Oh ja, nu heb je mij overtuigd. Er zijn ook genoeg filmpjes waar hij uitlegt dat hij dat niet bedoelt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:37 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Er zijn genoeg youtube filmpjes waar Iran Israël bedreigt met de vernietiging
Volgens mij hebben ze in Israël nog steeds last van die veredelde vuurpijlen en andere explosieven.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:20 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Als ze nog eens een lesje oorlogsvoeren willen krijgen van de Joden: val maar aan.
Iran heeft al meer dan 200 jaar geen ander land aangevallen. Hoezo zit daar het gevaarlijkste regime ter wereld dan? En indien zo, waarom hebben ze na 1979 nog geen enkel land aangevallen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:41 schreef zwaaien het volgende:
[..]
[..]![]()
waarom dan? Iran is het meest gevaarlijke regime ter wereld, dit soort gekken mogen niet in het bezit komen van de meest gevaarlijke wapens ter wereld.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:22 schreef zwaaien het volgende:
Ja hoor, de VS en de Sovjetunie deden het om de Joden te helpen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:02 schreef zwaaien het volgende:
Amerika en Israël zijn broeders voor het leven. Wie Israël raakt, raakt Amerika en wie Amerika raakt, raakt Israël.
Ik ben niet jong hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:22 schreef Nemephis het volgende:
Zeg Zwaaien, hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Ik krijg namelijk de indruk dat je nog erg jong bent, klopt dat?
Iran is een religieuze dictatuur, die zijn niet te vertrouwenquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:56 schreef WH141 het volgende:
[..]
Iran heeft al meer dan 200 jaar geen ander land aangevallen. Hoezo zit daar het gevaarlijkste regime ter wereld dan? En indien zo, waarom hebben ze na 1979 nog geen enkel land aangevallen?
Waarom wordt er trouwens al 30 jaar meerdere keren per jaar geroepen dat Iran binnen weet ik veel zoveel jaar een atoombom heeft?
Maar in de OP zeg je: "Nu, 70 jaar later staat de Joodse staat er alleen voor tegen Iran."quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:55 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Amerika toen is niet hetzelfde als Amerika nu. Toen was die band er nog niet
Dat is waar. Op Bush kon Israël rekenen, op Barack HUSSEIN Obama niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:15 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Maar in de OP zeg je: "Nu, 70 jaar later staat de Joodse staat er alleen voor tegen Iran."
Beter dat de VS Israël aan z'n lot over laat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:23 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Dat is waar. Op Bush kon Israël rekenen, op Barack HUSSEIN Obama niet.
Ik hoop dat de band Amerika - Israël hersteld kan worden na zijn regeringsperiode
Als Israël uit elkaar valt, heb je een 2de Syrië.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beter dat de VS Israël aan z'n lot over laat.
Voor vrede zorgen door andere landen aan te vallen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:25 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Als Israël uit elkaar valt, heb je een 2de Syrië.
Wint niemand wat bij.
Enkel een sterk Israël kan voor vrede zorgen
Om erger te voorkomenquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor vrede zorgen door andere landen aan te vallen?
Si vis pacem, para bellumquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor vrede zorgen door andere landen aan te vallen?
Hij was wel in voor een preventieve aanval.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:23 schreef zwaaien het volgende:
Dat is waar. Op Bush kon Israël rekenen
Je hoeft Hussein niet te benadrukken hoor, Obama is geen moslim.quote:op Barack HUSSEIN Obama niet.
En dan wat? Iran bombarderen? Je weet dat je hoogstens het nucleaire programma van Iran kunt vertragen, maar niet stoppen? Iran dat nu niet aan kernwapens werkt, en na zo'n preventieve aanval zullen ze zeker wel aan kernwapens werken.quote:Ik hoop dat de band Amerika - Israël hersteld kan worden na zijn regeringsperiode
Zoals eerder aangegeven heeft Iran eeuwenlang geen geweld geïnitieerd, en nu wil jij dat het land wordt aangevallen met mogelijk duizenden onschuldige, Iraanse slachtoffers als gevolg?quote:
Iran zal Israel ook nooit aanvallen, daar zit het gevaar absoluut niet. Waar Israel bang voor is, is dat een atoomwapen bij een aanslag gebruikt gaat worden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoals eerder aangegeven heeft Iran eeuwenlang geen geweld geïnitieerd, en nu wil jij dat het land wordt aangevallen met mogelijk duizenden onschuldige, Iraanse slachtoffers als gevolg?
Waar blijft de preventieve aanval op Pakistan dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Iran zal Israel ook nooit aanvallen, daar zit het gevaar absoluut niet. Waar Israel bang voor is, is dat een atoomwapen bij een aanslag gebruikt gaat worden.
Pakistan bemoeit zich niet met de Levant. Iran daarentegen wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:59 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Waar blijft de preventieve aanval op Pakistan dan?
Als bemoeienis met de Levant een criterium is voor een preventieve aanval, dan kun je naast Iran nog tal van andere landen toevoegen aan de lijst van landen die je moet aanvallen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Pakistan bemoeit zich niet met de Levant. Iran daarentegen wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |