Ik zie er al twee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe eens een plaatje in de OP Pino
Nee, ik zie een zwart lijntje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Als je die verandering nu doorvoert is het binnen vijf jaar ingeburgerd. Kinderen vieren toch effectief maar een jaar of drie, vier bewust Sinterklaas (als 'gelovigen'), dus er zal slechts een kleine groep zijn die echt met de verandering/verwarring geconfronteerd wordt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:55 schreef alors het volgende:
[..]
En als er nou veel mensen zijn die daar toch moeite mee hebben? Dan moet het kost van het kost zo blijven, gewoon omdat het altijd zo is geweest? Feesten en tradities veranderen altijd mee met de tijden. Sinterklaas was vroeger een boeman, nu vinden we dat pedagogisch niet meer verantwoord.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik zie een zwart lijntje.
wat is die 237?quote:
Hopen mag verdomme.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:09 schreef alors het volgende:
[..]
Denken dat het troetelkind van 3fm echt naar de nacht wordt gezet
Of de betreffende user geen leven heeft bedoel jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plaats in de Top 500.
Kan ik snel zien of de user een baas is of niet.
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
Alle epileptische usericons ten spijt, geen van die icons kunnen tippen aan mijn boomstam etende chick.
QFTquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
Alle epileptische usericons ten spijt, geen van die icons kunnen tippen aan mijn boomstam etende chick.
oh, dan kan de radio uit om 22 uur dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:57 schreef MarijeH het volgende:
Morgenavond geen Rob Stenders en Sander Hoogendoorn, maar een live uitzending vanaf Amsterdam dance event.
.. kan je zeggen "Ik geloof dat dit Calvin Harris".quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh, dan kan de radio uit om 22 uur dus.
Hele stad hangt vol met die ADE vlaggen. En het is ook wel even een evenement, maar niet echt mijn ding. Alhoewel, als ik Calvin Harris tegen zou komen....
dat was ik dus van plan jequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.. kan je zeggen "Ik geloof dat dit Calvin Harris".
maar toch wel gaaf om te zien hoeveel er georganiseerd wordt in de stad. Veel buitenlanders hier die speciaal hiervoor deze kant zijn op gekomen.quote:
quote:Na bijna acht weken is 'Het Geluid' van Q-music zojuist geraden. Het antwoord was: "een ouderwetse fietspomp waarbij de ventielklem om de stang wordt teruggehangen." Twan Vink uit Beugen wist dat de raden en wint daarmee 56.000
Ondanks dat Q-music bijna twee maanden bezig was met het spelletje was het geen recordeditie. Een jaar geleden werd 'Het Geluid' namelijk pas geraden toen het 63.500 euro waard was.
Bij Q-music zijn ze nog steeds heel tevreden het spel. "Dit spel kan niet dichterbij de essentie komen van radio maken: luisteren en inbeelden. Daarnaast is het voor iedereen een verrassing wanneer het geraden wordt. Deelnemers sturen namelijk een sms met enkel hun naam, waardoor hun antwoord vooraf niet bekend is bij de dj's", aldus de zender.
TV / Q-Music - Het Geluidquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:01 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)en-voor-56.000-euro/
[..]
En muziek stelt ook weinig voor.quote:
rubbereend zit er nuquote:
Wat tof, hopelijk is het wat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
hoi! ik heb een appartement aangeboden gekregen. maandag naar de woningbouw en dan maar zien hoe het loopt
beneden: woonkamer van 17m2 + toilet, keuken en entree
boven: slaapkamer van 17m2 en een badkamer. wel schuine wanden vermoed ik.
8min lopen vanaf mijn huidige huis dus met een bolderkar ofzo kan ik lopend verhuizen
hoop dat het wat is en dan ben ik voor het einde van het jaar wel verhuisd. en kan ik wellicht een 3fm-meet tijdens SR13 houden en heb ik wellicht slaapplaatsen. maar dat is nog even een slag om de arm natuurlijk
jij kent leeuwarden wel een beetje toch? tis in de buurt van de bonifatiuskerkquote:
leuk hoor wel goed kijken of alles nog in goede staat is. Maar ik denk dat alles een verbetering is in vergelijking met wat je nu hebtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
hoi! ik heb een appartement aangeboden gekregen. maandag naar de woningbouw en dan maar zien hoe het loopt
beneden: woonkamer van 17m2 + toilet, keuken en entree
boven: slaapkamer van 17m2 en een badkamer. wel schuine wanden vermoed ik.
8min lopen vanaf mijn huidige huis dus met een bolderkar ofzo kan ik lopend verhuizen
hoop dat het wat is en dan ben ik voor het einde van het jaar wel verhuisd. en kan ik wellicht een 3fm-meet tijdens SR13 houden en heb ik wellicht slaapplaatsen. maar dat is nog even een slag om de arm natuurlijk
daar ga ik wel van uit ja. bouwjaar is 1995 dus heel vervallen kan het nog niet zijn lijkt me. ik hoop dat ik maandag al meteen kan gaan kijken en anders zal het vast ergens volgende week zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
leuk hoor wel goed kijken of alles nog in goede staat is. Maar ik denk dat alles een verbetering is in vergelijking met wat je nu hebt
merci!quote:
Eh ja, dat weet ik het wel ongeveer, centrum dus weer, relaxtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij kent leeuwarden wel een beetje toch? tis in de buurt van de bonifatiuskerk
Dit berichtje zag ik een paar dagen geleden al staan in de krant, vond het wel een lollige sloganquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn collega is er (nog) niet. Ik kan 3fm opzetten.
FIJN.
Ja verdomme, van Train komen er allerlei SkyRadio gevoelens naar bovenquote:
Can't Stand Losing Youquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Beste nummer van The Police? Of is dat So Lonely?
Speciaal voor jouquote:
Hangt heel erg van het nummer af. Het oudere werk vind ik prima te pruimenquote:
Het blijft kut.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef Pino112 het volgende:
Kraantje Pappie >>>>> Speelman & Speelman.
Ik vond 'ik vind je lekkah' wel leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |