Innovatiefquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft er iemand een wat netter woord of iets Nederlandse vertaling voor de term; outside of the box thinking?
Mijn hoofd werkt soms alleen maar in het Engels
Thanks!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Innovatief
Buiten de gebaande paden gaan
Op een of andere manier maak jij er dan weer iets vunzigs van. Of ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
Dat je wel eens aan de dingen denkt buiten de doos.
Ik was al op zoek naar de songtekst. Dank je voor het posten!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
wo hoho hoho
wo hoho hoho
wo hoho hohoooooohooooooohooohoohoooh
Jij!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op een of andere manier maak jij er dan weer iets vunzigs van. Of ik
moet ik de songtekst hiervan ook nog even plaatsen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar de songtekst. Dank je voor het posten!
ik heb lieverquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Deze is veel leuker dan One more time, die ze altijd grijs draaien.
Ik hoor hier niet Aerodynamic of Da Funk in.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef Bronson het volgende:
Één van de twee leuke nummers van DP.
Bij 'Around the World' is ie in slaap gevallen op het toetsenbord denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag me toch af welke geniale songwriter er achter de teksten van Daft Punk zit.
Heb er niets mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet Aerodynamic of Da Funk in.
Voyager en Digital Love zijn ook wel tof, en Crescendolls.
Die hele cd mag er wel wezenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet Aerodynamic of Da Funk in.
Voyager en Digital Love zijn ook wel tof, en Crescendolls.
Ik vond Discovery vroeger wel tof, nu wel een beetje klaar mee.quote:
Duh.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
Moeilijk, moeilijk.
Toch maar Tijdmachine gedaan
Moet ik je nu serieus nemen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij!
Ik ben een hele nette, beschaafde jongen, zonder dubbele lagen of bijbedoelingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |