

Vandaag appels geoogst - we hebben appels op voorraad tot ver in het voorjaar :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131943023
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:51 schreef DownBusiness het volgende:
Leuk topic. Ook om inzicht te krijgen wat andere nou dagelijks eten.

Ben er zelf ook nee bezig ( gezond eten) en merk wel dat eigenlijk iedereen mij voor verklaard..
Nee, iedere dag 8 droge boterhammen met kaas is lekker gevarieerd zeg haha.

Bij mij is het zo ingedeeld:
O1 : halve bak kwart met muesli of brinta, stuk fruit, 2-3 boterhammen pindakaas of vlees
O2 : stuk fruit, noten, 2 boterhammen
L1 : maaltijd
L2 : maaltijd
D1 : maaltijd
D2 : rest vd kwart met eiwitpoeder en brinta, 3 eieren.

Maaltijden bestaan bij mij uit 200 tot 300 gram groente, 2 stukken kip of burgers of groot stuk vis.

Het is trouwens elke dag wel anders maar de hoeveelheden zijn eigenlijk altijd wel hetzelfde.
Dus je eet 6 stukken kip of burgers of 3 stukken vis per dag?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 7 oktober 2013 @ 18:49:14 #279
70532 loveli
N
pi_131943951
600 tot 900g groente, ik ben fan.
crap in = crap out
pi_131944376
V1z wat super! *O*
Net lekker met de kat van de buren gekroeld, zo lekker zacht!
pi_131945206
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:16 schreef Probability het volgende:

[..]

Dus je eet 6 stukken kip of burgers of 3 stukken vis per dag?
Eet vaak 2 stukken kip, stuk rundvlees of burger een blik tonijn en nog stuk vis per dag ja.
Soma wat meer van de ene dan de ander.

Al moet ik zeggen dat het door de weeks niet altijd lukt en ik er soms ook geen zin in heb ( is gewoon echt te veel om bij te houden ).

Maar ik zal wel moeten om mijn trage stofwisseling op gang te houden en toch energieker te voelen.
pi_131945439
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:49 schreef loveli het volgende:
Haha het is een hoop ja. Maar echt ik zweer er nu bij.

Ben van 120 kg naar 80 gegaan ( duurde wel 3 jaar) en wilde de laatste restjes weghalen en ging steeds minder eten.

Nu ik meer eet werkt dat veel beter EN veel meer energie EN geen ingevallen wangen XD
pi_131946303
Goed bezig Viz!

Huisgenoot deed weer even chef Aanbrand spelen. Dit keer met vlam in de pan :')

Sportschool was echt afzien. Halverwege mijn training vroegen ze of ik mee wou doen met circuit. Ik gaf het verkeerde antwoord ;)
Helemaal naar de kloten nu..
pi_131947194
Vaiz *O* wat tof *O*

Ik heb een raar lijstje, want teamuitje:

O: speltbrood met ham, kaas, en gebakken ei.
T: twee koffie met melk
L: ze hadden alleen broodjes ;( dus ik heb mijn banaan en twee handjes notenmix gegeten. Met een glas melk
D: kookworkshop: vooraf bruchetta's, want wilde wel proeven. Hoofd gevuld kalfsvlees, salade, roseval aardappeltjes. Na notentaart. Biertje, wijntje

Nu vol :+
  maandag 7 oktober 2013 @ 20:51:17 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131949113
900 gram groente per dag maar??
Voor ik uberhaupt aan het warm eten begin heb ik al 500 gr groente op... Misschien niet goed maar don't care.

Trsten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131950442
Dank voor de jompels :)
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
900 gram groente per dag maar??
Voor ik uberhaupt aan het warm eten begin heb ik al 500 gr groente op... Misschien niet goed maar don't care.

Trsten
Jouw groenteconsumptie vergelijken met de rest is mijn deadliftrecord vergelijken met de rest :P
Trusten groentebeer van het noorden :*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 7 oktober 2013 @ 21:22:16 #287
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131950514
Zo, lig...

An dat klinkt heerlijk! Krijg je veel last van de bruchetta?

Je bent lief V1
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131951566
Ik ga netter kleden trouwens wel doorzetten, voelt goed, afgelopen vrijdag ook, netjes in pantalon en goede schoenen, goed zittend overhemd (uit het rek ook nog eens) maar mensen gaan dan echt voor je uit de weg. Allerlei beleefdheden als je ergens moet wachten, normaal had ik een "wie was er dan?" bij de slager nu was het een "sorry voor het wachten meneer".
Kleren maken de man is niet eens zo'n heel gekke uitspraak.
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:28 schreef DownBusiness het volgende:

[..]

Haha het is een hoop ja. Maar echt ik zweer er nu bij.

Ben van 120 kg naar 80 gegaan ( duurde wel 3 jaar) en wilde de laatste restjes weghalen en ging steeds minder eten.

Nu ik meer eet werkt dat veel beter EN veel meer energie EN geen ingevallen wangen XD
Ken het, stabiel blijven is moeilijker dan afvallen, woog wel iets meer maar ben nu ook poos stabiel op iets meer.
Aangezien je er 3jr over gedaan hebt past dit wel bij je dus!? ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131951601
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, lig...

An dat klinkt heerlijk! Krijg je veel last van de bruchetta?

Je bent lief V1
Laat ik je morgen weten :+ ik had sowieso last gekregen als ik ook de broodjes had gegeten. Nu blijft scgade beperkt denk ik. Tis zo lekker allemaal ;(
pi_131952260
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb jarenlang gedacht dat ik winterdepressies had, incl lichttherapie gehad. Bleek ik 'gewoon' depressief te zijn en na therapie en medicijnen heb ik nooit meer een winterdepressie gehad. Ik kijk er nu zelfs naar uit; de prachtige herfst, de heerlijke frisheid van de sneeuw, kaarsjes aan 's avonds, lekker knus allemaal :+ (jaren geleden had ik nooit geloofd dat ik zo over herfst en winter zou denken, want in september voelde ik me al benauwd worden als de dagen korter werden...)
Maar ik kijk ook naar de winter uit. K merk sterk dat ik minder energie en makkelijker negatief ben, en daar moeilijker uitkom in de winter. Ti's niet dat ik suīcidaal ben, ofzo..
pi_131952265
Avondeten werd sushi ( :9~ ) en daarna een filmpje gepakt, was leuk! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131952330
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Maar ik kijk ook naar de winter uit. K merk sterk dat ik minder energie en makkelijker negatief ben, en daar moeilijker uitkom in de winter. Ti's niet dat ik suīcidaal ben, ofzo..
Kan het me best voorstellen, zeker in Zweden. Vitamine D slik je al? Ik had daar vorige winter erg veel baat bij! :Y
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131953411
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ti's :D die kende ik nog niet! :P
  Vis een optie? maandag 7 oktober 2013 @ 22:22:47 #294
70532 loveli
N
pi_131953558
Italiaans :Y
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 7 oktober 2013 @ 22:24:04 #295
70532 loveli
N
pi_131953632
GB, heeft je huis al linkjes? O-)
crap in = crap out
pi_131954129
Ja! :P Maar het zegt zo weinig, maar da's een lastig verhaal :') Ach, what the heck, zal morgen wel ff linkje sturen naar eenieder die dat wil.

Maar denk dat het klustopic binnenkort duidelijker is. :P
pi_131955604
V1z wat goed!!!! Welk bedrijf (DM?)
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 7 oktober 2013 @ 23:11:39 #298
413330 JosHuizinga
Sportinstructeur/gewichtscoach
pi_131955793
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:49 schreef loveli het volgende:
Lekker, en dan het liefste in de soep!
Bereik een ideaal gewicht met de beste workouts. Hulp bij afvallen voor iedereen. Lees ook ons onderzoek naar het ziekenhuisdieet.
pi_131963613
Goed bezig V1z! *O*

Dat Weight Watchers helpt wel met groente en fruit eten trouwens... Da's het enige wat je onbeperkt mag eten, dus er ligt hier nu zowaar een zak worteltjes naast me.
Know that while you sleep
Everything has changed
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 10:58:44 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131963931
Werken met een snurkend konijn naast je :') O+

V1z *O*

Mini aan de Weight Watchers ja? Wat zijn je ervaringen?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')