Dan ben je dus gewoon vergeten om de vacature offline te halen, want het lijkt me sterk dat je binnen 12 uur iemand hebt geïnterviewd en hebt aangenomen.quote:De vacature is afgelopen week definitief ingevuld.
Stom, doen ze wel vaker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[klaagbericht]
Gisteren de hele middag gezeten aan een goede sollicitatiebrief voor een toffe functie. Na het opsturen krijg ik een mailtje dat ze binnen nu en twee weken contact opnemen over de verdere procedure (wel of geen uitnodiging etc.). Krijg ik zojuist een mailtje met de inhoud
[..]
Dan ben je dus gewoon vergeten om de vacature offline te halen, want het lijkt me sterk dat je binnen 12 uur iemand hebt geïnterviewd en hebt aangenomen.![]()
[/klaagbericht]
Ik weet het. Maar ik word er niet gemotiveerder van op deze manier.quote:
Dat snap ik . Het is allemaal gewoon kut op dit moment.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik word er niet gemotiveerder van op deze manier.
MuisFM heeft altijd goede muziekquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat een bagger muziek dit uur..
Nu Katy Perry...
Gebeurt echt om de haverklap ja, heel irritant. Net als die nepvacatures waarmee ze alleen CV's binnenhengelen voor als er ooit meer werk is. Dan doen ze net alsof het om een echte functie gaat, maar dat is dan helemaal niet zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik word er niet gemotiveerder van op deze manier.
Audi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:00 schreef Bronson het volgende:
Wat een pooierinterieur heeft Coen.![]()
[ afbeelding ]
Of ze laten heel strategisch het woord 'stage' weg in de vacaturetitel. Om te kotsen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Gebeurt echt om de haverklap ja, heel irritant. Net als die nepvacatures waarmee ze alleen CV's binnenhengelen voor als er ooit meer werk is. Dan doen ze net alsof het om een echte functie gaat, maar dat is dan helemaal niet zo.
* JDude is ook al ruim twee jaar zoekende...
Mex Radio is ook een aardige vervanger.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:25 schreef Pino112 het volgende:
Tevens; voor de vrijdagmiddag is Slam FM best een goede vervanger voor Claudia.
Dat is pas een comfortabele achterbankquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie het probleem niet
Als bijna 30-er heb ik liever dit interieur:
[ afbeelding ]
De horrorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie het probleem niet
Als bijna 30-er heb ik liever dit interieur:
[ afbeelding ]
Terecht wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben je nu alweer aan het pronken met je auto?
Trouwens geniale voorbank
Dat lijkt er meer opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het wel mooi dat zwart/wit en hout van Coen
Maar goed, ik hou meer van echte oude interieurs
[ afbeelding ]
Dat is zo'n typische man in pak auto, bah.quote:
Ja dat sowieso. Maar ik refereerde naar Coen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is zo'n typische man in pak auto, bah.
Gewoon een oude auto
Coen had ballen gehad als hij gewoon een Golfje had ofzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar ik refereerde naar Coen.
T'is wel hetzelfde model auto als ik heb, maar niet mijn interieur helaasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben je nu alweer aan het pronken met je auto?
Trouwens geniale voorbank
Te laat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef Bronson het volgende:
Miles Kane - Better Than That
Volgens Wiki.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef Pino112 het volgende:
1033 Week 43 Miles Kane Better Than That
Sofiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:19 schreef alors het volgende:
Wie doet dat dan steedseen klein molletje bij 3fm?
Goede MHquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Uitgelekt. De megahit wordt al een paar weken voortijdig op wikipedia geplaatst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:26 schreef Zaktabak het volgende:
Megahit nu al bekend of slechts uitgelekt?
Inmiddels heeft me dat alweer gewijzigd in Marco Borsato - Muziek.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uitgelekt. De megahit wordt al een paar weken voortijdig op wikipedia geplaatst.
we zullen nu weten wat kloptquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Inmiddels heeft me dat alweer gewijzigd in Marco Borsato - Muziek.
quote:
Als je goed checkt had diezelfde kerel (hetzelfde IP-adres) dus Half Moon Run later gewijzigd in Miles Kanequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha iemand op wiki heeft jullie in de maling genomen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef Pino112 het volgende:
Dat houd ik allemaal niet bij.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je goed checkt had diezelfde kerel (hetzelfde IP-adres) dus Half Moon Run later gewijzigd in Miles Kane
lekker! doe mij ook maar een portiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:16 schreef ddx het volgende:
Avond mensen, ik ben eerst ff eten regelen maar luister/kijk mee op de achtergrond. (ff paste sausje maken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |