quote:
Ik mag hopen dat er minimaal 3 gaten in je broek zitten...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vertel mij wat
Blauwe plekken, gat in broek, zwarte gaten in het geheugen enzo
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er minimaal 3 gaten in je broek zitten...
In mijn broek zitten zes gaten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders kom je niet in je broek
Ik kom vaak genoeg in m'n broekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders kom je niet in je broek
Dat lijkt me wel krapjes...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kom vaak genoeg in m'n broek
Martin Luther King is niet zo grootquote:
Dat verklaart een boel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Martin Luther King is niet zo groot
Af en toe komt'ie omhoog:quote:
quote:
Jij snaptquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen hun haar kort knippen.
Tuurlijk snap ik. De dag dat ik mijn haar kort knip, is de dag dat de wereld vergaat.quote:
Nog minstens een jaar of 10.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:49 schreef Rickario het volgende:
Hoe vaak gaat Ekdom dat fa fa fire grapje nog herhalen...het wordt er na 4x niet veel grappiger van
Dachten maar meer vrouwen er zo overquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik. De dag dat ik mijn haar kort knip, is de dag dat de wereld vergaat.
Oneindig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:49 schreef Rickario het volgende:
Hoe vaak gaat Ekdom dat fa fa fire grapje nog herhalen...het wordt er na 4x niet veel grappiger van
Dat is het juist, ik denk dat hij prima zonder die jingles en 8000 keer herhaalde 'grappen' kan. Daarom des te treuriger dat het tot in het oneindige wordt uitgemolken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oneindig.
Net als je raadt het nooit!1!!
Jammer joh!
Niet likken
Ik houd niet van honden
etc.
etc.
etc.
Zonder zijn jingles zou hij niets zijn.
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het juist, ik denk dat hij prima zonder die jingles en 8000 keer herhaalde 'grappen' kan. Daarom des te treuriger dat het tot in het oneindige wordt uitgemolken.
Vrouwen en chocoladequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik was meer afgeleid door iets anders.
Hoi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neeeee.![]()
Het was dit.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
Hall0nquote:
Tepelsquote:
maar het is wel handig als je kinderen hebt en die aan je haar gaan trekken enzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik. De dag dat ik mijn haar kort knip, is de dag dat de wereld vergaat.
No way. Kinderen moeten van mama's haar afblijven anders hak ik de vingers eraf.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
maar het is wel handig als je kinderen hebt en die aan je haar gaan trekken enzo
lekker kort, lekker pittig!
Er zijn ook vrouwen die het doen voordat ze uberhaupt een partner hebbenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
maar het is wel handig als je kinderen hebt en die aan je haar gaan trekken enzo
lekker kort, lekker pittig!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is blijkbaar een vereiste om een grote bril te hebben voor RABradio.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |