Murp in dit topicquote:
Ja want wij zijn ook helemaal niet gezellig enzo.quote:
en ken jullie niet en zelfs op een forum ben ik mensenschuwquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja want wij zijn ook helemaal niet gezellig enzo.
We bijten niet hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:53 schreef murp het volgende:
[..]
en ken jullie niet en zelfs op een forum ben ik mensenschuw
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen gelukkig weer Rabbergod
Wij haten de meeste muziek hier ook hoorquote:
De hele dag SkyRadio luisterenquote:
en een 538 luisteraarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij haten de meeste muziek hier ook hoor
maar het beter dan de andere beschikbare zenders in NL
Oh en we hebben ook een SkyRadio luisteraar
Nu wel.quote:
quote:
Er is niks fijners dan eerst iemands anders kwakkie opzuigen en daarna er nog ff in gaan roerenquote:
Naaien?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Duzzz laat ik eens wat gaan doen vandaag
Nicequote:
Maar moet eerst iets anders klaarmakenquote:
Er zijn maar weinig dagen dat ik geen zin heb om te naaien.quote:
Herkenbaar!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dagen dat ik geen zin heb om te naaien.
Klopt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mooi nummer!
Stukken beter dan Not an Addict
Out of the box-denken is toch geaccepteerd in Nederland?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft er iemand een wat netter woord of iets Nederlandse vertaling voor de term; outside of the box thinking?
Mijn hoofd werkt soms alleen maar in het Engels
Innovatiefquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft er iemand een wat netter woord of iets Nederlandse vertaling voor de term; outside of the box thinking?
Mijn hoofd werkt soms alleen maar in het Engels
Thanks!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Innovatief
Buiten de gebaande paden gaan
Op een of andere manier maak jij er dan weer iets vunzigs van. Of ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
Dat je wel eens aan de dingen denkt buiten de doos.
Ik was al op zoek naar de songtekst. Dank je voor het posten!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
wo hoho hoho
wo hoho hoho
wo hoho hohoooooohooooooohooohoohoooh
Jij!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op een of andere manier maak jij er dan weer iets vunzigs van. Of ik
moet ik de songtekst hiervan ook nog even plaatsen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar de songtekst. Dank je voor het posten!
ik heb lieverquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Deze is veel leuker dan One more time, die ze altijd grijs draaien.
Ik hoor hier niet Aerodynamic of Da Funk in.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef Bronson het volgende:
Één van de twee leuke nummers van DP.
Bij 'Around the World' is ie in slaap gevallen op het toetsenbord denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag me toch af welke geniale songwriter er achter de teksten van Daft Punk zit.
Heb er niets mee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet Aerodynamic of Da Funk in.
Voyager en Digital Love zijn ook wel tof, en Crescendolls.
Die hele cd mag er wel wezenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet Aerodynamic of Da Funk in.
Voyager en Digital Love zijn ook wel tof, en Crescendolls.
Ik vond Discovery vroeger wel tof, nu wel een beetje klaar mee.quote:
Duh.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
Moeilijk, moeilijk.
Toch maar Tijdmachine gedaan
Moet ik je nu serieus nemen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij!
Ik ben een hele nette, beschaafde jongen, zonder dubbele lagen of bijbedoelingen
Je moet SC altijd serieus nemen. Doe ik ook.quote:
Dat zou je wil willen hequote:
Ligt er aan op welk woord de klemtoon ligt.quote:
IKquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ligt er aan op welk woord de klemtoon ligt.
Jij neemt SC vaak serieus? Zou ie willen volgens mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet SC altijd serieus nemen. Doe ik ook.
Idd mocht hij willen ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij neemt SC vaak serieus? Zou ie willen volgens mij.
Nah. Dat valt toch ook wel mee?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit toch een intens mooi lief groot klein schattig prachtig legendarisch liedje
Ik vind dit echt een heel goed dreampop liedje hoor. Zit echt heel goed in elkaar.quote:
Gelukkig wel, anders zou het maar een zielige bedoeling worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig denkt Muis buiten haar doos
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef Bronson het volgende:
Één van de twee leuke nummers van DP.
Ja, ik vind het zeker ook wel een mooi liedje. Maar zoveel lofzang wat jij er aan geeft, gaat mij wat te ver.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een heel goed dreampop liedje hoor. Zit echt heel goed in elkaar.
Alsof This Mortal Coil terug is gevonden.
Dat kan, smaken verschillen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zeker ook wel een mooi liedje. Maar zoveel lofzang wat jij er aan geeft, gaat mij wat te ver.
GEINTJE NATUURLIJK.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik zal ook wel blij zijn als Domien volgende week weer terug is.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik zal ook wel blij zijn als Domien volgende week weer terug is.
Natuurlijk, wat denk jij dan? Timur is veel leuker.quote:
Met z'n baardquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat denk jij dan? Timur is veel leuker.
Als Domien en Timur volgend jaar nou ruilen, dan kan Domien live wat een weekend roepen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:01 schreef alors het volgende:
[..]
WAT EEN GEINTJE!! WAT EEN GEINTJE!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |