quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou Marco Borsato Megahit worden????
Oh wacht...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als 3FM die een Jay-Z concert organiseert en een Jay-Z week heeft
Je bent een vermoeide pony?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd handig als de band in zijn naam al vernoemd hoe je jezelf gaat voelen na het luisteren van hun muziek.
De muziek is wel slaapverwekkend ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent een vermoeide pony?
Nee, hij is The Bird and the Bee.quote:
murp he.quote:
I never thought you'd be a junkie because heroine is so passéquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dandy Warhols
3FM weer geregeld hier
Schuimbekkend in de vangrailquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zou er epilepsie van krijgen.
Op 3fm wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gotye no thanks
PS onderbreken ze altijd de radio voor spookrijders?
Morgen Muis!quote:
Lijkt me wel he.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gotye no thanks
PS onderbreken ze altijd de radio voor spookrijders?
Is verboden.quote:
quote:
Ik dacht serieus in eerste instantie aan Salva Mea, omdat die ook zo'n vaag Japanish intro heeftquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Maar je wist hem niet tijdens de pubquiz
Beste nummer zit wel in LB1.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht serieus in eerste instantie aan Salva Mea, omdat die ook zo'n vaag Japanish intro heeft
Tarantula ook al. Ben geen Faithless-kenner.
Mij maakt het niet uit. Desnoods zet ik vanavond Faithless op de computer even aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Op welke moet ik nou stemmen dan?
Want het zal mij een worst wezen welke gedraaid wordt.
Insomnia?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste nummer zit wel in LB1.
LB2 staat voor.quote:
Wel 2 goede nummers, dus priem.quote:
Toplijstquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
09.03
Train
5 & Christina Aguilera
Moves Like Jagger
09.17
Justin Timberlake
Mirrors
09.21
John Farnham
You're The Voice
09.32
Adele
Skyfall
09.36
Script
If You Could See Me Now
09.40
Marco Borsato
Vrij Zijn
09.44
Niels Geusebroek
Take Your Time
09.47
Ilse DeLange
Next To Me
09.51
Bruno Mars
Marry You
Ik word niet gespaard dit uur.
Die dwarsfluit grapquote:
Murp in dit topicquote:
Ja want wij zijn ook helemaal niet gezellig enzo.quote:
en ken jullie niet en zelfs op een forum ben ik mensenschuwquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja want wij zijn ook helemaal niet gezellig enzo.
We bijten niet hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:53 schreef murp het volgende:
[..]
en ken jullie niet en zelfs op een forum ben ik mensenschuw
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen gelukkig weer Rabbergod
Wij haten de meeste muziek hier ook hoorquote:
De hele dag SkyRadio luisterenquote:
en een 538 luisteraarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij haten de meeste muziek hier ook hoor
maar het beter dan de andere beschikbare zenders in NL
Oh en we hebben ook een SkyRadio luisteraar
Nu wel.quote:
quote:
Er is niks fijners dan eerst iemands anders kwakkie opzuigen en daarna er nog ff in gaan roerenquote:
Naaien?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Duzzz laat ik eens wat gaan doen vandaag
Nicequote:
Maar moet eerst iets anders klaarmakenquote:
Er zijn maar weinig dagen dat ik geen zin heb om te naaien.quote:
Herkenbaar!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dagen dat ik geen zin heb om te naaien.
Klopt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mooi nummer!
Stukken beter dan Not an Addict
Out of the box-denken is toch geaccepteerd in Nederland?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft er iemand een wat netter woord of iets Nederlandse vertaling voor de term; outside of the box thinking?
Mijn hoofd werkt soms alleen maar in het Engels
Innovatiefquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft er iemand een wat netter woord of iets Nederlandse vertaling voor de term; outside of the box thinking?
Mijn hoofd werkt soms alleen maar in het Engels
Thanks!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Innovatief
Buiten de gebaande paden gaan
Op een of andere manier maak jij er dan weer iets vunzigs van. Of ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
Dat je wel eens aan de dingen denkt buiten de doos.
Ik was al op zoek naar de songtekst. Dank je voor het posten!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
wo hoho hoho
wo hoho hoho
wo hoho hohoooooohooooooohooohoohoooh
Jij!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op een of andere manier maak jij er dan weer iets vunzigs van. Of ik
moet ik de songtekst hiervan ook nog even plaatsen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar de songtekst. Dank je voor het posten!
ik heb lieverquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Deze is veel leuker dan One more time, die ze altijd grijs draaien.
Ik hoor hier niet Aerodynamic of Da Funk in.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef Bronson het volgende:
Één van de twee leuke nummers van DP.
Bij 'Around the World' is ie in slaap gevallen op het toetsenbord denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag me toch af welke geniale songwriter er achter de teksten van Daft Punk zit.
Heb er niets mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet Aerodynamic of Da Funk in.
Voyager en Digital Love zijn ook wel tof, en Crescendolls.
Die hele cd mag er wel wezenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet Aerodynamic of Da Funk in.
Voyager en Digital Love zijn ook wel tof, en Crescendolls.
Ik vond Discovery vroeger wel tof, nu wel een beetje klaar mee.quote:
Duh.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
Moeilijk, moeilijk.
Toch maar Tijdmachine gedaan
Moet ik je nu serieus nemen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij!
Ik ben een hele nette, beschaafde jongen, zonder dubbele lagen of bijbedoelingen
Je moet SC altijd serieus nemen. Doe ik ook.quote:
Dat zou je wil willen hequote:
Ligt er aan op welk woord de klemtoon ligt.quote:
IKquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ligt er aan op welk woord de klemtoon ligt.
Jij neemt SC vaak serieus? Zou ie willen volgens mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet SC altijd serieus nemen. Doe ik ook.
Idd mocht hij willen ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij neemt SC vaak serieus? Zou ie willen volgens mij.
Nah. Dat valt toch ook wel mee?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit toch een intens mooi lief groot klein schattig prachtig legendarisch liedje
Ik vind dit echt een heel goed dreampop liedje hoor. Zit echt heel goed in elkaar.quote:
Gelukkig wel, anders zou het maar een zielige bedoeling worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig denkt Muis buiten haar doos
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef Bronson het volgende:
Één van de twee leuke nummers van DP.
Ja, ik vind het zeker ook wel een mooi liedje. Maar zoveel lofzang wat jij er aan geeft, gaat mij wat te ver.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een heel goed dreampop liedje hoor. Zit echt heel goed in elkaar.
Alsof This Mortal Coil terug is gevonden.
Dat kan, smaken verschillen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zeker ook wel een mooi liedje. Maar zoveel lofzang wat jij er aan geeft, gaat mij wat te ver.
GEINTJE NATUURLIJK.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik zal ook wel blij zijn als Domien volgende week weer terug is.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik zal ook wel blij zijn als Domien volgende week weer terug is.
Natuurlijk, wat denk jij dan? Timur is veel leuker.quote:
Met z'n baardquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat denk jij dan? Timur is veel leuker.
Als Domien en Timur volgend jaar nou ruilen, dan kan Domien live wat een weekend roepen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:01 schreef alors het volgende:
[..]
WAT EEN GEINTJE!! WAT EEN GEINTJE!!
Ik stem voor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:07 schreef Pino112 het volgende:
Misschien kan Domien wel Ingrid overnemen.
WAT EEN NACHTPROGRAMMA WAT EEN NACHTPROGRAMMA!!!!1
Lekker belangrijk, alsof er iemand luistert.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ingrid Perez moeten ze van de radio schoppen.
Wel belangrijk als Domien naar dat tijdslot gaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:10 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, alsof er iemand luistert.
Je mag er wel een epilepsie waarschuwing bij geven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WAT EEN HAAT WAT EEN HAAT op mijn UI
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag er wel een epilepsie waarschuwing bij geven.
Prachtnummerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
Everybody wants to Roel the world
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
Everybody wants to Roel the world
Mwah. Traffic was een nummer 1 hit. Is alleen wat langer geleden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef alors het volgende:
Put your hand up for Detroit was echt veel makkelijker dan Traffic, want sowieso veel minder bekend en geen tekst.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt mooi (rechts)
En Traffic is echt puur en alleen een beat. Enige vraag die ik niet wist overigens.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef alors het volgende:
Put your hand up for Detroit was echt veel makkelijker dan Traffic, want sowieso veel minder bekend en geen tekst.
Ja, maar op alleen de beat afgaan is een stuk lastiger. Dan moet je een tempogok doen of die beat compleet herkennen. Allebei is de kans op een goed antwoord relatief laag.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah. Traffic was een nummer 1 hit. Is alleen wat langer geleden.
Het was niet het intro van de original extended hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar op alleen de beat afgaan is een stuk lastiger. Dan moet je een tempogok doen of die beat compleet herkennen. Allebei is de kans op een goed antwoord relatief laag.
Oh, ik zat dan niet goed op te letten. Als het deuntje erin zat is ie inderdaad prima te doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was niet het intro van de original extended he. Je hoort al duidelijk de kenmerkende Traffic melodie. Net als dat je bij PYHU4D dat hoorde. Vond ze allebei wel te doen.
Hoe weet jij nou hoe ik piep?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef wolfrolf het volgende:
Eindelijk nieuwe ruitenwissers op mijn auto lol! Die oude piepten zo hard, ze waren net muis hahaha
[/dagboek]
muizen piepenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe ik piep?
En laten we iemand bellen om lokaal verslag te doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef Rickario het volgende:
'Flinke fik'
NOS is weer lekker bezig
Zeker na het zien van al die uilen in dit topicquote:
ME ME ME!!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En laten we iemand bellen om lokaal verslag te doen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef Rickario het volgende:
'Flinke fik'
NOS is weer lekker bezig
Ik ben niet bang voor uilen. Ik lust ze rauw!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker na het zien van al die uilen in dit topic
Ik probeer ook mee te doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
KLB / nieuwe trend van epileptische usericons
Heb je dit bericht al gelezen dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef Rickario het volgende:
'Flinke fik'
NOS is weer lekker bezig
Onterechte klacht want Zweedse vrouwenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je dit bericht al gelezen dan?
http://nos.nl/op3/artikel(...)gelijke-fitties.html
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef alors het volgende:
Ik ging Dinand nadoen, mijn kat keek opeens zo van
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je dit bericht al gelezen dan?
http://nos.nl/op3/artikel(...)gelijke-fitties.html
Zweden sobersoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onterechte klacht want Zweedse vrouwen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit goed vinden en Coldplay slecht.
Jij.
en een beetje gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit plaatje van Drake is toch al best oud?
En toch, ook al is dat zo, vind ik niet dat het nu afgeschaft moet wordenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef alors het volgende:
Ja en het is vast ook een oud cultureel gebruik om kroeshaar te nemen en rode lippen en slavenoorbellen
Mij maakt het niet zoveel uit, ik denk alleen dat het zijn langste tijd wel heeft gehad in de huidige vorm. Ik vind volwassenen die tegen regenboogpieten zijn en beweren dat kinderen dat heel erg vinden en niet snappen en dat ZE ONS FEEST AFPAKKEN, ook heel treurig. Net als tegenstanders die hun kinderen in de klas op school laten vertellen dat Sinterklaas niet bestaat, gewoon kinderachtig allemaal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En toch, ook al is dat zo, vind ik niet dat het nu afgeschaft moet worden
Ik weet niet hoe het in jouw jeugd zat, maar wij hadden genoeg vrouwen die zwarte piet waren (en duidelijk niet als man verkleed waren).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik vind dat er ook een vrouwelijke versie van Zwarte Piet moet komen.
Kerst is van oorsprong een heidens feest, net zoals Pasen. Waren jatters die christenen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
Als ze (de Christelijken) er nou achter komen dat Jezus nooit heeft bestaan, gaan we dan ook Kerst afschaffen?
Nee, want het is traditie geworden...
Ik ben eerder tegen het geforceerd aandringen van "kleurenpieten". Als het op natuurljik beloop gaat, best, maar hier zit natuurlijk een zogenaamde "principekwestie" achter... dat stuit mij wel tegen de borstquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uit, ik denk alleen dat het zijn langste tijd wel heeft gehad in de huidige vorm. Ik vind volwassenen die tegen regenboogpieten zijn en beweren dat kinderen dat heel erg vinden en niet snappen en dat ZE ONS FEEST AFPAKKEN, ook heel treurig. Net als tegenstanders die hun kinderen in de klas op school laten vertellen dat Sinterklaas niet bestaat, gewoon kinderachtig allemaal.
Maar de naam impliceert dat het om mannen gaatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in jouw jeugd zat, maar wij hadden genoeg vrouwen die zwarte piet waren (en duidelijk niet als man verkleed waren).
Zwarte pieten zijn redelijk geslachtsloos geloof ik
Zwart, want dat is geen kleurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Rood mag niet, want dat is van de indianen.
Geel mag niet, want dat is van de chineesjes.
Groen is de kleur van de aliens.
Blauw is van de smurfen.
Oranje is van de doorgebakken zonnebankbezoekers.
Paars en roze vallen ook af.
Welke kleur nemen we dan?
Transparant.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Rood mag niet, want dat is van de indianen.
Geel mag niet, want dat is van de chineesjes.
Groen is de kleur van de aliens.
Blauw is van de smurfen.
Oranje is van de doorgebakken zonnebankbezoekers.
Paars en roze vallen ook af.
Welke kleur nemen we dan?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zwart, want dat is geen kleur
En als er nou veel mensen zijn die daar toch moeite mee hebben? Dan moet het kost van het kost zo blijven, gewoon omdat het altijd zo is geweest? Feesten en tradities veranderen altijd mee met de tijden. Sinterklaas was vroeger een boeman, nu vinden we dat pedagogisch niet meer verantwoord.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:52 schreef Rickario het volgende:
Pieten moeten gewoon zwart blijven. Ok, het komt misschien voort uit slavernij. Maar daar heeft het al jaren niks meer mee te maken. Op die manier zou je anders van alles kunnen verbieden omdat ze niet op een compleet nette manier tot stand zijn gekomen
Maar welke kleur moet Piet dan wel krijgen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:55 schreef alors het volgende:
[..]
En als er nou veel mensen zijn die daar toch moeite mee hebben? Dan moet het kost van het kost zo blijven, gewoon omdat het altijd zo is geweest? Feesten en tradities veranderen altijd mee met de tijden. Sinterklaas was vroeger een boeman, nu vinden we dat pedagogisch niet meer verantwoord.
Allemaal even lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |