quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef Catch22- het volgende:
Mja. Ik heb een immuniteit ontwikkeld voor domme tokkies denk ik
mist een teelbalquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Waarom huilt ie nu, is hij gescheiden?
Effe normaal over Henny he?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij sowieso geen ballen.
Nou sorry hoor ik vind het maar een watje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Effe normaal over Henny he?
Met je Amsterdam.
Misleindende URLquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.showvandaag.nl(...)uisman-is-overleden/
Zoon van Marion geloof ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:24 schreef Cheiron het volgende:
Waar is dat lange slungel joch van? Die heb ik echt nog niet gezien deze serie
jupquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Ze doet een cursus 'anger management'.
He? Was dat Martijn?
die blonde? Dacht dat die een kleurtje had.quote:
Passief?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Martijn is ook de enige die weer klaagt.
Altijd passief agressief.
Hij scheld niet etc. maar ondertussen kan hij iedereen wel kapot maken. Wat een enorme eikel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Passief?
Ik vind het best actief agressief eigenlijk?
Oh, ik dacht dat je die in het blauwe shirt bedoelde, die blonde is me niet opgevallen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
die blonde? Dacht dat die een kleurtje had.
En Martijn..
apetrots op hem omdat hij een baantje heeft wat een 16 jarige in zijn vrije tijd doet. Dan ben je ook snel tevredenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |