Hij wilde kaartjes winnen om met zijn ex naar Bruno Mars te kunnen, hij geloofde wel dat het dan nog goed kom komen.quote:
Whehehequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hij wilde kaartjes winnen om met zijn ex naar Bruno Mars te kunnen, hij geloofde wel dat het dan nog goed kom komen.
Haha. Lekker wanhopig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hij wilde kaartjes winnen om met zijn ex naar Bruno Mars te kunnen, hij geloofde wel dat het dan nog goed kom komen.
Fantastisch verhalenverteller!quote:
Die stemverheffing steedsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fantastisch verhalenverteller!
En dan z'n woordkeuzequote:
Zo wordt 'ie op de redactie ook al genoemd.quote:
Dit Is Domiens GinTonic nieuwjaars fuifquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Da's waar ook, volgend jaar komt er geen MetMichiel Nieuwjaarsreceptie meer... want het programma bestaat dan niet meer in de avond.
... en om nou van 10 tot 12 's ochtends zo'n receptie te houden is nogal raar.
dat hebben Stenders en Van Someren wel eens gedaan dacht ik....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Da's waar ook, volgend jaar komt er geen MetMichiel Nieuwjaarsreceptie meer... want het programma bestaat dan niet meer in de avond.
... en om nou van 10 tot 12 's ochtends zo'n receptie te houden is nogal raar.
Giel ook, in z'n eentje. Tot 9.45u.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat hebben Stenders en Van Someren wel eens gedaan dacht ik....
Rob&Rob waren met z'n tweeen. Maar hoe die nieuwjaarochtenduitzending begon: he Rob, er luistert toch geen hond volgens mij, en iemand heeft 5 flessen champgane laten staan, Wil je wat dinken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Giel ook, in z'n eentje. Tot 9.45u.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eefje de Visser op 3fm
Pino112
ieniminimuis
ChatGirl
SilentChaos
alors
alle andere users die ik niet uit m'n hoofd ken
Topshow!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eefje de Visser op 3fm
Pino112
ieniminimuis
ChatGirl
SilentChaos
alors
alle andere users die ik niet uit m'n hoofd ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |