Ik zie er al twee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe eens een plaatje in de OP Pino
Nee, ik zie een zwart lijntje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Als je die verandering nu doorvoert is het binnen vijf jaar ingeburgerd. Kinderen vieren toch effectief maar een jaar of drie, vier bewust Sinterklaas (als 'gelovigen'), dus er zal slechts een kleine groep zijn die echt met de verandering/verwarring geconfronteerd wordt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:55 schreef alors het volgende:
[..]
En als er nou veel mensen zijn die daar toch moeite mee hebben? Dan moet het kost van het kost zo blijven, gewoon omdat het altijd zo is geweest? Feesten en tradities veranderen altijd mee met de tijden. Sinterklaas was vroeger een boeman, nu vinden we dat pedagogisch niet meer verantwoord.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik zie een zwart lijntje.
wat is die 237?quote:
Hopen mag verdomme.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:09 schreef alors het volgende:
[..]
Denken dat het troetelkind van 3fm echt naar de nacht wordt gezet
Of de betreffende user geen leven heeft bedoel jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plaats in de Top 500.
Kan ik snel zien of de user een baas is of niet.
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
Alle epileptische usericons ten spijt, geen van die icons kunnen tippen aan mijn boomstam etende chick.
QFTquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
Alle epileptische usericons ten spijt, geen van die icons kunnen tippen aan mijn boomstam etende chick.
oh, dan kan de radio uit om 22 uur dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:57 schreef MarijeH het volgende:
Morgenavond geen Rob Stenders en Sander Hoogendoorn, maar een live uitzending vanaf Amsterdam dance event.
.. kan je zeggen "Ik geloof dat dit Calvin Harris".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh, dan kan de radio uit om 22 uur dus.
Hele stad hangt vol met die ADE vlaggen. En het is ook wel even een evenement, maar niet echt mijn ding. Alhoewel, als ik Calvin Harris tegen zou komen....
dat was ik dus van plan jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.. kan je zeggen "Ik geloof dat dit Calvin Harris".
maar toch wel gaaf om te zien hoeveel er georganiseerd wordt in de stad. Veel buitenlanders hier die speciaal hiervoor deze kant zijn op gekomen.quote:
quote:Na bijna acht weken is 'Het Geluid' van Q-music zojuist geraden. Het antwoord was: "een ouderwetse fietspomp waarbij de ventielklem om de stang wordt teruggehangen." Twan Vink uit Beugen wist dat de raden en wint daarmee 56.000
Ondanks dat Q-music bijna twee maanden bezig was met het spelletje was het geen recordeditie. Een jaar geleden werd 'Het Geluid' namelijk pas geraden toen het 63.500 euro waard was.
Bij Q-music zijn ze nog steeds heel tevreden het spel. "Dit spel kan niet dichterbij de essentie komen van radio maken: luisteren en inbeelden. Daarnaast is het voor iedereen een verrassing wanneer het geraden wordt. Deelnemers sturen namelijk een sms met enkel hun naam, waardoor hun antwoord vooraf niet bekend is bij de dj's", aldus de zender.
TV / Q-Music - Het Geluidquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:01 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)en-voor-56.000-euro/
[..]
En muziek stelt ook weinig voor.quote:
rubbereend zit er nuquote:
Wat tof, hopelijk is het wat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
hoi! ik heb een appartement aangeboden gekregen. maandag naar de woningbouw en dan maar zien hoe het loopt
beneden: woonkamer van 17m2 + toilet, keuken en entree
boven: slaapkamer van 17m2 en een badkamer. wel schuine wanden vermoed ik.
8min lopen vanaf mijn huidige huis dus met een bolderkar ofzo kan ik lopend verhuizen
hoop dat het wat is en dan ben ik voor het einde van het jaar wel verhuisd. en kan ik wellicht een 3fm-meet tijdens SR13 houden en heb ik wellicht slaapplaatsen. maar dat is nog even een slag om de arm natuurlijk
jij kent leeuwarden wel een beetje toch? tis in de buurt van de bonifatiuskerkquote:
leuk hoor wel goed kijken of alles nog in goede staat is. Maar ik denk dat alles een verbetering is in vergelijking met wat je nu hebtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
hoi! ik heb een appartement aangeboden gekregen. maandag naar de woningbouw en dan maar zien hoe het loopt
beneden: woonkamer van 17m2 + toilet, keuken en entree
boven: slaapkamer van 17m2 en een badkamer. wel schuine wanden vermoed ik.
8min lopen vanaf mijn huidige huis dus met een bolderkar ofzo kan ik lopend verhuizen
hoop dat het wat is en dan ben ik voor het einde van het jaar wel verhuisd. en kan ik wellicht een 3fm-meet tijdens SR13 houden en heb ik wellicht slaapplaatsen. maar dat is nog even een slag om de arm natuurlijk
daar ga ik wel van uit ja. bouwjaar is 1995 dus heel vervallen kan het nog niet zijn lijkt me. ik hoop dat ik maandag al meteen kan gaan kijken en anders zal het vast ergens volgende week zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
leuk hoor wel goed kijken of alles nog in goede staat is. Maar ik denk dat alles een verbetering is in vergelijking met wat je nu hebt
merci!quote:
Eh ja, dat weet ik het wel ongeveer, centrum dus weer, relaxtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij kent leeuwarden wel een beetje toch? tis in de buurt van de bonifatiuskerk
Dit berichtje zag ik een paar dagen geleden al staan in de krant, vond het wel een lollige sloganquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn collega is er (nog) niet. Ik kan 3fm opzetten.
FIJN.
Ja verdomme, van Train komen er allerlei SkyRadio gevoelens naar bovenquote:
Can't Stand Losing Youquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Beste nummer van The Police? Of is dat So Lonely?
Speciaal voor jouquote:
Hangt heel erg van het nummer af. Het oudere werk vind ik prima te pruimenquote:
Het blijft kut.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef Pino112 het volgende:
Kraantje Pappie >>>>> Speelman & Speelman.
Ik vond 'ik vind je lekkah' wel leuk.quote:
Mooi liedjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn huisgenoot liet Fix you keihard over de gang schalmen.
Dat hele liedje klinkt gewoon vals, bah. En is ook nog zeikerig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi liedje
Beter dan wat er nu op de radio is.
Fix you slecht vindenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat hele liedje klinkt gewoon vals, bah. En is ook nog zeikerig.
Ik heb een grote haat tegen Coldplay.quote:
Sarcastisch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Dortmund competitiekaartjes krijgen is bijna onmogelijk.
Nee.quote:
Dit. En ook weer helemaal in GTA V sfeer zitten, omdat ik dit nummer al een aantal keer voorbij heb horen komen. Dit nummer zo tof vinden dat je zelfs in GTA V in de auto blijft zitten om het nummertje af te horenquote:
Claudia toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:54 schreef Pino112 het volgende:
Wat de fuck is dit voor gruwelijke apenaids.
Dat vraag ik me geregeld af de laatste drie jaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook. Wat heeft dit in godsnaam op 3FM te zoeken![]()
![]()
En terecht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat vraag ik me geregeld af de laatste drie jaar
Hier nog een liefhebber van Claudia, het beste aan haar programma vind ik altijd de reclame als het weer afgelopen is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alvast een voorproefje op de hatelijke Claudia zometeen
Verdomme.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
Dan kunnen ze dit mooi op je begrafenis draaien.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:D4nMan twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 10:55:33Hartstikke mooi hoor, dit nummer van Claudia, maar het is nu een beetje zo van "En laat nu de kist maar zakken". #3fm reageer retweet
.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier nog een liefhebber van Claudia, het beste aan haar programma vind ik altijd de reclame als het weer afgelopen is.
Ah een ware Sherlock!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:D4nMan twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 10:55:33Hartstikke mooi hoor, dit nummer van Claudia, maar het is nu een beetje zo van "En laat nu de kist maar zakken". #3fm reageer retweet
.
Haten om het hatenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een grote haat tegen Coldplay.
En vervolgens wel geilen op chvrches.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Muis haat ook op Lowlands omdat het hippie is, dus niet zoveel van aantrekken.
Met de muziek op Lowlands is niets mis, met het gehype er om heen wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En vervolgens wel geilen op chvrches.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met de muziek op Lowlands is niets mis, met het gehype er om heen wel.
De hype om Best Kept Secret was stukken terechter inderdaad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met de muziek op Lowlands is niets mis, met het gehype er om heen wel.
Mag nu ook wel hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik nu thuis was had ik keihard meegeschreeuwd
Vuurwerkramp in 2000.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Deze?
Was toch tijdens die vuurwerkramp?
Wist je dat SkyRadio het vorige week heeft ontdekt en plat draait?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is ook zo'n enorm hatelijk kutnummer geworden.
Nergens last van hier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Knalt de stream er bij jullie ook continu uit, of ligt dat aan mij?
Nu wel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit weer die slechte Maxima-persiflage?
-edit-
Oh, Yevgenia.
Nou, alsnogquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit weer die slechte Maxima-persiflage?
-edit-
Oh, Yevgenia.
Dan ben je dus gewoon vergeten om de vacature offline te halen, want het lijkt me sterk dat je binnen 12 uur iemand hebt geïnterviewd en hebt aangenomen.quote:De vacature is afgelopen week definitief ingevuld.
Stom, doen ze wel vaker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[klaagbericht]
Gisteren de hele middag gezeten aan een goede sollicitatiebrief voor een toffe functie. Na het opsturen krijg ik een mailtje dat ze binnen nu en twee weken contact opnemen over de verdere procedure (wel of geen uitnodiging etc.). Krijg ik zojuist een mailtje met de inhoud
[..]
Dan ben je dus gewoon vergeten om de vacature offline te halen, want het lijkt me sterk dat je binnen 12 uur iemand hebt geïnterviewd en hebt aangenomen.![]()
[/klaagbericht]
Ik weet het. Maar ik word er niet gemotiveerder van op deze manier.quote:
Dat snap ik . Het is allemaal gewoon kut op dit moment.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik word er niet gemotiveerder van op deze manier.
MuisFM heeft altijd goede muziekquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat een bagger muziek dit uur..
Nu Katy Perry...
Gebeurt echt om de haverklap ja, heel irritant. Net als die nepvacatures waarmee ze alleen CV's binnenhengelen voor als er ooit meer werk is. Dan doen ze net alsof het om een echte functie gaat, maar dat is dan helemaal niet zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik word er niet gemotiveerder van op deze manier.
Audi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:00 schreef Bronson het volgende:
Wat een pooierinterieur heeft Coen.![]()
[ afbeelding ]
Of ze laten heel strategisch het woord 'stage' weg in de vacaturetitel. Om te kotsen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Gebeurt echt om de haverklap ja, heel irritant. Net als die nepvacatures waarmee ze alleen CV's binnenhengelen voor als er ooit meer werk is. Dan doen ze net alsof het om een echte functie gaat, maar dat is dan helemaal niet zo.
* JDude is ook al ruim twee jaar zoekende...
Mex Radio is ook een aardige vervanger.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:25 schreef Pino112 het volgende:
Tevens; voor de vrijdagmiddag is Slam FM best een goede vervanger voor Claudia.
Dat is pas een comfortabele achterbankquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie het probleem niet
Als bijna 30-er heb ik liever dit interieur:
[ afbeelding ]
De horrorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie het probleem niet
Als bijna 30-er heb ik liever dit interieur:
[ afbeelding ]
Terecht wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben je nu alweer aan het pronken met je auto?
Trouwens geniale voorbank
Dat lijkt er meer opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het wel mooi dat zwart/wit en hout van Coen
Maar goed, ik hou meer van echte oude interieurs
[ afbeelding ]
Dat is zo'n typische man in pak auto, bah.quote:
Ja dat sowieso. Maar ik refereerde naar Coen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is zo'n typische man in pak auto, bah.
Gewoon een oude auto
Coen had ballen gehad als hij gewoon een Golfje had ofzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar ik refereerde naar Coen.
T'is wel hetzelfde model auto als ik heb, maar niet mijn interieur helaasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben je nu alweer aan het pronken met je auto?
Trouwens geniale voorbank
Te laat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef Bronson het volgende:
Miles Kane - Better Than That
Volgens Wiki.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef Pino112 het volgende:
1033 Week 43 Miles Kane Better Than That
Sofiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:19 schreef alors het volgende:
Wie doet dat dan steedseen klein molletje bij 3fm?
Goede MHquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Uitgelekt. De megahit wordt al een paar weken voortijdig op wikipedia geplaatst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:26 schreef Zaktabak het volgende:
Megahit nu al bekend of slechts uitgelekt?
Inmiddels heeft me dat alweer gewijzigd in Marco Borsato - Muziek.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uitgelekt. De megahit wordt al een paar weken voortijdig op wikipedia geplaatst.
we zullen nu weten wat kloptquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Inmiddels heeft me dat alweer gewijzigd in Marco Borsato - Muziek.
quote:
Als je goed checkt had diezelfde kerel (hetzelfde IP-adres) dus Half Moon Run later gewijzigd in Miles Kanequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha iemand op wiki heeft jullie in de maling genomen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef Pino112 het volgende:
Dat houd ik allemaal niet bij.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je goed checkt had diezelfde kerel (hetzelfde IP-adres) dus Half Moon Run later gewijzigd in Miles Kane
lekker! doe mij ook maar een portiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:16 schreef ddx het volgende:
Avond mensen, ik ben eerst ff eten regelen maar luister/kijk mee op de achtergrond. (ff paste sausje maken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |