Dit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef n00b13 het volgende:
tFOE! Die vrouw maakt zich wit.
Racisme!
Mag jij groene piet zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik voel me gediscrimineerd.
Godvernou. Maak die tafel maar vrij bij P&W, nou ben ik aan de beurt!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik voel me gediscrimineerd.
Oh ik ben wel wat gewendquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat wel handig na 2 liter wijn?
Bier na wijn geeft pijn in de vagijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat wel handig na 2 liter wijn?
Ze wonen in een villabuurtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:17 schreef Cheiron het volgende:
Dat je geen au-pair nodig hebt als je gewoon je simpele buurvrouw kan laten oppassen
gewoon naar groningen verhuizen en naast margreet gaan wonenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ze wonen in een villabuurt
Als beloning en opstap naar een baan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand die René een paar voortanden geven aub.
René en Magreet zijn de enige fatsoenlijke mensen. Als René stopt met drinken komt het helemaal goed, topgozer!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Rene is wel een baas hoor. Gouden hart.
Hij zal wel niet verzekerd zijn, Mijn tanden waren ook verpaupert ( ongeluk ) en het enige wat ik moest betalen was 30 euroquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand die René een paar voortanden geven aub.
FAAAR OUT MAN..YEAH MAN..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef donald_dick het volgende:
SAMMMUH ZIJN, IS SAMEN WIETJES DELENNNNNN
Maar dan wel een setje van die Theo en Thea dingenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als beloning en opstap naar een baan.
Zo voorspelbaar hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De liedjes van PSV, Feyenoord en Ajax zingen. Stelletje tokkies
die wordt straks gepestquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat kind van hun is bijna alleen maar huilend in beeld.
Gaat die gepest mee worden op school.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zijn basis-emotiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef Catch22- het volgende:
Mja. Ik heb een immuniteit ontwikkeld voor domme tokkies denk ik
mist een teelbalquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Waarom huilt ie nu, is hij gescheiden?
Effe normaal over Henny he?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij sowieso geen ballen.
Nou sorry hoor ik vind het maar een watje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Effe normaal over Henny he?
Met je Amsterdam.
Misleindende URLquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.showvandaag.nl(...)uisman-is-overleden/
Zoon van Marion geloof ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:24 schreef Cheiron het volgende:
Waar is dat lange slungel joch van? Die heb ik echt nog niet gezien deze serie
jupquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Ze doet een cursus 'anger management'.
He? Was dat Martijn?
die blonde? Dacht dat die een kleurtje had.quote:
Passief?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Martijn is ook de enige die weer klaagt.
Altijd passief agressief.
Hij scheld niet etc. maar ondertussen kan hij iedereen wel kapot maken. Wat een enorme eikel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Passief?
Ik vind het best actief agressief eigenlijk?
Oh, ik dacht dat je die in het blauwe shirt bedoelde, die blonde is me niet opgevallen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
die blonde? Dacht dat die een kleurtje had.
En Martijn..
apetrots op hem omdat hij een baantje heeft wat een 16 jarige in zijn vrije tijd doet. Dan ben je ook snel tevredenquote:
Werk = Werkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
apetrots op hem omdat hij een baantje heeft wat een 16 jarige in zijn vrije tijd doet. Dan ben je ook snel tevreden
Voor een uitkeringstrekker en iemand die wellicht een ontzettend laag I.Q heeft ben ik trots op hemquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
apetrots op hem omdat hij een baantje heeft wat een 16 jarige in zijn vrije tijd doet. Dan ben je ook snel tevreden
Verschil tussen druk zijn en druk makenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef sonnyspek het volgende:
Vraag me af wat die Martijn nu doet...Als ie zo druk is.
Waarom moest Huisman huilen?
De link van z'n bedrijf is al een keer gepost... Als je ff 9 topics doorspit, heb je em zo...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef sonnyspek het volgende:
Vraag me af wat die Martijn nu doet...Als ie zo druk is.
Echt? Niet gezien.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef Sheffield het volgende:
[..]
De link van z'n bedrijf is al een keer gepost... Als je ff 9 topics doorspit, heb je em zo...
Soort headhunter bedrijf dat hoogopgeleide mensen aan bedrijven wilt binden. Echt zo'n bedrijf dat nu totaal geen bestaansrecht meer heeft.quote:
Ja inderdaad. Hoe heet het bedrijf nu?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:33 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zie net dat ze 3 bedrijven hadden....
http://www.powned.tv/programmas/camping_powned.html
Ah dankje!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Soort headhunter bedrijf dat hoogopgeleide mensen aan bedrijven wilt binden. Echt zo'n bedrijf dat nu totaal geen bestaansrecht meer heeft.
http://www.faillissements(...)88/top-smart-bv.aspxquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hoe heet het bedrijf nu?
Dankje, ik vind het altijd wel zielig...Maar wel irritante man.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Sheffield het volgende:
[..]
http://www.faillissements(...)88/top-smart-bv.aspx
Top Smart
En de rest..... Fijn, dat Linkedin:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:37 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dankje, ik vind het altijd wel zielig...Maar wel irritante man.
Die man is een lopend probleemquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:42 schreef Sheffield het volgende:
[..]
En de rest..... Fijn, dat Linkedin:
Management Consultant bij Top Smart B.V.
Managing Director and Owner RiethStaete bij RiethStaete
Owner bij Project & Bouw B.V.
Interim Manager bij IT Solution Partners
SAP Staffing & Sales Manager bij YACHT
Interim Management bij Praktijken voor Tandheelkunde
Incident & Problem Management bij Rabobank Nederland
Technical Consultant bij HMC B.V.
Helpdesk Operator bij LinkiT
Het is ook echt Almere die site.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:36 schreef Sheffield het volgende:
http://www.vvdalmere.nl/profile/MartijnvanRiet
De naam van zijn zoonquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is ook echt Almere die site.![]()
Heeft de VVD niet een stagiair die kan checken op spelling trouwens? Geeft wel het probleem op gemeentelijk niveau aan om goede mensen op de lijst te krijgen.
lekker wijf is hetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die vriendin van Roy is 20.My god...
Royquote:Jaja powned gaat voor naltigheid laster morgen de aangifte tegen marjon GERECHTIGHEID!!!!!
Zijn die 3 andere kinderen van haar of van die parasiet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die vriendin van Roy is 20.My god...
Ben jij vroeger als slaaf behandeld?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef Specularium het volgende:
Als Zwarte Piet niet mag dan dit ook niet.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ker_blijkt_wape.htmlquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man is een lopend probleem
Wat heeft dat filmpje met Roy te maken?quote:
Die Margreet is nog maar 42?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:33 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zie net dat ze 3 bedrijven hadden....
http://www.powned.tv/programmas/camping_powned.html
Martijn toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat heeft dat filmpje met Roy te maken?
Martijn deed Incident & Problem Management bij Rabobank Nederland. En dan zulke integere werknemers.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat heeft dat filmpje met Roy te maken?
Ik heb ook bij Rabobank gewerkt, zo'n wapenhandelaarmannetje is natuurlijk een uitzondering. Ik zou echter compleet overspannen worden als ik Martijn als I&P-manager zou hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Martijn deed Incident & Problem Management bij Rabobank Nederland. En dan zulke integere werknemers.![]()
Hij hep een beetje Adhd ensow! Dus nou ken-ie niet werken want dan wordt-ie moe en allesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:41 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Hoe komt zo druiloor aan Wajong?
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb ook bij Rabobank gewerkt, zo'n wapenhandelaarmannetje is natuurlijk een uitzondering. Ik zou echter compleet overspannen worden als ik Martijn als I&P-manager zou hebben
Kan hem echt niet serieus nemen zo. Apart ventje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Martijn deed Incident & Problem Management bij Rabobank Nederland. En dan zulke integere werknemers.![]()
En daar gaat het dus mis met de verzorgingsstaat. Dit soort werkschuwe klootzakken een uitkering geven. Hou toch op. Als je kan neuken en 3 koters op de wereld kunt zetten, kun je ook werkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:41 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Hoe komt zo druiloor aan Wajong?
Ditquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef Palomar het volgende:
Echt van die kansloze figuren. Niks leuk vinden. Even gaaf kanoën in een mooie omgeving, wat ze vast nog nooit gedaan hebben, maar nee, halverwege alweer klagen en snel weer terug naar de camping op een stoel zitten
Hij mankeert ook niks aan z'n pik. Hij is ziek in z'n hoofd, dá's het probleem. Die gaat het nooit redden om voor een baas te werken. Binnen drie uur ruzie. En zelf iets opbouwen kan hij ook niet, met zijn lamlendige gebrek aan discipline. Dus als je z'n uitkering afpakt dan belandt hij al snel weer in de hoek waar "makkelijk" geld te verdienen valt. En zit-ie kort daarna weer in de bajes, en da's ook niet gratis.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En daar gaat het dus mis met de verzorgingsstaat. Dit soort werkschuwe klootzakken een uitkering geven. Hou toch op. Als je kan neuken en 3 koters op de wereld kunt zetten, kun je ook werken
Seg het gewoon in ze smoel toetsebordheld. Zo is dat!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Ga anders ff bij roy op bezoek en heb het er daar over
Any fool with a dick can make a baby, but only a real man can raise his children.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En daar gaat het dus mis met de verzorgingsstaat. Dit soort werkschuwe klootzakken een uitkering geven. Hou toch op. Als je kan neuken en 3 koters op de wereld kunt zetten, kun je ook werken
Behoorlijk lang verhaal om tot dezelfde conclusie te komenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij mankeert ook niks aan z'n pik. Hij is ziek in z'n hoofd, dá's het probleem. Die gaat het nooit redden om voor een baas te werken. Binnen drie uur ruzie. En zelf iets opbouwen kan hij ook niet, met zijn lamlendige gebrek aan discipline. Dus als je z'n uitkering afpakt dan belandt hij al snel weer in de hoek waar "makkelijk" geld te verdienen valt. En zit-ie kort daarna weer in de bajes, en da's ook niet gratis.
Een vent als Roy zou nou echt gebaat zijn bij een gedwongen heropvoeding. Waar hij leert zijn eigen verantwoordelijkheid te nemen, waar hij discipline leert, waar hij trots leert te zijn op hard werken. En waar hij voorgoed afscheid neemt van die reflex om bij het minste of geringste in een agressieve slachtofferrol te kruipen.
Maar opvoedingskampen hebben we niet in Nederland. Een goede begeleiding zodat iemand daar ook echt als een betere burger uitkomt, zou ook enorm veel geld kosten per client.
Dus moeten we maar hopen dat Roy niet al te veel schade toebrengt aan al die kinderen die hij verwekt. Zodat die wèl nog een beetje toekomstperspectief hebben. Al valt het ergste voor ze te vrezen wanneer je een rolmodel hebt die "stoel tegen je harses, staatsmongool" schreeuwt tegen iemand die hem op rustige toon op zijn verantwoordelijkheid wijst.
Dus voor de kínderen zou het misschien wel goed zijn als Roy een lange tijd in de bak belandt. Conclusie: afpakken die uitkering.
Ja, wat een staatsmongool!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Seg het gewoon in ze smoel toetsebordheld. Zo is dat!
Yeah thanks dude.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:45 schreef Flitskikker het volgende:
Alstu:
[ afbeelding ]
Toch snap ik niet waar die aangifte precies voor is.
Aangezien het voorval in Frankrijk plaatsvond, zal hij toch daar aangifte moeten doen, lijkt me?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:45 schreef Flitskikker het volgende:
Alstu:
[ afbeelding ]
Toch snap ik niet waar die aangifte precies voor is.
Leg eerst maar uit waar hij nou aangifte tegen wil doen, want dat snap ik niet echt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:33 schreef alpeko het volgende:
[..]
Aangezien het voorval in Frankrijk plaatsvond, zal hij toch daar aangifte moeten doen, lijkt me?
Al die bv-tjes zijn achter elkaar geklapt, de een oktober 2012, de volgende augustus 2013, Topsmart BV in oktober 2013. Is Martijn niet zo'n type wat je vaak ziet in Opgelicht? Zo'n man die maar elke keer nieuwe bv-tjes opstart om weer een ander gat te vullen. Drukdrukdruk is-ie er mee...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:42 schreef Sheffield het volgende:
[..]
En de rest..... Fijn, dat Linkedin:
Management Consultant bij Top Smart B.V.
Managing Director and Owner RiethStaete bij RiethStaete
Owner bij Project & Bouw B.V.
Interim Manager bij IT Solution Partners
SAP Staffing & Sales Manager bij YACHT
Interim Management bij Praktijken voor Tandheelkunde
Incident & Problem Management bij Rabobank Nederland
Technical Consultant bij HMC B.V.
Helpdesk Operator bij LinkiT
Op de grond stijfjes met je colbertje aan spelen met de kinderen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:22 schreef Flitskikker het volgende:
De upload van deze week. Andere software, betere kwaliteit, betere subs.
En wat caps.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te lang om te lezen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Behoorlijk lang verhaal om tot dezelfde conclusie te komen
Gelukkig hebben ze een au pair.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Al die bv-tjes zijn achter elkaar geklapt, de een oktober 2012, de volgende augustus 2013, Topsmart BV in oktober 2013. Is Martijn niet zo'n type wat je vaak ziet in Opgelicht? Zo'n man die maar elke keer nieuwe bv-tjes opstart om weer een ander gat te vullen. Drukdrukdruk is-ie er mee...
Schijnt hij wel te proberen,, marjon kwam eindelijk een keer voor d'r zelf op..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is dezeWaartegen doen ze aangifte dan? die ruzie aan de eettafel?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:26 schreef PC_Rene het volgende:
[..]
Schijnt hij wel te proberen,, marjon kwam eindelijk een keer voor d'r zelf op..
En voor de groep... Respect voor Marjon..
http://wecannederland.wor(...)-op-huiselijk-geweld
Dat is de Breezer-versie van een naam uit 't Gooiquote:
Wie heeft die gekregen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:40 schreef Keano het volgende:
"Een mooie toekomst voor Almere is goed voor eenieder. Voor kinderen moet deze groeistad een veilige en bruisende thuishaven zijn.'
Mijn vrouw en ik hebben op 14 februari 2010 om 21:22 een lieve zoon gekregen. Mattheyz-Ferdynand vond het wel een goed idee om geboren te worden precies tijdens de landelijke campagne aftrap in Almere. Dus, onze zoon is net als Mark Rutte op 14 Februari jarig."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat die de vvders na zijn failliesement ook nog dankbaar wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
Typische VVD-er, hij wil vooral veel goed voor zichzelf: betere ruimtes voor ondernemers en verbetering van de infrastructuur, want ook daar heeft-ie vooral zelf profijt vanBeetje beperkt programma heeft-ie.
twitter:Rutger_zelf twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 22:57:41LOL!! Ook René van camping PowNed mengt zich in de discussie. http://t.co/3aFFSZYC2j reageer retweet
Morgenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:31 schreef trigt013 het volgende:
Wanneer komt het 6de en laatste deel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |