Dus je eet 6 stukken kip of burgers of 3 stukken vis per dag?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:51 schreef DownBusiness het volgende:
Leuk topic. Ook om inzicht te krijgen wat andere nou dagelijks eten.
Ben er zelf ook nee bezig ( gezond eten) en merk wel dat eigenlijk iedereen mij voor verklaard..
Nee, iedere dag 8 droge boterhammen met kaas is lekker gevarieerd zeg haha.
Bij mij is het zo ingedeeld:
O1 : halve bak kwart met muesli of brinta, stuk fruit, 2-3 boterhammen pindakaas of vlees
O2 : stuk fruit, noten, 2 boterhammen
L1 : maaltijd
L2 : maaltijd
D1 : maaltijd
D2 : rest vd kwart met eiwitpoeder en brinta, 3 eieren.
Maaltijden bestaan bij mij uit 200 tot 300 gram groente, 2 stukken kip of burgers of groot stuk vis.
Het is trouwens elke dag wel anders maar de hoeveelheden zijn eigenlijk altijd wel hetzelfde.
Eet vaak 2 stukken kip, stuk rundvlees of burger een blik tonijn en nog stuk vis per dag ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Dus je eet 6 stukken kip of burgers of 3 stukken vis per dag?
Haha het is een hoop ja. Maar echt ik zweer er nu bij.quote:
Jouw groenteconsumptie vergelijken met de rest is mijn deadliftrecord vergelijken met de restquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
900 gram groente per dag maar??
Voor ik uberhaupt aan het warm eten begin heb ik al 500 gr groente op... Misschien niet goed maar don't care.
Trsten
Ken het, stabiel blijven is moeilijker dan afvallen, woog wel iets meer maar ben nu ook poos stabiel op iets meer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:28 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Haha het is een hoop ja. Maar echt ik zweer er nu bij.
Ben van 120 kg naar 80 gegaan ( duurde wel 3 jaar) en wilde de laatste restjes weghalen en ging steeds minder eten.
Nu ik meer eet werkt dat veel beter EN veel meer energie EN geen ingevallen wangen XD
Laat ik je morgen wetenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, lig...
An dat klinkt heerlijk! Krijg je veel last van de bruchetta?
Je bent lief V1
Maar ik kijk ook naar de winter uit. K merk sterk dat ik minder energie en makkelijker negatief ben, en daar moeilijker uitkom in de winter. Ti's niet dat ik suīcidaal ben, ofzo..quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb jarenlang gedacht dat ik winterdepressies had, incl lichttherapie gehad. Bleek ik 'gewoon' depressief te zijn en na therapie en medicijnen heb ik nooit meer een winterdepressie gehad. Ik kijk er nu zelfs naar uit; de prachtige herfst, de heerlijke frisheid van de sneeuw, kaarsjes aan 's avonds, lekker knus allemaal(jaren geleden had ik nooit geloofd dat ik zo over herfst en winter zou denken, want in september voelde ik me al benauwd worden als de dagen korter werden...)
Kan het me best voorstellen, zeker in Zweden. Vitamine D slik je al? Ik had daar vorige winter erg veel baat bij!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Maar ik kijk ook naar de winter uit. K merk sterk dat ik minder energie en makkelijker negatief ben, en daar moeilijker uitkom in de winter. Ti's niet dat ik suīcidaal ben, ofzo..
Ti'squote:Op maandag 7 oktober 2013 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Maar ik kijk ook naar de winter uit. K merk sterk dat ik minder energie en makkelijker negatief ben, en daar moeilijker uitkom in de winter. Ti's niet dat ik suīcidaal ben, ofzo..
Lekker, en dan het liefste in de soep!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |