abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132340323
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet begrijpt waar ik het over heb. Kijkers heb je niks aan, die voegen niks toe aan een gym. Ik bedoel mensen die echt aan het werk zijn om je heen. Werken aan of naar hun max. Geen BS, liften. Dat motiveert. Kijkers moeten naar het bos of naar het (naakt)strand ofzo.
brb gast opwarmen met mijn max

Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:27:04 #202
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:32:21 #203
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132341107
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet begrijpt waar ik het over heb. Kijkers heb je niks aan, die voegen niks toe aan een gym. Ik bedoel mensen die echt aan het werk zijn om je heen. Werken aan of naar hun max. Geen BS, liften. Dat motiveert. Kijkers moeten naar het bos of naar het (naakt)strand ofzo.
daar lopen er bij ons mss 5 van rond, de rest is type beachboy. Trainen wel hard maar alleen bovenlijf, of alleen borst/armen.

Daarom schreef ik ook, niet de beste motivatie, maar als het aan het eind van de dag zorgt dat ik die laatste set nog wat zwaarder of beter kan doen: prima

Er zijn er maar 2 waar ik echt respect voor heb en wel eens een gesprek mee heb. En dat werkt inderdaad prima om door te gaan. Met beide wel een keer getrained, kwam toevallig zo uit. Volledig gesloopt weggegaan :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:57:42 #204
69994 seto
-|||--------|||-
pi_132342292
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_132342510
quote:
Ik hou van zijn eerlijkheid en de boodschap naar mensen toe dat ze research moeten doen.
pi_132348971
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:03 schreef D. het volgende:

[..]

wat beter is dan niets eten :P
Dat weet je niet, want je houdt niet bij wat je eet. Gezien je gewichtstoename heb je het waarschijnlijk niet nodig, daarnaast is brood een vreemde keuze aangezien het weinig nuttigs bevat (tenzij je kcal en KH nodig hebt, maar dat weet je niet).

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:00 schreef D. het volgende:

[..]

Ik zei 'ik let op wat ik eet', en dat doe ik dus ook.
Ik probeer zoveel mogelijk 'goed' te eten, en zo min mogelijk 'slecht'.
Als je niets meet let je dus niet op en doe je maar iets. "Opletten" betekend niet "ik eet gezond", "goed" en "slecht" eten bestaat niet in deze context.
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:47:15 #207
244975 Cake-Man
-|||----------|||-
pi_132353320
Hey people hebben jullie schema voor mij

ik wil gew gespiert worden niet zo groot
"I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger
pi_132353814
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:47 schreef Cake-Man het volgende:
Hey people hebben jullie schema voor mij

ik wil gew gespiert worden niet zo groot
hey weissman
  zondag 20 oktober 2013 @ 12:05:46 #209
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132355271
Dreamerbulk, hoe serieus let jij eigenlijk op je eten? Doe je alles echt tot op de gram? En hoeveel gr. eiwitten heb je nu eigenlijk per dag? Lijkt me een aardig pittige hoeveelheid.
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:06:03 #211
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132355329
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:03 schreef MrGuma het volgende:
Dreamerbulk, hoe serieus let jij eigenlijk op je eten? Doe je alles echt tot op de gram? En hoeveel gr. eiwitten heb je nu eigenlijk per dag? Lijkt me een aardig pittige hoeveelheid.
Tot alles op de gram uitrekenen is meer een OCD/dwangneurotische manier om op je eten te letten in plaats van 'serieus' :) Net zoals die mensen die per se om de 3 uur (pardon, 180 minuten) willen eten, of mensen die hun IF window per se niet willen breken voor 15:59.

Je leven zo inrichten dat je lange tijd progressie boekt betekent ook dat je beseft dat je geen fluit opschiet met 132 gram per dag eiwit halen vs. 129 gram.
Confidence through competence
pi_132355355
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tot alles op de gram uitrekenen is meer een OCD/dwangneurotische manier om op je eten te letten in plaats van 'serieus' :)

Je leven zo inrichten dat je lange tijd progressie boekt betekent ook dat je beseft dat je geen fluit opschiet met 132 gram per dag eiwit halen vs. 129 gram.
Ik denk dat dreamerbulk op het moment op een dusdanig niveau zit dat zoiets wel een sterke invloed kan hebben. Oke, die drie gram niet, maar over de hele dag, met elke keer 3 gram minder dan heb je al een aardig verschil. Is ook meer uit belangstelling. Aangezien hij geloof ik het sterkst/gespierd is van iedereen hier.
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:09:28 #213
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132355415
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:07 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik denk dat dreamerbulk op het moment op een dusdanig niveau zit dat zoiets wel een sterke invloed kan hebben. Oke, die drie gram niet, maar over de hele dag, met elke keer 3 gram minder dan heb je al een aardig verschil.
Nee.

Dat is echt onzin. Alsof Porsche's en Ferrari's hun snelheidsmeter tot op 2 cijfers achter de komma moeten weergeven, omdat ze 'op zo'n dusdanig niveau' zitten...

quote:
Is ook meer uit belangstelling. Aangezien hij geloof ik het sterkst/gespierd is van iedereen hier.
Als iemand sterk, groot en buff wordt terwijl hij zich bekommert om macro's tot op de gram uit te rekenen, dan is hij zo geworden ondanks die extra moeite, en niet dankzij. :)

Wat ik altijd wel frappant vind, is dat er af en toe gemiereneukt kan worden over een gram eiwit meer of minder, maar als het over AAS gaat, men gewoon kant-en-klare schema's van het internet trekt die totaal niet afgestemd zijn met je persoonlijke hoeveelheid LBM, totaal gewicht, etc. :D
Confidence through competence
pi_132356209
quote:
Daarom altijd roaccutane naast je kuur laten lopen, dan heb je dat probleem niet
pi_132356311
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:03 schreef MrGuma het volgende:
MrGuma,

Vroeger was ik heel erg extreem strak met mijn macro's .. letterlijk op de gram ..ook van sauzen en de hoeveleheid boter waarin ik bakte(probeerde dan een schatting te maken hoeveel er aan mijn eten bleef zitten en hoeveel in de pan :') )

Maar dat waren tijden waarin mijn kennis niet zo groot was als nu, ik moet toegeven dat ik toen minder buiten de algemeen bekende "regels" durfde te vallen. Daarnaast was mijn doel meer shredded en gespierd = zogenaamde "aesthetics". Nu wil ik zoveel mogelijk spieren kunnen dragen en daarbij hoef ik niet sub 10% te zijn, en zo sterk mogelijk zijn.

Laatste 1.5 - 2 jaar ben ik de regels voor mezelf gaan versoepelen. Ok.. ik zal altijd mijn 180 - 220 gram eiwitten naar binnen werken, tegen de 100 gram vet en de rest met koolhydraten opvullen. Ik weet hoeveel calorieen ik per dag binnenkrijg(met een speling van 100 -250 calorieen), maar als ik bijvoorbeeld een dag minder behaal dan is het niet zo dat ik me gelijk zorgen maak enz lol .. dat haal ik dan wel weer in. Net zoals ik bijv een avondje ergens heen moet en ik geen kans zie om daar veel te eten of om mijn kcal te halen voor die dag... dan eet ik de volgende dag wel wat extra om dat te compenseren. Ik heb geleerd dat het meer om langetermijn gaat dan echt per dag mierenneuken in de marge.

Consistentie kunnen houden is veel belangrijker dan tot op de komma in details gaan mierenneuken(dat houdt geen mens heel lang vol), daarom is een beetje speling wel belangrijk... zo blijft de consistentie ..en daar gaat het om bij het trainen om te bereiken wat je wilt. Het is dus een gulden middenweg vinden in bepaalde marges en het ook nog leefbaar maken ... ik heb dat onderhand wel gevonden ... het past nu perfect in mijn leven..zelfs nu ik rond de 5k kcal wegtik.

[ Bericht 2% gewijzigd door dreamerbulk op 20-10-2013 13:48:05 ]
pi_132356517
En ligt het trouwens aan mij of zien de mensen die gekuurd hebben er vaal veel ouder uit dan dat ze daadwerkelijk zijn
pi_132356586
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:49 schreef Maoist het volgende:
En ligt het trouwens aan mij of zien de mensen die gekuurd hebben er vaal veel ouder uit dan dat ze daadwerkelijk zijn
klopt helemaal :P

waren in deze foto bijna allemaal onder de 25 volgens mij lol.

v.l.n.r
babyslayer was 21 daar, eric lilliebridge was volgens mij 24 daar, brent willis wel 28, pete rubish 20 daar.

Hier ook.. geen 1 ouder dan 25 :P

Daarnaast hebben ze ook genen die wss vol met test zitten .. en daardoor ook al een stuk robuuster zijn dan de gemiddelde persoon.
pi_132356753
Nieuw gym squat PR voor Eric Lilliebridge btw.. @3:02

400kg x 2

wtf die snelheid die hij ook nog heeft...cotdamn ..zo jong en al zo elite as fuck

die derek erna even 3 reps ... _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door dreamerbulk op 20-10-2013 14:05:09 ]
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:02:34 #219
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_132356932
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:38 schreef Maoist het volgende:

[..]

Daarom altijd roaccutane naast je kuur laten lopen, dan heb je dat probleem niet
Nou, dan mag je wel aan de lever tonic gaan, want roids + roa is een aanslag op je lever.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:10:13 #220
77130 star_gazer
pi_132357172
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:57 schreef dreamerbulk het volgende:
Nieuw gym squat PR voor Eric Lilliebridge btw.. @3:02

400kg x 2

wtf die snelheid die hij ook nog heeft...cotdamn ..zo jong en al zo elite as fuck

die derek erna even 3 reps ... _O_

Is dat niet bloedlink? Geen vangketting, geen rails aan de zijkant. Je kan 10 spotters om je heen zetten, maar als je faalt op 400kg ben je zonder veiligheidsmaatregelen toch gewoon keihard de lul lijkt me?
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_132357243
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:10 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Is dat niet bloedlink? Geen vangketting, geen rails aan de zijkant. Je kan 10 spotters om je heen zetten, maar als je faalt op 400kg ben je zonder veiligheidsmaatregelen toch gewoon keihard de lul lijkt me?
Nee hoor, die gasten die om hem heen staan deadliften ieder over de 350kg pp :P Dus die spotters houden dat wel.

Daarnaast is dit een nabootsing van hoe het bij een officiële wedstrijd zou zijn; Monolift, spotters, competition depth raken.

Daarnaast faalt hij niet zomaar, hij is elite hij weet wat hij kan , hij heeft hier naartoe gewerkt. Tuurlijk kan een knie er uit poppen .. maar dat gebeurt nooit zonder reden. Belangrijkste is dat de lifter zelfverzekerd is over zijn zaak en weet wat hij aan kan. Je ziet wat voor explosiviteit er in zijn lifts zitten..dit zijn geen grinds maar zelfverzekerde beukers.. dus weinig risico.
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:14:06 #222
77130 star_gazer
pi_132357303
Welke twee iso oefeningen zijn goede toevoegingen om de armen wat meer aan te pakken? Op deadlift dag doe ik chins en preacher curls voor de biceps, op bench dag doe ik floor presses en pushdowns voor de triceps.

Voor triceps ga ik niet aan de skull crushers of kickbacks, want daarmee krijg ik altijd gedonder aan m'n linker elleboog.
-
pi_132357385
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:14 schreef star_gazer het volgende:
Welke twee iso oefeningen zijn goede toevoegingen om de armen aan te pakken? Op deadlift dag doe ik chins en preacher curls, op bench dag doe ik floor presses en triceps pushdowns. Voor triceps ga ik niet aan de skull crushers of kickbacks, want daarmee krijg ik altijd gedonder aan m'n linker elleboog.
JM presses voor als skullcrushers niet lukken wegens elleboog pijn. Daarnaast kan je skullcrushers ook met 2 dumbells doen.. toen hield de elleboog pijn voor mij op.

Daarnaast als je moeite hebt met je armen te laten groeien , zou ik niet zozeer zoeken naar andere oefeningen maar spelen met zieke rep/set ranges. gewicht uitkiezen wat je 20x kunt doen, daarna nog 5 -10 setjes met hetzelfde gewicht doen, 30 -45 sec rust tussen elke set.

Zo kan je meer proberen dan alleen maar te zoeken naar andere oefeningen. Beetje out of the box denken
pi_132357476
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

klopt helemaal :P

[ afbeelding ]

waren in deze foto bijna allemaal onder de 25 volgens mij lol.

v.l.n.r
babyslayer was 21 daar, eric lilliebridge was volgens mij 24 daar, brent willis wel 28, pete rubish 20 daar.

Hier ook.. geen 1 ouder dan 25 :P

[ afbeelding ]

Daarnaast hebben ze ook genen die wss vol met test zitten .. en daardoor ook al een stuk robuuster zijn dan de gemiddelde persoon.
Volgens mij knallen die 24/7 oxy/anadrol/anapolon/deca om er zo uit te zien. Zijn er tenminste eerlijk over wat ik wel kan waarderen.

quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:02 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Nou, dan mag je wel aan de lever tonic gaan, want roids + roa is een aanslag op je lever.
De lever kan dat makkelijk aan hoor, zeker gezien het feit dat er genoeg roids zijn die helemaal niet zo slecht zijn voor de lever tenzij je ze in orale vorm neemt. Lever van de gemiddelde bodybuilder is waarschijnlijk in betere staat dan die van de gemiddelde student.
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:19:18 #225
77130 star_gazer
pi_132357503
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:15 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

JM presses voor als skullcrushers niet lukken wegens elleboog pijn. Daarnaast kan je skullcrushers ook met 2 dumbells doen.. toen hield de elleboog pijn voor mij op.
Al geprobeerd... Kickbacks en skull crushers zijn helaas een no-no voor mij. Na een week of drie krijg ik daarmee 100% gedonder.

Ik pak mijn floor press nauw (ellebogen bijna tegen mijn lijf aan) om de triceps goed aan te pakken
-
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:21:03 #226
77130 star_gazer
pi_132357569
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:15 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Daarnaast als je moeite hebt met je armen te laten groeien , zou ik niet zozeer zoeken naar andere oefeningen maar spelen met zieke rep/set ranges. gewicht uitkiezen wat je 20x kunt doen, daarna nog 5 -10 setjes met hetzelfde gewicht doen, 30 -45 sec rust tussen elke set.

Zo kan je meer proberen dan alleen maar te zoeken naar andere oefeningen. Beetje out of the box denken
Momentel doe ik mijn iso oefenigen op 3x8-12 (zodra ik 3 sets van 12 kan, gaat er gewicht bij en gaan de reps naar 8) en daarna een drop set van 10 reps. Dus jij zegt gewoon 3x20 pompen tot de armen er vanaf vallen? Dan geef je je arment och geen hypertrofie signaal?
-
pi_132357574
edit: dubbel zooi
pi_132357640
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:21 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Momentel doe ik mijn iso oefenigen op 3x8-12 (zodra ik 3 sets van 12 kan, gaat er gewicht bij en gaan de reps naar 8) en daarna een drop set van 10 reps. Dus jij zegt gewoon 3x20 pompen tot de armen er vanaf vallen?
Haha ja zeker,

Kijk, als jij een gewicht uitkiest wat je 20x red de 1e set, haal je de 2e set bijv 18 reps, 3e set 15 reps, 4e set 13 reps, 5e set 12 reps.

Gewoon om eens uit te proberen, kan zeker geen kwaad, hypertophy ontstaat namelijk ook op die manier :)

Hypertrophy valt niet in zo'n klein kader te leggen als in een set: met 10kg 12 reps, met 14kg 8 reps, met 16 kg 6 reps falen.

Als je bijv 5x20(het is uiteindelijk geen 5x 20 haha) zelfde gewicht doet met 12 kg, en je haalt het redelijk makkelijk, kan je volgende keer 5x20 met 14kg doen ...enz enz enz enz .. ook dit is progressive overload. En ja ook dit valt in hypertrophy ranges. Het is niet iets wat je maandenlang moet doen, maar het kan wel iets zijn om meer prikkels te geven aan achterblijvende lichaamsdelen. Je moet ook af en toe durven anders te trainen, zeker als iets anders niet werkt en dat lichaamsdeel toch nog steeds achterblijft.

[ Bericht 9% gewijzigd door dreamerbulk op 20-10-2013 14:29:18 ]
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:44:16 #229
77130 star_gazer
pi_132358353
Mijn armen zijn in verhouding tot de rest van mijn lichaam echt zielig. Daarnaast ben ik behoorlijk on-vasculair, wat in geval van armen ook niet echt veel helpt. Heb al diverse dingen geprobeerd, maar hoog rep work eigenlijk nog niet. Zal het eens een maandje proberen :)
-
pi_132358493
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:44 schreef star_gazer het volgende:
Mijn armen zijn in verhouding tot de rest van mijn lichaam echt zielig. Daarnaast ben ik behoorlijk on-vasculair, wat in geval van armen ook niet echt veel helpt. Heb al diverse dingen geprobeerd, maar hoog rep work eigenlijk nog niet. Zal het eens een maandje proberen :)
Ja precies, des te meer reden ook dat te proberen.

Arnold had kut kuiten.. de zogenaamde hypertrophy regel weerhieldt hem er niet van om 100+ reps te doen lol.

Zelfde geld voor dropsets/supersets, ook deze prikkelen groei maar je doet zo 30 reps in 1 set.
pi_132359206
Frequentie speelt ook een grote rol in massa gains. Als ik jou was zou ik ze in totaal 2 of zelfs 3x p.w. hitten. Niet alleen straight up curls en skullcrushers, gezien het feit dat een bp ook de triceps stimuleert. Verdeel het goed, wil ik daarmee zeggen.

Het gaat je echt lukken man! Command them to grow, aldus CT Fletcher. ^O^
If not now, then when.
pi_132359269
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Frequentie speelt ook een grote rol in massa gains. Als ik jou was zou ik ze in totaal 2 of zelfs 3x p.w. hitten. Niet alleen straight up curls en skullcrushers, gezien het feit dat een bp ook de triceps stimuleert. Verdeel het goed, wil ik daarmee zeggen.

ook dit^^ idd
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:09:12 #233
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132359392
^^^ Dat, en stop met denken dat ze nooit groot zullen zijn. Je moet je lichaam blijven vertellen dat je armen zo groot als boomstammen gaan worden. Mental games work.
pi_132360159
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:09 schreef Snakey het volgende:
^^^ Dat, en stop met denken dat ze nooit groot zullen zijn. Je moet je lichaam blijven vertellen dat je armen zo groot als boomstammen gaan worden. Mental games work.
Precies Snakes! Mensen onderschatten nogal de kracht van hun brein of weten niet eens wat ze er allemaal mee kunnen bereiken. Mensen werken veel aan hunzelf maar vergeten daar altijd het brein bij mee te nemen; hun belangrijkste asset.

Voor mensen die aan hun mindset willen werken raad ik deze aan: http://www.bol.com/nl/p/t(...)ig/1001004002625177/
If not now, then when.
pi_132360351
Een stukje over DOMS en hypertrophy. :)

DOMS - Delayed Onset Muscle Soreness: No Pain, No Gain? Is DOMS Necessary to Build Muscle?

De conclusie is natuurlijk niet verrassend (hoop ik).

quote:
So is DOMS necessary? DOMS can be thought of as a sign of muscle damage, but it is the damage itself and the subsequent inflammatory response that are responsible for hypertrophy. DOMS is actually a rather poor indicator of muscle damage and will not always reflect the magnitude of the damage (Nosaka, et al., 2002). Nor will it always be present.
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:42:29 #236
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132360764
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:33 schreef Nic1 het volgende:
Een stukje over DOMS en hypertrophy. :)

DOMS - Delayed Onset Muscle Soreness: No Pain, No Gain? Is DOMS Necessary to Build Muscle?

De conclusie is natuurlijk niet verrassend (hoop ik).

[..]

Andy Bolton heeft een pesthekel aan spierpijn.
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:46:13 #237
77130 star_gazer
pi_132360931
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Zo ziet mijn schema er sinds kort uit. 5/3/1 BBB. De main lift en assist staan vast. De rest kan wat mij betreft gewijzigd worden. Kom maar op met de ideeen:

Maandag: squat
Main lift: squat 5/3/1
Assist: deadlift 5x8
3: leg press 3x8-12
4: pull-up 8,8,failure

Dinsdag: bench
Main lift: bench press 5/3/1
Assist: overhead press 5x10
3: floor press 3x8-12
4: triceps push-down 3x8-12,1x10 dropset

Donderdag: deadlift
Main lift: deadlift 5/3/1
Assist: squat 5x10
3: chin ups 8,8,failure
4: biceps curl 3x8-12,1x10 dropset

Vrijdag: overhead press
Main lift: overhead press 5/3/1
Assist: bench press 5x10
3: dumbbell side raise 3x8-12
4: face pull 3x8-12
-
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:46:36 #238
77130 star_gazer
pi_132360939
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Andy Bolton heeft een pesthekel aan spierpijn.
Ik denk eerder dat spierpijn een pesthekel aan Andy Bolton heeft
-
pi_132361081
Ik weet dat er een stuk over rust staat in de OP. Toch een vraagje in het verlengde daarvan.

Ik ben net begonnen ket trainen met de kettlebell. Nu wil ik hier een aantal verschillende trainingen mee doen:
-Bovenlichaam
-Onderlichaam
-Abs
-Circuit
-Cardio.

Kan ik de dag na bijvoorbeeld bovenlichaam training gewoon een circuit en cardio training doen?
Ik had het zo in gedachten:
-Bovenlichaam
-Circuit + cardio
-Onderlichaam
-Circuit + cardio
-Abs
-Circuit + cardio.

Haal ik met die circuit en cardii de groei/ontwikkeling naar de klote?

Ik train tot failure.
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:54:25 #240
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132361236
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:50 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik weet dat er een stuk over rust staat in de OP. Toch een vraagje in het verlengde daarvan.

Ik ben net begonnen ket trainen met de kettlebell. Nu wil ik hier een aantal verschillende trainingen mee doen:
-Bovenlichaam
-Onderlichaam
-Abs
-Circuit
-Cardio.

Kan ik de dag na bijvoorbeeld bovenlichaam training gewoon een circuit en cardio training doen?
Ik had het zo in gedachten:
-Bovenlichaam
-Circuit + cardio
-Onderlichaam
-Circuit + cardio
-Abs
-Circuit + cardio.

Haal ik met die circuit en cardii de groei/ontwikkeling naar de klote?

Ik train tot failure.
Waarom een circuit doen én cardio? Ik zou die cardio weg laten.

Of het kan de dag na een workout ligt aan jezelf. Als je het aankan gewoon doen. Maar er is kans dat je een dag rust nodig hebt tussendoor.
pi_132361386
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waarom een circuit doen én cardio? Ik zou die cardio weg laten.

Of het kan de dag na een workout ligt aan jezelf. Als je het aankan gewoon doen. Maar er is kans dat je een dag rust nodig hebt tussendoor.
Ik vind alleen circuit van 20 minuten wat karig. Maar zal eens kijken hoe het gaat. Zal wel pittig worden de eerste weken. :)
Uiteraard zal er wel eens een dagje rust tussendoor komen.
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:59:47 #242
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132361444
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:58 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

Ik vind alleen circuit van 20 minuten wat karig. Maar zal eens kijken hoe het gaat. Zal wel pittig worden de eerste weken. :)
Uiteraard zal er wel eens een dagje rust tussendoor komen.
Kijk ook hier eens naar. http://www.t-nation.com/f(...)rself_with_complexes

Workout en conditie training in 1.
pi_132361609
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:46 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Zo ziet mijn schema er nu uit. 5/3/1 BBB. De main lift en assist staan vast. De rest kan wat mij betreft gewijzigd worden. Kom maar op met de ideeen:
Kun je mij misschien eerst uitleggen waarom je nou precies SQ en daarna DL als assist doet? Is dit het principe van BBB? Ik heb mij niet over de BBB variant ingelezen.
If not now, then when.
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:11:05 #244
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132361975
quote:
5s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:11 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dit is een BBB 531 programma. http://www.jimwendler.com/2013/05/boring-but-big/

Daar ben je totaal van af geweken. Wrom?
Ja, lol. Ik snapte het al niet echt. Ik werk zelf met de standaard 5/3/1 principes maar heb het zodanig ingericht dat de assists alle zwakke punten van de main lifts omhoog brengen en de spieren over het algemeen de nodige groeistimulans krijgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 20-10-2013 17:15:36 ]
If not now, then when.
pi_132362351
ABxABX

A
squat 3x5
ohp 5x5
pullup 2xF
tricep pulldown

B
frontsquat 3x5
deadlift 1x5
bor 3x5
chinups 2xF
facepulls 3x12

beetje ok?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:25:23 #247
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_132362531
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef Beach het volgende:
ABxABX

A
squat 3x5
ohp 5x5
pullup 2xF
tricep pulldown

B
frontsquat 3x5
deadlift 1x5
bor 3x5
chinups 2xF
facepulls 3x12

beetje ok?
Geen BP?
pi_132362559
quote:
5s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:25 schreef Snakey het volgende:

[..]

Geen BP?
Nee, kan even niet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_132363007
Ik zou de BOR óf op je andere dag doen of vervangen met seated row, zodat je onderrug minder te verduren krijgt.
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:40:28 #250
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_132363037
Al uit geprobeerd of dips zonder pijn gaat? Anders zou ik die namelijk toevoegen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')