Elke week een nieuwe track dus dan gaat die er elke week wel inkomen ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef Lamabal het volgende:
Wtf?
De Mega Top 5 van 14 oktober 2013:
5. Bo Saris- The Addict
4. Afrojack - The Spark ft. Spree Wilson
3. Lorde - Royals
2. Justin Bieber - All That Matters
1. Pharrell - Happy
Ik weet wat ik morgenochtend doe.twitter:3FM twitterde op maandag 14-10-2013 om 20:30:31Gezellig! Morgen schuift @MissMontreal aan bij Giel en speelt ze haar nieuwe single 'Heavy Heart' live. http://t.co/z1jMlnbPWP #3FM reageer retweet
TV / Radio 538 #1 Met nu de 53n8club met Kim en Martijn! En alle hete hits!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet wat ik morgenochtend doe.twitter:3FM twitterde op maandag 14-10-2013 om 20:30:31Gezellig! Morgen schuift @MissMontreal aan bij Giel en speelt ze haar nieuwe single 'Heavy Heart' live. http://t.co/z1jMlnbPWP #3FM reageer retweet
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
TV / Radio 538 #1 Met nu de 53n8club met Kim en Martijn! En alle hete hits!
En ik maar werkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Echt niet. Ik blijf in mijn nest liggen tot half 10.
Dat er maandelijks geld mijn kant opgestuurd wordt betekent niet dat ik het erg lang heb, hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom heb jij geld en ik niet.
machtige, krachtige, drs. P-achtige. Rijms die je bijblijven tot je 80e verjaardag!quote:
Gelukkig is Ekdom niet veel beter met zijn RAAR en Fire.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:40 schreef Cee het volgende:
Een bel voor Adele.
Geilie Mineuk.
Christina Aaaaahhhh!guilera
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:06 schreef Pino112 het volgende:
GC / Stel, er overlijdt iemand op een cruise-schip?
quote:
Beter dan het origineel?quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Wauw, wat gevoelig. Super. Tranen hier"
Maar helaas.
Haha wtf.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is dit voor gast?
http://twitter.com/simbesim
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk al die schade die je hebt achtergelaten:
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)ale_di.html#commentsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is dit voor gast?
http://twitter.com/simbesim
Immers mist een kans.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:53 schreef JDude het volgende:
MissMontreal zingt whioohiooohooo.
Regen is nat.
Het veld van ADO wordt afgekeurd.
09.12quote:
Godver het kan dus erger.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
09.12
Miss Montreal
Heavy Heart
09.16
Pink
Raise Your Glass
09.19
Train & Ashley Monroe
Bruises
Grgr SkyRadio
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:00 schreef wolfrolf het volgende:
Vanmorgen tijdens mijn ontbijt in het hotel stond Sky op en draaiden ze ho hey.
Ik moest gelijk aan Bakkertje denken
Maar over het algemeen wordt er goed gedraaid vandaag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een baggerplaat is dit van Boxer Rebellion
geen lumineers/blurred lines/royals?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is best een goed uur op SkyRadio. Beter heb ik ze niet gehad in 8 weken werk.
Laat ik het positief benaderen.
Vandaag nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij bent zeker bij de G&G wijnglazen aan het scoren.
Nee. Wel Feel This Moment op het eind, maar dat is 1 stomvervelend nummer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
geen lumineers/blurred lines/royals?
Miss Montreal de volgende keer eens niet.quote:
Ik zal mijn best doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Miss Montreal de volgende keer eens niet.
Ik nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
At the end of every week, each one of us becomes a freak
Bedoelde meer dat nummer van Nenaquote:
Dat weet ik toch nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat nummer van Nena
Zangmelodie is gebruikt in Special D - Come with me
Of JuH kAn ZuH gRaTiS ApPuH mEt DuH vErNiEuWdUh 3fM ApP!!1quote:
OMG Special Dquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb een SMS gestuurd naar Timur, hopelijk draait ie hem...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of JuH kAn ZuH gRaTiS ApPuH mEt DuH vErNiEuWdUh 3fM ApP!!1
Lekker op tijd, zijn programma is nu afgelopen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heb een SMS gestuurd naar Timur, hopelijk draait ie hem...
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:00 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker op tijd, zijn programma is nu afgelopen.
Special D.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt Grolsch en je hebt bierquote:
Vroegâh in de discoquote:
Special Dquote:
Wij drinken nu alleen nog maar Belgisch bierquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt Grolsch en je hebt bier
Ze zeggen het zelf al
(ben geen fan van Grolsch)
Gisteren een Grolsch tapje bij de Chinees gedronken en die was meesterlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt Grolsch en je hebt bier
Ze zeggen het zelf al
(ben geen fan van Grolsch)
Hoi Ed <3quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nena - Nur geträumt
Was dat nou de guilty pleasure? Niks guilty aan; topplaat. Veul beter dan die grijsgedraaide 99 Luftballons.
Ik zocht het even op op youtube, maar wat verschrikkelijk, die blije mof ook met zijn wenkbrauwenquote:
Die chick die in elke clip van hem zat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zocht het even op op youtube, maar wat verschrikkelijk, die blije mof ook met zijn wenkbrauwen
quote:Special D. (born Dennis Horstmann, 16 September 1980) is a German DJ and dance music artist who is particularly popular in the Netherlands, where he won the 'Best Dance International' award at the 2004 TMF NL awards. He is also popular among the Euro-Trance scene in North America. The "D" in Special D comes from the DJ's first name, Dennis.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gisteren een Grolsch tapje bij de Chinees gedronken en die was meesterlijk.Grolsch van de tap
Hands-up is gewoonweg vrijwel enkel populair in Nederland en Duitsland.quote:
LaChouffe van de tapquote:
Half werkend Nederland in de stressquote:
Ja, hij is al 6 minuten stil. Heerlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Half werkend Nederland in de stress
De rode telefoon ging al af!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Half werkend Nederland in de stress
RIP DJ Freequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, hij is al 6 minuten stil. Heerlijk.
quote:
Ik mag hopen dat er minimaal 3 gaten in je broek zitten...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vertel mij wat
Blauwe plekken, gat in broek, zwarte gaten in het geheugen enzo
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er minimaal 3 gaten in je broek zitten...
In mijn broek zitten zes gaten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders kom je niet in je broek
Ik kom vaak genoeg in m'n broekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders kom je niet in je broek
Dat lijkt me wel krapjes...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kom vaak genoeg in m'n broek
Martin Luther King is niet zo grootquote:
Dat verklaart een boel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Martin Luther King is niet zo groot
Af en toe komt'ie omhoog:quote:
quote:
Jij snaptquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen hun haar kort knippen.
Tuurlijk snap ik. De dag dat ik mijn haar kort knip, is de dag dat de wereld vergaat.quote:
Nog minstens een jaar of 10.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:49 schreef Rickario het volgende:
Hoe vaak gaat Ekdom dat fa fa fire grapje nog herhalen...het wordt er na 4x niet veel grappiger van
Dachten maar meer vrouwen er zo overquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik. De dag dat ik mijn haar kort knip, is de dag dat de wereld vergaat.
Oneindig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:49 schreef Rickario het volgende:
Hoe vaak gaat Ekdom dat fa fa fire grapje nog herhalen...het wordt er na 4x niet veel grappiger van
Dat is het juist, ik denk dat hij prima zonder die jingles en 8000 keer herhaalde 'grappen' kan. Daarom des te treuriger dat het tot in het oneindige wordt uitgemolken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oneindig.
Net als je raadt het nooit!1!!
Jammer joh!
Niet likken
Ik houd niet van honden
etc.
etc.
etc.
Zonder zijn jingles zou hij niets zijn.
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het juist, ik denk dat hij prima zonder die jingles en 8000 keer herhaalde 'grappen' kan. Daarom des te treuriger dat het tot in het oneindige wordt uitgemolken.
Vrouwen en chocoladequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik was meer afgeleid door iets anders.
Hoi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neeeee.![]()
Het was dit.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
Hall0nquote:
Tepelsquote:
maar het is wel handig als je kinderen hebt en die aan je haar gaan trekken enzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik. De dag dat ik mijn haar kort knip, is de dag dat de wereld vergaat.
No way. Kinderen moeten van mama's haar afblijven anders hak ik de vingers eraf.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
maar het is wel handig als je kinderen hebt en die aan je haar gaan trekken enzo
lekker kort, lekker pittig!
Er zijn ook vrouwen die het doen voordat ze uberhaupt een partner hebbenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
maar het is wel handig als je kinderen hebt en die aan je haar gaan trekken enzo
lekker kort, lekker pittig!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is blijkbaar een vereiste om een grote bril te hebben voor RABradio.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je zo invallen voor Paulquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:33 schreef ChatGirl het volgende:
Als ik mijn haar kort zou knippen, krijg ik een Rabbering-kapsel
prachtigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:34 schreef wolfrolf het volgende:
Dat afro van Rabbering is helemaal doorgeslagen
Tofquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:33 schreef ChatGirl het volgende:
Als ik mijn haar kort zou knippen, krijg ik een Rabbering-kapsel
Die bril heb ik ook al.quote:
Volgens mij heeft hij het laten groeien op verzoek van haar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
prachtig
Zo van: ik heb een lekker wijf! FUCK IT
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het laten groeien op verzoek onder dwang van haar.
Ik vind het wel tof!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:34 schreef wolfrolf het volgende:
Dat afro van Rabbering is helemaal doorgeslagen
Grote brillenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]
Handiger dan kleine brillen. Kijk nooit meer tegen je montuur aanquote:
quote:
Ik draag al lenzen sinds halverwege de 80s. Bril is alleen als mijn ogen zeer doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Handiger dan kleine brillen. Kijk nooit meer tegen je montuur aan
Ik draag alleen een bril om te computeren. In andere situaties vind ik niet dat ik hem nodig heb.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik draag al lenzen sinds halverwege de 80s. Bril is alleen als mijn ogen zeer doen.
quote:
Ja, das waar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Boh, da's nu ook weer niet nodig he?
Krullenquote:
Het is alleen een hel om het in model te krijgen elke dag.quote:
🙈quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is alleen een hel om het in model te krijgen elke dag.
Top plaatquote:
Ja maar kijk danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is alleen een hel om het in model te krijgen elke dag.
Houd je de boel nog in het gareel of is er geen houden meer aan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar kijk dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gewoon nog een keer omdat ze zo mooi is
Ik zit voorlopig in ieder geval vastgeklemd tussen de tafelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Houd je de boel nog in het gareel of is er geen houden meer aan?
quote:
Je bent niet de enigequote:
ontdek je deze uberbabe nu pas??quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar kijk dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gewoon nog een keer omdat ze zo mooi is
quote:
Voetbal.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
waar de fuck heb je het over Alors?
Snap ik, maar welke reden. IJsland speelt pas om 8 uur.quote:
Ze hadden het even met JJ van Gangelen over de kansen van IJsland.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap ik, maar welke reden. IJsland speelt pas om 8 uur.
3 2 1 check je PM/DMquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit voorlopig in ieder geval vastgeklemd tussen de tafel
Jammer dat Minthy er niet is, die had meteen gezegd: ik snap wel dat je op dat type valt want ze lijkt op iemand
Ah. Ik hoop dat ze winnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hadden het even met JJ van Gangelen over de kansen van IJsland.
Jaquote:
Daten die hap.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja
Wel leuk, ik heb nu een roodharige krullenbol als match op Tinder
Het leven lacht mij toe
Hij wilde kaartjes winnen om met zijn ex naar Bruno Mars te kunnen, hij geloofde wel dat het dan nog goed kom komen.quote:
Whehehequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hij wilde kaartjes winnen om met zijn ex naar Bruno Mars te kunnen, hij geloofde wel dat het dan nog goed kom komen.
Haha. Lekker wanhopig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hij wilde kaartjes winnen om met zijn ex naar Bruno Mars te kunnen, hij geloofde wel dat het dan nog goed kom komen.
Fantastisch verhalenverteller!quote:
Die stemverheffing steedsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fantastisch verhalenverteller!
En dan z'n woordkeuzequote:
Zo wordt 'ie op de redactie ook al genoemd.quote:
Dit Is Domiens GinTonic nieuwjaars fuifquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Da's waar ook, volgend jaar komt er geen MetMichiel Nieuwjaarsreceptie meer... want het programma bestaat dan niet meer in de avond.
... en om nou van 10 tot 12 's ochtends zo'n receptie te houden is nogal raar.
dat hebben Stenders en Van Someren wel eens gedaan dacht ik....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Da's waar ook, volgend jaar komt er geen MetMichiel Nieuwjaarsreceptie meer... want het programma bestaat dan niet meer in de avond.
... en om nou van 10 tot 12 's ochtends zo'n receptie te houden is nogal raar.
Giel ook, in z'n eentje. Tot 9.45u.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat hebben Stenders en Van Someren wel eens gedaan dacht ik....
Rob&Rob waren met z'n tweeen. Maar hoe die nieuwjaarochtenduitzending begon: he Rob, er luistert toch geen hond volgens mij, en iemand heeft 5 flessen champgane laten staan, Wil je wat dinken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Giel ook, in z'n eentje. Tot 9.45u.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eefje de Visser op 3fm
Pino112
ieniminimuis
ChatGirl
SilentChaos
alors
alle andere users die ik niet uit m'n hoofd ken
Topshow!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eefje de Visser op 3fm
Pino112
ieniminimuis
ChatGirl
SilentChaos
alors
alle andere users die ik niet uit m'n hoofd ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |