Je moet SC altijd serieus nemen. Doe ik ook.quote:
Dat zou je wil willen hequote:
Ligt er aan op welk woord de klemtoon ligt.quote:
IKquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ligt er aan op welk woord de klemtoon ligt.
Jij neemt SC vaak serieus? Zou ie willen volgens mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet SC altijd serieus nemen. Doe ik ook.
Idd mocht hij willen ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij neemt SC vaak serieus? Zou ie willen volgens mij.
Nah. Dat valt toch ook wel mee?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit toch een intens mooi lief groot klein schattig prachtig legendarisch liedje
Ik vind dit echt een heel goed dreampop liedje hoor. Zit echt heel goed in elkaar.quote:
Gelukkig wel, anders zou het maar een zielige bedoeling worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig denkt Muis buiten haar doos
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:46 schreef Bronson het volgende:
Één van de twee leuke nummers van DP.
Ja, ik vind het zeker ook wel een mooi liedje. Maar zoveel lofzang wat jij er aan geeft, gaat mij wat te ver.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een heel goed dreampop liedje hoor. Zit echt heel goed in elkaar.
Alsof This Mortal Coil terug is gevonden.
Dat kan, smaken verschillen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zeker ook wel een mooi liedje. Maar zoveel lofzang wat jij er aan geeft, gaat mij wat te ver.
GEINTJE NATUURLIJK.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik zal ook wel blij zijn als Domien volgende week weer terug is.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik zal ook wel blij zijn als Domien volgende week weer terug is.
Natuurlijk, wat denk jij dan? Timur is veel leuker.quote:
Met z'n baardquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat denk jij dan? Timur is veel leuker.
Als Domien en Timur volgend jaar nou ruilen, dan kan Domien live wat een weekend roepen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:01 schreef alors het volgende:
[..]
WAT EEN GEINTJE!! WAT EEN GEINTJE!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |