quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
Everybody wants to Roel the world
Mwah. Traffic was een nummer 1 hit. Is alleen wat langer geleden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef alors het volgende:
Put your hand up for Detroit was echt veel makkelijker dan Traffic, want sowieso veel minder bekend en geen tekst.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt mooi (rechts)
En Traffic is echt puur en alleen een beat. Enige vraag die ik niet wist overigens.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef alors het volgende:
Put your hand up for Detroit was echt veel makkelijker dan Traffic, want sowieso veel minder bekend en geen tekst.
Ja, maar op alleen de beat afgaan is een stuk lastiger. Dan moet je een tempogok doen of die beat compleet herkennen. Allebei is de kans op een goed antwoord relatief laag.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah. Traffic was een nummer 1 hit. Is alleen wat langer geleden.
Het was niet het intro van de original extended hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar op alleen de beat afgaan is een stuk lastiger. Dan moet je een tempogok doen of die beat compleet herkennen. Allebei is de kans op een goed antwoord relatief laag.
Oh, ik zat dan niet goed op te letten. Als het deuntje erin zat is ie inderdaad prima te doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het was niet het intro van de original extended he. Je hoort al duidelijk de kenmerkende Traffic melodie. Net als dat je bij PYHU4D dat hoorde. Vond ze allebei wel te doen.
Hoe weet jij nou hoe ik piep?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef wolfrolf het volgende:
Eindelijk nieuwe ruitenwissers op mijn auto lol! Die oude piepten zo hard, ze waren net muis hahaha
[/dagboek]
muizen piepenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe ik piep?
En laten we iemand bellen om lokaal verslag te doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef Rickario het volgende:
'Flinke fik'
NOS is weer lekker bezig
Zeker na het zien van al die uilen in dit topicquote:
ME ME ME!!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En laten we iemand bellen om lokaal verslag te doen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:02 schreef Rickario het volgende:
'Flinke fik'
NOS is weer lekker bezig
Ik ben niet bang voor uilen. Ik lust ze rauw!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker na het zien van al die uilen in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |