Ja, reorganisatie...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Saucijsjes hoeft niet echt, ik laat ze even wellen in heet water, dep ze droog
en braad ze op middelhoog vuur bruin en gaar.
GB, ga je weg bij je werk? Begrijp ik dat goed?
Nee, het zit iets anders. Ik word gedetacheerd en het bedrijf waaraan ik nu word uitgeleend gaat reorganiseren, waardoor ik weg moet. Dus vanaf januari ben ik nog wel in dienst bij die detacheerder, maar moet ik een nieuwe opdracht vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef V1z0R het volgende:
Kan het nog een boel schelen waar je komt te zitten, GB?! Lijkt me dat ze niet zomaar kunnen afdwingen dat je bij een reorganisatie ineens 50+ km van je woonplaats komt te zitten?
Mooi diner na die lunch, compenseert de boel mooi een beetje. Zou het zelf alleen de middag niet trekken op een kopje koffie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje
O dubbele boterham pindakaas, grapefruit
L groentesoep, kibbeling op een broodje, karnemelk
T koffie met melk
D courgettebloemkoolsoep met munt en anijszaad
T banaan
Ja, ik heb ook een vast contract. Bij de detacheerder.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
GB, wut, paar dagen wist je nog 'beide vast contract' te vertellen!?
Oh zoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, het zit iets anders. Ik word gedetacheerd en het bedrijf waaraan ik nu word uitgeleend gaat reorganiseren, waardoor ik weg moet. Dus vanaf januari ben ik nog wel in dienst bij die detacheerder, maar moet ik een nieuwe opdracht vinden.Dus wat dat betreft heb ik geen idee waar ik terecht kom.
Exactlyquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh zo
En die niksnut zat daar dus zeker in dienst!?
Hoi probje!quote:
Heb ook wel eens iets soortgelijks gehad, jammerrrrr dan!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Gewoktveel, heel veel met veel bier en wijn.. met zijn tweeen voor 50 euro 3 uur lang zuipen en eten... verkeerd tafeltje afgerekend zie ik thuis... Niet mijn schuld
![]()
Iets wat hier niet thuishoortquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sterkte Aurum! Ik ga binnenkort maar eens op zoek naar een nieuwe tandarts. Mijn oude tandarts is gestopt en de praktijk is overgenomen, alleen zitten daar dus mensen die mij willen dwingen om ieder half jaar langs te komen. En al gelijk een afspraak in te plannen. En daar hou ik niet van.
Volgens mij heeft Unilever een aparte afdeling die de namen van producten verzint Phaidra, maar volgens mij is het zelfs hetzelfde als creme fraiche. Nouja, de halfvolle variant van creme fraiche, maar dat kun je negeren.
Wat ga je koken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tnx!Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Iets wat hier niet thuishoortAch, if it fits your macro's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tnx!![]()
![]()
Ja hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:59 schreef Phaidra het volgende:
Poes
Aurum sterkte!
Als er in een recept 'Finesse voor verrijken' gebruikt wordt (wie bedenkt die belachelijke naam?!?), kan dat vervangen worden door crÚme fraiche?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kom hier ook maar eens wat vaker posten, denk ik. Bmi zit inmiddels op 26, 3 en nu ruim 17 kg lichter
Ik heb daar bijna ruzie staan maken met een assistente omdat zij vond dat ik een afspraak moest inplannen en ik vond van niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:36 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz! Tandarts overleefd, tandjes gescrubden geen gekke dingen. Mag ook wel een keer!
Ik plan mijn afspraken ook vooruit en ik vind het fijn om iedere 6 maanden te komen....maar zoiets mag, dat hoeft niet bij de onze![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
Ja, sociale huur zelfs. Er wordt een heel gebouw opgeleverd, dan maak je ineens kans op dingen waar je normaal nooit hoog genoeg bij eindigt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spannend mini! Huurhuis i presume?
De peren komen niet uit eigen tuin (helaas) maar we hebben 2 weken geleden de zelfpluk van de Olmenhorst onveilig gemaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sorry, ik had moeten zeggen: wat ga je bakken natuurlijk.
Lekker.![]()
Hier is alleen de tomatenoogst geslaagd, dus ik heb nog een bak met groene tomaten op tafel staan en buiten staan nog mijn tomatenplanten met groene tomaten eraan. Hopelijk binnenkort rode tomaten en dan ga ik lekker pastasaus maken.
Daarom vroeg ik het ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hooren ik zou zelf eerder crÃÅ¡me fraiche gebruiken dan dat finesse-spul. Minder bewerkt/commercieel product heeft mijn voorkeur.
Ik kom hier ook maar eens wat vaker posten, denk ik. Bmi zit inmiddels op 26, 3 en nu ruim 17 kg lichter
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:49 schreef loveli het volgende:
Begrijpelijk, je laarzen zijn nog niet bezorgd.
Omdat ik m'n kamer op moest leveren en nog niet klaar wasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Klus je al Prob? Waarom mu trouwens... Je zit sowieso altijd vol met vraagtekens
Ik kan mij vinden in wat Uniek zegt MC. Inderdaad dit verhaal aan hen voorleggen. Misschien komen jullie wel tot een mooi compromis!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:06 schreef the85mc het volgende:
Middag! Welkom DE!
Haha prob, ik dacht al 's avonds klussen.
Ik heb een beetje een dilemma. Ik had laatst een buitenboordmotor bij mijn ouders gestald omdat zij meer ruimte hebben. Dus mijn vader heeft die motor geprobeerd, geen probleem.
Maar nu wil hij die graag overnemen. En dat vind ik lastig. Mijn ouders hebben echt veel voor mij gedaan altijd, dus ik zit te overwegen om hem te geven. Maar het is voor mij op dit moment relatief veel geld om weg te geven (marktwaarde rond de 1400e). Dus ja, weet nu niet zo goed wat ik er mee moet.
En uitlenen is niet echt een optie omdat mijn pa niet echt zuinig op zijn spullen is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat uniek al zegt, Mc. Maar je werk/handel mixen met familie is vaak nogal tricky
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ja moet alleen nog een deur vervenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja en heb je dan ook nog geklust Prob?? Mensch geef eens wat info![]()
DE, goed bezig jij! Heb je het gevoel dat je dit leven "vol" kan houden? Of moet je er echt nog moeite voor doen?
Spannend Mini
Mc, kan je het gewoon niet zo simpel voorleggen aan je ouders zoals je nu doet? Voor iedereen wel zo eerlijk en het hoeft dan helemaal niet ongemakkelijk te worden, juist niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |