Ze hadden het even met JJ van Gangelen over de kansen van IJsland.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap ik, maar welke reden. IJsland speelt pas om 8 uur.
3 2 1 check je PM/DMquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit voorlopig in ieder geval vastgeklemd tussen de tafel
Jammer dat Minthy er niet is, die had meteen gezegd: ik snap wel dat je op dat type valt want ze lijkt op iemand
Ah. Ik hoop dat ze winnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hadden het even met JJ van Gangelen over de kansen van IJsland.
Jaquote:
Daten die hap.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja
Wel leuk, ik heb nu een roodharige krullenbol als match op Tinder
Het leven lacht mij toe
Hij wilde kaartjes winnen om met zijn ex naar Bruno Mars te kunnen, hij geloofde wel dat het dan nog goed kom komen.quote:
Whehehequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hij wilde kaartjes winnen om met zijn ex naar Bruno Mars te kunnen, hij geloofde wel dat het dan nog goed kom komen.
Haha. Lekker wanhopig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hij wilde kaartjes winnen om met zijn ex naar Bruno Mars te kunnen, hij geloofde wel dat het dan nog goed kom komen.
Fantastisch verhalenverteller!quote:
Die stemverheffing steedsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fantastisch verhalenverteller!
En dan z'n woordkeuzequote:
Zo wordt 'ie op de redactie ook al genoemd.quote:
Dit Is Domiens GinTonic nieuwjaars fuifquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Da's waar ook, volgend jaar komt er geen MetMichiel Nieuwjaarsreceptie meer... want het programma bestaat dan niet meer in de avond.
... en om nou van 10 tot 12 's ochtends zo'n receptie te houden is nogal raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |